quote:I woke down again dis mo'nin' wid de sun in mah' eyes,
When Mike came upside wid some script surprise.
A Mafioso sto'y wid some twist,
A "Too Wong Foo, Julie Newmar" hitch,
Get yo' ass out uh bed, he said, dig dis:
I'll 'esplain it on de way. Slap mah fro!
quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:16 schreef timbob het volgende:
bran van 3000 - drinking in LA.
Dan heb je echt wat gemistquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 08:59 schreef peaceman het volgende:
Die heb ik niet gezien....volgens mij....
Ach ik mag niet klagen, ik heb zoveel goeds gezien dit jaar..quote:
Iemand tipte me nog omdat ik met een hackensaw boys Tshirt liep zei die: Je moet naar Cheb Balowski gaan, maar ik wilde te graag The Dropkick Murphys zien wat achteraf gewoon kut was, mijn oren.. ze piepen nog steedsquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ach ik mag niet klagen, ik heb zoveel goeds gezien dit jaar..
Cheb belowski ofzo zal het wel zijn...dat schijnt geweldig te zijn geweest
Cheb Balowski was ook geweldigquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ach ik mag niet klagen, ik heb zoveel goeds gezien dit jaar..
Cheb belowski ofzo zal het wel zijn...dat schijnt geweldig te zijn geweest
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Sinead OÇonnor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop