Same herequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:25 schreef ThomasBerge het volgende:
Gaat wel goed, en best wel rustig
Volgens mij zijn onze computers familie van elkaar, want die van mij is ook al de hele vakantie bezigquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:23 schreef releaze het volgende:
godver die kutcomputer crasht nou iedere 10 minuten... ik weet nieteens waar ik het moet zoeken, het kan werkelijk alles zijn.. *desperate*
Dat zelfde geintje heb ik ook hier met de internet verbinding, klapt ook om de 10 minuten eruit . . .quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:23 schreef releaze het volgende:
godver die kutcomputer crasht nou iedere 10 minuten... ik weet nieteens waar ik het moet zoeken, het kan werkelijk alles zijn.. *desperate*
Heb ik ook iedere morgen als ik wil beginnen met internet. Dan moet ik de router en het modem eerst een stuk of 3 keer uit en insteken voordat ik pas het net opkan. Hier valt internet ook vaker uit nog maar dat ligt ergens aan maar ik weet niet waaraan. Tijden gehad dat internet om de 20-30 minuten eruit vloog. Zwaar frustrerend. Zeker als je niet weet waar het aan kan liggen. Meestal trek ik alle stekkers uit en vraag ik tevens een nieuw ip adres aan en reset ik alles, dus ook de dns-server.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:50 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dat zelfde geintje heb ik ook hier met de internet verbinding, klapt ook om de 10 minuten eruit . . .
Ik sluit me ook aan in het rijtje van "elke 10 minuten een gecrashte computer"quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:23 schreef releaze het volgende:
Hoe kan dat?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:57 schreef melismay het volgende:
Niet zo... Heb het gevoel dat alles me door mijn vingers aan het glippen is...
Te weinig slaap en nog niet helemaal fit zijn.... zo kan datquote:
Slapen is nodigquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:12 schreef melismay het volgende:
[..]
Te weinig slaap en nog niet helemaal fit zijn.... zo kan dat
*Geeft knuf en aai over de bol*quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:57 schreef melismay het volgende:
Niet zo... Heb het gevoel dat alles me door mijn vingers aan het glippen is...![]()
Dat mag hij doen van de modjes. Iedereen krijgt 48 uur wanneer je spamt maar voor hem gelden andere regels . . .quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:48 schreef jan_onbekend het volgende:
Dromenvanger Get a Live ga wat anders doen dan spammen hier komt de strot uit elke keer de zelfde persoon.
Senks! Het was niet eens een makrofoto..!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:34 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
[..]
Mooie foto DuchessX, close ups doen 't altijd goed![]()
OT: Voel me wel lekker ondanks de vermoeidheid. Fles bier en bak pinda's bij de hand en lekker rustig aan doen![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 03:33 schreef Morwen het volgende:
Ehm, ik moet naar boven, hoor ik hier![]()
Niet dusMannen............zo dom
![]()
OT:Geen burka-dragend![]()
He, krijg nou wat, jij hierquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:19 schreef Oversight het volgende:
[..]
![]()
en OT: ik voel me GOED! [afbeelding]
Gewoon ervan genieten er niets erachter gaan zoeken . . .quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:06 schreef melismay het volgende:
Een beetjedoor al die lieve mensen, maar tegelijkertijd maakt het me ook onzeker en wantrouwend, ik word zwaar gestoord van mezelf!
![]()
quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:54 schreef Chanty het volgende:
Ik ben helemaal sprakeloos... Maar tevens de gelukkigste vrouw op aarde... t voelt alsof ik de lotto gewonnen heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |