Het zou oneindig stoer zijn natuurlijk.quote:
Halloquote:
Tsja, ik ben natuurlijk crew en zo, dus ik kan het niet maken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:43 schreef nozem het volgende:
[..]
Het zou oneindig stoer zijn natuurlijk.![]()
En ik was wel eens bijna crew dus ik kan het ook niet maken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Tsja, ik ben natuurlijk crew en zo, dus ik kan het niet maken.
En ik wil ooit crew worden...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:46 schreef nozem het volgende:
[..]
En ik was wel eens bijna crew dus ik kan het ook niet maken.
Je hebt zo'n sexy naam, die erom vraagt uitgesproken te wordenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
Oh, en wat is dat met al dat geEert, ik voel me echt allesbehalve anoniem hier.
Maar natuurlijk liefje. Met alle plezier zelfs! It's all yours!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:46 schreef Thisbe het volgende:
Komt ie![]()
Nozem, sweetheart:
mag ik van jou uit de categorie kansloze, vadsige semi-pedofielen misschien Heatwave?![]()
Weet je zeker dat Tranceptor die kaart niet in zijn bezt had?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:47 schreef nozem het volgende:
[..]
Maar natuurlijk liefje. Met alle plezier zelfs! It's all yours!![]()
Daarom kan ik het nog wel ambiëren!quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
HalloNouk
, ben je nog van plan om naar een open avond te komen?
.
Hij had inderdaad bijna een kwartet maar helaas, hij kwam er 1 te kort.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat Tranceptor die kaart niet in zijn bezt had?![]()
Hoezo, welke 3 andere kansloze, vadsige, semi-pedofielen heb je nog meer dan?quote:
Uiteraard heb ik geen kaarten uit die categorie.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:50 schreef Thisbe het volgende:
En nu uit de catergorie stoeipoezen: mag ik van Plato Erodome?
O ik ken er wel nog wel drie:zal ik ze influisteren? Ik kreeg er al drie bij het delenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:51 schreef nozem het volgende:
[..]
Hoezo, welke 3 andere kansloze, vadsige, semi-pedofielen heb je nog meer dan?
Das geen crewquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Uiteraard heb ik geen kaarten uit die catehorie.![]()
Maar mag ik van jou dan uit de categorie "meest waardeloze crewleden aller tijden" Frenkie?
Je vergeetquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:46 schreef Thisbe het volgende:
Komt ie![]()
Nozem, sweetheart:
mag ik van jou uit de categorie kansloze, vadsige semi-pedofielen misschien Heatwave?![]()
Aha. Zo kreeg ik bij het delen 3 gefrustreerde, met zelfmedelijden doordrenkte rukkers. Misschien kunnen we ruilen? Ik ga bij nader inzien toch voor de kansloze, vadsige semi-pedofielen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:53 schreef Thisbe het volgende:
[..]
O ik ken er wel nog wel drie:zal ik ze influisteren? Ik kreeg er al drie bij het delen![]()
Ja die heb ik! Neem maar gauw over, hij stinkt!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Uiteraard heb ik geen kaarten uit die categorie.![]()
Maar mag ik van jou dan uit de categorie "meest waardeloze crewleden aller tijden" Frenkie?
Geen kloonquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:53 schreef plons het volgende:
[..]
Je vergeet
heatwave is de belichaming van de stelling dat je ook mislukt kunt zijn als je wel neukt
Dat is trouwens ook mijn tactiek.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:50 schreef Nouk het volgende:
[..]. Als jij er bent wel. Dan zorg ik gewoon dat ik al dronken ben als ik d'r aankom
.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Das geen crew
Die is gewoon per ongeluk blauw![]()
AS maadag? Maar er zijn nog niet eens colleges?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat is trouwens ook mijn tactiek.
Oh, ik sta maandag ook nog eens op de VU mensen te werven. Echt te kut voor woorden.
Ik merk het, ik wil m ook kwijt. Wil jij m hebben Nozem?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:55 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ja die heb ik! Neem maar gauw over, hij stinkt!![]()
Daarom heet het wervenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:55 schreef Nouk het volgende:
[..]
AS maadag? Maar er zijn nog niet eens colleges?
Haalt de UvA tegenwoordig studenten bij de VU weg?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat is trouwens ook mijn tactiek.
Oh, ik sta maandag ook nog eens op de VU mensen te werven. Echt te kut voor woorden.
Al die nieuwe schattige eerstejaarsjes komen dan voor het eerst.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:55 schreef Nouk het volgende:
[..]
AS maadag? Maar er zijn nog niet eens colleges?
Nee, maar ik geloof dat hij skileraar was, misschien kunnen we de lawine-tactiek toepassen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik merk het, ik wil m ook kwijt. Wil jij m hebben Nozem?
Bleh. Eerstejaars. We haten ze. Ik ben er gezellig woensdag voor m'n 800ste keer statistiek. Dan ben je er zeker net niet?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:56 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Al die nieuwe schattige eerstejaarsjes komen dan voor het eerst.
Tss, het is natuurlijk voor mijn studentenvereniging.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Haalt de UvA tegenwoordig studenten bij de VU weg?![]()
Kun je lekker in hun kontjes knijpenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:56 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Al die nieuwe schattige eerstejaarsjes komen dan voor het eerst.
Ik vrees dat ik dan zelf zit te leren voor m'n herquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:58 schreef Nouk het volgende:
[..]
Bleh. Eerstejaars. We haten ze. Ik ben er gezellig woensdag voor m'n 800ste keer statistiek. Dan ben je er zeker net niet?
Een besloten feestje voor twee. Er wordt teveel doorheen geouwehoerd.quote:
Het is zomer, dus dat werkt niet. Maar ik doe m wel in de aanbieding; wie wil Frenkie komen ophalen? Je krijgt er gratis twee flesjes bier bij.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:57 schreef nozem het volgende:
[..]
Nee, maar ik geloof dat hij skileraar was, misschien kunnen we de lawine-tactiek toepassen?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:58 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Kun je lekker in hun kontjes knijpen![]()
daar gaat je huwlijkquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:59 schreef nozem het volgende:
[..]
Een besloten feestje voor twee. Er wordt teveel doorheen geouwehoerd.
Jij had alleen die smerigequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:58 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Kun je lekker in hun kontjes knijpen![]()
Hai Godt! chocolaatje?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |