quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:34 schreef robh het volgende:
Ik weet trouwens hoe je de weegschalen in de supermarkt onklaar kan maken. Die schalen met veel toetsen erop, dus niet die dikke knoppen.
Druk rechtsonder de 2 knop in, daarna linksboven, achter elkaar, de eerste, de tweede, en de derde. Druk dan de knop helemaal rechtsonder in en je komt in het servicemenu.
Ga dan uit je dak!
Hoe gaat het met de koters?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:09 schreef Oversight het volgende:
[..]
is dat écht waar ?
da's op z'n minst goed voor een Gratis Bananentopic 1.0
wiil je een bronvermelding hebben, of mag ik met de eer gaan strijken ?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:15 schreef robh het volgende:
Nee, ik heb een liedje staan zingen...Ik moest wel even lachen
quote:Maar toen vroeg ik mij af
Welk liedje stond je te zingen?
quote:en waarom lust jij geen cola?
quote:
quote:da's op z'n minst goed voor een Gratis Bananentopic 1.0
quote:wiil je een bronvermelding hebben, of mag ik met de eer gaan strijken ?
Ja, ik twijfelde nog.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:12 schreef Oversight het volgende:
[..]
vraag me liever hoe het met mijn vrouw gaat...
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:28 schreef Dirkh het volgende:
likkebaardend-lekkerlessend-kloekdrinkend-frisdrinkend-stemmensmerend-razendflitsend- snelvibrerend-koel-koel-koelsissende...PEPSI
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:18 schreef Oversight het volgende:
Shmoopy, kom nou met die mail.....
Ik stond ECHT te zingen hoorik wil verder rellen..
waarom heb jij nog steeds geen fotoboek?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:34 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Mail zou nu wel binnen moeten zijn.
Toch
Omdat ik een icoontje wel genoeg vind.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:35 schreef Houzer het volgende:
[..]
waarom heb jij nog steeds geen fotoboek?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:58 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Omdat ik een icoontje wel genoeg vindt.
Dat is onzin.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:34 schreef robh het volgende:
Ik weet trouwens hoe je de weegschalen in de supermarkt onklaar kan maken. Die schalen met veel toetsen erop, dus niet die dikke knoppen.
Druk rechtsonder de 2 knop in, daarna linksboven, achter elkaar, de eerste, de tweede, en de derde. Druk dan de knop helemaal rechtsonder in en je komt in het servicemenu.
Ga dan uit je dak!
OMFGquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:01 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Dat is onzin.
* Casparovvv werkt in een supermarkt.
Ik weet niet wat voor weegschalen je bedoeld, maar die electronische dingen kunnen alleen via de computer die er op aangesloten is worden veranderd. een centrale pc die alle weegschalen overziet.
Tsja, oversight houd ervan als het een tikkeltje serieus bedoeld is enzo. Of iig zo overkomtquote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:03 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Tsja, oversight houd ervan als het een tikkeltje serieus bedoeld is enzo. Of iig zo overkomt![]()
ook houd ie van smilies
voor de zin dan hè.
Wanneer mag je weer terug naar het tehuis?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:03 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Tsja, oversight houd ervan als het een tikkeltje serieus bedoeld is enzo. Of iig zo overkomt![]()
ook houd ie van smilies
voor de zin dan hè.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:06 schreef Houzer het volgende:
[..]
Wanneer mag je weer terug naar het tehuis?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:06 schreef Houzer het volgende:
[..]
Wanneer mag je weer terug naar het tehuis?
quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:09 schreef Houzer het volgende:
[..]
je bedoelt onder je dwangbuis, toch?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:14 schreef Dagonet het volgende:
Oversight? Kan je even je mail lezen?
flikker jij dan gewoon op. met of zonder smiley's opkankeren naar dat stuk schroot wat je een huis noemt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:21 schreef Casparovvv het volgende:
Flikker op met je smilies voor de zin
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:21 schreef Casparovvv het volgende:
Flikker op met je smilies voor de zin
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:22 schreef Oversight het volgende:
.....Dááágonet,... waar bén je nou ?
Leg jij het even aan _rally_ uit.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:37 schreef Dirkh het volgende:
Wat heeft Oversight nu weer verkeerd gedaan waardoor hij mail krijgt en zijn topics gesloten worden. Kolere.
Hij drukt op knopjes, verdiend er niks mee, en krijgt voor zijn eerlijkheid een blikje cola die hij niet eens lust.
Dat wil ik best wel even doen. Eh -rally- blijf jij eens heel netjes met je handjes uit onzin. Anders krijg je een paar users over je heen die je zo enorm uit zullen wonen, dat je met genoegen terug denkt aan de tijd dat je vader met zijn kaartvriendjes hun zaad deponeerde in jou nog strakke anus.quote:
[14.extensie]quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:51 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat wil ik best wel even doen. Eh -rally- blijf jij eens heel netjes met je handjes uit onzin. Anders krijg je een paar users over je heen die je zo enorm uit zullen wonen, dat je met genoegen terug denkt aan de tijd dat je vader met zijn kaartvriendjes hun zaad deponeerde in jou nog strakke anus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |