Ik ook heb hem nl ook gemist.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:03 schreef Euc- het volgende:
Damnit vergeten #)_(%)#%(
Kijk hem over een paar dagen wel op uitzendinggemist
Brrr wat een engerd die gast he, net zo'n dronken zwerver die met zijn laatste restje evenwicht op de tafel leunt, zich troostend met het idee dat hij straks het glas rode wijn mag leegdrinken, voor hij zijn kartonnen doos achter het station weer opzoektquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:20 schreef Euc- het volgende:
[..]
Brrr, heb je die gast ooit gezien?
[afbeelding]
Weet je trouwens waarom er zo weinig vrouwen in de (vooral top) keukens werken? Omdat 1. de overige koks altijd sexistische opmerkingen maken en 2. ze 90% van de keren zielig gaan doen als in: "chef ik ben ongesteld zou ik een paar dagen vrij mogen?)
Had er een discussie over met de sous-chef van Toine Hermsen toen ik daar een keer mocht werken, ze hadden 1 keer een meisje in de keuken gehad, alleen die had al-tijd wat, dus daar willen ze nou niet meer aan. Verder zouden ze preuts zijn, niet hard genoeg werken en vaak niet bereid de handen uit de mouwen te steken.
Laat de discussie beginnen! :![]()
Meeste klopt wel, maar lawaai???quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:11 schreef Pietverdriet het volgende:
Werken in de keuken is kei en keihard fysiek lichamelijk werk. hoge temperatuur, luchtvochtigheid, stress, zware pannen, lawaai en korte lontjes. Je ziet ook weinig vrouwelijke mijnwerkers of vrouwen die in de smelterij van hoogovens werken.
Ze is rond 12 uur vanavond vertrokkenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:55 schreef Annemiek78 het volgende:
BBQ-kip: hoe was je lunch met je vriendin?
Vervelend en brutaal pestventje ben jequote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:38 schreef Euc- het volgende:
Maar zoals je uit de eerste paar woorden van mijn vorige post misschien wel hebt kunnen afleiden ga ik me daar dus mooi onderuit lullen.
Ach wat ben ik erg af en toe
huh??quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Vervelend en brutaal pestventje ben je
Kunnen de betreffende kinderen niet gewoon mee? Of moeten die werken?
Om mee te gaan kijken, en omdat het wel zo netjes zou zijn om mn kop ook eens aan die kant van de familie te laten zien..quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:42 schreef Chielus het volgende:
en waarom zou jij dan mee moeten|?
als ze geen 11 zijn wel....quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:49 schreef Euc- het volgende:
(Met de andere 3 kanten van de familie kan ik het overigens prima vinden: die van mn stiefma erg goed, ga altijd met mn half nichtjes op stap, is dat eigenlijk legaal..,
17quote:
Kan prima hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:52 schreef Euc- het volgende:
[..]
17
Maarre, is dat dan niks met familie ofzo? Zijn de dochters van de zus van de moeder van mn stiefma, volg je?
Hoezo, daar mag je toch gewoon mee gaan stappenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:52 schreef Euc- het volgende:
[..]
17
Maarre, is dat dan niks met familie ofzo? Zijn de dochters van de zus van de moeder van mn stiefma, volg je?
ik moet op dat soort momenten altijd opeens invallen op mn werk....quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:54 schreef Euc- het volgende:
Ik heb net trouwens wel een briljante smoes verzonnen: ik heb vandaag een memory stick voor mn telefoon besteld, en die is vandaag ook verstuurd, dus ik moet morgen (vandaag dus) wel thuis blijven, anders kan ik em pas donderdag ophalen!
Moet ik dit nou echt gaan uitleggen?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:55 schreef Chielus het volgende:
[..]
Hoezo, daar mag je toch gewoon mee gaan stappen![]()
Hij wil graag in hun bedje stappenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:55 schreef Chielus het volgende:
[..]
Hoezo, daar mag je toch gewoon mee gaan stappen![]()
Mja, als het niet legaal was dan hadden we inmiddels al heel wat uit te leggenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hij wil graag in hun bedje stappen![]()
Meesten weten het al hoor, krijg je als die tak van je familie in kleine boerengaten in twente woont (ootmarsum, lattrop, denekamp). Maar toch, ff zeker weten kan geen kwaadquote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:00 schreef Chielus het volgende:
dat had ik wel door..... Gewoon doen joh, kan een leuke situatie opleveren bij de volgende familie reunie
Mam ik moet je wat laten zien... onze dochtersquote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:00 schreef Chielus het volgende:
dat had ik wel door..... Gewoon doen joh, kan een leuke situatie opleveren bij de volgende familie reunie
HAHAquote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Mam ik moet je wat laten zien... onze dochters![]()
[afbeelding]
ach ja iedere gek heeft zn gebrek.....quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:05 schreef BBQ-kip het volgende:
Joh, grapje...
Ben trouwens niet blond, ben prachtig grijs aan het worden![]()
Fijn op de leeftijd van 22![]()
Truste!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:08 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga mijn bedje in knallen, eerst nog even slingers ophangen voor de jarige en zijn feesthoedje klaarzetten![]()
Weltrusten allemaal!![]()
Zienzienzien! Voeg me toe op msn ofzo!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:08 schreef Chielus het volgende:
[..]
ach ja iedere gek heeft zn gebrek.....
(heb trouwens nog een fijn filmpje waar je een mooie avater van kan maken, helaas vrees ik een dikke ban als ik m post)
Mail hem maarquote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:08 schreef Chielus het volgende:
[..]
ach ja iedere gek heeft zn gebrek.....
(heb trouwens nog een fijn filmpje waar je een mooie avater van kan maken, helaas vrees ik een dikke ban als ik m post)
IEUW...!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:38 schreef Euc- het volgende:
Moet morgen eigenlijk mee naar de nieuwe aanleunwoning van de ouders van de man van mn ma kijken, maar ik moet die mensen écht niet he. De allereerste keer komt die vrouw naar me toe, armen wijd, en jij moet Robert zijn! Ik zeg half beduusd ja en dan kust ze me vol op mn bek
Sindsdien moet ik ze niet(niet alleen daarom overigens)
Mischien dat zei ook dacht je die meid in je avatar bentquote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:38 schreef Euc- het volgende:
Moet morgen eigenlijk mee naar de nieuwe aanleunwoning van de ouders van de man van mn ma kijken, maar ik moet die mensen écht niet he. De allereerste keer komt die vrouw naar me toe, armen wijd, en jij moet Robert zijn! Ik zeg half beduusd ja en dan kust ze me vol op mn bek
Sindsdien moet ik ze niet(niet alleen daarom overigens)
Vind je haar zo mooi?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mischien dat zei ook dacht je die meid in je avatar bent
![]()
Nee, vooral niet de eerste keer als je net bij iemand binnenstaatquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:27 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
IEUW...! [afbeelding]
Daar zou ik, op z'n zachtst gezegd, ook niet echt gecharmeerd van zijn...
* BBQ-kip zet haar sexlijnstem op:quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
* BBQ-kip zet haar sexlijnstem op:
"Wil je me van achteren, dan draai ik me toch lekker om!"
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |