Dat bedoel ik dus! Ik zo met die decaan over die iBook praten en ik utileggen dat ik die resolutie gewoon kut vind. Hij zo van, ja we laten jullie proeven aan een Appl etc, blaat blaat. Ik vertelde dit tegen mijn huisgenoot en die zei koop dan een Powerbook daar heb meer aan. Vind ik wel een puik planquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:47 schreef Geqxon het volgende:
Hehe, als webdesigner werk ik vaak met 8 vensters open (Apache, Mysql, HT-Docs map, Firefox, Editor, Paint Shop Pro, javascript debugger, Internet Explorer), en dan werd ik met 1024*768 echt paranoide
Hoezo, windows werkt niet vóór je? Alles dat je moet doen om het draaidende te houden gaat automatischquote:Op donderdag 1 september 2005 11:54 schreef nietzman het volgende:
Windows is voor mij troep omdat het niet vóór me werk.
Ik moet er zelf dingen doen om het systeem goed draaiende te krijgen en daar heb ik geen zin in.
Een computer is een stuk gereedschap en een stuk gereedschap moet zo soepel mogelijk draaien en zo gebruikersvriendelijk mogelijk zijn. En dat is OsX voor mij.
Rood elastiekje, mocht ik niet kwijtrakenquote:Op donderdag 1 september 2005 12:02 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Leuke opstelling! Ook bij mij een PTT-Mail icoontje en de Senseo binnen handbereik.
Het lijkt alsof er een rode streep over je iMac loopt...zo'n .5 cm onder het scherm. Klopt dat?
Jaquote:Op donderdag 1 september 2005 12:07 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Die Boxmeer ja
Jouw Cuijk is dan ook de Cuijk bij Boxmeer?
Vorig weekend geen treinen tussen Cuijk en Nijmegen was best wel onhandig
Hadden jullie het spoor weer kapot gemaakt, Cuijkse criminelen ook altijd![]()
Ben benieuwd of het 7 september inderdaad die Motorola met iTunes wordt trouwens.
Ik ga het niet voor je uitleggen, blijf maar lekker bij je Windows als jij je er blij mee voelt. Als je eens met een Mac werkt kom je er wel achter wat ik bedoel. En 'werken met' is iets compleet anders als 'er eens achter hebben gezeten.'quote:Op donderdag 1 september 2005 12:04 schreef Geqxon het volgende:
Hoezo, windows werkt niet vóór je? Alles dat je moet doen om het draaidende te houden gaat automatisch(okay, je moet wel een keertje een Virusscanner installeren, big deal).
Je wou met een POP/IMAP client in je webmailhotmail inloggen?quote:Op donderdag 1 september 2005 12:16 schreef Geqxon het volgende:
Mja, ik heb alleen met OSX gewerkt in de apple stores.
[beginner-mode]
Nadat ik het had nagevraagt kwam ik erachter dat je met Safari kon browsen, en toen ik wou mailen (en dus op iMail ofzo drukte), kwam ik maar niet op mijn eigen account
[/beginner-mode]
Nee.quote:Op donderdag 1 september 2005 12:13 schreef Geqxon het volgende:
Ik wil gewoon een venster hebben met al mijn partities, cdrom-drives en netwerk-drives. En dat is wat ik mis met dit OS
Ja, dat is wel slecht van Apple hoor. Als je een Windowsbak van Dell.com besteld zijn je POP of IMAPboxen natuurlijk al lang ingesteld in Outlook.quote:Op donderdag 1 september 2005 12:16 schreef Geqxon het volgende:
[beginner-mode]
Nadat ik het had nagevraagt kwam ik erachter dat je met Safari kon browsen, en toen ik wou mailen (en dus op iMail ofzo drukte), kwam ik maar niet op mijn eigen account
[/beginner-mode]
Waarom hebben ze Spotlight dan 'uitgevonden'?quote:Op donderdag 1 september 2005 12:11 schreef nietzman het volgende:
[..]
onder OsX hoef je vaak namelijk niet eens te zoeken.
Toetsenbord is niet 'groter'. Het enige dat groter is op de 14" iBook zijn de pixels op het schermquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:00 schreef Brilaap het volgende:
Ik ga zo ie zo voor de 14' iBook, wat groter toetsenbord ed, als ik een iBook neem.
Nee, maar je krijgt wel een wizard als je outlook voor het eerst opent!quote:Op donderdag 1 september 2005 12:22 schreef nietzman het volgende:
Ja, dat is wel slecht van Apple hoor. Als je een Windowsbak van Dell.com besteld zijn je POP of IMAPboxen natuurlijk al lang ingesteld in Outlook.
Bij mail ook schat.quote:Op donderdag 1 september 2005 13:18 schreef Geqxon het volgende:
Nee, maar je krijgt wel een wizard als je outlook voor het eerst opent!
Ik zag deze reactie in een ander topic: mag ik jullie Pith Helmet aanraden? Blokkeert alle irritante Fok-bannersquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:30 schreef nietzman het volgende:
Die banner verneukt compleet Safari.
Ik heb dus met liefde Flash uitgezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |