Dat valt nog meequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
36 zw-w foto's voor 1 GBTering, ik dacht dat de S1-filmpjes hard liepen
Ik moest ff wat snel verzinnenquote:
Okee ik beken...ik rook wel eens wietquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:14 schreef PdeHoog het volgende:
[afbeelding]
Een van de dingen die ik in Delft tegenkwamModellen, kijk uit....dit is Shark.....hij is gevaarlijk
Dan kan je niet echt meer alles bewaren natuurlijkquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat valt nog meeEen zwartwit-foto op 3200 DPI (da's 4500x3000) doet ongeveer 30 MB. Een kleurendia ietsiepietsie meer. Slechts 80 MB
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:19 schreef Shark.Bait het volgende:
En mijn jas is toch anders rood 13.gif
ieeeeuw...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:14 schreef PdeHoog het volgende:
[afbeelding]
Een van de dingen die ik in Delft tegenkwamModellen, kijk uit....dit is Shark.....hij is gevaarlijk
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan kan je niet echt meer alles bewaren natuurlijkzoals ik doe
Ah zoquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik heb de negatieven.....waarom zou ik ALLES bewaren
![]()
![]()
klinkt positiefquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik heb de negatieven.....waarom zou ik ALLES bewaren
![]()
![]()
over 48 uur is dit geen relevante vraag meerquote:
Ik zal m'n masker meenemen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
over 48 uur is dit geen relevante vraag meer
Jaquote:
goeiequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja
Maar voorlopig laat ik eerst deze foto, gemaakt op een van de oudste begraafplaatsen in Delft, even zien
[afbeelding]
Whehehe, de afdruk van sharks hoofd?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja
Maar voorlopig laat ik eerst deze foto, gemaakt op een van de oudste begraafplaatsen in Delft, even zien
[afbeelding]
tot zondagquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
lui, ik zit er doorheen
Ik ga slapen. Tot een andere keer
ff doorposten danquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:51 schreef Auticia het volgende:
[..]
Dan maken we 'm toch gewoon snel vol.
hoiquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:51 schreef Auticia het volgende:
[..]
Dan maken we 'm toch gewoon snel vol.
Trusten flashiequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
lui, ik zit er doorheen
Ik ga slapen. Tot een andere keer
Je had er al in moeten liggen toch?quote:
Mjah.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:53 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Je had er al in moeten liggen toch?
nee geen muggen, moet ik rood filter meenemenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:54 schreef Auticia het volgende:
[..]
Mjah.
Er zijn hier nogal wat muggen, dus als ik toch al slecht slaap, waarom zou ik dan vroeg gaan....
nie mugge das erger zouden ze op mijn werk zeggenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:54 schreef Auticia het volgende:
[..]
Mjah.
Er zijn hier nogal wat muggen, dus als ik toch al slecht slaap, waarom zou ik dan vroeg gaan....
Ik ben onlangs best wel verbrand, dus ik heb nu bruine schouders, en bruine knieën, de rest is gewoon witquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:56 schreef Re het volgende:
[..]
nee geen muggen, moet ik rood filter meenemen
mijn wit bruin filtertje jaquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:58 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik ben onlangs best wel verbrand, dus ik heb nu bruine schouders, en bruine knieën, de rest is gewoon wit. Ik weet niet of je daar filtertjes tegen hebt?
Nou, ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik persoonlijk ken Delft niet zo goed in zwart-wit.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:11 schreef PdeHoog het volgende:
Delft zoals men vermoedelijk Delft kent
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:12 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik persoonlijk ken Delft niet zo goed in zwart-wit.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:12 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik persoonlijk ken Delft niet zo goed in zwart-wit.
hinderlijke vlek linksbovenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:11 schreef PdeHoog het volgende:
Delft zoals men vermoedelijk Delft kent
[afbeelding]
Dat is een goede TTquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:18 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Okee ik beken...ik rook wel eens wiet
Prima hierquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:37 schreef Re het volgende:
dag offy hoestie dan weer zo vrijdag avond?
Oh, zit jij ook nog in #fot dan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:40 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
ik heb zo het gevoel van iemand te weinig aandacht te geven op #fot
quote:
Dan verander je em toch?quote:
ja daar is het vrijdag avond voor hequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:40 schreef Offy het volgende:
[..]
Prima hier
Wel erg benauwd zeg ik moet toch iets te zeuren hebben
Als dit UVT was 14.gifquote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:58 schreef _evenstar_ het volgende:
pdh mooie foto'sik heb zin in morgen
nu maar hopen dat het niet regent
![]()
Morgen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:58 schreef _evenstar_ het volgende:
pdh mooie foto'sik heb zin in morgen
nu maar hopen dat het niet regent
![]()
Oh nee!quote:
quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:12 schreef Subhuman het volgende:
Maar ik heb wel mooi Offy gered van een foto en daar is ze me eeuwig dankbaar voor!
Ik heb van Offy ook een foto hoorquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:12 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Oh nee!
Wat doe je me aan!
Maar ik heb wel mooi Offy gered van een foto en daar is ze me eeuwig dankbaar voor!
jezelf voornamelijk he-he, vast niet wat je van plan bent aan te trekken over een paar weekjes, maar we gaan locaties bekijken (ook misschien even wat experimentjes met profiel). Bel anders morgen ochtend nog even voor je op pad gaat!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:10 schreef _evenstar_ het volgende:
oh re lief moek nog wat meenemen wat je zo weet![]()
Ja, eentje maar! Dankzij mijn kamikaze-acties heb je er niet meer kunnen maken!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb van Offy ook een foto hoor
uhhh,uhhh ik moet zondag bij mn oma op visitequote:
jaaaaa groot en close up willen wequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb van Offy ook een foto hoor
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:16 schreef mother-mother het volgende:
[..]
uhhh,uhhh ik moet zondag bij mn oma op visite![]()
helemaal vergeten![]()
garpje,maarre ik zal je iig herkennen![]()
neah dat houden we nog mooi ff geheimquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:16 schreef Re het volgende:
[..]
jezelf voornamelijk he-he, vast niet wat je van plan bent aan te trekken over een paar weekjes, maar we gaan locaties bekijken (ook misschien even wat experimentjes met profiel). Bel anders morgen ochtend nog even voor je op pad gaat!
quote:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:20 schreef Re het volgende:
[..]
anders trek ik er nog een uit de ouwe doos hoor
lekker contrast ja, gooi er een roodfiltertje overheenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
[afbeelding]
misschien een tikkie teveel contrast gebruikt
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:19 schreef PdeHoog het volgende:
[afbeelding]
misschien een tikkie teveel contrast gebruikt
Hoe bedoel jequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:21 schreef Re het volgende:
[..]
lekker contrast ja, gooi er een roodfiltertje overheen
oww over de bewerking even wat met je rood channel spelen misschien ...quote:
quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:25 schreef Subhuman het volgende:
Dan zijn de sproeten weg!
Maar dan zou je haar helemaal niet meer herkennen!
Oh.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:26 schreef Re het volgende:
[..]
oww over de bewerking even wat met je rood channel spelen misschien ...
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:19 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
neah dat houden we nog mooi ff geheimennuh ik heb al wel paar leuke locaties in mijn hoofd komt goed
![]()
ja haalt ze niet weg he-he da's weer onnatuurlijk maar heeft wel iets minder contrast danquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:27 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Oh.
Da's iets anders dan ik bedoelde.
Uhm.....wordt wat lastig. Het is een zwartwit-negatiefquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:26 schreef Re het volgende:
[..]
oww over de bewerking even wat met je rood channel spelen misschien ...
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Krijgen we nou dat gezeik weerMoet ik hem weghalen of zo
ja daar heb je PS voor danquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uhm.....wordt wat lastig. Het is een zwartwit-negatief
nee lol, maakt niet uit hihi anyway idd valt weinig aan te soepen zo behalve contrast danquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:28 schreef Subhuman het volgende:
[..]![]()
Volgens mij begrijpen wij elkaar even niet heb ik het idee.
Ik kreeg het idee dat er wat problemen waren met de wat contrastrijke sproeten waardoor Offy wel weer eens de neiging kon krijgen om te vragen of de foto weggehaald kon worden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:28 schreef Subhuman het volgende:
[..]![]()
Volgens mij begrijpen wij elkaar even niet heb ik het idee.
Offy heeft er toch niks over gezegd?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik kreeg het idee dat er wat problemen waren met de wat contrastrijke sproeten waardoor Offy wel weer eens de neiging kon krijgen om te vragen of de foto weggehaald kon worden.
Kan nog komenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:37 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Offy heeft er toch niks over gezegd?
quote:
Het zit je wel dwars he?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:33 schreef PdeHoog het volgende:
Ik kreeg het idee dat er wat problemen waren met de wat contrastrijke sproeten waardoor Offy wel weer eens de neiging kon krijgen om te vragen of de foto weggehaald kon worden.
Nou vooruit, omdat jij het bentquote:Bezwaar als ik deze opneem op mijn website Offy
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:47 schreef PdeHoog het volgende:
Of ze vind me opeens niet meer aardigals ze dat al deed
Jaquote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:53 schreef PdeHoog het volgende:
JaVooral omdat ik nog steeds de aanleiding tot die reactie niet zie
Ik weet het niet zeker hoor, misschien heb ik een bril nodig, maar ik meen vaag Weopj te herkennen op die foto!quote:
quote:
Hmmmm....Coppermine werkt dus niet zo goedquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:57 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker hoor, misschien heb ik een bril nodig, maar ik meen vaag Weopj te herkennen op die foto!
Echt knap dit portret.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:36 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb trouwens nog een foto van Offy
[afbeelding]
Ik vind hem zelf helemaal geweldigBezwaar als ik deze opneem op mijn website Offy
Het enige wat je hoefde te veranderen was van de laatste 0 een 1 maken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmmm....Coppermine werkt dus niet zo goed
Nou ja...klik ff op de navigatiebalk erboven en kijk rustig rond op de site
zienquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Ik kwam trouwens nog een foto van Sub tegenMet een stroopsoldaatje
Hangt dus helemaal van de gewenste sortering af hequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:59 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Het enige wat je hoefde te veranderen was van de laatste 0 een 1 maken.
quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:08 schreef Re het volgende:
PdH je bent flink vooruit gegaan hoor met je portretten![]()
![]()
Dank je welquote:
De fotograaf alleen niet!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dank je welHet model werkte overigens ook goed mee
Haha....Stoer!quote:
* Offy verslikt zich in haar theequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:16 schreef PdeHoog het volgende:
Dank je welHet model werkte overigens ook goed mee
Het was een reactie van HGT op de foto van Offy hoorquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:17 schreef Subhuman het volgende:
[..]
De fotograaf alleen niet!
Ik kan niet meer op een hand tellen hoe vaak ik geposeerd heb en jij gewoon te laat klikte!
quote:
Zijn ze wel van me gewend onderhandquote:
Weltrusten Offy!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:17 schreef Offy het volgende:
[..]
Zijn ze wel van me gewend onderhand
* Offy gaat lekker slapen!
Weltrusten
quote:
succesquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga ff douchen en dan de stad in. Moeten nog wat sufheden in orde gemaakt worden
quote:
hmm je mag wel wakker worden hoorquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:01 schreef Re het volgende:
[..]
eerst ff wakker worden hoor
kutkoffie op
Hoi Briggyquote:
Das toevallig... dat zat ik net te doenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hoi BriggyGa eens snel foto's van Delft kijken
Schiet opquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:55 schreef Briggy het volgende:
[..]
Das toevallig... dat zat ik net te doen![]()
![]()
Hoeft niet hoor! Doe maar rustig aan! En die laatste foto is echt de moeite van het bekijken niet waard! Dus als je niet op tijd daar komt, is helemaal niet erg!quote:
Ik heb vooral op de bootjes geletquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:22 schreef Fixers het volgende:
Woeii Donderdag naar sail geweest. Resultaat: een hoop doorsnee toersten kiekjes, maar ook wel wat leuk spul! Je struikelde daar wel over de D70's 300D's en 350D''s En ook best veel in het profi segment, dat viel me op. De D2X en D100 waaren ook niet op de vingers van 2 handen te tellen.
Toen de D100 uitkwam was het een prof dsrl, maar dat was in januari 2002 ongeveer.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
wat is er trouwens profi-er aan een D100 dan aan een 350D?
De D100 heeft al jaren wat de 350 net gekregen heeft.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
wat is er trouwens profi-er aan een D100 dan aan een 350D?
ja cool, maar qua specs ontlopen ze elkaar niet veel, de D100's die je ziet rondlopen zijn hooguit gewoon al wat meer belegen apparatenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:47 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
De D100 heeft al jaren wat de 350 net gekregen heeft.
In auto terminologie: airco, remote locking, en navigatie systemen zitten nu in zelfs de goedkoopste auto's, maar 10 jaar geleden alleen in de dure auto's. Net zoals de dure auto's van nu hele mooie innovatieve dingen heeft die pas over een paar jaar gemeengoed zullen zijn. Alleen gaat het wat sneller in dit digitale tijdperk... 2 jaar is een hele lange tijd in digitale fototijdperk
Die jag van toen is nog professioneler dan een renault twingo van nu. Ook al heeft de jag minder opties
1500 euro voor een D100 toen tegen 700 euro voor een 350 nu.
FOT moderator, johquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Schilderen ze tegenwoordig iedere gek maar gewoon blauw??Nou is subbie ook al overgelopen
Re was er donderdag ook weer geloof ik. Toch, Re?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:48 schreef Fixers het volgende:
De pics staan nog op de CF kaart die voor mijn neus ligt.
Dat profi-er valt wel mee maar dat waren zo even de dure dslr types die me zo even te binnen schoten. D'r liepen er echt een hoop met die grote joekels rond, al dan niet voorzien van een flinke teletoeter.
Da's het hele punt juist... mijn twingo gaat even hard als een deusenberg, maar die heeft toch meer klasse....quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:49 schreef Dr_Flash het volgende:
ja cool, maar qua specs ontlopen ze elkaar niet veel, de D100's die je ziet rondlopen zijn hooguit gewoon al wat meer belegen apparaten
Iedere gek?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Schilderen ze tegenwoordig iedere gek maar gewoon blauw??Nou is subbie ook al overgelopen
jij kan niet bannenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:54 schreef Subhuman het volgende:
Iedere gek?![]()
Ban!
Bedankt allemaal, en bedankt Het-Gele-Teken dat ie aan mij dacht als nieuwe mod!
Het ging om het idee. Wat je nu zegt gaat voorbij aan het punt der vergelijking.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh en waar ga je die parkeren in hartje Amsterdam dan? En wat verbruikt zo'n ding ongeveer? En hoe issie in de verzekering?ach jaaa ieder nadeel hep ze voordeel
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:57 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Sssst, misschien weet Fles dat niet!
ja k_man, we zijn het eens hoorquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:57 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Het ging om het idee. Wat je nu zegt gaat voorbij aan het punt der vergelijking.
U moogt hier mijn kunsten aanschouwen en de uwe er bijplaatsen:quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:02 schreef Dr_Flash het volgende:
maak jij ff een sailtopic andersik heb al wat in de SC gepost, maar ook niet echt een sailtopic....
bijgeplaatstquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:51 schreef Fixers het volgende:
[..]
U moogt hier mijn kunsten aanschouwen en de uwe er bijplaatsen:
Sail 2005
Hey Flash hoe heb jij die foto's verkleind? Ze zien er bij een stuk beter uit dan bij mij. Ik heb het gedaan met Picasa 500 pixels breed bij jpeg 65%. Lekker snel voor het web maar de kwaliteit gaat wel enorm achteruit.quote:
Ik zag idd met name in je eerste foto wat gruwelijke JPG-artefacten zitten ja... Ik doe het met ACDsee 5.0 gewoon batch resize, ik geef geen JPG-hercompressie-gradatie aan, maar het gaat wel bloedsnelquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:49 schreef Fixers het volgende:
[..]
Hey Flash hoe heb jij die foto's verkleind? Ze zien er bij een stuk beter uit dan bij mij. Ik heb het gedaan met Picasa 500 pixels breed bij jpeg 65%. Lekker snel voor het web maar de kwaliteit gaat wel enorm achteruit.
Ik verklein met ps (als ik ze nog wat wil bewerken met kleur enzo) en anders via irfanview. Daar zet ik ook sharpen aan, zodat ze die niet kwijtraken (wat je wel es hebt bij verkleinen)quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:49 schreef Fixers het volgende:
[..]
Hey Flash hoe heb jij die foto's verkleind? Ze zien er bij een stuk beter uit dan bij mij. Ik heb het gedaan met Picasa 500 pixels breed bij jpeg 65%. Lekker snel voor het web maar de kwaliteit gaat wel enorm achteruit.
Dat doe ik de volgende keer dan ook maar met ACDSee. Want die twee jochies op mijn eerste foto das gewoon ernstig. De originele foto (nikon D70 Large - Fine) is goed scherp. Het geeft een aardige indruk hier daar gaat het om. Ik ga er nog wel een aantal laten afdrukken op 20*30. Maar nog effies wachten tot broertjelief over de brug komt (die gaat ¤ 200,- betalen voor mijn 602).quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zag idd met name in je eerste foto wat gruwelijke JPG-artefacten zitten ja... Ik doe het met ACDsee 5.0 gewoon batch resize, ik geef geen JPG-hercompressie-gradatie aan, maar het gaat wel bloedsnel
Zo ook mijn vader en ik, allebei een 602 nu allebei een D70. Eindelijk af van die slakkerige AF, dat rete-trage opstarten (om over de shutterlag nog maar te zwijgen).quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:02 schreef Dr_Flash het volgende:
wel een beetje kuddegedrag natuurlijkHel evolksstammen stappen over VAN een F602 NAAR een D70
SpeedyGJ is ook van een 602 naar een D70 gegaan begreep ikquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:07 schreef Fixers het volgende:
[..]
Zo ook mijn vader en ik, allebei een 602 nu allebei een D70. Eindelijk af van die slakkerige AF, dat rete-trage opstarten (om over de shutterlag nog maar te zwijgen).![]()
![]()
Idd!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:07 schreef Fixers het volgende:
[..]
Zo ook mijn vader en ik, allebei een 602 nu allebei een D70. Eindelijk af van die slakkerige AF, dat rete-trage opstarten (om over de shutterlag nog maar te zwijgen).![]()
![]()
W-DR-Zquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
SpeedyGJ is ook van een 602 naar een D70 gegaan begreep ik
Ja die macro doet het helemaal niet slecht, dat moet ik toegeven. Nou ja ik verpats de mijne aan m'n broer (voor 2,6* de inruilwaardequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Idd!
Maar voor de rest vond ik em wel een super camera!
Vooral met zijn 1 cm macro
Helaas doet die niks meer, heb em nog wel![]()
[..]
W-DR-Z
Welk?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:42 schreef PdeHoog het volgende:
Goeiemiddag
Net een boekje over portretfotografie gekocht
Zelfde serie als die van zwartwit-fotografie die je bij mij zag staan:quote:
neem je hem morgen mee?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zelfde serie als die van zwartwit-fotografie die je bij mij zag staan:
William Cheung - Portretfotografie (van uitgeverij Cantecleer)
Vierkant boekje a EUR 15
Ken ik niet... En ik heb geen boek over zwartwit-fotografie gezien. Ik zag dat boek over landschapsfotografie wat ik ook heb!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zelfde serie als die van zwartwit-fotografie die je bij mij zag staan:
William Cheung - Portretfotografie (van uitgeverij Cantecleer)
Vierkant boekje a EUR 15
quote:
ja, ik was er weer zonder cameraquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Re was er donderdag ook weer geloof ik. Toch, Re?
Oh....nou ja...het is iig dezequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:52 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ken ik niet... En ik heb geen boek over zwartwit-fotografie gezien. Ik zag dat boek over landschapsfotografie wat ik ook heb!
Weer eentjequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:00 schreef Subhuman het volgende:
Ik heb net een mooie camera gewonnen op een veiling!
mercury is KWIK. te gifitig voor woorden dusquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:00 schreef Subhuman het volgende:
Ik heb net een mooie camera gewonnen op een veiling!
[afbeelding]
Probleem is alleen dat er een mercury-batterij in moet en die zijn tegenwoordig verboden. Er schijnen alternatieven te zijn, daar ga ik me nu even in verdiepen. Is er iemand die toevallig al ervaring heeft met camera's die mercury-batterijen nodig hebben, en de alternatieven daarvoor?
Ik neem hem morgen wel ff meequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:03 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ah vet! Ik zal hem op m'n verlanglijstje zetten!
Kon even niet op de vertaling komen. Nu je het zegt, mercury is kwik inderdaad.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mercury is KWIK. te gifitig voor woorden dus
Hoeveel spanning moet hij leveren en wat voor vorm heeft die batterij?
Ja, leuk!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik neem hem morgen wel ff meeKun je kijken
Moet ik de zwartwit-versie soms ook ff meenemen
OKquote:
Hmmm het zou een stuk schelen als hij met een (lege) batterij geleverd werd....quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:06 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Kon even niet op de vertaling komen. Nu je het zegt, mercury is kwik inderdaad.
Een stukje uit de handleiding:
http://yandr.50megs.com/minolta/hmf/f3.gif
http://yandr.50megs.com/minolta/hmf/f4.gif
Twee 1,4 volt batterijen.
Daar heb ik geen idee van... Hoop dat ik vandaag nog een mailtje terugkrijg zodat ik hem morgen gelijk kan ophalen. Verkoper woont in Utrecht, dat ligt mooi op de route.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hmmm het zou een stuk schelen als hij met een (lege) batterij geleverd werd....
Oh ja, maar daar ging je enorm verdwalen en zo toch?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:17 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Daar heb ik geen idee van... Hoop dat ik vandaag nog een mailtje terugkrijg zodat ik hem morgen gelijk kan ophalen. Verkoper woont in Utrecht, dat ligt mooi op de route.
Ja, daarom kom ik ook te laat morgen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja, maar daar ging je enorm verdwalen en zo toch?
Sub vertrekt rond 6:30, zodat hij tegen 15:00 kan bellen of iemand hem wil vertellen waar hij staatquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:20 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
ik vertrek rond 8u30, zodat ik 2 uur later in Nieuwegein ben.
Hallo, ik ben een man, en mannen kunnen kaartlezen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sub vertrekt rond 6:30, zodat hij tegen 15:00 kan bellen of iemand hem wil vertellen waar hij staat"Wacht, ik lees even op wat er op de wegwijzer staat..."
Ik om 08:45quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:20 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
ik vertrek rond 8u30, zodat ik 2 uur later in Nieuwegein ben.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:33 schreef Subhuman het volgende:
Hallo, ik ben een man, en mannen kunnen kaartlezen.
O jaquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:33 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Hallo, ik ben een man, en mannen kunnen kaartlezen.
Dit klinkt interessantquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:36 schreef Offy het volgende:
[..]
![]()
* Offy herinnert zich nog een voorval...Iets met Utrecht Centraal station enzo
"ja ehhh als het geen straatnaam heeft kan ik er niet komme hoorquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:36 schreef Offy het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:36 schreef Offy het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:51 schreef Subhuman het volgende:
Ik stond netjes aan de rand van het station!
ja, hee, hoiquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:53 schreef Offy het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat er tenminste iemand was die de weg een beetje kent in Utrecht
Dat ken ik, Lang leve de GPS!!!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"ja ehhh als het geen straatnaam heeft kan ik er niet komme hoor"
Oh nee dat was HGT
Of je kan gewoon kaartlezenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:05 schreef Fixers het volgende:
[..]
Dat ken ik, Lang leve de GPS!!!
Het wordt pas echt erg als je niet weet hoe de straatnaam in je gps heet. Er zijn nogal wat variaties mogelijk op de Antony Moddermanstraat
Als er maar 4 mensen (zoals tot nu aangemeld) met het ov gaan, dan is het makkelijk voor mij om iedereen mee te nemen. Mocht het niet lukken zou Flash je mss een seintje kunnen geven.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik om 08:45Ik haal de rest van het zooitje ff op en dan kom ik naar Nieuwegein gecrossed
Tot de dag van vandaag ben ik nog steeds heel erg tevreden over mijn D70quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:53 schreef Fixers het volgende:
[..]
Ja die macro doet het helemaal niet slecht, dat moet ik toegeven. Nou ja ik verpats de mijne aan m'n broer (voor 2,6* de inruilwaarde) en vaders houdt de zijne er nog bij.
Maar ik heb nog steeds geen spijt van dat astronomische bedrag (tja ik blijf student hč) wat ik heb neer gelegd voor mijn D70.
was vanmiddag met iemand die echt niet van spinnetjes hieldquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:12 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb net mooie macrootjes van een spinnetje genomen
dat ben ik 24-7quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:15 schreef Re het volgende:
[..]
was vanmiddag met iemand die echt niet van spinnetjes hield
nee bij Peaquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:22 schreef Puckzzz het volgende:
weer thuis?
Jij en macro..that'll be the dayquote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:12 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Als er maar 4 mensen (zoals tot nu aangemeld) met het ov gaan, dan is het makkelijk voor mij om iedereen mee te nemen. Mocht het niet lukken zou Flash je mss een seintje kunnen geven.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Jij en macro..that'll be the day
daar is Pea het niet mee eens zegt zequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:39 schreef Puckzzz het volgende:
Macrofotografie deeltje 4voor het geval je het macro-topic niet kan vinden
Pea valt niet onder macrofotografie hoor!!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:40 schreef Re het volgende:
[..]
daar is Pea het niet mee eens zegt ze
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:44 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Pea valt niet onder macrofotografie hoor!!![]()
Jaquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:56 schreef Puckzzz het volgende:
ff iets anders!
Ik ga dadelijk naar de kroeg en daar treed een bandje op. Daar wil ik graag foto's van maken, maar het is daar erg donker. dussssssssss:
camera op ISO 800 en sluitertijd according?
Sluitertijd rond de 1/80 (1/50 - 1/100) proberen houden en af en toe kijken of er voldoende scherptediepte op de foto staat.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:56 schreef Puckzzz het volgende:
ff iets anders!
Ik ga dadelijk naar de kroeg en daar treed een bandje op. Daar wil ik graag foto's van maken, maar het is daar erg donker. dussssssssss:
Ik zou het niet weten, maar ben wel benieuwd naar de resultatenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:56 schreef Puckzzz het volgende:
ff iets anders!
Er is meestal meer licht op een podium dan je verwacht! ISO 400 is misschien wel al genoeg!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:11 schreef Puckzzz het volgende:
hmmm okee, ik ga wel gewoon wat uitproberen. Mijn ervaring met mijn camera is weldat ISO 800 ontzettend veel ruis oplevert
Niet? Auticia wel anders hoorquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:44 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Pea valt niet onder macrofotografie hoor!!![]()
voor genodigden jaquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:20 schreef Puckzzz het volgende:
hehehe we zien wel![]()
is de 17e trouwens okee voor iedereen?
Dit keer ben ik het niet Flashquote:
Oh God, ik heb weer geen rekening gehouden met de gevoelige zieltjesquote:
Welquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:31 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh God, ik heb weer geen rekening gehouden met de gevoelige zieltjes
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:15 schreef Re het volgende:
[..]
was vanmiddag met iemand die echt niet van spinnetjes hield
Veggel de gekstuhquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:39 schreef Puckzzz het volgende:
awwwwww![]()
dan ga ik me nu in het bruisende nachtleven van Veghel begeven![]()
ik hoop dat de foto's iets worden
ja Re, daar moeten we het eigenlijk nodig eens even over hebben.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:48 schreef _evenstar_ het volgende:
Re je auschwitz reportage is zeer indrukwekkendben er stil van...
dank je, ja erg indrukwekkend iddquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:48 schreef _evenstar_ het volgende:
Re je auschwitz reportage is zeer indrukwekkendben er stil van...
uhmm ja, we gaan het er over hebben morgen o.a.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja Re, daar moeten we het eigenlijk nodig eens even over hebben.
Zou je nogeens gaan?
Coolquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:06 schreef Re het volgende:
[..]
uhmm ja, we gaan het er over hebben morgen o.a.
dan maak je maar zinquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:39 schreef Offy het volgende:
Jahoor, ben lekker lui aan het worden...Straks mijn bedje in, maar heb nog geen zin
Ha, wat een rare bezigheid voor dit tijdstipquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:41 schreef Re het volgende:
dan maak je maar zinnu even maar been verlengingsoperaties te kijken
ja national geographics, veel naalden en bloed en zelfs boormachinesquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:44 schreef Offy het volgende:
[..]
Ha, wat een rare bezigheid voor dit tijdstip(wel interessant
erg bloederig?)
Ach, ik heb toch niets te doenquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:46 schreef Re het volgende:
ja national geographics, veel naalden en bloed en zelfs boormachines
Die zijn er dus nietquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:08 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, maar ben wel benieuwd naar de resultaten
ze centreren 'm gewoonquote:Op zondag 21 augustus 2005 11:14 schreef Fixers het volgende:
Oh eh nog een vraagske: ik wil wat foto's laten afdrukken op 20*30 enzo. Maarre ik schuw de crop functie bepaald niet. Ik heb dus allerlei incourante afmetingen van foto's. Doen centrales dan gewoon witte rand afdrukken of beginnen ze met allerlei rek en strek oefeningen?
correctie!! Ik heb ze nog wel, ze stonden op het andere kaartjequote:Op zondag 21 augustus 2005 10:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Die zijn er dus nietIk was gisteravond zo ontevreden over de resultaten dat ik ze allemaal gewist heb
![]()
Echt welquote:Op zondag 21 augustus 2005 18:46 schreef Auticia het volgende:Lekmeet was leuk!
*vreugdesprongetje maakt*
same herequote:Op zondag 21 augustus 2005 21:31 schreef elcastel het volgende:
Thuis, gaar, veel mooie camera's (en lenzen) gezien ---> DOUCHEN !!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |