Ja, ik heb al die rellen gemist. Maar wie heeft wie weggepest?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Blijkbaar nog niet voldoende. Maar doorgaans werkt het beter om mede-singles de huid vol te schelden.![]()
Er is niemand echt weggepest, alleen Sabrina heeft het topic verlaten, maar je kunt niet stellen dat ze weggepest is.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:24 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, ik heb al die rellen gemist. Maar wie heeft wie weggepest?
Anticlimax.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Er is niemand echt weggepest, alleen Sabrina heeft het topic verlaten, maar je kunt niet stellen dat ze weggepest is.
Sabrina. Die ja. Arm kind. Ik zag dr net in die Ik heb nog nooit geneukt reeks, wel zielig.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Er is niemand echt weggepest, alleen Sabrina heeft het topic verlaten, maar je kunt niet stellen dat ze weggepest is.
Jij hebt het gedaan!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nou ja, een aantal mensen zei Sabrina hoe er over haar gedacht werd en dat vatte ze blijkbaar verkeerd op. Of beter gezegd: het ging langs haar heen aangezien alles langs haar heen lijkt te gaan.quote:
Terwijl jij je toch juist dáár in hebt verdiept.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:09 schreef Plato1980 het volgende:
Dan snap ik die regelgeving omtrent de nieuwe titulatuur volstrekt niet
Niet waar, dat is slechts een ordinaire roddel.quote:
Daarom zijn jullie allemaal single hier.. kan alleen maar over zweet worden gepraat..quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:19 schreef Mukie het volgende:
Het gaat over zweet?
Maar goed dat ik al zometeen opgehaald wordt
Lachen met jou zeg.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:31 schreef k3_kill_me het volgende:
[..]
Daarom zijn jullie allemaal single hier.. kan alleen maar over zweet worden gepraat..
Mag ik in jouw tieten knijpen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:31 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik daag jullie bij deze allemaal uit om mij weg te pesten...
Sylvanaquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Mag ik daarna in jouw tieten knijpen?
Is Sylvana hier ooit geweest dan?quote:
We hadden wat kritische vragen over haar weekend vermaakquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Is Sylvana hier ooit geweest dan?![]()
Ik heb in ieder geval wel een vermoeden waarom ze weggepest is.![]()
Slaan én knijpen dan, he...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:33 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Dat is ethisch onverantwoord Je mag wel op mijn kont slaan
Dat laatste is uiteraard esthetisch wel verantwoordquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:33 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Dat is ethisch onverantwoord Je mag wel op mijn kont slaan
Lief maar nu even niet..quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nee hoor, jullie mogen van mij allemaal in mijn tieten knijpen...
Daar hoef ik echt niks voor terug... Zo ben ik dan ook wel weer...
Nou dit vind ik wel een beetje ver gaanquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:36 schreef Nouk het volgende:
Je laten neuken door allemaal ouwe smerige mannen, dan spoor je echt niet. Vraag er tenminste dan nog geld voor.
Zulke mensen zijn we echt liever kwijt dan rijk, hoop dat ze de weg naar t Hilton kan vinden. Dom mens.
Ze post tenminste niet in de wanhopie maagden reeksquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:39 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Nou dit vind ik wel een beetje ver gaanIk vind het ook dom, maar we hebben er verder geen last van als ze zich laat naaien!
![]()
Ik vind de gedachte alleen al echt misselijkmakend. Dus ik heb er heel veel last van jaquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:39 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Nou dit vind ik wel een beetje ver gaanIk vind het ook dom, maar we hebben er verder geen last van als ze zich laat naaien!
![]()
Wat ben ik blij dat jij de normen en waarden van dit topic scherp bewaakt zeg.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:39 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Nou dit vind ik wel een beetje ver gaan![]()
Ik je fotoboek ookquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:40 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik vind de gedachte alleen al echt misselijkmakend. Dus ik heb er heel veel last van ja.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:36 schreef Nouk het volgende:
Je laten neuken door allemaal ouwe smerige mannen, dan spoor je echt niet. Vraag er tenminste dan nog geld voor.
Zulke mensen zijn we echt liever kwijt dan rijk, hoop dat ze de weg naar t Hilton kan vinden. Dom mens.
Och, ieder het zijne, nietwaar? Wijntje?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ze post tenminste niet in de wanhopie maagden reeks![]()
Ja lekkerquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:42 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Och, ieder het zijne, nietwaar? Wijntje?
Ik ga nog maar eens een paar andere topics bezoeken en daar nietszeggende posts plaatsen..quote:
Nee hoor. Mijn fotoboek is leuk.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:41 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik je fotoboek ook
Spring je nu dan ook?![]()
Wil je dat nooit meer zeggen? Nu heb ik geklikt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:41 schreef Godlike02 het volgende:
Ik je fotoboek ook
Komt eraan!quote:
Sorryquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:44 schreef broer het volgende:
[..]
Wil je dat nooit meer zeggen? Nu heb ik geklikt.
Jij blij! Kan je me aanschouwen!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:44 schreef broer het volgende:
[..]
Wil je dat nooit meer zeggen? Nu heb ik geklikt.
Er zit helemaal geen B in Grolschquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:44 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Komt eraan!
Wie nog meer?
Nouk? Plato?
En een Grolsch voor Baboon (met EEN b)
We zijn trouwens bij post 290, dus het wordt tijd dat je het nieuwe deel alvast gaat aanmaken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Er zit helemaal geen B in Grolsch![]()
Staat al klaarquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
We zijn trouwens bij post 290, dus het wordt tijd dat je het nieuwe deel alvast gaat aanmaken.![]()
Ja, maar de nieuwsgierigheid speelde me parten. En dan doe je dingen waarvan je eigenlijk al weet dat ze niet goed voor je zijn.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:44 schreef Godlike02 het volgende:
Er stond toch een duidelijke waarschuwing in mijn post?![]()
Ik kan ook nog Leffe pakken trouwens, maar dat lijkt me helemaal onverstandig.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:44 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Komt eraan!
Wie nog meer?
Nouk? Plato?
En een Grolsch voor Baboon (met EEN b)
Zoete wijn isquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:45 schreef Nouk het volgende:
Witte zoete wijn graag. Rose is ook goed anders!
Zoete witte wijnquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:47 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Zoete wijn is![]()
Voor jou een rose, heb je mazzel dat ik dat heb staan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |