abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 24 augustus 2005 @ 10:58:42 #101
17061 mvt
blame Canada
pi_29913673
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 09:19 schreef Kaap het volgende:

[..]

Maar waarom doe je endgame instances? Voor gear, Might en Wrath worden nu generfed waardoor stats-wise de PVP rewards beter worden. Zodoende denk ik dat je als warrior zijnde beter kunt focussen op PVP omdat die gear beter is.
Maar word de PVP gear dan beter dan might en wraith?

Trouwens, als warrior AV en Warsong in is ook vaak een onmogeljjk iets. Gezellig melee ivechten tegen een muur van mages. Voordat je een demorilizing shout doet ben je dood, aangezien er weinig samengewerkt wordt.
We were to understand there would be pie and punch?
pi_29913766
Ik ben ook weer in the game . En ik heb maar meteen mijn openstaande schulden afgelost . Ook die bij jou mvt .
  woensdag 24 augustus 2005 @ 11:37:47 #103
104428 Bacow
Leader Unit
pi_29914758
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 10:58 schreef mvt het volgende:

[..]

Maar word de PVP gear dan beter dan might en wraith?

Trouwens, als warrior AV en Warsong in is ook vaak een onmogeljjk iets. Gezellig melee ivechten tegen een muur van mages. Voordat je een demorilizing shout doet ben je dood, aangezien er weinig samengewerkt wordt.
Een warrior kan zich goed uit de voeten maken in Warsong, en als je een goede groep hebt kunnen ze ook nog eens dodelijk zijn AV.
pi_29914814
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 11:37 schreef Bacow het volgende:

[..]

Een warrior kan zich goed uit de voeten maken in Warsong, en als je een goede groep hebt kunnen ze ook nog eens dodelijk zijn AV.
op mijn server loopt een warrior rond die altijd een priest meesleept die achter een boom of berg staat zodat je em niet ziet en dus ook niet kan silencen, die healed em altijd precies op tijd
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_29915378
zijn jullie hier al te nijerig om te zeggen waarom het spel zo leuk is tegen iemand die het msichein wil kopen!!!
Every war is different, every war is the same.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 12:17:30 #106
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_29916120
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 11:56 schreef dekkered het volgende:
zijn jullie hier al te nijerig om te zeggen waarom het spel zo leuk is tegen iemand die het msichein wil kopen!!!
Het spel is niet leuk, het is langdradig, tijdrovend, sociaal dodelijk en het is allemaal vreselijk moeilijk doen op niks af, want het heeft niet eens een beetje behoorlijke end game....Maar het is ooooooh zooo verslavend. Dus ren nu naar de winkel, lever je sociale leven daar in en dan krijg je tegen bijbetaling van enkele tientalle euros er gewoon een spel erbij. Leuk...doen joh.

Zo...jij hebt je reply....see you later....bye bye.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_29916272
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 12:17 schreef Semisane het volgende:

[..]

Het spel is niet leuk, het is langdradig, tijdrovend, sociaal dodelijk en het is allemaal vreselijk moeilijk doen op niks af, want het heeft niet eens een beetje behoorlijke end game....Maar het is ooooooh zooo verslavend. Dus ren nu naar de winkel, lever je sociale leven daar in en dan krijg je tegen bijbetaling van enkele tientalle euros er gewoon een spel erbij. Leuk...doen joh.

Zo...jij hebt je reply....see you later....bye bye.
dat et verslavend en slecht is voor de buiten wereld wist ik al (lees maar is de power unlimited
Every war is different, every war is the same.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 13:33:01 #108
104428 Bacow
Leader Unit
pi_29918373


Heuj
  woensdag 24 augustus 2005 @ 13:36:46 #109
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_29918505
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 12:22 schreef dekkered het volgende:

[..]

dat et verslavend en slecht is voor de buiten wereld wist ik al (lees maar is de power unlimited
Ik lees niet, ik WOW.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  woensdag 24 augustus 2005 @ 13:44:01 #110
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_29918747
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 09:19 schreef Kaap het volgende:
Maar waarom doe je endgame instances? Voor gear, Might en Wrath worden nu generfed waardoor stats-wise de PVP rewards beter worden. Zodoende denk ik dat je als warrior zijnde beter kunt focussen op PVP omdat die gear beter is.
De PvP gear is inderdaad beter. Voor PvP. Veel mensen doen liever PvE or willen ook PvE kunnen doen.
pi_29919140
Ik heb nogal last van die lootbug dat ik in de loothouding blijf zitten en een tijdje niks anders kan doen. Ligt dat aan mij of aan de server?
pi_29924185
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 13:57 schreef Lexie het volgende:
Ik heb nogal last van die lootbug dat ik in de loothouding blijf zitten en een tijdje niks anders kan doen. Ligt dat aan mij of aan de server?
Ik heb hem al tijden niet gehad, en speel op bloodscalp (weer sinds een week)
pi_29924859
Goed punt, ik moet eens kijken of ik ook een rankup heb. Zal wel niet, zat redelijk ver in richting Rank 4.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_29930863
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 16:31 schreef Jefkie het volgende:

[..]

Ik heb hem al tijden niet gehad, en speel op bloodscalp (weer sinds een week)
Wat mij opviel was dat het het meeste voorkomt in low level gebieden, met alts heb ik het de hele tijd dat ik op een bugged copper mine stuit, of een bugged plantje (vooral in Dun Morogh en Loch modan, maar ook in Elwynn forest), maar in de hogere gebieden idd bijna niet meer
pi_29931567
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 19:46 schreef Ancient het volgende:

[..]

Wat mij opviel was dat het het meeste voorkomt in low level gebieden, met alts heb ik het de hele tijd dat ik op een bugged copper mine stuit, of een bugged plantje (vooral in Dun Morogh en Loch modan, maar ook in Elwynn forest), maar in de hogere gebieden idd bijna niet meer
Er zijn 2 nodes (Mining) die ik altijd mijd, omdat die al vanaf release bugged zijn, maar voor de rest ben ik geen lootbug tegengekomen. Zelfs Deadmines was mining-bug free (Deze run werd mede mogelijk gemaakt door Bacow).
  donderdag 25 augustus 2005 @ 01:27:54 #116
17061 mvt
blame Canada
pi_29944655
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 11:37 schreef Bacow het volgende:

[..]

Een warrior kan zich goed uit de voeten maken in Warsong, en als je een goede groep hebt kunnen ze ook nog eens dodelijk zijn AV.
In warsong wel ja. Hamstrings, afleiden, gewoon moorden indien er hulp is ,enz.. Vlag dragen laat ik liever aan wat snellere runners over. Als warrior ben je danwel wat later dood dan een mage die wat in de ronte loopt, maar ik heb liever dat iemand anders sneller de vlag thuisbrengt.
Maar AV, je moet er echt als groep in., heb al vaak gehad dat je met moeite wat samen kan doen en dan als warrior gewoon een living target bent voor de mages
We were to understand there would be pie and punch?
pi_29946840
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 11:56 schreef dekkered het volgende:
zijn jullie hier al te nijerig om te zeggen waarom het spel zo leuk is tegen iemand die het msichein wil kopen!!!
als je houd van het hoger worden, meer kunnen, betere items krijgen etc dan moet je wow meteen kopen

het is gewoon moeilijk om te zeggen waarom het leuk is.
hardcoholic
pi_29948037
Gisteravond voor het eerst in tijden weer in AV geweest, en dit was gelijk ook de allerlaatste keer.

Ik snap niet dat mensen dit leuk kunnen vinden.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_29948264
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 09:37 schreef PBateman1978 het volgende:
Gisteravond voor het eerst in tijden weer in AV geweest, en dit was gelijk ook de allerlaatste keer.

Ik snap niet dat mensen dit leuk kunnen vinden.
*Kuch* TUF en Lobotomizer *Kuch*

Arathi Basin heeft ten minste fatsoenlijke caster rewards. (Die epic boeken zijn leuk hoor, in AV, maar er is gewoon GEEN 1h om erbij te gaan. Waardoor je vaak vast zit met iets zoals Inventor's Focal Sword... Of Gift o/t Elven Magi.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_29948376
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 09:52 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

*Kuch* TUF en Lobotomizer *Kuch*

Arathi Basin heeft ten minste fatsoenlijke caster rewards. (Die epic boeken zijn leuk hoor, in AV, maar er is gewoon GEEN 1h om erbij te gaan. Waardoor je vaak vast zit met iets zoals Inventor's Focal Sword... Of Gift o/t Elven Magi.
Witchblade hier, maar hopelijk ZSM de Azuresong Mageblade

Maar goeie rewards of niet, AV is gewoon geen flikker aan IMO.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_29948466
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 09:58 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Witchblade hier, maar hopelijk ZSM de Azuresong Mageblade

Maar goeie rewards of niet, AV is gewoon geen flikker aan IMO.
Mja, ik vind het wel leuk, maar ik kan complete enemy ranks disrupten met m'n Blizzard.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 10:19:29 #122
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_29948742
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 09:52 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

*Kuch* TUF en Lobotomizer *Kuch*

Arathi Basin heeft ten minste fatsoenlijke caster rewards. (Die epic boeken zijn leuk hoor, in AV, maar er is gewoon GEEN 1h om erbij te gaan. Waardoor je vaak vast zit met iets zoals Inventor's Focal Sword... Of Gift o/t Elven Magi.
Nog afgezien van de rewards; Arathi Basin is ook erg leuk om te doen. Je zit maar met 15 vs 15 in de instance. Er zijn 5 sleutelpunten in AB, dus als je alles wilt, moet je je krachten spreiden, waardoor je dus niet tegenover een massa staat. Het gaat meer richting 1 vs 1, dus dat is cool.
pi_29950067
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 10:19 schreef Chevalric het volgende:

[..]

Nog afgezien van de rewards; Arathi Basin is ook erg leuk om te doen. Je zit maar met 15 vs 15 in de instance. Er zijn 5 sleutelpunten in AB, dus als je alles wilt, moet je je krachten spreiden, waardoor je dus niet tegenover een massa staat. Het gaat meer richting 1 vs 1, dus dat is cool.
en er is minder lag omdat je niet gezeergt wordt door horde ( bij mij freezet het scherm tenminste gelijk als er 40 horde op me af komen)
  donderdag 25 augustus 2005 @ 11:22:20 #124
17061 mvt
blame Canada
pi_29950209
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 09:58 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Witchblade hier, maar hopelijk ZSM de Azuresong Mageblade

Maar goeie rewards of niet, AV is gewoon geen flikker aan IMO.
Zou leuk zijn als alleen vrouwen die kunnen gebruiken (en er dan een Darkness variant is voor de mannen)
We were to understand there would be pie and punch?
pi_29950368
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 11:22 schreef mvt het volgende:

[..]

Zou leuk zijn als alleen vrouwen die kunnen gebruiken (en er dan een Darkness variant is voor de mannen)
Ik ben een vrouw ingame
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_29957776
Vael down tot 7%
Tonight he's going dooooown!
Server first!!!
Eindelijk!
(positive thinking )
pi_29959467
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 09:52 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

*Kuch* TUF en Lobotomizer *Kuch*

Arathi Basin heeft ten minste fatsoenlijke caster rewards. (Die epic boeken zijn leuk hoor, in AV, maar er is gewoon GEEN 1h om erbij te gaan. Waardoor je vaak vast zit met iets zoals Inventor's Focal Sword... Of Gift o/t Elven Magi.
Die epic boeken zijn op zich heel leuk maar waarom krijgen al die boeken nog een statboost en de Tome of Fiery Arcana alleen een (iets grotere) + firedamage?
pi_29962687
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 15:54 schreef engessa het volgende:

[..]

Die epic boeken zijn op zich heel leuk maar waarom krijgen al die boeken nog een statboost en de Tome of Fiery Arcana alleen een (iets grotere) + firedamage?
Jij hebt je trinket al, shoo.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_29967821
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 15:10 schreef Migwi het volgende:
Vael down tot 7%
Tonight he's going dooooown!
Server first!!!
Eindelijk!
(positive thinking )
Laatste keer positive thinking ging Ragnaros down, dus dat komt wel goed vanavond
  donderdag 25 augustus 2005 @ 20:24:16 #130
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_29969085
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 19:49 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Laatste keer positive thinking ging Ragnaros down, dus dat komt wel goed vanavond
This is the...
pi_29972752
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 20:24 schreef Max_Dark het volgende:

[..]

This is the...
Final Countdown. (Inkoppertje. )

De rewards voor die nieuwe mage quest zijn, volgens mij, een:

+ damage necklace. Interessant op zich, weet de stats / + damage alleen niet.
Een dagger met 4 int en een 6 % kans om 50 mana te krijgen na je Frostbolt Cast. (Whoooptie fuuuuckin dooo... )
Een trinket waarin je volgende Firespell + 100 dmg krijgt.

Dus niet klagen, Engessa, dat die van jou geen stats heeft.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 00:13:44 #132
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_29979812


Eerste keer, altijd goed voor een feestje
pi_29982123
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 21:48 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Final Countdown. (Inkoppertje. )
Je bent de zwakste schakel, tot ziens .

Jammer dat de 3de tank Vael niet goed op zich kreeg, anders hadden we hem zeker verslagen vandaag. De eerste 2 tanks gaan enorm soepel moet ik zeggen, ze nemen het goed van elkaar over. En ik heb niet eens over kunnen nuken

Nou ja, morgen gaat hij eraan, dat moet gewoon
pi_30006040
wij waren toe aan major domo toen onze guild alliance uit elkaar viel..... (Brotherhood of Light en White Dragons Op emerald dream) Gevolg : mag je alle newbs alle stappen voor onyxia en MC en BWL weer gaan leren, met veel wipes als resultaat. Not to mention hoe vaak je die kut jailbreak weer moet doen.

En natuurlijk al mn DKP van voorgaande runs pleitos.

Luciffron= makkie
magmadar=makkie
garr=medium
gehenass=iets moeilijker lucifron
baron Geddon=genoeg ice mages meebrengen, rogues an melee classes op afstand houden (MT natuurlijk niet) . (betere overleveings kansen met meer mensen levend,minder kans dat je healers de bom worden).
die gast die blinked ben ikff de naam van kwijt. Shazzarah ofzow dies wel moeilijk.Als ie in je group blinked ben je dood.Bij deze is hte bij ons meer geluk dan tactics.
Golemagg=easiest fight in MC.


verder waren we nog niet ^^. maarja sinds de alliance break krijgen we Onyxia niet eens meer dood (stage 1 en 2 onder controle, maar stage 3 vermoord ons)
life is a game....and im winning
pi_30006193
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 11:39 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

op mijn server loopt een warrior rond die altijd een priest meesleept die achter een boom of berg staat zodat je em niet ziet en dus ook niet kan silencen, die healed em altijd precies op tijd
Kich? LAs je t over emerald dream hebt.... ik PWN hem altijd .Kweistie van weten waar die priest zich vertsopt of /target svena gebruiken (svena is de naam van de priest) . Heb ik een macro voor
Kich is gode honor contribution, zon warlord.
life is a game....and im winning
pi_30006299
nee shattered hand, keekoo en protput
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 21:21:01 #137
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_30009789
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 11:39 schreef Gamedemon het volgende:
op mijn server loopt een warrior rond die altijd een priest meesleept die achter een boom of berg staat zodat je em niet ziet en dus ook niet kan silencen, die healed em altijd precies op tijd
Dat is het irritante aan Alliance. Daar nemen ze geen Priest mee die zich verstopt, daar nemen ze gewoon een Paladin mee. Niet zozeer dat die echt gevaarlijk zijn, maar het zijn gvd gewoon Priests die je niet kunt slachten, met als gevolg dat je ook de bijbehorende Warrior ook niet om kunt leggen.

Bekendste Shadow Moon combinatie: Genjuro en Ironmonkey!
Fun fact: Genjuro is echt een belabberd slechte warrior
pi_30016605
Verdomme. Wij blijven maar kloten met die Baron Geddon. Vanavond weer drie wipes gehad bij die dikke vuurbal.
pi_30016965
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 21:21 schreef Leshy het volgende:

[..]

Dat is het irritante aan Alliance. Daar nemen ze geen Priest mee die zich verstopt, daar nemen ze gewoon een Paladin mee. Niet zozeer dat die echt gevaarlijk zijn, maar het zijn gvd gewoon Priests die je niet kunt slachten, met als gevolg dat je ook de bijbehorende Warrior ook niet om kunt leggen.

Bekendste Shadow Moon combinatie: Genjuro en Ironmonkey!
Fun fact: Genjuro is echt een belabberd slechte warrior
als een priest niet doodwilt dan krijg je em niet dood iig, dat chain fearen is te irritant
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 01:57:07 #140
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_30019301
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 00:33 schreef Gamedemon het volgende:
als een priest niet doodwilt dan krijg je em niet dood iig, dat chain fearen is te irritant
Blacksmithing Trinket, Death Wish, Berserker Rage, wat nou fear
pi_30019484
Zostraks deze drop gekregen: http://www.thottbot.com/?i=26068

Wist niet eens dat het daar dropte, maar ben er erg blij mee.
......
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 03:00:51 #142
32422 engessa
Who's dirty?
pi_30020489
Scholo is leuk!

Eindelijk de Necropile robe gekregen en de magister crown. Nu zit ik absoluut niet achter magister aan, niet echt mijn gear maar mocht ik de set compleet krijgen, geen probleem. Dus ik ook gewoon need. De andere mage had hem al en de priest wou hem ook wel. Werd de raidleader boos Priest mocht niet rollen, zelfs niet nadat ik aangegeven had dat ik het goed vond. Dus toen moest ik een magister crown looten. THATS A MAGE SET< YOU WIL NOT ROL ON!!!
pi_30021859
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 00:23 schreef GoodspeeD het volgende:
Verdomme. Wij blijven maar kloten met die Baron Geddon. Vanavond weer drie wipes gehad bij die dikke vuurbal.
Beschrijf eens wat je precies doet? Misschien kan ik hulp bieden.

De sleutel is iig genoeg ranged damage meenemen (ice mages ftw, block dispelled bomb)

Bij die AoE die van hem uitgaat en steeds sterker wordt., laat de tank dan ZSM wegrennen(en er weer trug in als t over is). Ook ten allen tijde GEEN MELEE op hem, except for MT. rogues bandagen gewonde mensen.Ben je de bom en geen ice mage/block on cooldown ren dan tegen de muur op. bespreek van tevoren met je groep welke plek op de muur je tegen op gaat rennen. Houd je groepen gespreid.

en houd ten alle tijde 2 palladins (als je alliance bent) OUT of combat voor ressurecten.

Baron is nog een leuke fight teminste, wahct maar tot je bij shazzrah komt ( wat een $^&%&baas)

Bijna mn shammy op level 60, ben benieuwd hoe de Horde side MC doet... opde 1 of andere manier lopen er toch minder idioten/beggars rond dan bij alliance.

[ Bericht 7% gewijzigd door thunderbunny op 27-08-2005 08:43:20 ]
life is a game....and im winning
pi_30021867
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 03:00 schreef engessa het volgende:
Scholo is leuk!

Eindelijk de Necropile robe gekregen en de magister crown. Nu zit ik absoluut niet achter magister aan, niet echt mijn gear maar mocht ik de set compleet krijgen, geen probleem. Dus ik ook gewoon need. De andere mage had hem al en de priest wou hem ook wel. Werd de raidleader boos Priest mocht niet rollen, zelfs niet nadat ik aangegeven had dat ik het goed vond. Dus toen moest ik een magister crown looten. THATS A MAGE SET< YOU WIL NOT ROL ON!!!
n00b raidlleader? geen enkele zichzelf respecterende mage zou voor magister moeten gaan imho.

Je kan beter een combinatie vande volgende items hebben:
Head:
-Crimson Felt Hat: +8 Sta, +8 Int, +8 Spi, +30 Magic Dmg - http://www.thottbot.com/index.cgi?i=37196
-Eye of Flame: +10 Int, +10 Spi, +15 Fire Resis, +43 Fire Dmg - http://www.thottbot.com/index.cgi?i=15481
-Netherwind Crown: +14 Sta, +32 Int, +10 Frost Resis, +10 Shadow Resis, +26 Magic Dmg -

http://www.thottbot.com/index.cgi?i=27679
-Arcanist Crown: +14 Sta, +35 Int, +8 Spi, +10 Fire Res, +15 Magic Dmg - http://www.thottbot.com/index.cgi?i=37308
-Frost Runed Headress: +10 Sta, +10 Int, +41 Frost Dmg - http://www.thottbot.com/index.cgi?i=40329

Neck:
-Choker of Enlightenment: +9 Sta, +10 Int, +10 Spi, +18 Magic Dmg - http://www.thottbot.com/index.cgi?i=26483
-Choker of the Fire Lord: +6 Sta, +6 Int, +39 Fire Dmg - http://www.thottbot.com/?i=37852

Shoulder:
-Elder Wizard's Mantle: +20 Int, +11 Magic Dmg - http://www.thottbot.com/index.cgi?i=7229
-Burial Shawl: +16 Int, +20 Magic Dmg - http://www.thottbot.com/index.cgi?i=37198
-Boreal Mantle: +10 Frost Resist, +29 Frost Dmg - http://www.thottbot.com/index.cgi?i=6931
-Flameseer Mantle: +10 Spi, +14 Fire Dmg - http://www.thottbot.com/?i=7163
-Arcanist Mantle: +10 Sta, +24 Int, +5 Spi, +7 Shadow Res, +11 Frost Dmg - http://www.thottbot.com/index.cgi?i=37367
-Mantle of the Blackwing Cabal: +12 Sta, +16 Int, +34 Magic Dmg - http://www.thottbot.com/index.cgi?i=40736

Cloak:
-Sapphiron Drape: +10 Sta, +17 Int, +6 Arc Resist, +6 Frost Resist, +14 Magic Dmg - http://www.thottbot.com/index.cgi?i=27268
-Mageflame Cloak: +10 Fire Resist, +21 Fire Dmg - http://www.thottbot.com/index.cgi?i=16749
-Cindercloth Cloak: +8 Int, +13 Fire Dmg - http://www.thottbot.com/?i=14118
-Sunborne Cape: +17 Fire Dmg - http://www.thottbot.com/?i=5158
-Azure Silk Cloak: +3 Spirit, +10 Frost Dmg - http://www.thottbot.com/?i=4299
-Frost Leather Cloak: +11 Frost Dmg - http://www.thottbot.com/?i=9787
-Brightcloth Cloak: +7 Shadow Resist, +7 Frost Resist, +10 Frost Dmg - http://www.thottbot.com/?i=13164
-Amplifying Cloak: +18 Magic Dmg - http://www.thottbot.com/?i=35925
-Advisor's/Sage's Cloak: +11 Sta, +5 Frost Res, +14 Magic Dmg - http://www.thottbot.com/index.cgi?i=40475
-Deep Woodlands Cloak: +6 Sta, +9 Int, +12 Magic Dmg - http://www.thottbot.com/index.cgi?i=40335

Chest:
-Robe of The Archmage: +12 Int, +40 Magic Dmg, +1% Crit, Use: Restores 375 to 625 mana. -

http://www.thottbot.com/index.cgi?i=26850
-Alanna's Embrace: +20 Sta, +20 Int, +20 Spi, +20 Magic Dmg - http://www.thottbot.com/index.cgi?i=23875
-Robe of Everlasting Night: +11 Sta, +13 Int, +5 Spi, +27 Magic Dmg - http://www.thottbot.com/index.cgi?i=35746
-Freezing Lich Robes: +15 Frost res, +43 Frost Dmg - http://www.thottbot.com/index.cgi?i=19325
-Robe of Winter Night: +12 Int, +40 Shadow, +40 Frost Dmg - http://www.thottbot.com/index.cgi?i=8129
-Arcanist Robes: +7 Agi, +7 Sta, +33 Int, +16 Spi, +14 All - http://www.thottbot.com/?i=27157
-Robe of Combustion: +17 Int, +26 Fire Dmg - http://www.thottbot.com/?i=35708
-Frostweave Tunic: +11 Int, +24 Frost Dmg - http://www.thottbot.com/?i=7386
-Dreadmweave Vest: +9 Int, +14 Spi, +1 to +35 Magic Dmg - http://www.thottbot.com/?i=2967
-Robe of the Magi: +6 Int, +5 Spi, +22 Magic Dmg - http://www.thottbot.com/?i=3712
-Robe of Volatile Power: +10 Sta, +15 Int, +10 Spi, +2% Crit, +23 Magic Dmg - http://www.thottbot.com/index.cgi?i=40410

Wrists:
-Sublime Wristguards: +6 Sta, +10 Int, +6 Spi, +12 Magic Dmg - http://www.thottbot.com/index.cgi?i=35879
-Dryad Wrist Bindings: +8 Sta, +8 Int, +7 Spi, +22 Magic Dmg - http://www.thottbot.com/index.cgi?i=40660
-Arcanist Bindings: +6 Sta, +20 Int, +8 Spi, +4 Arcane Res, +7 Fire Res, +6 Magic Dmg -

http://www.thottbot.com/index.cgi?i=26877
-Bracers of Arcane Accuracy: +9 Sta, +12 Int, +1% Hit with spells, +18 Magic Dmg - http://www.thottbot.com/index.cgi?i=40818

Hands:
-Hands of Power: +6 Int, +6 Spi, +26 Magic Dmg - http://www.thottbot.com/index.cgi?i=20924
-Shivery Handwraps: +12 Sta, +12 Int, +9 Spi, +17 Frost Dmg - http://www.thottbot.com/index.cgi?i=37232
-Inferno Gloves: +9 Int, +33 Fire Dmg - http://www.thottbot.com/index.cgi?i=36030
-Frostweave Gloves: +6 Int, +21 Frost - http://www.thottbot.com/?i=5559
-Atal'ai Gloves: +12 Int, +12 Sta, +9 Magic Dmg - http://www.thottbot.com/?i=5019
-Gloves of the Hypnotic Flame: +18 Sta, +19 Int, +8 Spi, +23 Fire Dmg, +9 Magic Dmg -

http://www.thottbot.com/index.cgi?i=37602

Belt:
-Thuzadin Sash: +11 Sta, +12 Int, +11 Spi, +11 Magic Dmg - http://www.thottbot.com/index.cgi?i=37193
-Sash of the Burning Heart: +10 Sta, +15 Spi, +14 Fire Dmg - http://www.thottbot.com/?i=11154
-Odly Magical Belt: +13 Sta, +16 Magic Dmg - http://www.thottbot.com/?i=35934
-Frostwolf Cloth Belt: +11 Sta, +10 Int, +5 Frost Res, +18 Magic Dmg - http://www.thottbot.com/index.cgi?i=40416
-Stormpike Cloth Girdle: +11 Sta, +10 Int, +5 Frost Res, +18 Magic Dmg - http://www.thottbot.com/index.cgi?i=40482
-Mana Igniting Cord: +12 Sta, +16 Int, +1% Crit, +25 Magic Dmg - http://www.thottbot.com/index.cgi?i=40409

Legs:
-Sacred Cloth Leggings: +12 Sta, +19 Int, +12 Spi, +14 Magic Dmg - http://www.thottbot.com/index.cgi?i=37311
-Skyshroud Leggings: +8 Sta, +8 Int, +34 Magic Dmg - http://www.thottbot.com/index.cgi?i=10547
-Spellshock Leggings: +9 Sta, +10 Int, +23 Magic Dmg - http://www.thottbot.com/?i=5559

Feet:
-Dragonrider Boots: +5 Sta, +16 Int, +10 Fire res, +18 Magic Dmg - http://www.thottbot.com/index.cgi?i=35927
-Fire Striders: +5 Spi, +15 Fire Resis, +29 Fire Dmg - http://www.thottbot.com/index.cgi?i=12957
-Riptide Shoes: +12 Int, +19 Frost Dmg - http://www.thottbot.com/?i=35712
-Snowblind Shoes: +10 Sta, +10 Int, Equip: Restores 5 mana every 5 sec, +32 Magic Dmg -

http://www.thottbot.com/index.cgi?i=40406

Ring:
-Eye of Orgrimmar: +7 Int, +4 Spi, +18 Magic Dmg - http://www.thottbot.com/index.cgi?i=6919
-Maiden's Circle: +7 Int, +6 Spi, +18 Magic Dmg - http://www.thottbot.com/index.cgi?i=15655
-Freezing Band: +10 Frost res, +21 Frost Dmg - http://www.thottbot.com/index.cgi?i=5579
-Songstone of Ironforge: +7 Int, +4 Spi, +18 Magic Dmg - http://www.thottbot.com/index.cgi?i=6139
-Frigid Ring: +10 Int, +14 Frost Dmg - http://www.thottbot.com/index.cgi?i=37272
-Flaming Band: +6 Int, +6 Sta, +21 Fire Dmg - http://www.thottbot.com/index.cgi?i=14112
-Runed Ring: +8 Int, +9 Sta, +7 Magic Dmg - http://www.thottbot.com/?i=36325
-Deep Rooted Ring: +10 Sta, +10 Int, +12 Magic Dmg - http://www.thottbot.com/index.cgi?i=40328
-Ring of Spell Power: +33 Magic Dmg - http://www.thottbot.com/index.cgi?i=40370

Trinket:
-Briarwood Reed: +29 Magic Dmg - http://www.thottbot.com/index.cgi?i=19202
-Burst of Knowledge: +12 Magic Dmg, Use: Reduces mana cost of Magic Dmg spells by 100 for 10 sec -

http://www.thottbot.com/index.cgi?i=6142
-Talisman of Ephemeral Power: Use: +175 Magic Dmg for 15 seconds - http://www.thottbot.com/index.cgi?i=39255

Weapon:
-Elemental Mage Staff: +20 Fire Resist, +20 Frost Resist, +36 Fire Dmg, +36 Frost Dmg -

http://www.thottbot.com/index.cgi?i=19842
-Rod of the Ogre Magi: +11 Sta, +14 Int, +7 Spi, +1% Crit, +23 Magic Dmg - http://www.thottbot.com/index.cgi?i=35933
-Mind Carver: +8 Int, +12 Magic Dmg - http://www.thottbot.com/index.cgi?i=35828
-Staff of Dominance: +17 Sta, +37 Int, +14 Spi, +1% Crit, +40 Magic Dmg - http://www.thottbot.com/index.cgi?n=9847
-Zum'rah's Vexing Cane: +10 Int, +10 Sta, +21 Magic Dmg - http://www.thottbot.com/?i=35711
-Amberseal Keeper: +20 Int, +5 Magic Dmg resists, Equip: Restores 12 mana every 5 secs, +44 Magic Dmg -

http://www.thottbot.com/index.cgi?i=36357
-Azuresong Mageblade: +12 Int, +7 Sta, +1% Crit, +40 Magic Dmg - http://www.thottbot.com/index.cgi?i=37329
-Staff of Dominance: +16 Sta, +37 Int, +14 Spi, +1% Crit, +40 Magic Dmg - http://www.thottbot.com/index.cgi?i=37319
-Sorcerous Dagger: +8 Sta, +17 Int, +20 Magic Dmg - http://www.thottbot.com/index.cgi?i=37351
-Crackling Staff: +25 Sta, +16 Int, +15 Magic Dmg - http://www.thottbot.com/index.cgi?i=40534
-Shadow Wing Focus Staff: +20 Sta, +40 Int, +17 Spi, +56 Magic Dmg - http://www.thottbot.com/index.cgi?i=40806

Wand:
-Bonecreeper Stylus: +4 Int, +11 Magic Dmg - http://www.thottbot.com/index.cgi?i=18952
-Cold Snap: +7 Int, +20 Frost Dmg - http://www.thottbot.com/index.cgi?i=40402
-Wand of Biting Cold: +16 Frost Dmg - http://www.thottbot.com/index.cgi?i=40262
-Wand of Arcane Potency: +16 Arcane Dmg - http://www.thottbot.com/index.cgi?i=35780

Off Hand:
-Spirit of Aquementas: +20 Magic Dmg - http://www.thottbot.com/index.cgi?i=8525
-Fire Runed Grimoire: +12 Sta, +21 Int, +11 Magic Dmg - http://www.thottbot.com/index.cgi?i=40360
-Tome of Fiery Arcana: +40 Fire Dmg - http://www.thottbot.com/index.cgi?i=40581
-Tome of the Ice Lord: +9 Int, +40 Frost Dmg - http://www.thottbot.com/index.cgi?i=40542
-Tome of Arcane Domination: +34 Arcane Dmg - http://www.thottbot.com/index.cgi?i=40583
-Therazane's Touch: +33 Magic Dmg - http://www.thottbot.com/index.cgi?i=40585

de deep rooted ring and de ice crown kan je niet meer halen, droppen niet meer van ice lord.
life is a game....and im winning
pi_30022137
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 08:39 schreef thunderbunny het volgende:
Uitstekende + dmg post.
Ik heb Magister's Crown, maar dat was meer omdat ik met Gemburst Circlet zat. Dus is Magister's Crown een flinke verbetering:
+5 Agility --> Niets
+17 Intellect --> 31 Int
+18 Spirit --> 5 spi
+9 Stamina --> 11 sta.

Pulease, iemand die 13 spi en 5 agi over 14 int en 2 sta gaat nemen op elke server als een mage is een dombo.

En Crimson Felt hat heeft een laage droprate. Thottbot zegt 7.6 %, ik kom zelf uit op 1 in de 30.

Magister is prima als vasthoudertje tot je de + dmg gaat doen. En dan nog zou ik de crown houden voor MC omdat er zo veel int op zit.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_30024023
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 08:34 schreef thunderbunny het volgende:

[..]
Baron is nog een leuke fight teminste, wahct maar tot je bij shazzrah komt ( wat een $^&%&baas)
Shazzrah vind ik makkelijker dan Geddon. Ik bedoel, bij Geddon hoef je maar even niet op te letten, en je blaast je eigen party op. Daarnaast nog de manaburn die enorm irritant is. Ook kan melee best op Geddon, maar net als de tank moeten ze oppassen voor zijn versie van Hellfire (buff warlocks!!).

Shazzrah is iets rommeliger door de teleport, maar met een beetje main tank blijft Shazzrah nooit lang in een andere groep. Ook veel verspreid staan wil wel eens helpen, en z'n curse dispellen (net als zijn buff). Daarnaast heeft Shazz niet eens zo heel veel levens...
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 11:46:20 #147
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_30024105
Thunderbunny je linkt daar wel effe 50% epics he. Daar kan niet iedereen aankomen .

Baron kan je best wel wat melee opzetten alleen die pulses moet je opzouten. Als je de bom een beetje geregeld hebt valt de boel best mee.
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 12:23:18 #148
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_30024894
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 08:34 schreef thunderbunny het volgende:
Bij die AoE die van hem uitgaat en steeds sterker wordt., laat de tank dan ZSM wegrennen(en er weer trug in als t over is).
Onze MT heeft 300+ Fire Resist. Hij blijft tegenwoordig gewoon staan
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 18:00:26 #149
66083 Platina
78th Element
pi_30034068
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 08:34 schreef thunderbunny het volgende:

[..]

Beschrijf eens wat je precies doet? Misschien kan ik hulp bieden.

De sleutel is iig genoeg ranged damage meenemen (ice mages ftw, block dispelled bomb)

Bij die AoE die van hem uitgaat en steeds sterker wordt., laat de tank dan ZSM wegrennen(en er weer trug in als t over is). Ook ten allen tijde GEEN MELEE op hem, except for MT. rogues bandagen gewonde mensen.Ben je de bom en geen ice mage/block on cooldown ren dan tegen de muur op. bespreek van tevoren met je groep welke plek op de muur je tegen op gaat rennen. Houd je groepen gespreid.

en houd ten alle tijde 2 palladins (als je alliance bent) OUT of combat voor ressurecten.

Baron is nog een leuke fight teminste, wahct maar tot je bij shazzrah komt ( wat een $^&%&baas)

Bijna mn shammy op level 60, ben benieuwd hoe de Horde side MC doet... opde 1 of andere manier lopen er toch minder idioten/beggars rond dan bij alliance.
Onzin!1

Melee op Geddon is zwaar oke, zodra de fire aoe begint gewoon wegrennen zichzelf bandagen en een kleine heal van een shaman ofzo ontvangen. Np heel wat makkelijker dan warriors/rogues beetje pijltjes laten schieten.

Wat overigens wel bij Shazzrah moet. En dan op het laats met warrior omstebeurt met een full rage bar, execute en recklessness terwijl hij en MT healing ontvangen, kijk hoe snel die nukenerd doodgaat.

En Shazzrah vind ik over algemeen rete makkelijk, nuken van start en als hij blinkt 3 seconden ofzo neit aanvallen rent wel terug naar MT.
pi_30034344
zoiezo met shazz is het een kwestie van snel decursen dan voel je die aoe ook niet meer zo, in me vorige guild gingen we altijd in een circle staan groep bij groep zodat als die begon te aoe spammen dan raakte hij maar 5 man.

Tip voor decursers/dispellers
http://ui.worldofwar.net/ui.php?id=997
de decursive mod, je maakt een macro : /decursive en de mod scant vanzelf wie er een decurse/dispell nodig heeft en cured het gelijk, je moet het wel spammen want 1 keer klikken is 1 keer curen.
in molten core had ik het met me druid steeds op 1 zitten, zodra we bij een boss kwamen was het een kwestie van 1 spammen en alles ging goed
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')