K zou der mee uitkijken als ik jou was.quote:Op maandag 22 augustus 2005 12:58 schreef GF het volgende:
[..]
MorgenHoewel ik d'r vandaag ook al gesproken heb, maar niet face to face. Blijkbaar kan zij ook niet zonder mij, al leek ze daar gisteren wel redelijk van overtuigd. Stel dat we het nu weer proberen zitten we straks over een maandje weer in dezelfde situatie. Daar ben ik een beetje bang voor. Zij is heel impulsief, dat blijkt ook best wel
![]()
True. Weet ik, daarom ben ik er ook bang voor. Ze heeft me vanmiddag nog 2x gebeld. Ik weet ook ff niet wat ik daarmee precies aanmoet, maar ach. Hele leven is een gokquote:Op maandag 22 augustus 2005 13:17 schreef het.ismij het volgende:
[..]
K zou der mee uitkijken als ik jou was.
Ik ben een keer lelijk op me bek gegaan (ging ook zo,.. uit/aan en op me bek)
Je o en 0 zijn per ongeluk verwisseldquote:Op maandag 22 augustus 2005 16:44 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Uberduf/m0e en 00k ng eens misselijk 0p dit m0ment... Blegh...
quote:Op maandag 22 augustus 2005 16:44 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Dat dacht je maar.... de o is stuk en heb geen zin m telkens de o te knippen en te plakken...quote:Op maandag 22 augustus 2005 17:36 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Je o en 0 zijn per ongeluk verwisseld
Dat is de ergste belediging die ik 00it heb gehadquote:Op maandag 22 augustus 2005 16:44 schreef myxomatosekonijn het volgende:
fix je o-toets eens, wannabeebreezah
geen bezwaar hier... maar je weet.......quote:
Ik ben weer eens hard bezig om dat te voorkomen anders mag ik naar het ziekenhuisquote:
Dat is niet zo best he. Ik heb wel iets meer zin vandaag. Mijn favo collega is er.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |