quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:18 schreef Kleintje het volgende:
Re, doel je er nou op dat RonaldV een kleintje heeft? Zo erotisch was de shoot ook weer niet hoor
Gezellie...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:50 schreef PdeHoog het volgende:
Mensen, ik zou heel graag een keertje meegaan met een van jullie![]()
Lijkt me uitermate gezellig en een stuk makkelijker en zo
Ik bedoelde eigenlijk met een medefotograafquote:
Dan heb je toch ook modellen nodig?? Of ga je eendjes schieten???quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk met een medefotograaf![]()
Ja maar, ja maar ..... eendjes zijn toch ook modellenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:55 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Dan heb je toch ook modellen nodig?? Of ga je eendjes schieten???
Maar dat is toch ook gezellig??quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar ..... eendjes zijn toch ook modellen![]()
Ik bedoel meer dat ik graag eens met Re of RonaldV of Pea meekijkBen vaak niet zo handig met onbekenden
Kortom: je wilt leren hoe je lekkere wijven vraagt om te poseren?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat ik graag eens met Re of RonaldV of Pea meekijkBen vaak niet zo handig met onbekenden
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:02 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Kortom: je wilt leren hoe je lekkere wijven vraagt om te poseren?
Ik word genoemdquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
hahaha... ik ookquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:15 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik wil een foto zien die RonaldV heeft gemaakt van Kleintje
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:02 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Kortom: je wilt leren hoe je lekkere wijven vraagt om te poseren?
Echt welquote:
En wie zijn de andere negen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Echt welJe staat in mijn top tien van portretfotografen
![]()
Ik zit tijdens mijn verveling op je site te kijken. Mooie foto's zegquote:
De mijne?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:48 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik zit tijdens mijn verveling op je site te kijken. Mooie foto's zeg. daar kan ik van dromen
Nou ja.... die moet ik nog bedenkenquote:
Dankjewel!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:07 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik quote jou toch?Jouw fotogallerij
tskquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:07 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik quote jou toch?Jouw fotogallerij
quote:
Verdien jequote:
Jij maakt ook hele mooie foto's hoor!quote:
Jawel johquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:15 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]![]()
Jij ook hoorIk kan er alleen maar van dromen dat ik zulke mooie fotos kan maken
Wat mij nooit lukt
Dank voor je complimentquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jawel johDat lukt je makkelijk
Hoe denk je dat wij begonnen zijn
Ik zit net ff snel naar je foto's te kijken, maar die zijn er goed uit hoor
Ik vind #3 wel erg cool
Je moet alleen ff een andere achtergrond zien te vinden
Als je het leuk vind....we gaan geregeld met elkaar op stap in de buurt van Den Haag en Rotterdam. Je kunt wel mee hooralleen niet schrikken van de apparatuur die je dan voorbij ziet komen
Als je meewilt of meer wilt weten dan moet je me ff toevoegen aan de MSNStaat in mijn profiel
edit: Sub, je moet niet zo zeiken over de hoeveelheid smileys hier
Maar da's een mooi toestelletje hoorquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:46 schreef _moder8or_ het volgende:
.... overgestapt naar een CANON POWERSHOT A95 (5 miljoen pixels).
Probeer zo'n mini-statiefje te regelen voor een EUR of 15. Erg handig.quote:Heb nog geen statiefje voor mijn camera. Heb alleen maar mijn Canon
Ik zag hetquote:PS. Ik heb je toegevoegd in mijn MSN
Toevallig niemand van jullie?quote:Stel aangehouden na naaktreportage op begraafplaats
Uitgegeven: 28 augustus 2005 18:30
UTRECHT - Op een kerkhof in Utrecht heeft de politie zaterdagmiddag een man en een naakte vrouw aangehouden. De 52-jarige man uit Veendam maakte op de begraafplaats foto's van de 45-jarige vrouw uit Utrecht die naakt en met kettingen om op een grafsteen zat.
Ze deden vrijwillig mee aan de fotosessie, meldde de politie zondag. Het tweetal is aangehouden wegens onzedelijk gedrag.
Voor een 45 jarige vrouw zie je er best nog lekker uit dan!quote:
Deze vind ik echt zó gaaf hequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:28 schreef Subhuman het volgende:
Aangezien ik deze post toch nog kan editen, maak ik er gelijk maar even een nuttige van!
Ik heb vanmiddag nog wat verder gezocht naar foto's die lijken op wat ik wil, en ik heb er een aantal gevonden!
http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1514467
http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1515153
http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1391682
Als de linkjes weer niet zo goed werken, net als vanochtend, dan staan ze ook hier:
http://foto.emielhollander.nl/contour2.jpg
http://foto.emielhollander.nl/contour3.jpg
Die laatste vind ik nog het minst eigenlijk, beetje creepy, maar die eerste twee lijken erg op wat ik in gedachten had!
Ik ben het hier dus neit mee eens.quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:24 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Deze vind ik echt zó gaaf heEn die kun je dan stiekem wel met kleren aan maken
Ik heb een foto van jou die wat anders zegtquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:06 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ik ben het hier dus neit mee eens.
Zo'n foto hoort gewoon naakt, dat je heel goed de contouren ziet. Een onderbroek, string of bh tekent altijd wat af! Er zit altijd elastiek in wat je wat 'rollen' op andere plaatsen geeft...
Hij komt via de post.quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:34 schreef Kleintje het volgende:
Show me...
quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:19 schreef Kleintje het volgende:
*grijns* Die foto is zeer fout.
Ik had het dus over de laatste.quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:06 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ik ben het hier dus neit mee eens.
Zo'n foto hoort gewoon naakt, dat je heel goed de contouren ziet. Een onderbroek, string of bh tekent altijd wat af! Er zit altijd elastiek in wat je wat 'rollen' op andere plaatsen geeft...
De foto die jij bedoelt is weliswaar mooi, maar ik denk dat als resultaat de andere foto's wat realiseerbaarder zijn. Dat maakt wel dat fotografen zeer zorgvuldig moeten om gaan met het posten van de resultaten. Veel vrouwen willen hier best aan meewerken, als ze maar zeker weten dat ze niet herkenbaar in hun blootje on line komen te staan.quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:29 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik had het dus over de laatste.
Het enige wat je ziet zijn twee armen en hoofdhaar.
En zo maak je LK niet echt laagdrempelig
Waarom moet het laagdrempeling gemaakt worden?quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:29 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik had het dus over de laatste.
Het enige wat je ziet zijn twee armen en hoofdhaar.
En zo maak je LK niet echt laagdrempelig
Ja.quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:49 schreef Auticia het volgende:
[..]
Als jij graag Low Key foto's van jezelf wil met kleren aan, dan kan je dat toch zelf voorstellen? Daar is dit topic toch voor? Of heb ik het mis?
Er waren al een paar modellen aangemeld die wel naakt durfden, waaronder ikzelf...quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:49 schreef Auticia het volgende:
[..]
Waarom moet het laagdrempeling gemaakt worden?
In mijn optiek post Subhuman hier een idee, iets wat hij graag wil maken, met voorbeelden van wat hij zo ongeveer in zijn hoofd heeft. De laatste foto was volgens mij ook niet helemaal wat hij bedoelde (ik meen dat dat erbij stond).
En het is een hoogdrempelige shoot. Je kan tegen hem zeggen; ja ik wil wel, maar kom in een winterjas, maar ik denk niet dat dat de bedoeling is.
En melden zich geen modellen die dit nakend willen of durven, dan heeft Sub gewoon vette pech.
Als jij graag Low Key foto's van jezelf wil met kleren aan, dan kan je dat toch zelf voorstellen? Daar is dit topic toch voor? Of heb ik het mis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |