abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30313700
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 13:30 schreef Klonk het volgende:
dat ding lijkt permanent iets anders te willen doen dan de bestuurder.....
Juist niet, hij bestuurd deze auto met zijn grote teen.
T-shirtje en spijkerbroekje, geen helm, omdat hij volledig de sitautie onder controle heeft.

Echt hard gaat het trouwens niet, dat driften kost veel tijd en snelheid.
pi_30313779
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 22:52 schreef Virus.NL het volgende:
Leuk filmpje van die Porsche Maar zo bijzonder is dat toch niet?
Gewoon een wagen met te veel vermogen en te weinig grip
De auto heeft bijzonder veel grip, door de motor achterin ..
Iedere auto met veel trekkracht(vermogen) en 2wd kun je zo profoceren, dat zegt niets over grip. Ik denk trouwns wel dat de banden aan hun eind zijn..
pi_30322768
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 11:02 schreef FunnyName het volgende:

[..]

De auto heeft bijzonder veel grip, door de motor achterin ..
Iedere auto met veel trekkracht(vermogen) en 2wd kun je zo profoceren, dat zegt niets over grip. Ik denk trouwns wel dat de banden aan hun eind zijn..
Voordat Porsche z'n 911's met allerlei computergestuurde onderdelen ging uitrusten om de wegligging te verbeteren stonden de 911's er bekend om dat ze zeer onhandelbaar waren. Juist omdat de motor op de achteras ligt (deels er nog achter zelfs) is de gewichtsverdeling verre van ideaal (weinig druk op de sturende wielen).

Die RUF CTR is nog gewoon een hardcore killer.
Calm down, please!
pi_30322892
Wat ik mij trouwens bedacht; hiervoor stond zo'n quote over een man die was overleden na een crash veroorzaakt door olie van een voorganger. Maar aangezien de NS toch een stuk autobahn is, worden ongelukken nog wel onderzocht? Ik bedoel als hier op de snelweg een ongeluk plaats vindt, worden er foto's gemaakt, bandensporen onderzocht, getuigen verhoord. Lijkt me dat dat in Deutschland ook het geval is, dus hoe doen ze dat op de NS? Kan me niet voorstellen dat ze die baan steeds enkele uren dichtgooien?
pi_30323899
Stresi (StreckenSicherung) komt, en al naar gelang aard van ongeluk erna Polizie, en ja levert een baansluiting op. Afsleepdiensten zijn er aan 3 kanten, en kunnen op meerdere plekken de baan op en af.
Bla bla bla photoshop veerpootbruggen bla bla mekker mekker veel vetter, blabla photoshop skyline veel sneller
blablabla internet warrior, veel vetter, photoshop auto sneller blabla nürburgring playstation
pi_30324055
Verder heb je ringmarshalls naast de baan, en op de baan (vaak op de motor) die situatie in eerste instantie direct veilig moeten stellen na een ongeval. We telden afgelopen zondag sowieso 14 ongelukken, ze leveren niet allemaal meteen een baansluiting op, maar bv zondag ging die toch ook een keer of 5 dicht. Bij ongelukken met olielekkage etc gebeurt het ook dat eerst de auto's mogen, en pas na half uur de motoren pas weer.
Bla bla bla photoshop veerpootbruggen bla bla mekker mekker veel vetter, blabla photoshop skyline veel sneller
blablabla internet warrior, veel vetter, photoshop auto sneller blabla nürburgring playstation
pi_30324628
Nou het gaat me niet zo zeer om de baansluitingen enz. Maar gewoon, wordt er onderzocht waardoor een ongeluk is ontstaan? (Ook bij eenzijdige ongelukken?) Of wordt praktisch alles gewoon als "raceongeluk" beschouwd?
pi_30324791
Ligt aan aard, gewoon eenzijdig zonder letsel wordt meestal niet onderzocht, behalve als jij daarop staat en Polizei wilt laten komen. Wat je wel op een boete bv kan komen te staan. Ligt dus aan aard e.d.

Ongeval met letsel of nalatigheid etc, gaat baan dicht en kun je politie onderzoek krijgen.
Bla bla bla photoshop veerpootbruggen bla bla mekker mekker veel vetter, blabla photoshop skyline veel sneller
blablabla internet warrior, veel vetter, photoshop auto sneller blabla nürburgring playstation
pi_30326145
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 15:46 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Voordat Porsche z'n 911's met allerlei computergestuurde onderdelen ging uitrusten om de wegligging te verbeteren stonden de 911's er bekend om dat ze zeer onhandelbaar waren. Juist omdat de motor op de achteras ligt (deels er nog achter zelfs) is de gewichtsverdeling verre van ideaal (weinig druk op de sturende wielen).

Die RUF CTR is nog gewoon een hardcore killer.
Het klopt dat de motor achter de achteras een extreme gewichtsverdeling geeft. Gekoppeld aan de korte wielbasis van de oude modellen (tm de 964) gaf dit een "lastig" weggedrag in het grensgebied. Vooral bij lastwisseling geeft dit een groot nadeel. (bocht in en bochten die vlak achter elkaar opvolgen) Met de 993 werd een langere wielbasis en een compleet nieuwe achterwielophanging geintroduceerd, dit heeft 'het probleem' van het extreme weggedrag opgelost. Electronica is daar nauwelijks voor nodig.

Toch blijft het een feit dat één van de voordelen de extra tractie die het opleverd. Vandaar dat al snel de term langzaam de bocht in (vanwege lastwissel) en hard de bocht uit (vanwege veel tractie) is ontstaan. Je kan dit ook terug zien aan sprinttijden en de pk/kg-verhouding, vaak is de 911 ondanks een slechtere pk/kg-verhouding toch sneller, simpel omdat deze meer tractie heeft..
  dinsdag 6 september 2005 @ 18:37:34 #160
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_30327876
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 17:27 schreef FunnyName het volgende:

[..]

Het klopt dat de motor achter de achteras een extreme gewichtsverdeling geeft. Gekoppeld aan de korte wielbasis van de oude modellen (tm de 964) gaf dit een "lastig" weggedrag in het grensgebied. Vooral bij lastwisseling geeft dit een groot nadeel. (bocht in en bochten die vlak achter elkaar opvolgen) Met de 993 werd een langere wielbasis en een compleet nieuwe achterwielophanging geintroduceerd, dit heeft 'het probleem' van het extreme weggedrag opgelost. Electronica is daar nauwelijks voor nodig.

Toch blijft het een feit dat één van de voordelen de extra tractie die het opleverd. Vandaar dat al snel de term langzaam de bocht in (vanwege lastwissel) en hard de bocht uit (vanwege veel tractie) is ontstaan. Je kan dit ook terug zien aan sprinttijden en de pk/kg-verhouding, vaak is de 911 ondanks een slechtere pk/kg-verhouding toch sneller, simpel omdat deze meer tractie heeft..
En of het nou snel in bochten is of niet, leuk om in te trappen lijkt het me wel
It's okay to be white
pi_30330690
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 18:37 schreef Chokeme het volgende:

[..]

En of het nou snel in bochten is of niet, leuk om in te trappen lijkt het me wel
Nou, ik vind een auto waarmee ik hard een bocht door kan eigenlijk veel leuker dan iets dat rechtdoor hard gaat.

Ik zou er ook wel een keertje willen rijden, maar ik ben gewoon bang dat ik mn eigen auto aan schroot rij, ik toevallig die 911 niet zie die hard van links aankomt en ik een bocht te scherp instuur .
pi_30344038
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 20:01 schreef pAin het volgende:

[..]

Nou, ik vind een auto waarmee ik hard een bocht door kan eigenlijk veel leuker dan iets dat rechtdoor hard gaat.

Ik zou er ook wel een keertje willen rijden, maar ik ben gewoon bang dat ik mn eigen auto aan schroot rij, ik toevallig die 911 niet zie die hard van links aankomt en ik een bocht te scherp instuur .
Een 911 gaat niet traag een bocht door..
Deze gaat er relatief traag in, maar kan door het overschot aan tractie eerder op het gas, waardoor deze harder de bocht uitkomt.

Als de 911 traag door een bocht zou gaan, zouden alle 911's op het circuit (GT3, GT2, RS, RsR, 934, 935) nooit zoveel gewonnen hebben

[ Bericht 2% gewijzigd door FunnyName op 08-09-2005 08:37:44 ]
pi_30355603
quote:
Op woensdag 7 september 2005 08:28 schreef FunnyName het volgende:

[..]
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 18:37 schreef Chokeme het volgende:

[..]

En of het nou snel in bochten is of niet, leuk om in te trappen lijkt het me wel
Deze quote wekte bij mij de suggestie dat hij een auto die hard rechtdoor gaat leuker is dan een auto die hard een bocht door kan .
  woensdag 7 september 2005 @ 18:39:23 #164
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_30361185
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 20:01 schreef pAin het volgende:

[..]

Nou, ik vind een auto waarmee ik hard een bocht door kan eigenlijk veel leuker dan iets dat rechtdoor hard gaat.

Ik zou er ook wel een keertje willen rijden, maar ik ben gewoon bang dat ik mn eigen auto aan schroot rij, ik toevallig die 911 niet zie die hard van links aankomt en ik een bocht te scherp instuur .
Mja gaat niet om de snelheid he, meer om de belevenis Maar inderdaad, lijkt me enerzijds supervet om er eens uit mn dak te gaan maar als ik dan weer zie dat er ook van dit soort lui rijden...

Wat ik me dan ook afvraag; zullen die prof coureurs ken dan niet eng vinden om bij een paar van zulke onervaren luitjes op de baan te rijden ? Zou voor hun net zo eng moeten zijn toch.
It's okay to be white
pi_30367369
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 21:49 schreef noidea het volgende:
Een ronde in een Ruff Porsche, ik denk om de 10 sec dat tie de vangrail ingaat. Een aardige wagenbeheersing geloof ik.

http://xfer.gofastvideo.com/gallery/getitem/121/1/aae.wmv
Dat filmpje is precies versnelt ? Hoe die kerel zen hoofd draait, zit die aan de speed ofzow ?
  woensdag 7 september 2005 @ 23:07:29 #166
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_30372179
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 16:40 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Nou het gaat me niet zo zeer om de baansluitingen enz. Maar gewoon, wordt er onderzocht waardoor een ongeluk is ontstaan? (Ook bij eenzijdige ongelukken?) Of wordt praktisch alles gewoon als "raceongeluk" beschouwd?
Word gedaan als er reden toe is... Als er een man of wat onderuit gaan over een oliespoor komt er wel degelijk polizei bij of als de rijder zelf constateerd dat er olie lag.
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
pi_30384028
quote:
Op woensdag 7 september 2005 18:39 schreef Chokeme het volgende:

[..]

Mja gaat niet om de snelheid he, meer om de belevenis Maar inderdaad, lijkt me enerzijds supervet om er eens uit mn dak te gaan maar als ik dan weer zie dat er ook van dit soort lui rijden...

Wat ik me dan ook afvraag; zullen die prof coureurs ken dan niet eng vinden om bij een paar van zulke onervaren luitjes op de baan te rijden ? Zou voor hun net zo eng moeten zijn toch.
De belevenis is idd belangrijk, maar naar gelang van tijd wil je toch die rondjes sneller gaan rijden. Gelijke tijden rijden = achteruit gang imho .

De ervaren rijders zullen natuurlijk wel wat schroom hebben voor de onervaren mensen, maar die hebben zoveel inzicht in de baan en zoveel ervaring daarmee dat ze daar echt wel mee om weten te gaan. Daarbij zijn er bepaalde regels op de baan en als je je daar met zn allen aan houd, is er toch geen probleem?
  donderdag 8 september 2005 @ 20:54:42 #168
35464 Don_Tom
Leave the gun.Take the cannoli
pi_30398763
Gisteren 6 rondjes + een passagiersronde gedaan, was erg leuk!
Door de scuderia hanseat cursus die deze week is, was er weer veel leuks op de baan

Gumpert voor een rondje nordschleife:




Gumpert na een rondje nordschleife:





Mercedes SLR:



Porsche carrera gt:



Rondje meerijden met een echte ringmobiel: (zie ook www.ringworld.nl)



Testautos:





Deze trailer reed achter ons de baan af:



Maandag ga ik weer, heb er nu al zin in!
Trouwauto nodig?
Nordschleife 2006: 250 laps, 2007: 62,5 laps
BMW M3 Nurburgring project
pi_30412426
Leuk !

Waar reed je zelf in ?
Bla bla bla photoshop veerpootbruggen bla bla mekker mekker veel vetter, blabla photoshop skyline veel sneller
blablabla internet warrior, veel vetter, photoshop auto sneller blabla nürburgring playstation
  vrijdag 9 september 2005 @ 16:37:09 #170
35464 Don_Tom
Leave the gun.Take the cannoli
pi_30426144
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 09:36 schreef PNG het volgende:
Leuk !

Waar reed je zelf in ?
Audi a4 avant tdi 115pk chipped @ 135pk, met sportonderstel.



Vorige maand ben ik met mijn andere auto op de schleife geweest:

Trouwauto nodig?
Nordschleife 2006: 250 laps, 2007: 62,5 laps
BMW M3 Nurburgring project
  vrijdag 9 september 2005 @ 16:54:57 #171
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_30426641
Hoe klonk die Gumpert ?
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  vrijdag 9 september 2005 @ 16:55:38 #172
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_30426667
Hm niet druk op de parking. Stond de kraam met bradwurst er nog wel?
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
pi_30430246
Die stond er afgelopen zondag ook niet. Bij Brunchen die friettent daar zijn de frieten geel en half gebakken, maar bij de Erlebniswelt zit wel een lekker tentje met bratwurst, naast het kartcentrum, en die bij de tankstelle is de helft van de tijd door zijn voorraad heen.
Bla bla bla photoshop veerpootbruggen bla bla mekker mekker veel vetter, blabla photoshop skyline veel sneller
blablabla internet warrior, veel vetter, photoshop auto sneller blabla nürburgring playstation
  vrijdag 9 september 2005 @ 20:40:37 #174
26193 Draz
Mortui / Salena
pi_30433364
En juist die foto's van ongelukken/beschadigde foto's is de Nurburgring GmbH niet zo happig op...

Maar goed, wat doen ze eraan he, als mensen het online gooien
Woonachtig in: Rødovre - København - Danmark
  vrijdag 9 september 2005 @ 22:57:26 #175
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_30438529
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 20:40 schreef Draz het volgende:
En juist die foto's van ongelukken/beschadigde foto's is de Nurburgring GmbH niet zo happig op...

Maar goed, wat doen ze eraan he, als mensen het online gooien
Achja... ze zijn ook niet happig op videobeelden terwijl ik die wel kan waarderen. Voor de rest waren het wel dikke foto's
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  Moderator zaterdag 10 september 2005 @ 00:37:56 #176
18653 crew  D.
pi_30441739
tvp
  zaterdag 10 september 2005 @ 01:47:53 #177
35464 Don_Tom
Leave the gun.Take the cannoli
pi_30443148
Gumpert klonk wel lekker, kan er niet echt een beschrijving van geven ofzo. Friet met curryworst hebben we bij hannes gehaald, was prima te vreten.

De vorige keer heb ik mijn friet met curryworst gehaald bij dat ed tankstation met die modelautoshop. Was niet echt lekker en ben daarna lichtelijk misselijk geworden (weet niet of het daar aan lag)

Draz, ik wist dat filmen niet mocht, maar dat ze met zulke foto's moeite hebben was mij onbekend, ik zal er de volgende keer rekening mee houden.

overigens vind ik het ook wel weer goed dat mensen zo op de gevaren gewezen worden
Trouwauto nodig?
Nordschleife 2006: 250 laps, 2007: 62,5 laps
BMW M3 Nurburgring project
  zaterdag 10 september 2005 @ 01:54:31 #178
35464 Don_Tom
Leave the gun.Take the cannoli
pi_30443271
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 16:55 schreef Five_Aces het volgende:
Hm niet druk op de parking. Stond de kraam met bradwurst er nog wel?
Het was erg druk op de parking vanwege de scuderia hanseat, echter deze foto's zijn na 6 uur genomen toen de scuderisten weg waren en het een stuk rustiger was. Geen kraam gezien trouwens.
Trouwauto nodig?
Nordschleife 2006: 250 laps, 2007: 62,5 laps
BMW M3 Nurburgring project
  zaterdag 10 september 2005 @ 13:13:34 #179
26193 Draz
Mortui / Salena
pi_30451059
Ze kunnen er niks tegen doen, dus direct heb je mij er niet mee.

De hele reden erachter is echter duidelijk. Foto's & video's van ongelukken maakt de kans dat de Ring moet sluiten alleen maar groter. Dus ook voor ons eigen belang moeten er zo min mogelijk ongeluk-foto's verspreid worden.

Verder wel mooie foto's trouwens don't get me wrong!

[ Bericht 20% gewijzigd door Draz op 10-09-2005 13:20:36 ]
Woonachtig in: Rødovre - København - Danmark
pi_30455140
kVind het beetje hypocriet eigenlijk. Niet van jouw hoor.

Hoe gaan we die 7 doden ofzo per jaar verdoezelen dan.

Bovendien lijkt het me een goede waarschuwing, doe niet gek op de ring. Ik heb laatste keer echt 2 ongelukken per rondje gezien. Kweenie hoor. En ze zijn bijna allemaal eenzijdig. Als je op nurburgring.nl vraagt, hoeveel ongelukken gebeuren er nu, dan is het enige antwoord "dat is niet van belang, laten we kijken wie er plezier heeft".

kVind dat toch wel iets om bij stil te staan eigenlijk af en toe. Betekend dus dat er een heleboel mensen de ring op gaan type "nu ga ik eens rondje knallen" en/of iig veel gekker doen dan op de openbare weg/boven hun eigen kunnen rijden, terwijl ieder die er geweest is weet dat die baan omhoog, omlaag, links, rechts gaat en dat als je een beetje normaal doet, er niets aan de hand is. kVind dat beetje voorlichting ergens zelfs.
Bla bla bla photoshop veerpootbruggen bla bla mekker mekker veel vetter, blabla photoshop skyline veel sneller
blablabla internet warrior, veel vetter, photoshop auto sneller blabla nürburgring playstation
pi_30642077
Topique maar weer eens aanzwengelen!

Sinds een tijdje ben ik beetje verslaafd geraakt aan het spelletje GTR FIA racing. Het is best lastig/ realistisch echt gewoon een goed racespel voor de pc! En kwam vanmiddag een uitbreiding tegen met de Norschleife. Dus voor iedereen die ook alvast eens het circuit wil verkennen? Ook ben ik wel benieuwd hoe realistisch de NS is in dit spel? Heb nu een paar rondjes gereden maar het blijft best lastig, ook met die hoge curbs en hoogteverschillen.

Je zult het spel wel moeten kopen, ( ) Voor de update even googlen naar GTR + The mother + Nordschleife.
  vrijdag 16 september 2005 @ 20:00:51 #182
35464 Don_Tom
Leave the gun.Take the cannoli
pi_30644977
heb hem zelf ook al een tijdje en ik moet zeggen dat ik gt4 een stuk beter vindt. Helaas alleen verkrijgbaar op ps2.
Trouwauto nodig?
Nordschleife 2006: 250 laps, 2007: 62,5 laps
BMW M3 Nurburgring project
pi_30646824
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 15:55 schreef PNG het volgende:
kVind het beetje hypocriet eigenlijk. Niet van jouw hoor.

Hoe gaan we die 7 doden ofzo per jaar verdoezelen dan.

Bovendien lijkt het me een goede waarschuwing, doe niet gek op de ring. Ik heb laatste keer echt 2 ongelukken per rondje gezien. Kweenie hoor. En ze zijn bijna allemaal eenzijdig. Als je op nurburgring.nl vraagt, hoeveel ongelukken gebeuren er nu, dan is het enige antwoord "dat is niet van belang, laten we kijken wie er plezier heeft".

kVind dat toch wel iets om bij stil te staan eigenlijk af en toe. Betekend dus dat er een heleboel mensen de ring op gaan type "nu ga ik eens rondje knallen" en/of iig veel gekker doen dan op de openbare weg/boven hun eigen kunnen rijden, terwijl ieder die er geweest is weet dat die baan omhoog, omlaag, links, rechts gaat en dat als je een beetje normaal doet, er niets aan de hand is. kVind dat beetje voorlichting ergens zelfs.
Ze hoeven geen 7 doden per jaar te verdoezelen, aangezien die er niet zijn......

Je laatste punt ben ik het mee eens en is ook tevens vaak de oorzaak van ongelukken. Onbekend, maar wel hard willen gaan
  maandag 19 september 2005 @ 13:12:52 #184
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_30723980
Dat verdoezelen doen ze heel makkelijk:

Doden die er vallen worden met de helicopter naar Koblenz gevlogen en daar dood verklaard. Officieel vallen ze dus niet op de Nordschleiffe. Onofficieel schijnen het er +/- 15 per jaar te zijn.
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
  maandag 19 september 2005 @ 13:15:20 #185
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_30724038
18.9.2005:

Gisteren weer naar de Ring geweest, ploeg bestond uit 3x E36 M3 3,2L waarvan 1 cabrio, 1x E30 M3, 1x E36 325 coupe en 1x E30 325 omgeboud tot ringracer. Om ongeveer half 1 waren we ter plaatse. Eerst nog even wat gegeten en even een praatje gemaakt met at bekenden op de Parkplatz, kaartjes halen en terug naar de auto's.

1 woord, DRUK. We stonden in de file over de Parkplatz en rotonde om de baan op te komen. Gelukkig was de sfeer vrij gemoedelijk, geen irritatie en 1 voor 1 de rotonde op en af en je komt er vanzelf.

Baan zelf was niet heel erg druk en we konden flink gasgeven. Zelf nog wat rustigaan gedaan, op sommige plaatsen ging het me toch nog steeds wat te hard omdat ik er nog niet bekend genoeg ben. Wel flink glijden in de bocht De F1's die voor zitten begonnen al wat te smeren aan het einde van de ronde. Remsysteem kom al dat geweld hebben en gaf geen kick. Onderweg nog 2 gele vlag situaties tegen gekomen. Onder de brug door het laatste rechte stuk op stonden de auto's 2 aan 2 in de file om er af te komen, wat een minuut of 20 duurde.

Eenmaal de baan af even doorgereden naar de kijkplaats en daar nog even gezeten. Aangekomen was de baan wederom gesloten. Tijd voor bratwurst dus Het duurde vrij lang voor de baan weer open ging, en nog even naar de ringtaxi enz staan kijken die mooi driftend voorbij kwam. Later toch maar weer richting Parkplatz gegaan voor nog een rondje. Het werd al laat dus even laatste rondje van de dag rijden.

Op de Parkplatz aangekomen ging de baan net weer dicht door een ongeluk, en even later werd ook gemeld dat de baan die dag niet meer open zou gaan, dus maar verder gereden richting het motorsportrestaurant in Nurburg, even wat gegeten, en met een noodvaart richting huis gereden.

900 km gereden in het totaal gisteren, hoop Porches / Subs / Evo's / Supra's en ander exotisch spul gezien, was weer een gezellige dag
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
  maandag 19 september 2005 @ 14:08:11 #186
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_30725466
Ik heb steeds meer zin om weer te gaan.
We moeten de auto van Patje sowieso nog een keer aftesten daar. Maar dat zal ongetwijfeld nog wel enkele keren gebeuren
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  maandag 19 september 2005 @ 14:18:39 #187
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_30725739
quote:
Op maandag 19 september 2005 14:08 schreef daNpy het volgende:
Ik heb steeds meer zin om weer te gaan.
We moeten de auto van Patje sowieso nog een keer aftesten daar. Maar dat zal ongetwijfeld nog wel enkele keren gebeuren
Ik heb al een lijst met dingen die er van de winter opgesleuteld moeten worden
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
  maandag 19 september 2005 @ 14:28:21 #188
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_30725999
quote:
Op maandag 19 september 2005 14:18 schreef Five_Aces het volgende:

[..]

Ik heb al een lijst met dingen die er van de winter opgesleuteld moeten worden
Me too
En een boel nieuwe ideeën om het onderstel te verbeteren
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  maandag 19 september 2005 @ 15:37:26 #189
129276 GSi
Sluit af met een hekje.
pi_30727826
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 18:15 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Topique maar weer eens aanzwengelen!

Sinds een tijdje ben ik beetje verslaafd geraakt aan het spelletje GTR FIA racing. Het is best lastig/ realistisch echt gewoon een goed racespel voor de pc! En kwam vanmiddag een uitbreiding tegen met de Norschleife. Dus voor iedereen die ook alvast eens het circuit wil verkennen? Ook ben ik wel benieuwd hoe realistisch de NS is in dit spel? Heb nu een paar rondjes gereden maar het blijft best lastig, ook met die hoge curbs en hoogteverschillen.

Je zult het spel wel moeten kopen, ( ) Voor de update even googlen naar GTR + The mother + Nordschleife.
Hier ook een GTR Addict

Je zou de No83 is moeten proberen met een Escort MK1 meesterlijk is dat. Zowiezo als je de Escort mod nog niet hebt eventjes proberen. Van dezelfde makers komt ook een Capri Mod uit



Speel je ook online?

[ Bericht 11% gewijzigd door GSi op 19-09-2005 15:45:33 ]
Ik wil je naast mij op de bank, tegen mij aan. Alsof ik een kat op mijn schoot heb, maar het niet erg vind dat ik op dat moment niet bij de chips kan en je lekker laat liggen.
  maandag 19 september 2005 @ 15:41:35 #190
129276 GSi
Sluit af met een hekje.
pi_30727945
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 20:00 schreef Don_Tom het volgende:
heb hem zelf ook al een tijdje en ik moet zeggen dat ik gt4 een stuk beter vindt. Helaas alleen verkrijgbaar op ps2.
Hhhm, is een kwestie van smaak. Feit is wel dat de physics engine van GTR gewoon heel erg goed word neergezet en dat ik met GT4 ervaar dat het op sommige punten niet helemaal goed zit. Bij voorbeeld erg oncontroleerbaar bij overstuur. Zodra je probeert te corrigeren, dan sta je alweer verkeerd om op de baan en ik weet hoe een auto moet reageren als je corrigeert bij overstuur, ik doe veel driften nl. GTR is voor mij echt een topper. Binnenkort ook GT-Legends, welke ook een versie van de Nordschleife zal bevatten.
Ik wil je naast mij op de bank, tegen mij aan. Alsof ik een kat op mijn schoot heb, maar het niet erg vind dat ik op dat moment niet bij de chips kan en je lekker laat liggen.
  maandag 19 september 2005 @ 15:46:36 #191
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_30728085
Voor spelletjes hebben we een ander forum en dit is geen slowchattopic.
Graag ontopic houden.
  maandag 19 september 2005 @ 15:51:57 #192
129276 GSi
Sluit af met een hekje.
pi_30728266
quote:
Op maandag 19 september 2005 15:46 schreef Tjabbo het volgende:
Voor spelletjes hebben we een ander forum en dit is geen slowchattopic.
Graag ontopic houden.
Het gaat toch over de Nordschleife? En GTR is geen spel, maar een simulator. Dus ik vind dat bovenstaande posts bestaansrecht hebben in dit topic.
Ik wil je naast mij op de bank, tegen mij aan. Alsof ik een kat op mijn schoot heb, maar het niet erg vind dat ik op dat moment niet bij de chips kan en je lekker laat liggen.
  maandag 19 september 2005 @ 15:57:48 #193
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_30728469
quote:
Op maandag 19 september 2005 15:51 schreef GSi het volgende:

[..]

Het gaat toch over de Nordschleife? En GTR is geen spel, maar een simulator. Dus ik vind dat bovenstaande posts bestaansrecht hebben in dit topic.
Opmerkingen kunnen in het feedbacktopic.
GTR is een spel en daarvoor kan je in de betreffende fora terecht. Aan 2 slowchattopics in pta hebben we meer dan genoeg. En daar gaat dit al snel op lijken als we ook al mods voor spellen gaan posten met de vraag 'speel je ook online' erbij.
  maandag 19 september 2005 @ 16:14:36 #194
129276 GSi
Sluit af met een hekje.
pi_30729032
quote:
Op maandag 19 september 2005 15:57 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

Opmerkingen kunnen in het feedbacktopic.
GTR is een spel en daarvoor kan je in de betreffende fora terecht. Aan 2 slowchattopics in pta hebben we meer dan genoeg. En daar gaat dit al snel op lijken als we ook al mods voor spellen gaan posten met de vraag 'speel je ook online' erbij.
Ok, geef ik je gelijk in. Maar GTR is geen spel
Ik wil je naast mij op de bank, tegen mij aan. Alsof ik een kat op mijn schoot heb, maar het niet erg vind dat ik op dat moment niet bij de chips kan en je lekker laat liggen.
  maandag 19 september 2005 @ 16:17:53 #195
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_30729153
Je vind GTR misschien geen spel, maar in GTR zul je nooit beleven hoe het is om bijna van de baan te schuiven en de G-krachten in elke bocht en helling op je lichaam werken.

De Nordschleife
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  maandag 19 september 2005 @ 16:38:12 #196
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_30729919
Plaatje van mezelf op inet gevonden:

RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
pi_30730597
Bla bla bla photoshop veerpootbruggen bla bla mekker mekker veel vetter, blabla photoshop skyline veel sneller
blablabla internet warrior, veel vetter, photoshop auto sneller blabla nürburgring playstation
pi_30739512
Het is mijn bedoeling om zondag naar de Nordschleife te rijden. Ik heb tijdelijk een leuke auto ter beschikking. Ik rijd er in ieder geval heen, weet nog niet of ik de baan op ga, eerst maar eens een beetje de kat uit de boom kijken.

Er mag eigenlijk in geen geval wat met de auto gebeuren en dan zoiets doen. Het rondje op zich heb je natuurlijk zelf in de hand, maar het overige verkeer.
  maandag 19 september 2005 @ 22:11:18 #199
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_30741120
Dan zou ik het maar laten... als je de baan op gaat moet je bereid zijn het risico te nemen van een eventuele crash.
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
pi_30742840
quote:
Op maandag 19 september 2005 16:14 schreef GSi het volgende:

[..]

Ok, geef ik je gelijk in. Maar GTR is geen spel
Hee zo bedoelde ik mijn posts over GTR niet, het was meer als tip voor mensen die het circuit willen leren kennen, of zoals mij geen mogelijkheid hebben om ergens binnen kort voor het echhie de NS op te gaan. Plus dat ik graag eens van iemand zou willen horen hoe realischtisch kwa lengte, hoogte verschillen, bochtenwerk dit circuit is. Omdat ik ooit weleens richting NS wil en me met zo iets een beetje kan voorbereiden hoe&wat?!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')