Die zanger van de sheerquote:Op maandag 22 augustus 2005 15:15 schreef bukgeit het volgende:
Nee, een Haarlemmer.
The Lau is afkomstig uit mijn hometown, mooi Bergen.quote:
Hehe, gokken kan soms geen kwaadquote:Op maandag 22 augustus 2005 15:47 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Correct, Bart van Liemt.
bigshadow +1
peaceman + 1ik heb maar ff gegoogled, klopt iddquote:Op maandag 22 augustus 2005 18:21 schreef peaceman het volgende:
Elbow?
Nat King (dood) & Nathalie Cole?quote:Op maandag 22 augustus 2005 18:39 schreef peaceman het volgende:
nice![]()
Het nummer You're gone is een bijzondere duet, tussen wie?
Hmm ik heb mijn vraag misschien niet duidelijk gesteld. Het duet is pas opgenomen en het idd een ouder nummer. In oktober komt het uit op de nieuwe plaat van inderdaad Bryan Adams, maar wie is de dame waarmee hij het dit keer opgenomen heeft?quote:Op maandag 22 augustus 2005 18:45 schreef Berkery het volgende:
Bryan Adams & Mel C
Vindaloo +1quote:Op maandag 22 augustus 2005 19:10 schreef Vindaloo het volgende:
Pamela anderson?
Mwaah, mijn antwoord was gewoon niet goed, die van Bryan en Mel heet When you're gone. Het was slechts een ongeinspireerde gokquote:Op maandag 22 augustus 2005 18:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hmm ik heb mijn vraag misschien niet duidelijk gesteld. Het duet is pas opgenomen en het idd een ouder nummer. In oktober komt het uit op de nieuwe plaat van inderdaad Bryan Adams, maar wie is de dame waarmee hij het dit keer opgenomen heeft?
t zal de vermoeidheid wel zijn...
quote:I woke down again dis mo'nin' wid de sun in mah' eyes,
When Mike came upside wid some script surprise.
A Mafioso sto'y wid some twist,
A "Too Wong Foo, Julie Newmar" hitch,
Get yo' ass out uh bed, he said, dig dis:
I'll 'esplain it on de way. Slap mah fro!
quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:16 schreef timbob het volgende:
bran van 3000 - drinking in LA.
Dan heb je echt wat gemistquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 08:59 schreef peaceman het volgende:
Die heb ik niet gezien....volgens mij....
Ach ik mag niet klagen, ik heb zoveel goeds gezien dit jaar..quote:
Iemand tipte me nog omdat ik met een hackensaw boys Tshirt liep zei die: Je moet naar Cheb Balowski gaan, maar ik wilde te graag The Dropkick Murphys zien wat achteraf gewoon kut was, mijn oren.. ze piepen nog steedsquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ach ik mag niet klagen, ik heb zoveel goeds gezien dit jaar..
Cheb belowski ofzo zal het wel zijn...dat schijnt geweldig te zijn geweest
Cheb Balowski was ook geweldigquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ach ik mag niet klagen, ik heb zoveel goeds gezien dit jaar..
Cheb belowski ofzo zal het wel zijn...dat schijnt geweldig te zijn geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |