Ik sluit me ook aan in het rijtje van "elke 10 minuten een gecrashte computer"quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:23 schreef releaze het volgende:
godver die kutcomputer crasht nou iedere 10 minuten... ik weet nieteens waar ik het moet zoeken, het kan werkelijk alles zijn.. *desperate*
Hoe kan dat?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:57 schreef melismay het volgende:
Niet zo... Heb het gevoel dat alles me door mijn vingers aan het glippen is...
Te weinig slaap en nog niet helemaal fit zijn.... zo kan datquote:
Slapen is nodigquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:12 schreef melismay het volgende:
[..]
Te weinig slaap en nog niet helemaal fit zijn.... zo kan dat
*Geeft knuf en aai over de bol*quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:57 schreef melismay het volgende:
Niet zo... Heb het gevoel dat alles me door mijn vingers aan het glippen is...![]()
Dat mag hij doen van de modjes. Iedereen krijgt 48 uur wanneer je spamt maar voor hem gelden andere regels . . .quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:48 schreef jan_onbekend het volgende:
Dromenvanger Get a Live ga wat anders doen dan spammen hier komt de strot uit elke keer de zelfde persoon.
Senks! Het was niet eens een makrofoto..!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:34 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
[..]
Mooie foto DuchessX, close ups doen 't altijd goed![]()
OT: Voel me wel lekker ondanks de vermoeidheid. Fles bier en bak pinda's bij de hand en lekker rustig aan doen![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 03:33 schreef Morwen het volgende:
Ehm, ik moet naar boven, hoor ik hier![]()
Niet dusMannen............zo dom
![]()
OT:Geen burka-dragend![]()
He, krijg nou wat, jij hierquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:19 schreef Oversight het volgende:
[..]
![]()
en OT: ik voel me GOED! [afbeelding]
Gewoon ervan genieten er niets erachter gaan zoeken . . .quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:06 schreef melismay het volgende:
Een beetjedoor al die lieve mensen, maar tegelijkertijd maakt het me ook onzeker en wantrouwend, ik word zwaar gestoord van mezelf!
![]()
quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:54 schreef Chanty het volgende:
Ik ben helemaal sprakeloos... Maar tevens de gelukkigste vrouw op aarde... t voelt alsof ik de lotto gewonnen heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |