heb ik ook weer wat te doenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:44 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Hebben we meteen iemand om het reflectiescherm vast te houden![]()
Zou best een serieuze uitdaging zijnquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:14 schreef purplerose het volgende:
Ok, dit is de eerste keer dat ik zelf met een idee komt, maar here goes!
Ik zou graag een niet al te grote shoot willen met een paar fotografen en paar modellen en dan in een studio wat experimenteren met High Key en Low Key. Dit zou ik graag doen met fotografen die het aandurven onze volle Fok! vrouwen mooi op de plaat te zetten in kleur en/of zwart wit.
Voor de rest is alles mogelijk dus aangekleedt of bedekt naakt...
Wie o wie van de fotografen en modellen durven dit aan
Voor eens en altijd laten zien dat ook de volle vrouw prachtige vormen heeft en mooi op de plaat kan komen te staan
Game on!
afgelopen zondag was haar kansquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:34 schreef -Marjo- het volgende:
Ik zoek trouwens nog iemand die mijn dochter wil fotograferen...
Eis dat ze je wallen wegsoepenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:30 schreef Kleintje het volgende:
Nou... lekkere dag om foto's te maken, amper geslapen en wallen.. zucht.
Maar goed... we gaan er een topdag van maken. Nu nog even een zonnetje voor de fotosessie op het strand...
discriminatie!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:14 schreef purplerose het volgende:
Ok, dit is de eerste keer dat ik zelf met een idee komt, maar here goes!
Ik zou graag een niet al te grote shoot willen met een paar fotografen en paar modellen en dan in een studio wat experimenteren met High Key en Low Key. Dit zou ik graag doen met fotografen die het aandurven onze volle Fok! vrouwen mooi op de plaat te zetten in kleur en/of zwart wit.
Voor de rest is alles mogelijk dus aangekleedt of bedekt naakt...
Wie o wie van de fotografen en modellen durven dit aan
Voor eens en altijd laten zien dat ook de volle vrouw prachtige vormen heeft en mooi op de plaat kan komen te staan
Game on!
Ze zou ook meegaan maar op het laatste moment wilde ze niet mee omdat ze het toch een beetje eng vond met al die 'grote' mensen...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:02 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
afgelopen zondag was haar kans
Ik denk dat PPR ook wel een slanker model erbij zou toelaten hoor.quote:
Als je haar naast T_A zou zetten wel ja. Daar voel ik mezelf een dwergje bij.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:06 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ze zou ook meegaan maar op het laatste moment wilde ze niet mee omdat ze het toch een beetje eng vond met al die 'grote' mensen...
Hehe. Achteraf had ze spijt dat ze niet mee was gegaan maarja...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:08 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Als je haar naast T_A zou zetten wel ja. Daar voel ik mezelf een dwergje bij.Maar naast Pea en Auticia zou ze wel passen hoor.
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:08 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Als je haar naast T_A zou zetten wel ja. Daar voel ik mezelf een dwergje bij.Maar naast Pea en Auticia zou ze wel passen hoor.
![]()
Discriminatie??quote:
Met een grote groep werkt dat niet, dan moet je teveel op elkaar wachten enzo lijkt me...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:32 schreef Dr_Flash het volgende:
ehhm ik wil het best eens proberen met een studio en zo, maar dan dus in een KLEIN groepje.
Kijk..zo horen we het graag een positieve ervaringquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:02 schreef Kleintje het volgende:
De fotograaf rijdt net de straat uit... maar jee, wat een geweldige dag.
Ik vond het ten eerste erg gezellig, ten tweede kreeg ik weinig commentaar wat anders moest, dus ik ben gewoon Hollands next topmodel![]()
![]()
Jammer dat ie 200 kilometer verderop woont en dat ik de foto's niet binnen 5 minuten kan bekijken![]()
Nee, geslaagd dagje en ik hoop dat er meer leuke fotoshoots zullen volgen.
200 kilometerquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:02 schreef Kleintje het volgende:
De fotograaf rijdt net de straat uit... maar jee, wat een geweldige dag.
Ik vond het ten eerste erg gezellig, ten tweede kreeg ik weinig commentaar wat anders moest, dus ik ben gewoon Hollands next topmodel![]()
![]()
Jammer dat ie 200 kilometer verderop woont en dat ik de foto's niet binnen 5 minuten kan bekijken![]()
Nee, geslaagd dagje en ik hoop dat er meer leuke fotoshoots zullen volgen.
en daarom fotografeer in dus nooit minderjarige modellen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:27 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Of je het leuk vind of niet: door die ene rotte appel hebben de overige 99 een twijfelachtige naam. En heel eerlijk gezegd: als ik kan kiezen tussen 99 mannen of één vrouw om mijn dochter door te laten fotograferen, dan kies ik voor de vrouw. En ik kan me zo voorstellen dat de ouders van een 15 jarige er net zo over denken
das mooi om te horenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:28 schreef Kleintje het volgende:
Ik was zeker erg dankbaar. Ik hoop ook dat hij dit ook heeft. Dat ie me nog wel vaker op de gevoelige plaat wil zetten.
Overigens, vind hem een zeer geschikte kerel. Iemand die je op je gemak stelt, waarbij je kan ontspannen en dat werkt erg prettig.
Moet het dan meteen klikkenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:44 schreef Kleintje het volgende:
Ik weet het niet of het tussen ons gaat klikken![]()
Ik zie iets over Ajax staan
Maar goed, Hellevoetsluis - Den Helder... enig idee hoever dat is?
Of denk jij dat je je gewoon in de zee gooit en met de juiste wind mijn kant opwaait![]()
Ik wacht de resultaten af en dan zullen we het wel zien. Ik heb gezegd dat ik bijna overal wel aan wil meewerken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |