Dat valt nog meequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
36 zw-w foto's voor 1 GBTering, ik dacht dat de S1-filmpjes hard liepen
Ik moest ff wat snel verzinnenquote:
Okee ik beken...ik rook wel eens wietquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:14 schreef PdeHoog het volgende:
[afbeelding]
Een van de dingen die ik in Delft tegenkwamModellen, kijk uit....dit is Shark.....hij is gevaarlijk
Dan kan je niet echt meer alles bewaren natuurlijkquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat valt nog meeEen zwartwit-foto op 3200 DPI (da's 4500x3000) doet ongeveer 30 MB. Een kleurendia ietsiepietsie meer. Slechts 80 MB
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:19 schreef Shark.Bait het volgende:
En mijn jas is toch anders rood 13.gif
ieeeeuw...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:14 schreef PdeHoog het volgende:
[afbeelding]
Een van de dingen die ik in Delft tegenkwamModellen, kijk uit....dit is Shark.....hij is gevaarlijk
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan kan je niet echt meer alles bewaren natuurlijkzoals ik doe
Ah zoquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik heb de negatieven.....waarom zou ik ALLES bewaren
![]()
![]()
klinkt positiefquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik heb de negatieven.....waarom zou ik ALLES bewaren
![]()
![]()
over 48 uur is dit geen relevante vraag meerquote:
Ik zal m'n masker meenemen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
over 48 uur is dit geen relevante vraag meer
Jaquote:
goeiequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja
Maar voorlopig laat ik eerst deze foto, gemaakt op een van de oudste begraafplaatsen in Delft, even zien
[afbeelding]
Whehehe, de afdruk van sharks hoofd?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja
Maar voorlopig laat ik eerst deze foto, gemaakt op een van de oudste begraafplaatsen in Delft, even zien
[afbeelding]
tot zondagquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
lui, ik zit er doorheen
Ik ga slapen. Tot een andere keer
ff doorposten danquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:51 schreef Auticia het volgende:
[..]
Dan maken we 'm toch gewoon snel vol.
hoiquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:51 schreef Auticia het volgende:
[..]
Dan maken we 'm toch gewoon snel vol.
Trusten flashiequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
lui, ik zit er doorheen
Ik ga slapen. Tot een andere keer
Je had er al in moeten liggen toch?quote:
Mjah.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:53 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Je had er al in moeten liggen toch?
nee geen muggen, moet ik rood filter meenemenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:54 schreef Auticia het volgende:
[..]
Mjah.
Er zijn hier nogal wat muggen, dus als ik toch al slecht slaap, waarom zou ik dan vroeg gaan....
nie mugge das erger zouden ze op mijn werk zeggenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:54 schreef Auticia het volgende:
[..]
Mjah.
Er zijn hier nogal wat muggen, dus als ik toch al slecht slaap, waarom zou ik dan vroeg gaan....
Ik ben onlangs best wel verbrand, dus ik heb nu bruine schouders, en bruine knieën, de rest is gewoon witquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:56 schreef Re het volgende:
[..]
nee geen muggen, moet ik rood filter meenemen
mijn wit bruin filtertje jaquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:58 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik ben onlangs best wel verbrand, dus ik heb nu bruine schouders, en bruine knieën, de rest is gewoon wit. Ik weet niet of je daar filtertjes tegen hebt?
Nou, ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik persoonlijk ken Delft niet zo goed in zwart-wit.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:11 schreef PdeHoog het volgende:
Delft zoals men vermoedelijk Delft kent
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:12 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik persoonlijk ken Delft niet zo goed in zwart-wit.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:12 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik persoonlijk ken Delft niet zo goed in zwart-wit.
hinderlijke vlek linksbovenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:11 schreef PdeHoog het volgende:
Delft zoals men vermoedelijk Delft kent
[afbeelding]
Dat is een goede TTquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:18 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Okee ik beken...ik rook wel eens wiet
Prima hierquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:37 schreef Re het volgende:
dag offy hoestie dan weer zo vrijdag avond?
Oh, zit jij ook nog in #fot dan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:40 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
ik heb zo het gevoel van iemand te weinig aandacht te geven op #fot
quote:
Dan verander je em toch?quote:
ja daar is het vrijdag avond voor hequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:40 schreef Offy het volgende:
[..]
Prima hier
Wel erg benauwd zeg ik moet toch iets te zeuren hebben
Als dit UVT was 14.gifquote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:58 schreef _evenstar_ het volgende:
pdh mooie foto'sik heb zin in morgen
nu maar hopen dat het niet regent
![]()
Morgen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:58 schreef _evenstar_ het volgende:
pdh mooie foto'sik heb zin in morgen
nu maar hopen dat het niet regent
![]()
Oh nee!quote:
quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:12 schreef Subhuman het volgende:
Maar ik heb wel mooi Offy gered van een foto en daar is ze me eeuwig dankbaar voor!
Ik heb van Offy ook een foto hoorquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:12 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Oh nee!
Wat doe je me aan!
Maar ik heb wel mooi Offy gered van een foto en daar is ze me eeuwig dankbaar voor!
jezelf voornamelijk he-he, vast niet wat je van plan bent aan te trekken over een paar weekjes, maar we gaan locaties bekijken (ook misschien even wat experimentjes met profiel). Bel anders morgen ochtend nog even voor je op pad gaat!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:10 schreef _evenstar_ het volgende:
oh re lief moek nog wat meenemen wat je zo weet![]()
Ja, eentje maar! Dankzij mijn kamikaze-acties heb je er niet meer kunnen maken!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb van Offy ook een foto hoor
uhhh,uhhh ik moet zondag bij mn oma op visitequote:
jaaaaa groot en close up willen wequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb van Offy ook een foto hoor
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:16 schreef mother-mother het volgende:
[..]
uhhh,uhhh ik moet zondag bij mn oma op visite![]()
helemaal vergeten![]()
garpje,maarre ik zal je iig herkennen![]()
neah dat houden we nog mooi ff geheimquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:16 schreef Re het volgende:
[..]
jezelf voornamelijk he-he, vast niet wat je van plan bent aan te trekken over een paar weekjes, maar we gaan locaties bekijken (ook misschien even wat experimentjes met profiel). Bel anders morgen ochtend nog even voor je op pad gaat!
quote:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:20 schreef Re het volgende:
[..]
anders trek ik er nog een uit de ouwe doos hoor
lekker contrast ja, gooi er een roodfiltertje overheenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
[afbeelding]
misschien een tikkie teveel contrast gebruikt
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:19 schreef PdeHoog het volgende:
[afbeelding]
misschien een tikkie teveel contrast gebruikt
Hoe bedoel jequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:21 schreef Re het volgende:
[..]
lekker contrast ja, gooi er een roodfiltertje overheen
oww over de bewerking even wat met je rood channel spelen misschien ...quote:
quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:25 schreef Subhuman het volgende:
Dan zijn de sproeten weg!
Maar dan zou je haar helemaal niet meer herkennen!
Oh.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:26 schreef Re het volgende:
[..]
oww over de bewerking even wat met je rood channel spelen misschien ...
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:19 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
neah dat houden we nog mooi ff geheimennuh ik heb al wel paar leuke locaties in mijn hoofd komt goed
![]()
ja haalt ze niet weg he-he da's weer onnatuurlijk maar heeft wel iets minder contrast danquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:27 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Oh.
Da's iets anders dan ik bedoelde.
Uhm.....wordt wat lastig. Het is een zwartwit-negatiefquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:26 schreef Re het volgende:
[..]
oww over de bewerking even wat met je rood channel spelen misschien ...
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Krijgen we nou dat gezeik weerMoet ik hem weghalen of zo
ja daar heb je PS voor danquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uhm.....wordt wat lastig. Het is een zwartwit-negatief
nee lol, maakt niet uit hihi anyway idd valt weinig aan te soepen zo behalve contrast danquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:28 schreef Subhuman het volgende:
[..]![]()
Volgens mij begrijpen wij elkaar even niet heb ik het idee.
Ik kreeg het idee dat er wat problemen waren met de wat contrastrijke sproeten waardoor Offy wel weer eens de neiging kon krijgen om te vragen of de foto weggehaald kon worden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:28 schreef Subhuman het volgende:
[..]![]()
Volgens mij begrijpen wij elkaar even niet heb ik het idee.
Offy heeft er toch niks over gezegd?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik kreeg het idee dat er wat problemen waren met de wat contrastrijke sproeten waardoor Offy wel weer eens de neiging kon krijgen om te vragen of de foto weggehaald kon worden.
Kan nog komenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:37 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Offy heeft er toch niks over gezegd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |