Dat is banwaardigquote:Op donderdag 1 september 2005 18:12 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik zag deze reactie in een ander topic: mag ik jullie Pith Helmet aanraden? Blokkeert alle irritante Fok-banners![]()
Finderquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:21 schreef Strolie75 het volgende:
Wat is een beetje goed programma om CD's en DVD's mee te branden?
Jamaar hji zieter zo vet uitquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:39 schreef Geqxon het volgende:
Ik raad je een normale notebook standaard uit, omdat je je scherm dan in hoogte kan verstellen, en het een stuk minder ruimte inneemt
Dat ding is 39 euro
en hoe bevalt het Anthraxx?quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:34 schreef Anthraxx het volgende:
Nietzie!
Je mag trots op mij zijn. Ik werk nu vanaf een Mac Mini.
quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:00 schreef super-muffin het volgende:
Wie heeft er een iCurve? Ik wil binnenkort ff wat ongein kopen voor mn Powerbook, en een iCurve lijkt me wel wat
Ik haal hem volgende week.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:07 schreef XL het volgende:
Wil eerst nog even een iCurve en een keyboard kopen.
hehe.quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:28 schreef Geqxon het volgende:
Ik zat zelf aan meer iets als dit te denken:
[afbeelding]
of
[afbeelding]
Hiermee kun je je scherm op de ideaale hoogte neerzetten, neemt het minder ruimte in beslag, kun je er kabels achter leggen die je dan niet meer ziet enz. enz .:)
De kabel-aansluitingen van Apple laptops zitten aan de zijkant, niet aan de achterkant.quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:28 schreef Geqxon het volgende:
Hiermee kun je je scherm op de ideaale hoogte neerzetten, neemt het minder ruimte in beslag, kun je er kabels achter leggen die je dan niet meer ziet enz. enz .:)
Zijn er witte iPod mini's danquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:00 schreef super-muffin het volgende:
Ik heb trouwens een Powerbook 12" en een Mac mini
En hier in huis zijn ook 2 iPod mini's (groen en zilver) en ik gebruik nu even de groene tot aan Woensdag want dan koop zelf een witte
Wie heeft er een iCurve? Ik wil binnenkort ff wat ongein kopen voor mn Powerbook, en een iCurve lijkt me wel wat
Je scherm kan een stuk hoger met zo'n laptop stand (je scherm kan praktisch 180 graden opengeklapt worden, + dat je meer ruimte hebt omdat het totaal minder inneemt (misschien maar 5-10 cm dikte)quote:Op zaterdag 3 september 2005 08:08 schreef super-muffin het volgende:
[..]
hehe.
Nee een iCurve lijkt me veel handiger. Staat je scherm iets hoger lijkt mij en heb ik onder meer ruimte voor een Wacom en toetsenbord.
Tot nu toe heb ik veel meer intelligente dingen gezien in het besturingssysteem dan dat er ooit in Windows zaten. Het voelt allemaal meer consistent aan en het werkt best makkelijk. Dat is al een groot pluspunt.quote:
Dat merkte ik ook. Ik denk dat Exposé een hoop helpt daarbijquote:Op zaterdag 3 september 2005 13:41 schreef Beathoven het volgende:
De 12" iBooks zijn btw ook best ok, lekker handzaam en het kleine scherm lijkt in het echt zo klein nog niet.
Zet back/forwardbladeren op een andere sneltoets?quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:49 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat merkte ik ook. Ik denk dat Exposé een hoop helpt daarbij
Trouwens, weet iemand hoe ik Command-Pijltje naar links en Command-Pijltje naar rechts kan toewijzen aan 'wissel van tab' in Safari? Als ik dit bij keyboard preferences wil instellen gebruikt hij het alsnog voor back/forward bladeren.
GoT doet het ook gewoon, het werkte alleen voor 2 minuten niet helemaal zoals het hoordequote:Op zaterdag 3 september 2005 15:12 schreef Geqxon het volgende:
Maar je ziet hem niet, hoe kan hij dan lelijk zijn?
Als GoT het zou doen, raad ik je aan naar het Apple Talk forum te gaan, en het topic "Post hier je Apple setup foto's" (oid) gaan. Bijna iedereen heeft daar een iCurve
Maar het is wel mooi gebogen plasticquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:20 schreef Geqxon het volgende:
Dan hou ik er over op. Ik blijf erbij: 39 euro voor wat gebogen plastic is en blijft duur
Art!quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:55 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Maar het is wel mooi gebogen plastic. Toch?
Jazekerquote:Op zondag 4 september 2005 14:34 schreef Brilaap het volgende:
En je Charlie and the Chocolat Factory poster.
Hm, die vind ik op Windows al baggertraag. Maar ik zal hem hier ook proberen.quote:Op maandag 5 september 2005 17:43 schreef nietzman het volgende:
Azureus?
Die voor de Mac is echt bagger, vreet zowel geheugen als processor snelheid.quote:Op maandag 5 september 2005 17:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hm, die vind ik op Windows al baggertraag. Maar ik zal hem hier ook proberen.
Tomato Torrentquote:Op maandag 5 september 2005 17:41 schreef Anthraxx het volgende:
Wat is een beetje een goede Bittorrent client voor de Mac?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |