Bovenaan elke post staat een PI. Bij deze post is dat een lampje. Als je daar je muis op zet, en met rechts klikt dan kun je een shortcut maken. Die shortcut zet je in je post, bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:18 schreef Puckzzz het volgende:
Dankhoe doe je dat eik, zo'n linkje direct naar een post?
[verwijderd]quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:26 schreef Kleintje het volgende:
puckzzz, heb je geprobeerd te mailen, maar krijg hem weer terug.
Wat is je juiste mailadres?
Hoi!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:51 schreef _moder8or_ het volgende:
Waar/wanneer en hoe?
Ow trouwens. Ik woon in Hellevoetsluis, net onder Rotterdam. (beschik wel over een rijbewijs, maar nog geen auto )
Graag. Ik kon namelijk nergens vinden waar de meet wordt gehouden en hoe laat men wordt verwacht. En ik bezit een Canon PowerShot A95.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:26 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Hoi!![]()
Ik begrijp je vraag niet helemaal: Waar/wanneer en hoe?
Je wilt meer uitleg?
dit gaat niet over 1 meet ofzo. hier kan je ideetjes opperen en modellen ontmoeten die wel voor je ideetje te porren zijnquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:47 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Graag. Ik kon namelijk nergens vinden waar de meet wordt gehouden en hoe laat men wordt verwacht. En ik bezit een Canon PowerShot A95.![]()
Ik denk dat je twee dingen door elkaar haalt:quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:47 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Graag. Ik kon namelijk nergens vinden waar de meet wordt gehouden en hoe laat men wordt verwacht. En ik bezit een Canon PowerShot A95.![]()
Aha. Mijn lampje is gaan brandenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:53 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik denk dat je twee dingen door elkaar haalt:
Een gebruiker van FOT organiseert af en toe een meet op lokatie. De ene keer is het onderwerp de lokatie, de andere keer is het onderwerp een modelshoot. Afgelopen zondag hadden we een modelshoot aan de Lek bij Nieuwegein bijvoorbeeld. Een nieuwe modelshoot is daarom nog niet geplanned, maar je kunt elders op FOT de resultaten van de Lekmeet bekijken.
Daarnaast bestaat -als resultaat van die modelmeets- dit topic. Sommige mensen zouden graag eens op de foto gaan, maar vinden een meet te druk, of te ver, of het duurt ze gewoon te lang. Via dit topic kun je op zoek gaan naar een model of fotograaf om daar eens mee af te spreken voor een mini-meet. Je kunt ook afspreken om met een meer ervaren fotograaf mee te gaan, om zo wat kunstjes af te kijken. Hier ontmoeten fotografen en modellen elkaar dus, om dat soort afspraken te maken. In de OP kun je zien wie er zoal van de Fok!-users meedoen. De lijst is nog niet echt groot, maar dat komt omdat het topic nog niet zo lang bestaat.
Je snapt m. Ik zet je in de txt van de OP, en zal een mod even vragen om je in deze OP te plaatsen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:57 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Aha. Mijn lampje is gaan brandendus ik kan gewoon kijken of er een model in de buurt is (of andersom natuurlijk) en dat we elkaar op een plaats -die je dan afspreekt- ontmoeten.
En dat je de foto's plaatst in de bestemde topic!
Nou, schrijf mij maar bij hoor. Mijn camera en ik staanaltijd gereed
Hartelijk dank. Enne, puik idee ditquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:01 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je snapt m. Ik zet je in de txt van de OP, en zal een mod even vragen om je in deze OP te plaatsen.
Ik ben vooral evenementen fotograaf :-)quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:12 schreef IJzercookie het volgende:
hmm.. hoe laat het is weet ik nog niet.. waarschijnlijk 's middags dus dan ben je er niet
www.irenehoekstra.nl
Heb jij een url?
Ik wil best wel op de foto!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:31 schreef Subhuman het volgende:Idee!
Het lijkt me erg leuk eens foto's te maken van een model in een compleet donkere ruimte, met alleen wat tegenlicht. Op die manier zie je alleen de contouren van het model. Toen ik dat idee hier in FOT opperde bleken er ineens heel veel mensen geïnteresseerd! Het lijkt me erg leuk om te proberen dit idee eens ten uitvoer te brengen. Ik wil graag inventariseren wie er nog meer mee willen doen.
Het lijkt me belangrijk om het vooral kleinschalig te houden. Een of twee fotografen met een of twee modellen lijkt me ideaal. Zeker niet meer. Vandaar dat dit ook geen idee is voor een meet, maar meer een inventarisatie wie geïnteresseerd zijn.Wie wil dat fotograferen dan?
Het-Gele-Teken Re (?) RonaldV (?) Subhuman En wie wil er wel op de foto?
-Marjo- Gutteguttegut mother-mother (?)
Leuk!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:06 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Ik wil best wel op de foto!Alleen wordt het moeilijk qua werk omdat ik ook in t weekend werk, maargoed.
![]()
No offence Roosje...maar niet iedereen is geschikt voor zo'n shoot....quote:
nogmaals: No offence...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:36 schreef purplerose het volgende:
Hmm, en waarom dan niet psies?
Ik heb me teruggetrokken als fotograaf omdat ik nogal een uitgesproken smaak over modellen heb.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:40 schreef purplerose het volgende:
Het lijkt me ook subhuman zn shoot en niet die van puckzzz...toch? Of heb ik iets niet goed gelezen
Dan wil je mij ook vast niet als modelquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:44 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb me teruggetrokken als fotograaf omdat ik nogal een uitgesproken smaak over modellen heb.
Nee man, jij bent een manquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:10 schreef huiz het volgende:
[..]
Dan wil je mij ook vast niet als model
Hoewel je wel goed soepen kunt
Met mannen kun je ook mooie contour foto's maken hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:21 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Nee man, jij bent een man
Weet ik...ik ga zelf ook als model optreden binnenkort voor zon shootquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:27 schreef huiz het volgende:
[..]
Met mannen kun je ook mooie contour foto's maken hoor![]()
ik meld me aanquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:51 schreef Subhuman het volgende:
Ik heb dan tenslotte nog een oproepje aan alle fotografen en modellen: blijf gewoon je ideeën posten in dit topic! Ik hoorde net van fotografen die geen ideeën meer posten omdat er toch geen reactie op komt, en modellen die niet meer reageren om allerlei redenen. Op die manier is dit topic ten dode opgeschreven!
Als je als model reageert, bedenk dan dat een fotograaf graag een keuze maakt uit de modellen die zich aanbieden. Het kan dus zijn dat je niet uitgekozen wordt! Houd hier van te voren rekening mee.
Wanneer je als model zelf een idee hebt voor een fotosessie, plaats dat dan ook gerust. Er zijn vast meerdere fotografen die wel willen helpen. Op dat moment kun je zelf de fotograaf uitkiezen die je het geschiktst vindt.
En fotografen, blijf hier vooral je ideeën posten. Er zullen zich altijd modellen aanmelden die niet helemaal zijn wat je in gedachten had. Daardoor kan het voorkomen dat je idee niet uitgevoerd kan worden. Houd hier ook van te voren rekening mee!
Alleen op die manier houden we dit topic levend!
Fotoshoots?quote:
Ik heb via de modellensite een model benaderd voor mijn idee, ik hoop op een snelle reactie.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:51 schreef Subhuman het volgende:
Ik heb dan tenslotte nog een oproepje aan alle fotografen en modellen: blijf gewoon je ideeën posten in dit topic! Ik hoorde net van fotografen die geen ideeën meer posten omdat er toch geen reactie op komt, en modellen die niet meer reageren om allerlei redenen. Op die manier is dit topic ten dode opgeschreven!
Als je als model reageert, bedenk dan dat een fotograaf graag een keuze maakt uit de modellen die zich aanbieden. Het kan dus zijn dat je niet uitgekozen wordt! Houd hier van te voren rekening mee.
Wanneer je als model zelf een idee hebt voor een fotosessie, plaats dat dan ook gerust. Er zijn vast meerdere fotografen die wel willen helpen. Op dat moment kun je zelf de fotograaf uitkiezen die je het geschiktst vindt.
En fotografen, blijf hier vooral je ideeën posten. Er zullen zich altijd modellen aanmelden die niet helemaal zijn wat je in gedachten had. Daardoor kan het voorkomen dat je idee niet uitgevoerd kan worden. Houd hier ook van te voren rekening mee!
Alleen op die manier houden we dit topic levend!
was je al aangemeld op de modellensite?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 08:31 schreef Kleintje het volgende:
Die fotoshoot in de donkere kamer lijkt mij wel wat. Weet niet of ik geschikt ben, maar goed... wil in principe aan een hoop meewerken.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:21 schreef Gutteguttegut het volgende:
Dat wordt een hikey/silhouet shoot...
high key: heel lichtquote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:18 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
high key: heel licht
silhouet: bijna geen licht
Of je bedoelt low key / silhouet, of je gaat een grote vernieuwing uitvinden in de hedendaagse fotografie.
Ah op die manier, nee ik doelde op iets anders.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:18 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
high key: heel licht
silhouet: bijna geen licht
Of je bedoelt low key / silhouet, of je gaat een grote vernieuwing uitvinden in de hedendaagse fotografie.
Vriendelijk verzoek: Gebruik Hi-key, of High Key. "Hikey" is een verbastering van "a little hike". Ik neem aan dat je niet van plan bent om foto's te gaan maken van een wandeling met bouwlampen op je rugquote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:32 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ah op die manier, nee ik doelde op iets anders.
Even ter verduidelijking:
Ik wil tijdens die shoot een hikey deel doen en daarnaast een silhouet deel, dat hikey deel ga ik hoogst waarschijnlijk buiten doen en dat sihouet deel zeker binnen (ik heb een ruimte tot mn beschikking die ik helemaal kan verduisteren en ik heb (bouw)lampen....)
Het wordt voornamelijk experimenteren.
OK, dat was idd niet de bedoeling...maar nu je er toch over begint..best een apart ideequote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:41 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Vriendelijk verzoek: Gebruik Hi-key, of High Key. "Hikey" is een verbastering van "a little hike". Ik neem aan dat je niet van plan bent om foto's te gaan maken van een wandeling met bouwlampen op je rug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |