abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29972728
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 21:44 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

Hebben we meteen iemand om het reflectiescherm vast te houden
heb ik ook weer wat te doen
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_29972881
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 21:14 schreef purplerose het volgende:
Ok, dit is de eerste keer dat ik zelf met een idee komt, maar here goes!

Ik zou graag een niet al te grote shoot willen met een paar fotografen en paar modellen en dan in een studio wat experimenteren met High Key en Low Key. Dit zou ik graag doen met fotografen die het aandurven onze volle Fok! vrouwen mooi op de plaat te zetten in kleur en/of zwart wit.

Voor de rest is alles mogelijk dus aangekleedt of bedekt naakt...

Wie o wie van de fotografen en modellen durven dit aan
Voor eens en altijd laten zien dat ook de volle vrouw prachtige vormen heeft en mooi op de plaat kan komen te staan

Game on!
Zou best een serieuze uitdaging zijn Maar mijn glaswerk is daar op dit moment echt ontoereikend voor, en ik zou zoiets ook niet 1 op 1 doen eigenlijk 2-3 fotografen en 3 modellen of zo, dat zou in principe een optie zijn, over een tijdje, als ik capabel glas heb
  donderdag 25 augustus 2005 @ 22:32:19 #211
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_29974685
Dat aantal had ik ook al in me gedachte daarvoor
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_29975368
Nou ja, we kunnen het best eens warm houden als idee en er over een tijdje eens mee beginnen
pi_29985407
Nou... lekkere dag om foto's te maken, amper geslapen en wallen.. zucht.
Maar goed... we gaan er een topdag van maken. Nu nog even een zonnetje voor de fotosessie op het strand...
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 09:02:50 #214
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_29985740
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 17:34 schreef -Marjo- het volgende:
Ik zoek trouwens nog iemand die mijn dochter wil fotograferen...
afgelopen zondag was haar kans
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 08:30 schreef Kleintje het volgende:
Nou... lekkere dag om foto's te maken, amper geslapen en wallen.. zucht.
Maar goed... we gaan er een topdag van maken. Nu nog even een zonnetje voor de fotosessie op het strand...
Eis dat ze je wallen wegsoepen
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_29986257
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 21:14 schreef purplerose het volgende:
Ok, dit is de eerste keer dat ik zelf met een idee komt, maar here goes!

Ik zou graag een niet al te grote shoot willen met een paar fotografen en paar modellen en dan in een studio wat experimenteren met High Key en Low Key. Dit zou ik graag doen met fotografen die het aandurven onze volle Fok! vrouwen mooi op de plaat te zetten in kleur en/of zwart wit.

Voor de rest is alles mogelijk dus aangekleedt of bedekt naakt...

Wie o wie van de fotografen en modellen durven dit aan
Voor eens en altijd laten zien dat ook de volle vrouw prachtige vormen heeft en mooi op de plaat kan komen te staan

Game on!
discriminatie!
pi_29986884
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 09:02 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

afgelopen zondag was haar kans
Ze zou ook meegaan maar op het laatste moment wilde ze niet mee omdat ze het toch een beetje eng vond met al die 'grote' mensen...
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_29986906
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 09:36 schreef Logician het volgende:

[..]

discriminatie!
Ik denk dat PPR ook wel een slanker model erbij zou toelaten hoor.

@PPR het zou mij wel leuk lijken, maar heb nog geen ervaring. Zou wel weer een leuke test/oefening kunnen zijn.
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
pi_29986930
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 10:06 schreef -Marjo- het volgende:

[..]

Ze zou ook meegaan maar op het laatste moment wilde ze niet mee omdat ze het toch een beetje eng vond met al die 'grote' mensen...
Als je haar naast T_A zou zetten wel ja. Daar voel ik mezelf een dwergje bij. Maar naast Pea en Auticia zou ze wel passen hoor.
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
pi_29987500
ehhm ik wil het best eens proberen met een studio en zo, maar dan dus in een KLEIN groepje.
pi_29987574
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 10:08 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

Als je haar naast T_A zou zetten wel ja. Daar voel ik mezelf een dwergje bij. Maar naast Pea en Auticia zou ze wel passen hoor.
Hehe. Achteraf had ze spijt dat ze niet mee was gegaan maarja...
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 11:15:35 #221
48233 Auticia
warriorette
pi_29988755
quote:

[..]

discriminatie!
.
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 10:08 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

!
.
I bet you are flying inside.
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 11:20:20 #222
52349 purplerose
pi_29988897
quote:

[..]

discriminatie!
Discriminatie??

Dit is wel geinig zeg
[hardass mode]Ik doe gewoon wat andere fotografen/modellen ook doen als ze met idee komen, niet iedereen zal geschikt zijn [hardass mode]

Uiteraard als meerdere modellen het leuk vinden om zoiets te doen kunnen we altijd kijken hoe het gaat lopen

[ Bericht 38% gewijzigd door purplerose op 26-08-2005 11:29:04 ]
pi_29989419
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 10:32 schreef Dr_Flash het volgende:
ehhm ik wil het best eens proberen met een studio en zo, maar dan dus in een KLEIN groepje.
Met een grote groep werkt dat niet, dan moet je teveel op elkaar wachten enzo lijkt me...
Woeiii - Blog
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 11:36:39 #224
52349 purplerose
pi_29989470
stuk of 3 fotografen en dat aantal modellen is genoeg voor zoiets.

Wie heeft er een studio in de aanbieding
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 15:28:48 #225
43790 IJzercookie
De specialiteit uit Vld
pi_29997863
Lijkt mij ook wel koel, alleen dan niet naakt voor mij!
That's the way the cookie crumbles
pi_29999371
De fotograaf rijdt net de straat uit... maar jee, wat een geweldige dag.
Ik vond het ten eerste erg gezellig, ten tweede kreeg ik weinig commentaar wat anders moest, dus ik ben gewoon Hollands next topmodel
Jammer dat ie 200 kilometer verderop woont en dat ik de foto's niet binnen 5 minuten kan bekijken

Nee, geslaagd dagje en ik hoop dat er meer leuke fotoshoots zullen volgen.
pi_30000429
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 16:02 schreef Kleintje het volgende:
Ik vond het ten eerste erg gezellig, ten tweede kreeg ik weinig commentaar wat anders moest, dus ik ben gewoon Hollands next topmodel
Jammer dat ie 200 kilometer verderop woont en dat ik de foto's niet binnen 5 minuten kan bekijken

Kijk..zo horen we het graag een positieve ervaring

* Gutteguttegut moet nog veel oefenen voor hij zich "fotograaf" noemt...
Lees hier binnenkort alles over mij en mn Fok! avonturen, incl. chatlogs en foto's!
pi_30000506
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 16:02 schreef Kleintje het volgende:

200 kilometer
Je was zeker erg dankbaar
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 16:27:51 #229
35325 shi
elegance in simplicity
pi_30000661
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 17:27 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Of je het leuk vind of niet: door die ene rotte appel hebben de overige 99 een twijfelachtige naam. En heel eerlijk gezegd: als ik kan kiezen tussen 99 mannen of één vrouw om mijn dochter door te laten fotograferen, dan kies ik voor de vrouw. En ik kan me zo voorstellen dat de ouders van een 15 jarige er net zo over denken
en daarom fotografeer in dus nooit minderjarige modellen.
en heb ik altijd liever eerste een kennismakingsontmoeting met onbekende modellen
idiots will be shot, survivors will be shot...again.
pi_30000692
Ik was zeker erg dankbaar. Ik hoop ook dat hij dit ook heeft. Dat ie me nog wel vaker op de gevoelige plaat wil zetten.

Overigens, vind hem een zeer geschikte kerel. Iemand die je op je gemak stelt, waarbij je kan ontspannen en dat werkt erg prettig.
pi_30001016
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 16:28 schreef Kleintje het volgende:
Ik was zeker erg dankbaar. Ik hoop ook dat hij dit ook heeft. Dat ie me nog wel vaker op de gevoelige plaat wil zetten.

Overigens, vind hem een zeer geschikte kerel. Iemand die je op je gemak stelt, waarbij je kan ontspannen en dat werkt erg prettig.
das mooi om te horen

Den Helder hè. Ik woon in Hellevoetsluis... dus mocht je nog een paar keer op de gevoelige plaat willen. Ik sta voor je klaar
pi_30001346
Ik weet het niet of het tussen ons gaat klikken
Ik zie iets over Ajax staan
Maar goed, Hellevoetsluis - Den Helder... enig idee hoever dat is?
Of denk jij dat je je gewoon in de zee gooit en met de juiste wind mijn kant opwaait

Ik wacht de resultaten af en dan zullen we het wel zien. Ik heb gezegd dat ik bijna overal wel aan wil meewerken.
pi_30001460
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 16:44 schreef Kleintje het volgende:
Ik weet het niet of het tussen ons gaat klikken
Ik zie iets over Ajax staan
Maar goed, Hellevoetsluis - Den Helder... enig idee hoever dat is?
Of denk jij dat je je gewoon in de zee gooit en met de juiste wind mijn kant opwaait

Ik wacht de resultaten af en dan zullen we het wel zien. Ik heb gezegd dat ik bijna overal wel aan wil meewerken.
Moet het dan meteen klikken
En ja sorry dat ik een Ajacied bent
Neu, ik pak liever de auto richting den haag en het is maar 185,8 km.
pi_30001632
Maar goed, wat voor fotoshoot heb je in gedachte?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')