Ik zou zeggen kijk op de site en schrijf je inquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:13 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er hier iemand uit Oldenzaal - *Overijssel komt*
Thanks!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:55 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Je kunt verschillende paragrafen maken door de tekst die in 1 paragraaf hoort tussen <p> en </p> te zetten. Als je alleen naar de volgende regel wilt, dus zonder witruimte ertussen, gebruik je <br/>.
Voor de rest zou ik niet al te veel met HTML klooien, ik weet niet hoe de rest van de layout van de site dat oppakt.
Zeg maar gerust "Meisje"...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:13 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Dat hangt oa van jezelf af. Je kunt hier aangeven dat je beschikbaar bent en wachten tot je benaderd wordt door (een van de) fotografen. Je kunt zelf fotografen benaderen, al dan niet met een eigen idee (of gewoon omdat iemand's werk je aanstaat), je kunt Ideetjes opperen in een post ("Ik zou zo graag eens...") of reageren op naar voren gebrachte id-en van anderen. Kortom, mogelijkheden te over.
Maar de OP lezen is in ieder geval een goed idee.
En welkom een vrouw die doet wat ik vraag, dat ik dat nog mee mag maken![]()
Ook in tukkerland loopt een fotograaf uit dit topic rond, en binnen een straal van 100KM nog wel een paar. Dus dat is geen probleem. Het enige probleem dat je zou kunnen hebben, is dat het bijna allemaal mannen zijn. Maar ik zal eens een Fok!ster bij jou in de buurt vragen of ze even contact met je wil opnemen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:20 schreef Assiej het volgende:
[..]
Zeg maar gerust "Meisje"...
Iemand van 15 jaar is nog geen vrouw![]()
*Ik wil zelf gewoon model zijn voor bladen (Niet naakt ofzo)*
Als iemand mij zou willen fotograferen zou ik het gewoon op een normale manier willen.
Een mooie achtergrond hebben enzo. (Beetje moeilijk uit te leggen)
Wat is er mis met mannen? Je hoeft mensen geen problemen aan te praten die ze niet hebben hoor.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:08 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ook in tukkerland loopt een fotograaf uit dit topic rond, en binnen een straal van 100KM nog wel een paar. Dus dat is geen probleem. Het enige probleem dat je zou kunnen hebben, is dat het bijna allemaal mannen zijn. Maar ik zal eens een Fok!ster bij jou in de buurt vragen of ze even contact met je wil opnemen.
Of je het leuk vind of niet: door die ene rotte appel hebben de overige 99 een twijfelachtige naam. En heel eerlijk gezegd: als ik kan kiezen tussen 99 mannen of één vrouw om mijn dochter door te laten fotograferen, dan kies ik voor de vrouw. En ik kan me zo voorstellen dat de ouders van een 15 jarige er net zo over denkenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:14 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Wat is er mis met mannen? Je hoeft mensen geen problemen aan te praten die ze niet hebben hoor.
In het algemeen is het wel handig om een fotograaf die je niet persoonlijk kent even na te trekken. Je gaat toch 1 op 1 afspreken met een totale vreemde. Gaat 99 van de 100 keer goed, maar er zijn rotte appels. Op het forum van dutchheaven wordt hierover regelmatig gediscussieerd en kun je allerlei tips vinden.
Nou, inderdaad. Of je neemt iemand mee...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:27 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Of je het leuk vind of niet: door die ene rotte appel hebben de overige 99 een twijfelachtige naam. En heel eerlijk gezegd: als ik kan kiezen tussen 99 mannen of één vrouw om mijn dochter door te laten fotograferen, dan kies ik voor de vrouw. En ik kan me zo voorstellen dat de ouders van een 15 jarige er net zo over denken
Als iemand mijn dochter wil fotograferen sla ik hem op zijn bek ga ik mee naar de shoot. Ms leer ik nog wat.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:27 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Of je het leuk vind of niet: door die ene rotte appel hebben de overige 99 een twijfelachtige naam. En heel eerlijk gezegd: als ik kan kiezen tussen 99 mannen of één vrouw om mijn dochter door te laten fotograferen, dan kies ik voor de vrouw. En ik kan me zo voorstellen dat de ouders van een 15 jarige er net zo over denken
Kijk... als ik iemand roep, dan roep ik de goeie!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:31 schreef Logician het volgende:
Ik wil best wat leuke plaatje schieten hoor, heb niet al te veel ervaring maar wel een erg luxe camera + toebehoren tot mijn beschikking
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:35 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Kijk... als ik iemand roep, dan roep ik de goeie!
Hoi, Fok-meisje!
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:35 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Kijk... als ik iemand roep, dan roep ik de goeie!
ja als je gewoon niet compleet zeker bent van je zaak (als model) neem je gewoon iemand mee, als de fotograaf daar bezwaar van maakt weet je ook wel genoegquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:32 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Als iemand mijn dochter wil fotograferen sla ik hem op zijn bek ga ik mee naar de shoot. Ms leer ik nog wat.
Maar serieus: natuurlijk 'voelt' een vrouwelijke fotograaf veiliger en de kans op een rotte appel is kleiner, maar het is evenmin een garantie. De credentials van een fotograaf checken is hoe dan ook verstandig. Door alleen vrouwen te selecteren beperk je jezelf enorm, terwijl het best mogelijk is om de risico's op rotte appels te minimaliseren.
Als een fotograaf mij neemt als model ga ik Zeker niet alleen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:20 schreef Re het volgende:
[..]
ja als je gewoon niet compleet zeker bent van je zaak (als model) neem je gewoon iemand mee, als de fotograaf daar bezwaar van maakt weet je ook wel genoeg
De webserver van Subhuman. Zie ook de openingspostquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:54 schreef Logician het volgende:
profiel?
Heel wijs. Neem een vriendin of je moeder mee. En anders kun je altijd nog kiezen om naar een (mini-) modelmeet te gaan, FOT organiseert er zeker 1 per zomer, en soms ook tussendoor.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:26 schreef Assiej het volgende:
[..]
Als een fotograaf mij neemt als model ga ik Zeker niet alleen.
Of neem je hele gezin meequote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:47 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Met je moeder kan je dan ook een paar moeder/dochter foto's laten maken, dat is altijd leuk om mooie foto's met je ouders te hebben.
Hebben we meteen iemand om het reflectiescherm vast te houdenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:20 schreef Re het volgende:
[..]
ja als je gewoon niet compleet zeker bent van je zaak (als model) neem je gewoon iemand mee, als de fotograaf daar bezwaar van maakt weet je ook wel genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |