dampen magic is een nutteloze spell, behalve als je in je 1tje gaat rondlopen om te pvpen of spellcasters gaat grinden, wat je dus niet echt doet op lvl 60quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:45 schreef engessa het volgende:
Critbuild. Best gek maar kan leuk zijn.
Felhunter is nutteloos tegen een mage die weet hoe hij tegen een Warlock met Felhunter moet spelenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:11 schreef PBateman1978 het volgende:
Ach ja, Felhunter > Elke mage build
LOL, zo kun je alles wel wegwuivenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:45 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Felhunter is nutteloos tegen een mage die weet hoe hij tegen een Warlock met Felhunter moet spelen![]()
Dan ben ik die mages nog steeds niet tegen gekomen....quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:45 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Felhunter is nutteloos tegen een mage die weet hoe hij tegen een Warlock met Felhunter moet spelen![]()
Zelf ben ik geen MD, dus daar zal het wel aan kunnen liggen. Maar een mage die alleen instant casts gebruikt op een Warlock met Felhunter, wint haast zeker (In mijn geval dan). De instant casts zijn niet te spell locken, dus hij blijft maar doorgaan. Ik moet normale casts gebruiken (tenzij ik ga shadowburnen, maar dat doe ik pas op lagere health), die een mage gewoon kan counteren.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dan ben ik die mages nog steeds niet tegen gekomen....![]()
En hoe zou een mage het aan moeten pakken volgens jou dan ?
En oh ja, ik heb het over 5/5 Master Demonologist Felhunter...
Ja als je Alliance bent, nee als je Horde bent.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:47 schreef Biotje het volgende:
Eens kijken of het vanavond lukt om Firemaw te doden <3
Met die defence nerf zullen veel warriors stoppen met epic instances. De nerf slaat ook op Might en Wrath, de epic item sets. PVP rewards worden een stuk interesanter kwa stats, en zowiezo al easier om te krijgen. Na die nerf is het voor warriors gewoon interesanter om te gaan PVPén voor endgame gear.quote:Op maandag 22 augustus 2005 14:13 schreef Leshy het volgende:
Benieuwd wat het na de patch gaat worden, wanneer Warriors een 33% defense nerf krijgen
Mogelijk dat ik dan full Protection ga speccen, nog niet helemaal zeker, maar kan wel verdomd handig zijn wanneer we Blackwing Lair in gaan.
Mijn huidige zooi: http://wow.allakhazam.com/profile.html?85627
Niet echt, gezien het feit dat de PvP gear volstrekt nutteloos is voor endgame raid instances, vergeleken met de PvE sets.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:29 schreef Kaap het volgende:
Na die nerf is het voor warriors gewoon interesanter om te gaan PVPén voor endgame gear.
Vooral van die 33% baal ik ook flink. Ze hadden op ze minst iets kunnen doen om dat te compenseren. Verder moet ik zeggen dat er best gafe dingen in de 1.7 patch zittenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:26 schreef Leshy het volgende:
[..]
Niet echt, gezien het feit dat de PvP gear volstrekt nutteloos is voor endgame raid instances, vergeleken met de PvE sets.
Hetgeen wat me hier wel aan irriteert is dat Blizzard juist eerst Might en Wrath compleet heeft omgeturnd tot PvE sets door bijvoorbeeld alle agility en +crit er af te halen, er in de plaats daarvan een zooi +def op te gooien, en nu ineens gewoon grofweg 33% van die +def er in een keer vanaf haalt, zonder dat we daar ook maar iets voor terug krijgen.
Alliance dus zou moeten kunnenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:43 schreef Leshy het volgende:
[..]
Ja als je Alliance bent, nee als je Horde bent.
-33% def = Healer nerf. Ben er zelf ook NIET blij mee.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:26 schreef Leshy het volgende:
[..]
Niet echt, gezien het feit dat de PvP gear volstrekt nutteloos is voor endgame raid instances, vergeleken met de PvE sets.
Hetgeen wat me hier wel aan irriteert is dat Blizzard juist eerst Might en Wrath compleet heeft omgeturnd tot PvE sets door bijvoorbeeld alle agility en +crit er af te halen, er in de plaats daarvan een zooi +def op te gooien, en nu ineens gewoon grofweg 33% van die +def er in een keer vanaf haalt, zonder dat we daar ook maar iets voor terug krijgen.
Nog lulliger, Vaelstaraz despawned op 1% :>quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:10 schreef kipknots het volgende:Ook lullig: hele server werd gedisconnect, terwijl een guild op dat moment Ragnaros op 7% had![]()
Maar waarom doe je endgame instances? Voor gear, Might en Wrath worden nu generfed waardoor stats-wise de PVP rewards beter worden. Zodoende denk ik dat je als warrior zijnde beter kunt focussen op PVP omdat die gear beter is.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:26 schreef Leshy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |