In navolging op het vorige topic
inbreekster op heterdaad betrapt heb ik nu net volgens mij weer inbrekers betrapt.
godverdegodverdegodver, mijn huis, voor de tweede keer.
wordt ik wakker, hoor ik wat geluiden van iemand die volgens mij op de trap loopt en ik hoor 1 keer volgens mij de voordeur dichtgetrokken worden. ik blijf even liggen, want het zou eventueel nog een huisgenoot kunnen zijn. maar weer wat later hoor ik weer gestommel en ik vertrouw het toch niet. in die tijd pak ik even een klauwhamer en wil heel zachtjes de deur open doen en naar beneden kijken, maar bij het opendoen van mijn deur hoorde je toch een duidelijke klik. niet veel later hoor je de voordeur dicht getrokken worden en hoorde ik het geluid van een auto starten, ik denk godverdegodver zo snel ben ik niet beneden, dus ik pak mijn digitale camera en ga bij mijn dakraam wachten totdat de auto langskomt. Gelukkig woon ik dan wel weer in een eenrichtingsweg en moeten ze wel langskomen.
Dus minder voor hun ik heb hun kenteken geflitst en ga denk ik morgen maar even langs de politie om aangifte te doen. Maar dat gaat me dan ook weer een anderhalf uur kosten. godverdegodver... wat dan wel weer jammer is is dat ik twee auto's heb zien wegrijden en ik heb maar een op de foto staan. kutladertijd van digitale camera. binnenkort maar tijd voor een tweede camera.
ik heb alleen nog niet gevonden wat ze precies zouden kunnen hebben gejat. ga morgen maar een ronde doen en als ik niks kan vinden dan verzin ik wel wat, zolang ze maar even aankloppen bij die gasten thuis en ze flink laten schrikken.