WoW crasht bij mij niet, maar kheb wel zo nu en dan random disconnects, erg irritant al 3 keer gehadquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:17 schreef R_o_N het volgende:
woohoo en ik lig er vandaag elke 30 minuten uit... meer mensen hier last van dat WoW gewoon crashed ? is sinds die patch van woensdag...
Bij mij vliegt dan ook m'n internet er ff tijdelijk uit, dus ik zoek nog waar de fout zit... Erg weird...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:24 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
WoW crasht bij mij niet, maar kheb wel zo nu en dan random disconnects, erg irritant al 3 keer gehad
me internet vliegt er niet uit, wow zegt dat me internet er uitvliegt maar het is niet zoquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:34 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Bij mij vliegt dan ook m'n internet er ff tijdelijk uit, dus ik zoek nog waar de fout zit... Erg weird...
Waarschijnlijk wel. Kijk de volgende keer als je het krijgt ff naar de buff, als het als een magic buff word aangegeven kan het. (BTW, priests kunnen het dan ook dispellen)quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:49 schreef Bacow het volgende:
Kunnen jullie shaman's clearcast ook purge?
Testserverquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:39 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Geen wachtrij op bloodscalp, hoe is het mogelijk.
Spellalert, kan. Of Detect Magic + bliksemreflexen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:35 schreef Ferdii het volgende:
NS dispellen is niet mogelijk imo zonder een addon/mod wat showed waneer het gecast word or autodispelled...
Op onze server is in 2 maanden maar 1 keer AV gedaan. Nadat er een paar speciaal met lvl 1 alts aan hordekant zijn gaan winkelen voor hordespelers die AV wilden doen. Alleen BG op Emerald dreamquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:17 schreef Gamedemon het volgende:
2 uur wachten voor AV op mijn server is heel normaal
SpellAlert of DomGeluk je weet toch?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:35 schreef Ferdii het volgende:
NS dispellen is niet mogelijk imo zonder een addon/mod wat showed waneer het gecast word or autodispelled...
Bij ons zijn er meestal wel 2 AV's open. Gisteravond nog een run gedaan met de guild, en een paar fokkersquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:03 schreef Furby het volgende:
[..]
Op onze server is in 2 maanden maar 1 keer AV gedaan. Nadat er een paar speciaal met lvl 1 alts aan hordekant zijn gaan winkelen voor hordespelers die AV wilden doen. Alleen BG op Emerald dream
En passant ook nog 2 quests done, btw.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:34 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Bij ons zijn er meestal wel 2 AV's open. Gisteravond nog een run gedaan met de guild, en een paar fokkers. 1 uur en 26 minuten voordat we gewonnen hadden, niet slecht
Drek'Thar was al eerder doodgegaan voor mij, dus die had ik al afquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:50 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
En passant ook nog 2 quests done, btw.(Kill Drek'Thar en de locaties van de wing commanders.)
Ik vind niet rested levelen ook altijd zo kut, maar aangezien ik toch nooit veel tijd heb om te spelen, zit dat altijd wel snor.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:31 schreef existenz het volgende:
Ik wacht weer tot ik een vol level aan rested xp heb met spelen
Mja, probleem is dat er geen fatsoenlijke 1h zitten bij de AV rewards.quote:Op zondag 21 augustus 2005 02:20 schreef DjNivek het volgende:
Als je voor damage gaat wel ja, maar qua stats is Staff of Dominance STUKKEN beter. Voor +damage ben je ook beter af met een 1h + offhand, dus het is zeker niet het beste. Ik ga nu voor Azuresong Mageblade en Alterac Valley-rewards zitten wel snor, aangezien we net weer een potje gewonnen hadden (met geluk, geef ik toe. Alliance wist de Relief Hut (ressplaats in de basis van de Horde) over te nemen waardoor de rollen haast omgedraait waren. Horde probeerde hun basis weer binnen te komen
)
Ben nu Honored by Stormpike, dus nog even doorwerken
Elke keer als je een level omhoog gaat, krijg je geheel automagisch 5 punten in (potentiele) lockpicking en poison skill erbij. Je moet die 5 punten nog wel daadwerkelijk zelf levellenquote:Op zondag 21 augustus 2005 10:36 schreef Richardfun het volgende:
Weet iemand hoe je poison boven de 150 krijgt?
Gewoon Molten Core doen, daar zijn jullie toch mee begonnen?quote:Op zondag 21 augustus 2005 08:59 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Mja, probleem is dat er geen fatsoenlijke 1h zitten bij de AV rewards.
ETA Luci, 5 weeks.quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:42 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Gewoon Molten Core doen, daar zijn jullie toch mee begonnen?
Gisteren weer een leuk potje in AV gehad, met geluk gewonnen, anders moesten we nog 2 uur langer bezig zijn
nooit gehoord van : /console reloadui ?quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:32 schreef engessa het volgende:
Leuk, even CT_Raidassist installeren en dan weer een half uur wachten om in te kunnen loggen.
Neequote:Op zondag 21 augustus 2005 20:40 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
nooit gehoord van : /console reloadui ?
I stand corrected, geloof ik.quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:11 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
ETA Luci, 5 weeks.ETA Golemagg: Heeeeeeel erg lang..
een baby murlockquote:Op zondag 21 augustus 2005 23:46 schreef engessa het volgende:
Ik wil ook naar Bizzcon: http://www.blizzcon.com/swag.shtml
quote:Op maandag 22 augustus 2005 00:13 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
http://murlocsong.ytmnd.com/
Als we het toch over Murlocs hebben.
Winterspring, dat lake daar. Mobs zijn casters, curse kun je met ES tegenhouden, grounding tegen ander beestje. Casters zijn snel dood.quote:Op maandag 22 augustus 2005 08:19 schreef HansvanOchten het volgende:
Ben nu lvl 57, en er valt weinig meer te doen dan grinden nu. Groepen vinden voor instances is onmogelijk op onze server.
Maar waar kun je het beste grinden? (Tauran Shaman)
Hehequote:Op zondag 21 augustus 2005 10:48 schreef PBateman1978 het volgende:
Wat doet het lijk van Gooze in de Orgrimmar AH ?
Alle level 60s zijn weg uit Fokkers guild. De meesten zijn overgestapt naar Disorder. Anunnaki (Bacow hier) is nu nog guildloos en Peppedjin is over naar The Unforgiven Warriors. Reden voor de overstap is dat we nu tenminste gemakkelijk mee kunnen op Molten Core, Onyxia en Blackwing Lair runs.quote:Op maandag 22 augustus 2005 07:55 schreef Richardfun het volgende:
Hey Legolas, zie in je profile staan "Veteran of Disorder". Ik ben er een tijdje niet geweest, ben je weg uit de FOK! guild?
Je had dus ook terug kunnen gaan naar je character select scherm, dan switchen naar windows, CT_RA downen en installeren en vervolgens even bij addons checken of-ie erbij staat en aangevinkt is. Daarna kun je gewoon weer terug het spel in, zonder opnieuw te hoeven inloggenquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:32 schreef engessa het volgende:
Leuk, even CT_Raidassist installeren en dan weer een half uur wachten om in te kunnen loggen.
Overlopers!!quote:Op maandag 22 augustus 2005 10:01 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Alle level 60s zijn weg uit Fokkers guild. De meesten zijn overgestapt naar Disorder. Anunnaki (Bacow hier) is nu nog guildloos en Peppedjin is over naar The Unforgiven Warriors. Reden voor de overstap is dat we nu tenminste gemakkelijk mee kunnen op Molten Core, Onyxia en Blackwing Lair runs.
jawel, als ik een nieuwe mod download doe ik 1 keer /console reloadui en hij doet het hoor, probeer het maar is, een nieuwe mod staat standaard aangevinktquote:Op maandag 22 augustus 2005 10:05 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Je had dus ook terug kunnen gaan naar je character select scherm, dan switchen naar windows, CT_RA downen en installeren en vervolgens even bij addons checken of-ie erbij staat en aangevinkt is. Daarna kun je gewoon weer terug het spel in, zonder opnieuw te hoeven inloggen.
/console ReloadUI() heeft geen nut als je 'm niet bij addons al hebt aangevinkt, GD.
LOL... Zoals ik gisteren al zei, we hebben alleen maar het voorbeeld van Cyn gevolgdquote:Op maandag 22 augustus 2005 11:02 schreef Migwi het volgende:
[..]
Overlopers!!
Quitters!!
Ja, laat Sulin maar alleen met de noobs!
/grin
Anyway, begrijpelijk, met de samenstelling van FG zou je nooit MC/Ony of BWL doen.
Wel jammer, maar goed. Een alt guild is ook cool
geen rare talentbuild. een kut talent buildquote:Op maandag 22 augustus 2005 00:01 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
http://wow.allakhazam.com/profile.html?100953
Mijn profiel, nu ook mét mijn rare talentbuild included.
Hij werkt prima, geloof me.quote:Op maandag 22 augustus 2005 12:25 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
geen rare talentbuild. een kut talent build
je hebt geen Imp counterspell, super handig voor pvpquote:Op maandag 22 augustus 2005 12:29 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Hij werkt prima, geloof me.
En IAE is niet voor mij, sorry dat ik het zeg, maar als je op IAE vertrouwt in instances dan ben je een mage die z'n class niet kan spelen...
Hoe ist met je Warlock ?quote:Op maandag 22 augustus 2005 13:52 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
-heel verhaal-
Klopt, en die is lvl 44 onderhand. Zit een beetje vast qua levelen omdat ongeveer 50 % van m'n quests in STV zijn, en van de rest zijn er ook nog 5 in ZF...quote:Op maandag 22 augustus 2005 14:55 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hoe ist met je Warlock ?
Zag dat je hele theorieën had op het warlock forum over shadowbolts ?
Improved Counterspell is een must have in mass pvp om mages te stoppen. Counterspell als ze IAE aan het spammen zijn en 10 seconden later zijn ze dood. IAE is erg handig voor een magetrain, samen met Blastwave. Vandaag met 4 mages en een priest Dire Maul ingeweest en dat was een Arcen Explosion festijn. Erg mana-inefficient, dat wel maar het is een instant area of effect spell, uniek in zijn soort. Ik gebruik het zo vaak om groepen neer te halen, ik zou niet zonder kunnen.quote:Op maandag 22 augustus 2005 13:52 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Imp Counterspell is handig, echter niet nodig. IAE is handig, maar ik ga niet de vijandelijke ranken in. IAE is, zeker in 1v1, erg overrated, omdat het horribly mana-in-efficient is.
Impact is inderdaad ok. Vaak genoeg een lucky stun gehad die mij of iemand anders het leven redde.quote:Impact, mijn beste, is voor alle Fire spreuken. Niet alleen Fireball, die ik alleen als sheep-breker gebruik, maar ook op Scorch en Fireblast. Fireblast gebruik ik erg vaak, en Scorch is handig omdat het een korte casting tijd heeft. Erg handig in bijvoorbeeld de BG's als je iemand nét even moet vangen. Fireball gebruik ik nooit in BG's, té lange casting time.
Improved Frostbolt of improved Fireball, 1 van de 2 heb je nodig als mage.quote:Imp Frostbolt is een DPS increase, en DPS is wat je nodig hebt als mage om mensen te vermoorden. Als je de schade langzamer kan dealen, dan verlies je, omdat je niet genoeg schade doet voordat hij genoeg schade doet.
dampen magic is een nutteloze spell, behalve als je in je 1tje gaat rondlopen om te pvpen of spellcasters gaat grinden, wat je dus niet echt doet op lvl 60quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:45 schreef engessa het volgende:
Critbuild. Best gek maar kan leuk zijn.
Felhunter is nutteloos tegen een mage die weet hoe hij tegen een Warlock met Felhunter moet spelenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:11 schreef PBateman1978 het volgende:
Ach ja, Felhunter > Elke mage build
LOL, zo kun je alles wel wegwuivenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:45 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Felhunter is nutteloos tegen een mage die weet hoe hij tegen een Warlock met Felhunter moet spelen![]()
Dan ben ik die mages nog steeds niet tegen gekomen....quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:45 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Felhunter is nutteloos tegen een mage die weet hoe hij tegen een Warlock met Felhunter moet spelen![]()
Zelf ben ik geen MD, dus daar zal het wel aan kunnen liggen. Maar een mage die alleen instant casts gebruikt op een Warlock met Felhunter, wint haast zeker (In mijn geval dan). De instant casts zijn niet te spell locken, dus hij blijft maar doorgaan. Ik moet normale casts gebruiken (tenzij ik ga shadowburnen, maar dat doe ik pas op lagere health), die een mage gewoon kan counteren.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dan ben ik die mages nog steeds niet tegen gekomen....![]()
En hoe zou een mage het aan moeten pakken volgens jou dan ?
En oh ja, ik heb het over 5/5 Master Demonologist Felhunter...
Ja als je Alliance bent, nee als je Horde bent.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:47 schreef Biotje het volgende:
Eens kijken of het vanavond lukt om Firemaw te doden <3
Met die defence nerf zullen veel warriors stoppen met epic instances. De nerf slaat ook op Might en Wrath, de epic item sets. PVP rewards worden een stuk interesanter kwa stats, en zowiezo al easier om te krijgen. Na die nerf is het voor warriors gewoon interesanter om te gaan PVPén voor endgame gear.quote:Op maandag 22 augustus 2005 14:13 schreef Leshy het volgende:
Benieuwd wat het na de patch gaat worden, wanneer Warriors een 33% defense nerf krijgen
Mogelijk dat ik dan full Protection ga speccen, nog niet helemaal zeker, maar kan wel verdomd handig zijn wanneer we Blackwing Lair in gaan.
Mijn huidige zooi: http://wow.allakhazam.com/profile.html?85627
Niet echt, gezien het feit dat de PvP gear volstrekt nutteloos is voor endgame raid instances, vergeleken met de PvE sets.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:29 schreef Kaap het volgende:
Na die nerf is het voor warriors gewoon interesanter om te gaan PVPén voor endgame gear.
Vooral van die 33% baal ik ook flink. Ze hadden op ze minst iets kunnen doen om dat te compenseren. Verder moet ik zeggen dat er best gafe dingen in de 1.7 patch zittenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:26 schreef Leshy het volgende:
[..]
Niet echt, gezien het feit dat de PvP gear volstrekt nutteloos is voor endgame raid instances, vergeleken met de PvE sets.
Hetgeen wat me hier wel aan irriteert is dat Blizzard juist eerst Might en Wrath compleet heeft omgeturnd tot PvE sets door bijvoorbeeld alle agility en +crit er af te halen, er in de plaats daarvan een zooi +def op te gooien, en nu ineens gewoon grofweg 33% van die +def er in een keer vanaf haalt, zonder dat we daar ook maar iets voor terug krijgen.
Alliance dus zou moeten kunnenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:43 schreef Leshy het volgende:
[..]
Ja als je Alliance bent, nee als je Horde bent.
-33% def = Healer nerf. Ben er zelf ook NIET blij mee.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:26 schreef Leshy het volgende:
[..]
Niet echt, gezien het feit dat de PvP gear volstrekt nutteloos is voor endgame raid instances, vergeleken met de PvE sets.
Hetgeen wat me hier wel aan irriteert is dat Blizzard juist eerst Might en Wrath compleet heeft omgeturnd tot PvE sets door bijvoorbeeld alle agility en +crit er af te halen, er in de plaats daarvan een zooi +def op te gooien, en nu ineens gewoon grofweg 33% van die +def er in een keer vanaf haalt, zonder dat we daar ook maar iets voor terug krijgen.
Nog lulliger, Vaelstaraz despawned op 1% :>quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:10 schreef kipknots het volgende:Ook lullig: hele server werd gedisconnect, terwijl een guild op dat moment Ragnaros op 7% had![]()
Maar waarom doe je endgame instances? Voor gear, Might en Wrath worden nu generfed waardoor stats-wise de PVP rewards beter worden. Zodoende denk ik dat je als warrior zijnde beter kunt focussen op PVP omdat die gear beter is.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:26 schreef Leshy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |