Je andere blauwe vriendjes vonden hem niet zo leukquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:41 schreef Brechtje het volgende:
Ik vind hem wel spetterend [afbeelding]
Moest je hem veranderen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:43 schreef blackmage het volgende:
mijn oude
[img=http://img393.imageshack.us/img393/8148/teehe23sq.gif]
helaas ik moest hem ook veranderen.
Dat doe ik standaard als ik dat soort icoons zie.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:57 schreef Rabrynil het volgende:
Druk eens op de toets Esc (Escape) als je een topic bekijkt. Is een stuk rustiger
Kan. Te hoge attractiviteitsfactor, iedereen is immers gelijk.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:59 schreef SwOoSh het volgende:
toen ik er zoeen had werd die verwijderd
ja.... en nu heb je zo'n kut sesamstraat dingquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:59 schreef SwOoSh het volgende:
toen ik er zoeen had werd die verwijderd
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:12 schreef L-IS het volgende:
[..]
ja.... en nu heb je zo'n kut sesamstraat ding![]()
Zet er anders een klootgitaar inquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:12 schreef L-IS het volgende:
[..]
ja.... en nu heb je zo'n kut sesamstraat ding![]()
doe maar!!! (iets meer roze)quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:42 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
Zet er anders een klootgitaar in.
ja die hyperactieve icoon mag best veranderen. want als je esc indrukt zie je bijvoorbeeld ook niet meer de borsten van deaddoll op en neer gaan en vervalt het genot van de 'weglopendebillen' (iets met herman als ik het me goed herinner)quote:
Doe dan eens wat aan je icoonquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:51 schreef Knoekie het volgende:
He mensen niet baggeren hier. Het is een serieeus topic ja
Ok....quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:51 schreef Knoekie het volgende:
He mensen niet baggeren hier. Het is een serieeus topic ja
Ik neem jou mening uberhaupt niet serieus.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:56 schreef BrauN het volgende:
Ik vind hem gay. En dat bevalt me wel.
nooit geweten dat dat kon.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:57 schreef Rabrynil het volgende:
Druk eens op de toets Esc (Escape) als je een topic bekijkt. Is een stuk rustiger
ahhh probeer ff....quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:00 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
nooit geweten dat dat kon.
kan ik het ook weer ongedaan maken met een druk op de knop?
of moet ik dan F5-en?
Zijn er mensen zonder toetsenbord dan?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:06 schreef ChicaneBT het volgende:
Kruisje toets werkt ook in IE hoor. Voor als je geen ESC knop in de buurt hebt
.
ik, als mn batterijen op zijn. Of soms ligt ie in de la.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:07 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Zijn er mensen zonder toetsenbord dan?
Tof, maar hij is te grootquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Je kunt mother-mother haar ouwe wel gebruikne, die had ik gemaakt
[afbeelding]
waarom?quote:
heb je al gezegd.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:20 schreef BrauN het volgende:
Hey, die avatar is best gay.
is ie te epileptisch? of teveel hyper? of een beetje van beide.quote:
was het maar een mooie caleidoscoop...die heeft nog niemand op fok!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:30 schreef la-nina het volgende:
allebei
't is net een stroboscoop, maar dan met kleurtjes![]()
Dan geef ik het aan die epileptische usericon-houder door, alsdatmagquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
was het maar een mooie caleidoscoop...die heeft nog niemand op fok!
je mag het idee gratis hebben...
maar natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:34 schreef la-nina het volgende:
[..]
Dan geef ik het aan die epileptische usericon-houder door, alsdatmag![]()
Die is goed. Ik als epilepsie patient kan dat wel gebruiken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:57 schreef Rabrynil het volgende:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:41 schreef Brechtje het volgende:
Ik vind hem wel spetterend [afbeelding]
Heb je geen eigen mening?quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:26 schreef Knoekie het volgende:
Oke, na de reacties die ik hier heb ontvangen heb ik besloten om hem te veranderen.
ik hoop dat ie dan wel gelijk mailt dat ook de deinende borsten van deaddoll niet meer te zien zijn.quote:Op maandag 22 augustus 2005 18:03 schreef DiabloSam het volgende:
Niet veranderen!!![]()
![]()
Als iemand er last van heeft stuur je een mailtje terug dat ze op escape moeten drukken als ze er last van hebben...
![]()
Ken je Jochem Meyer? goede cabaratierquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:53 schreef w32.bolke het volgende:
[..]
Die is goed. Ik als epilepsie patient kan dat wel gebruiken.![]()
zijn die echt van haar?quote:Op maandag 22 augustus 2005 19:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik hoop dat ie dan wel gelijk mailt dat ook de deinende borsten van deaddoll niet meer te zien zijn.
Jochem Meyer heeft toch geen epilepsie, maar ADHD?quote:Op maandag 22 augustus 2005 19:07 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Ken je Jochem Meyer? goede cabaratier![]()
ook wel leuke site: http://www.krullenbol.nl
Knoekie: niet veranderen
weet ik, maar het ging om die irritant knipperende balk op die sitequote:Op maandag 22 augustus 2005 19:23 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Jochem Meyer heeft toch geen epilepsie, maar ADHD?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |