Mooie foto DuchessX, close ups doen 't altijd goedquote:
Slaap lekker?! Ik ben net wakkerquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 06:05 schreef jeroentjuh1987 het volgende:
Slaap lekker allen
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 06:30 schreef DirtyHarry het volgende:
[..]
Slaap lekker?! Ik ben net wakkerVoor zover je dat wakker kan noemen
![]()
![]()
Slecht geslapen btw![]()
Als dat kon had ik dat wel gedaanquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 06:38 schreef jeroentjuh1987 het volgende:
Nu al wakker, is niet goed hoor, ga nog ff lekker slapen.
[..]
Teveel om op te noemenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 07:31 schreef jeroentjuh1987 het volgende:
Niet zo, hoezo?
Same herequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:25 schreef ThomasBerge het volgende:
Gaat wel goed, en best wel rustig
Volgens mij zijn onze computers familie van elkaar, want die van mij is ook al de hele vakantie bezigquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:23 schreef releaze het volgende:
godver die kutcomputer crasht nou iedere 10 minuten... ik weet nieteens waar ik het moet zoeken, het kan werkelijk alles zijn.. *desperate*
Dat zelfde geintje heb ik ook hier met de internet verbinding, klapt ook om de 10 minuten eruit . . .quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:23 schreef releaze het volgende:
godver die kutcomputer crasht nou iedere 10 minuten... ik weet nieteens waar ik het moet zoeken, het kan werkelijk alles zijn.. *desperate*
Heb ik ook iedere morgen als ik wil beginnen met internet. Dan moet ik de router en het modem eerst een stuk of 3 keer uit en insteken voordat ik pas het net opkan. Hier valt internet ook vaker uit nog maar dat ligt ergens aan maar ik weet niet waaraan. Tijden gehad dat internet om de 20-30 minuten eruit vloog. Zwaar frustrerend. Zeker als je niet weet waar het aan kan liggen. Meestal trek ik alle stekkers uit en vraag ik tevens een nieuw ip adres aan en reset ik alles, dus ook de dns-server.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:50 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dat zelfde geintje heb ik ook hier met de internet verbinding, klapt ook om de 10 minuten eruit . . .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |