Tja, mij is tijdens dit potje kwartetten de twijfelachtige eer ten deel gevallen om schwanzen te verzamelen. Ik zou zeggen: schud de kaarten!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik vond het toch leuker toen zij die had.
Volgens mij was je daar in dit geval mede debet aan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:18 schreef Thisbe het volgende:
Nou ja zeg, kom ik eens, is het topic dood![]()
Het is mijn schuld. Men is nu eenmaal niet geinteresseerd in de schwanz van Baboon en dat had ik verdomme moeten weten. In jouw billetjes ben ik echter wel geinteresseerdquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:18 schreef Thisbe het volgende:
Nou ja zeg, kom ik eens, is het topic dood![]()
Wat een eer Eert.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
He wat leuk. Ongeveer alle leuke singles tegelijk hier. Nuthaleia
nog.
Een collega van me.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
nog.
Ik moet zeggen dat ik hier 1x per 2 weken post, dus echt veel waarde moet je er ook niet aan hechten he. Maar toch.quote:
Ja, grolsch?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
nog.
Mag ik dan van jou uit de reeks met betweters en pseudo-intellectuelen ehm.. ook Plato?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:21 schreef Thisbe het volgende:
Mag ik van jou uit de maagdenreeks Plato, Nozem?
Niks daarvan. We hadden afgesproken dat ik die krat alleen op zou drinken.quote:
Je bent gewoon jaloers op mijn grote algemene ontwikkeling en hoge beschavingsniveau.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:23 schreef nozem het volgende:
[..]
Mag ik dan van jou uit de reeks met betweters en pseudo-intellectuelen ehm.. ook Plato?
Moet je snel wezen: het gaat hard!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:24 schreef nozem het volgende:
[..]
Niks daarvan. We hadden afgesproken dat ik die krat alleen op zou drinken.![]()
Dat ook natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers op mijn grote algemene ontwikkeling en hoge beschavingsniveau.![]()
Dat heb ik nog nooit bij iemand gehad. Wel altijd het gevoel dat anderen dat bij mij zouden moeten hebben.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers op mijn grote algemene ontwikkeling en hoge beschavingsniveau.![]()
Ik geloof er niks van dat jij nu in je eentje die krat aan het leegzuipen bent. Dat zou me erg van je meevallen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:25 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Moet je snel wezen: het gaat hard!
Misschien is ze wel niet in haar eentje.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:26 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van dat jij nu in je eentje die krat aan het leegzuipen bent. Dat zou me erg van je meevallen.![]()
Als je niet uitkijkt zal je extra strippen moeten volmaken knulquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:26 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van dat jij nu in je eentje die krat aan het leegzuipen bent. Dat zou me erg van je meevallen.![]()
Dan is ze hondsbrutaal tegen haar gasten. Een beetje gaan zitten internetten met bezoek. Tssk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Misschien is ze wel niet in haar eentje.![]()
Het grappige, en wat jij nog niet wist, is dat ik ook zonder strippen bef.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:27 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Als je niet uitkijkt zal je extra strippen moeten volmaken knul![]()
Die kaart heb ik nietquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:27 schreef nozem het volgende:
Thisbe: Mag ik van jou uit de categorie 'irritante bacoboys in ontkenningsfase' misschien Tranceptor?
Die heb ik! En die krijg je lekker niet lalalalala.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:29 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Die kaart heb ik niet![]()
Plato: mag ik van jou in de categorie foksletjes IR Babboon?
Nee ik heb grolschquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Misschien is ze wel niet in haar eentje.![]()
Ik weet bijna zeker dat jij die kaart bezit.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:29 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Pff. Dan ben ik wel het slechtste foksletje ooit.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:29 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Alfa is beter dan Grolsch. Dat is dan toch weer wel zo.quote:
Helaas, die heb ik niet. Mag ik dan uit de categorie 'zou ze nog maagd zijn' Sabrina 1981?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik weet bijna zeker dat jij die kaart bezit.![]()
Maar goed, IR Baboon, mag ik van jou uit de categorie zwetende Brabantse Neanderthalers Nozem?
Klopt, maar dat krijg je in de Randstad helaas bijna nergens.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:33 schreef nozem het volgende:
[..]
Alfa is beter dan Grolsch. Dat is dan toch weer wel zo.
Mag ik dan uit de categorie antwoorden van jou het antwoord ja?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Helaas, die heb ik niet. Mag ik dan uit de categorie 'zou ze nog maagd zijn' Sabrina 1981?
Die heb ik niet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Helaas, die heb ik niet. Mag ik dan uit de categorie 'zou ze nog maagd zijn' Sabrina 1981?
Je moet beter opletten, dat heb ik zojuist al aan Nozem gegeven.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:36 schreef Thisbe het volgende:
Mag ik van Plato uit de categorie Fok-attributen het noorse zweepje?
Ik wist niet dat jij hier postte, Do2.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:35 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ben toch ook best leuk?
Klopt en ik ben er op het moment een ruwhaar dwergteckel gruwelijk mee aan het mishandelen dus als je even geduld hebt?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je moet beter opletten, dat heb ik zojuist al aan Nozem gegeven.![]()
Ik weet het ook pas, hoor...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij hier postte, Do2.
Een wat?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:38 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nozem, ik voel buiten het forum om een GMTA.
JA! Heb jij het noorse zweepje?quote:
Ow, dat. Ja, ik ook mijn waarde Eert.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |