White Stripes - 7 nation armyquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 08:53 schreef MadMaster het volgende:
Army Of Lovers - Crucified
Tom McRae - End of the world news (dose me up)quote:
George McCrae - Sing A Happy Songquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tom McRae - End of the world news (dose me up)
Tori Amos -- Lovesongquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:59 schreef Vindaloo het volgende:
[..]
George McCrae - Sing A Happy Song
Bob Dylan - Lovesickquote:
CocoRosie - Tahiti Rain Songquote:
Het Simplisties Verbond - Rozen, Rumbonen en Rode Wijnquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Andrew Sisters - Rum & Coca-Cola
UB40 - Red, Red Winequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:26 schreef Vindaloo het volgende:
[..]
Het Simplisties Verbond - Rozen, Rumbonen en Rode Wijn
Dingetje - Rubberen Kaplaarzenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Elvis Presley - Blue Suede Shoes
Snowy White - Snow Bluesquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dillinger - Cocaine In My Brain
Adriano Celentano-Per Viverequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:23 schreef freiss het volgende:
[..]
Bassie & Adriaan - Caribisch carnaval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop