Joh! Je meent het!quote:Op woensdag 21 september 2005 23:33 schreef Chokeme het volgende:
[..]
Lijkt best veel op een Enzo FXX zo![]()
Heb nederlandse zakenmensen gesproken die afgelopen maandag met die kerel zijn meegereden. Kerel knalt maar op 80% ofzo en dan al onder de 8min rijden. Erg netjes. Hij gaat dit jaar nog een nieuw record proberen te zettenquote:Op woensdag 21 september 2005 17:56 schreef FlowDesign het volgende:
Ronderecord anyone?
[afbeelding]
quote:Op maandag 19 september 2005 13:12 schreef Five_Aces het volgende:
Dat verdoezelen doen ze heel makkelijk:
Doden die er vallen worden met de helicopter naar Koblenz gevlogen en daar dood verklaard. Officieel vallen ze dus niet op de Nordschleiffe. Onofficieel schijnen het er +/- 15 per jaar te zijn.
waarom nam je die buitenom?quote:Op maandag 19 september 2005 16:38 schreef Five_Aces het volgende:
Plaatje van mezelf op inet gevonden:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 21 september 2005 08:53 schreef Tjabbo het volgende:
Onthouden we ons van slowchat mensen?
Het gaat nu netzo mooi met foto's, filmpjes en info.
Tjabbo. Hoezo offtopic? Ga ff je eigen topics verpesten ofzoquote:Op woensdag 21 september 2005 18:00 schreef FlowDesign het volgende:
offtopic
Slecht lezende users ookquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:10 schreef FlowDesign het volgende:
Overijverige modjes zijn irritant
Dit is géén slowchat. Dat was duidelijk gemaakt in het begin van dit topic.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:05 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
[..]
Tjabbo. Hoezo offtopic? Ga ff je eigen topics verpesten ofzo
Het is S-L-O-W-C-H-A-T weet je wel?
Nee, niet geplanned. Weet niet of er een officieële AutoFans meeting komt waarbij we naar de Ring gaan (sowieso al 1 "grote" vakantie) maar ik ga zelf wel natuurlijk, en een aantal AF leden met mijquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:11 schreef FlowDesign het volgende:
danPy, is er al een nieuwe Autofans.nl Nurburgring meeting gepland?
linkerkant, rechterkant??? ik hobbel gewoon helemaal als ik erdoor rij, met mijn motorquote:Op donderdag 22 september 2005 19:09 schreef daNpy het volgende:
Zowel bij buitenom rijden als binnendoor rijden hobbelt de rechterkant van de auto enorm, en de linkerkant niet. Toeval dat bij beide "weghelften" de rechterkant een zooi is?
Is anderhalve maand geleden door een EDO Porsche aan flarden gereden. ff van nurburgring.nl gejat:quote:Op woensdag 21 september 2005 17:56 schreef FlowDesign het volgende:
Ronderecord anyone?
[afbeelding]
Daar ga je toch de mist in min of meer. 1 de body is totaal anders dan die van de Enzo. Daar bij komt dat de motor ook vrij anders is en ook nog eens computer vrij is. Alles moet de bestuurder zelf doen. Dit betekent dat de rijder als hij ECHT goed kan rijden betere tijden kan neer zetten op een baan. Echter is dat minimaal. Een iets wat slechtere bestuurder kan een net zo goeie tijd neer zetten in een Ferrari omdat hij geholpen word door de auto. Echter met alles uit gezet in de Enzo is deze sneller dan de MC12quote:Op donderdag 22 september 2005 01:54 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Joh! Je meent het!
Het is ook in feite een Enzo, Maserati is van Ferrari (Lees: FIAT) en ze hebben eigenlijk alleen maar een ander carbonkapje er overheen getrokken
Is idd de NS, in het filmpje rijdt hij (ongeveer) van pflanzgarten totaan tiergarten.quote:Op donderdag 29 september 2005 18:24 schreef Chokeme het volgende:
http://www.stuntcook.com/index.php?i=10898 Een stukje NS volgens mij, weet het niet zeker maar als je die hoogteverschillen ziet..
Gereden in een Lotus Exige
Wij hebben die kerel erover gesproken... die erin rijdt, en die eveneens de importeur van donkervoort is in Duitsland. Hij zou het idd opnieuw proberen in November vertelde hij.quote:Op donderdag 17 november 2005 11:10 schreef allsystemshalt het volgende:
Donkervoort opnieuw recordhouder Nordschleife
14 november 2005 ·
[afbeelding]
*O*![]()
![]()
Vorig jaar pakte Donkervoort het ronderecord op de Nordschleife van de Nurburgring.
Tot die tijd was de Porsche Carrera GT de snelste. Inmiddels had Porsche het record weer teruggepakt.
Tot vorige week zondag…
Donkervoor heeft sinds zondag 6 november het ronderecord op de Nordschleife weer in handen.
Vorig jaar zetten de Nederlanders een tijd neer die veertien seconden sneller was dan die van de nummer 2: de Porsche Carrera GT.
Inmiddels had Porsche met een FIA GT geprepareerde 996 GT2R het record met 7.15,63 minuten weer scherper gezet.
Sinds vorige week zondag is het record met 7,14.89 minuten weer in handen van Donkervoort.
Voor het record komen alleen auto´s in aanmerking die voldoen aan alle eisen die de Duitse TÜV stelt.
Zo moet de auto voldoen aan emissie-eisen en moeten straatbanden worden gemonteerd. De Donkervoort waarmee dit jaar is geracet,
is vrijwel identiek aan de auto van vorig jaar.
Alleen de wielophanging en schokdempers zijn licht gewijzigd.
Daarmee is de auto uit Lelystad bijna drie seconden sneller dan de recordauto van 2004.
Tijdens de recordpoging was een afgebroken rechter cycle wing het enige smetje.
Dat remde af waardoor de topsnelheid niet boven de 259 km/u kwam.
Vorig jaar is ter ere van de recordpoging de D8 270 RS ontwikkeld.
Daar zijn 25 exemplaren van gebouwd. In vijf maanden tijd was de hele productie uitverkocht.![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |