We waren aan het kwartetten. Een seer onschuldig tijdverdrijf dat reedsch veelhen eeuwhen langh met veel jolijt ende vreugd door menich geselschap gespeelt ende bedreefhen wordt!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:58 schreef QyRoZ het volgende:
Heb ik nog iets gemist?
Pik ik hem in? Ik ga al hoor.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:01 schreef Thisbe het volgende:
[..]
De geruisloze doorschuiving, anyone?![]()
Maslow.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:00 schreef Nouk het volgende:
[..]
Die heb ik al gehaald, in 1 keer. Nu statistiek nog. Ik zit al in m'n derde jaar en dit zijn gewoon nog eerstejaarsvakken, het is ernstig.
Je hoeft alleen maar ff beetje de behoeftepiramide van Maslow te weten en wat gedoe over Mintzberg, eitje!
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:03 schreef Thisbe het volgende:
Ik wil ook eens in tieten knijpen! Hoe voelt dat nou?![]()
Ik heb tieten.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:03 schreef Thisbe het volgende:
Daar heije haar ook weer. Draag eens wat nuttigs bij verdomme nog an toe!quote:
Dat heb ik allemaal niet. Het gaat over Buddha en Confucius en nog veel meer sukkels. En ik moet het halen anders kan ik geen mastervakken volgen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:00 schreef Nouk het volgende:
[..]
Die heb ik al gehaald, in 1 keer. Nu statistiek nog. Ik zit al in m'n derde jaar en dit zijn gewoon nog eerstejaarsvakken, het is ernstig.
Je hoeft alleen maar ff beetje de behoeftepiramide van Maslow te weten en wat gedoe over Mintzberg, eitje!
Nee serieus! Hoe voelt dat nou? Andermans tieten wel te verstaan?!quote:
Mag je dan aan de master beginnen als je je bachelor nog niet gehaald hebt?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:04 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat heb ik allemaal niet. Het gaat over Buddha en Confucius en nog veel meer sukkels. En ik moet het halen anders kan ik geen mastervakken volgen.
Het gaat over sgool, nu vindt ik het nie meer leuk. Bedankt he, ik ben bij deze weggepesdt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Mag je dan aan de master beginnen als je je bachelor nog niet gehaald hebt?
Trouwens welke titel krijgen jullie eigenlijk in Amsterdam? MSc of MA?
Het lijkt wel SES zo.![]()
Groter?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:05 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Nee serieus! Hoe voelt dat nou? Andermans tieten wel te verstaan?!![]()
Aanradertje hoor.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:03 schreef Thisbe het volgende:
Vrouwentepels zijn ook altijd groter, soms zelfs immens. Hoe komt dat?quote:
Ik ben nogquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Mag je dan aan de master beginnen als je je bachelor nog niet gehaald hebt?
Trouwens welke titel krijgen jullie eigenlijk in Amsterdam? MSc of MA?
Het lijkt wel SES zo.![]()
Waarschijnlijk omdat ze bij vrouwen een doel hebben en ze bij mannen volstrekt nutteloos zijn. Althans, ik kan me niet herinneren dat ik er wel eens dankbaar gebruik van gemaakt heb.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:07 schreef nozem het volgende:
[..]
Vrouwentepels zijn ook altijd groter, soms zelfs immens. Hoe komt dat?
Omdat de tieten ook groter zijn. Alles groeit mee. Logisch. En melk geven enzo he.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:07 schreef nozem het volgende:
[..]
Dan snap ik die regelgeving omtrent de nieuwe titulatuur volstrekt niet, blijkbaar verschilt dat van universiteit tot universiteit.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik ben nogoude stijl
. Maar ik moet 2 BA-vakken gehaald hebben om een MA-vak te kunnen volgen. En dit vak wilde ik niet maar moest ik volgen omdat een ander vak een paar dagen vantevoren uitviel (best kut dus). En ik word volgens mij MSc (iig die goede van de twee).
Volgens mij valt er ook uit een kleine vrouwentepel prima melk te drinken. Helaas herinner je je doorgaans weinig van je eerste levensmaanden, ik ben dus maar voor een deel ervaringsdeskundige.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ze bij vrouwen een doel hebben en ze bij mannen volstrekt nutteloos zijn. Althans, ik kan me niet herinneren dat ik er wel eens dankbaar gebruik van gemaakt heb.![]()
Zal ik er eens in knijpen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ze bij vrouwen een doel hebben en ze bij mannen volstrekt nutteloos zijn. Althans, ik kan me niet herinneren dat ik er wel eens dankbaar gebruik van gemaakt heb.![]()
Zou dat me dan van het nut van mijn tepels kunnen overtuigen?quote:
Wat een kutwereld. Heb jij statistiek van die legendarische Harry?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:08 schreef Nouk het volgende:
[..]
Omdat de tieten ook groter zijn. Alles groeit mee. Logisch. En melk geven enzo he.
Ik moet nu ook dit halen voordat ik een paar premaster vakken gaan doen. Rampzalig.
Mag ik aan de jouwe voelen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:08 schreef Nouk het volgende:
[..]
Omdat de tieten ook groter zijn. Alles groeit mee. Logisch. En melk geven enzo he.
Ach, ik ga mezelf toch Drs. noemen. Veel leuker.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dan snap ik die regelgeving omtrent de nieuwe titulatuur volstrekt niet, blijkbaar verschilt dat van universiteit tot universiteit.
OH GOD! KEN JE DIE?!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Wat een kutwereld. Heb jij statistiek van die legendarische Harry?
Jaha dat snap ik, maar ik weet niet hoe ze voelen als ze van een ander zijn!quote:
Ik ken best veel gamma's op de VU. En dus ook hun trauma's.quote:
Hij is echt superaardig hoor. Echt waar. Maar z'n uitleg gaat zo snel. Ik volg het gewoon nietquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik ken best veel gamma's op de VU. En dus ook hun trauma's.
Ik heb al m'n statistiek gelukkig in 1x gehaald maar ik wil er nu ook niks meer mee te maken hebben.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:15 schreef Nouk het volgende:
[..]
Hij is echt superaardig hoor. Echt waar. Maar z'n uitleg gaat zo snel. Ik volg het gewoon niet.
Ik bewonder je.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:16 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik heb al m'n statistiek gelukkig in 1x gehaald maar ik wil er nu ook niks meer mee te maken hebben.
Dat is fijn om te horen.quote:
Da's om eventuele afleidingsmanoeuvres kracht bij te zetten, nozem...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:07 schreef nozem het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:17 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat is fijn om te horen.
Maar ik bewonder jou weer omdat jij het aandurft om nog een keer langs te komen bij cyclades.
En we hebben nog wel mod's geschoffeerdquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:20 schreef Plato1980 het volgende:
Ja en sinds PL hier nog maar weinig komt valt het relgehalte ook tegen.![]()
Blijkbaar nog niet voldoende. Maar doorgaans werkt het beter om mede-singles de huid vol te schelden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:22 schreef Thisbe het volgende:
[..]
En we hebben nog wel mod's geschoffeerd![]()
Ik ben er weer Eertmans.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:22 schreef I.R.Baboon het volgende:
Het gaat er echt op vooruit ja, Nouk..
Ja, ik heb al die rellen gemist. Maar wie heeft wie weggepest?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Blijkbaar nog niet voldoende. Maar doorgaans werkt het beter om mede-singles de huid vol te schelden.![]()
Er is niemand echt weggepest, alleen Sabrina heeft het topic verlaten, maar je kunt niet stellen dat ze weggepest is.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:24 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, ik heb al die rellen gemist. Maar wie heeft wie weggepest?
Anticlimax.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Er is niemand echt weggepest, alleen Sabrina heeft het topic verlaten, maar je kunt niet stellen dat ze weggepest is.
Sabrina. Die ja. Arm kind. Ik zag dr net in die Ik heb nog nooit geneukt reeks, wel zielig.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Er is niemand echt weggepest, alleen Sabrina heeft het topic verlaten, maar je kunt niet stellen dat ze weggepest is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |