abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 15:32:40 #101
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_29889376
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 15:18 schreef Puckzzz het volgende:
Dank hoe doe je dat eik, zo'n linkje direct naar een post?
Bovenaan elke post staat een PI. Bij deze post is dat een lampje. Als je daar je muis op zet, en met rechts klikt dan kun je een shortcut maken. Die shortcut zet je in je post, bijvoorbeeld
[ url = http://forum . fok . nl / rest-van-de-link] Naam van de link [ /url] (zonder de spaties dan, he?)
En die verschijnt dan als naam van de link

- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 15:39:44 #102
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_29889491
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 15:26 schreef Kleintje het volgende:
puckzzz, heb je geprobeerd te mailen, maar krijg hem weer terug.
Wat is je juiste mailadres?
[verwijderd]

nee ik lijd niet aan grootheidswaanzin, die naam is een grapje tussen mij en mijn zus

Thnx voor de uitleg Ronald

[ Bericht 15% gewijzigd door Puckzzz op 23-08-2005 15:53:05 ]
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_29889802
Ik wil me graag aanmelden als fotograaf
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 15:51:09 #104
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_29889840
welkom
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_29889850
Waar/wanneer en hoe?

Ow trouwens. Ik woon in Hellevoetsluis, net onder Rotterdam. (beschik wel over een rijbewijs, maar nog geen auto )

[ Bericht 53% gewijzigd door _moder8or_ op 23-08-2005 16:04:25 ]
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 16:26:13 #106
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_29891018
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 15:51 schreef _moder8or_ het volgende:
Waar/wanneer en hoe?

Ow trouwens. Ik woon in Hellevoetsluis, net onder Rotterdam. (beschik wel over een rijbewijs, maar nog geen auto )
Hoi!
Ik begrijp je vraag niet helemaal: Waar/wanneer en hoe?
Je wilt meer uitleg?
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_29891728
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 16:26 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Hoi!
Ik begrijp je vraag niet helemaal: Waar/wanneer en hoe?
Je wilt meer uitleg?
Graag. Ik kon namelijk nergens vinden waar de meet wordt gehouden en hoe laat men wordt verwacht. En ik bezit een Canon PowerShot A95.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 16:48:51 #108
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_29891787
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 16:47 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Graag. Ik kon namelijk nergens vinden waar de meet wordt gehouden en hoe laat men wordt verwacht. En ik bezit een Canon PowerShot A95.
dit gaat niet over 1 meet ofzo. hier kan je ideetjes opperen en modellen ontmoeten die wel voor je ideetje te porren zijn
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 16:53:10 #109
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_29891947
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 16:47 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Ik denk dat je twee dingen door elkaar haalt:

Een gebruiker van FOT organiseert af en toe een meet op lokatie. De ene keer is het onderwerp de lokatie, de andere keer is het onderwerp een modelshoot. Afgelopen zondag hadden we een modelshoot aan de Lek bij Nieuwegein bijvoorbeeld. Een nieuwe modelshoot is daarom nog niet geplanned, maar je kunt elders op FOT de resultaten van de Lekmeet bekijken.

Daarnaast bestaat -als resultaat van die modelmeets- dit topic. Sommige mensen zouden graag eens op de foto gaan, maar vinden een meet te druk, of te ver, of het duurt ze gewoon te lang. Via dit topic kun je op zoek gaan naar een model of fotograaf om daar eens mee af te spreken voor een mini-meet. Je kunt ook afspreken om met een meer ervaren fotograaf mee te gaan, om zo wat kunstjes af te kijken. Hier ontmoeten fotografen en modellen elkaar dus, om dat soort afspraken te maken. In de OP kun je zien wie er zoal van de Fok!-users meedoen. De lijst is nog niet echt groot, maar dat komt omdat het topic nog niet zo lang bestaat.
- Privacy Matters
pi_29892119
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 16:53 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Ik denk dat je twee dingen door elkaar haalt:

Een gebruiker van FOT organiseert af en toe een meet op lokatie. De ene keer is het onderwerp de lokatie, de andere keer is het onderwerp een modelshoot. Afgelopen zondag hadden we een modelshoot aan de Lek bij Nieuwegein bijvoorbeeld. Een nieuwe modelshoot is daarom nog niet geplanned, maar je kunt elders op FOT de resultaten van de Lekmeet bekijken.

Daarnaast bestaat -als resultaat van die modelmeets- dit topic. Sommige mensen zouden graag eens op de foto gaan, maar vinden een meet te druk, of te ver, of het duurt ze gewoon te lang. Via dit topic kun je op zoek gaan naar een model of fotograaf om daar eens mee af te spreken voor een mini-meet. Je kunt ook afspreken om met een meer ervaren fotograaf mee te gaan, om zo wat kunstjes af te kijken. Hier ontmoeten fotografen en modellen elkaar dus, om dat soort afspraken te maken. In de OP kun je zien wie er zoal van de Fok!-users meedoen. De lijst is nog niet echt groot, maar dat komt omdat het topic nog niet zo lang bestaat.
Aha. Mijn lampje is gaan branden dus ik kan gewoon kijken of er een model in de buurt is (of andersom natuurlijk) en dat we elkaar op een plaats -die je dan afspreekt- ontmoeten.

En dat je de foto's plaatst in de bestemde topic!

Nou, schrijf mij maar bij hoor. Mijn camera en ik staan altijd gereed
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 17:01:38 #111
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_29892259
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 16:57 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Aha. Mijn lampje is gaan branden dus ik kan gewoon kijken of er een model in de buurt is (of andersom natuurlijk) en dat we elkaar op een plaats -die je dan afspreekt- ontmoeten.

En dat je de foto's plaatst in de bestemde topic!

Nou, schrijf mij maar bij hoor. Mijn camera en ik staan altijd gereed
Je snapt m. Ik zet je in de txt van de OP, en zal een mod even vragen om je in deze OP te plaatsen.
- Privacy Matters
pi_29892401
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 17:01 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Je snapt m. Ik zet je in de txt van de OP, en zal een mod even vragen om je in deze OP te plaatsen.
Hartelijk dank. Enne, puik idee dit
  woensdag 24 augustus 2005 @ 10:05:52 #113
43790 IJzercookie
De specialiteit uit Vld
pi_29912422
Ik ben op zoek naar een fotograaf voor een minimeet! (nou ja mini: 1 fotograaf en veel modellen )

Het seizoen is weer aangebroken... de modeshows gaan weer van start!
Op 4 september in Nootdorp (vlakbij Rijswijk zh) en op 11 september in Roosendaal. Het lijkt me heel erg leuk en gezellig als hier een Fok!fotograaf bij kan zijn. Enneh.. er zijn veel meer modellen buiten mij dus foto"objecten" genoeg!
That's the way the cookie crumbles
  woensdag 24 augustus 2005 @ 14:04:12 #114
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_29919329
hmm nootdorp.. 5 min fietsen ofzo?
omdat ik bijna in rijswijk woon..
hoelaat is dat?
want 4 sep moet ik nog in ander dorp zijn voor fotos :-/

van 13.00 - 22.00 zit ik daarzo..
11 sep weer naar roosendaal? hm dan kom ik er net vandaan dus weet ik zo net nog niet
heb je een url ?
  woensdag 24 augustus 2005 @ 14:12:09 #115
43790 IJzercookie
De specialiteit uit Vld
pi_29919545
hmm.. hoe laat het is weet ik nog niet.. waarschijnlijk 's middags dus dan ben je er niet

www.irenehoekstra.nl

Heb jij een url?
  woensdag 24 augustus 2005 @ 14:18:02 #116
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_29919711
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 14:12 schreef IJzercookie het volgende:
hmm.. hoe laat het is weet ik nog niet.. waarschijnlijk 's middags dus dan ben je er niet

www.irenehoekstra.nl

Heb jij een url?
Ik ben vooral evenementen fotograaf :-)
Maar omdat ik einde van dit jaar ook moet fotos maken bij een mode show leek me wel leuk om wat eerder mee te schieten.

maar als je mailt naar info @ alex meijer . com
dan krijg je alle informatie die je zoekt
  woensdag 24 augustus 2005 @ 16:17:16 #117
43790 IJzercookie
De specialiteit uit Vld
pi_29923671
Nog andere geinteresseerden?
pi_29938941
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 01:31 schreef Subhuman het volgende:
Idee!

Het lijkt me erg leuk eens foto's te maken van een model in een compleet donkere ruimte, met alleen wat tegenlicht. Op die manier zie je alleen de contouren van het model. Toen ik dat idee hier in FOT opperde bleken er ineens heel veel mensen geïnteresseerd! Het lijkt me erg leuk om te proberen dit idee eens ten uitvoer te brengen. Ik wil graag inventariseren wie er nog meer mee willen doen.

Het lijkt me belangrijk om het vooral kleinschalig te houden. Een of twee fotografen met een of twee modellen lijkt me ideaal. Zeker niet meer. Vandaar dat dit ook geen idee is voor een meet, maar meer een inventarisatie wie geïnteresseerd zijn.

Wie wil dat fotograferen dan?

• Het-Gele-Teken
  • Re (?)
  • RonaldV (?)
  • Subhuman

En wie wil er wel op de foto?

• -Marjo-
  • Gutteguttegut
  • mother-mother (?)
  • Ik wil best wel op de foto! Alleen wordt het moeilijk qua werk omdat ik ook in t weekend werk, maargoed.
    ''Going mental on the Wabbu''
      woensdag 24 augustus 2005 @ 23:23:04 #119
    40714 Subhuman
    Televised confession
    pi_29939788
    quote:
    Op woensdag 24 augustus 2005 23:06 schreef Together-Alone het volgende:

[..]

Ik wil best wel op de foto! Alleen wordt het moeilijk qua werk omdat ik ook in t weekend werk, maargoed.
    Leuk!

Kan je me toevoegen op MSN? Dat is wat makkelijker dan over het forum bespreken.
      woensdag 24 augustus 2005 @ 23:26:09 #120
    52349 purplerose
    pi_29939935
    ik had me ook opgegeven
      woensdag 24 augustus 2005 @ 23:31:36 #121
    1592 Puckzzz
    Bitch please!
    pi_29940184
    quote:
    Op woensdag 24 augustus 2005 23:26 schreef purplerose het volgende:
    ik had me ook opgegeven
    No offence Roosje...maar niet iedereen is geschikt voor zo'n shoot....
      woensdag 24 augustus 2005 @ 23:36:43 #122
    52349 purplerose
    pi_29940443
    Hmm, en waarom dan niet psies?
      woensdag 24 augustus 2005 @ 23:40:24 #123
    52349 purplerose
    pi_29940601
    Het lijkt me ook subhuman zn shoot en niet die van puckzzz...toch? Of heb ik iets niet goed gelezen
      woensdag 24 augustus 2005 @ 23:41:36 #124
    1592 Puckzzz
    Bitch please!
    pi_29940656
    quote:
    Op woensdag 24 augustus 2005 23:36 schreef purplerose het volgende:
    Hmm, en waarom dan niet psies?
    nogmaals: No offence...

Low Key is bij uitstek geschikt om de contouren van een lichaam te benadrukken. Dit lichaam is bij voorkeur mooi slank.
      woensdag 24 augustus 2005 @ 23:43:56 #125
    52349 purplerose
    pi_29940748
    En subhuman heeft duidelijk gezegd dat ie geen dunne chickies wilde

Kan het niet zijn dat een vollere vrouw een tegrote uitdaging voor je biedt?
      woensdag 24 augustus 2005 @ 23:44:06 #126
    1592 Puckzzz
    Bitch please!
    pi_29940758
    quote:
    Op woensdag 24 augustus 2005 23:40 schreef purplerose het volgende:
    Het lijkt me ook subhuman zn shoot en niet die van puckzzz...toch? Of heb ik iets niet goed gelezen
    Ik heb me teruggetrokken als fotograaf omdat ik nogal een uitgesproken smaak over modellen heb.
      donderdag 25 augustus 2005 @ 00:10:33 #127
    15985 huiz
    Man in Black
    pi_29941728
    quote:
    Op woensdag 24 augustus 2005 23:44 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Ik heb me teruggetrokken als fotograaf omdat ik nogal een uitgesproken smaak over modellen heb.
    Dan wil je mij ook vast niet als model

Hoewel je wel goed soepen kunt
    Scope Pure Colombia BV
      donderdag 25 augustus 2005 @ 00:17:48 #128
    40714 Subhuman
    Televised confession
    pi_29941995
    Beste purplerose, als ik heel eerlijk ben, ben ik het wel een beetje met Puckzzz eens. Niet elk model is geschikt voor elke fotosessie, ik neem aan dat je dat zelf ook begrijpt. De bedoeling van dit topic is om een ontmoetingsplaats te zijn voor modellen en fotografen. Dat niet elk model wordt uitgekozen voor een sessie, en dat niet elke fotograaf geschikte modellen vindt, zijn nou eenmaal dingen die bij een dergelijke opzet kunnen gebeuren.

Heb je de foto's bekeken die ik eerder in dit topic gepost had?

http://foto.emielhollander.nl/contour.jpg
    http://foto.emielhollander.nl/contour2.jpg
    http://foto.emielhollander.nl/contour3.jpg

Dat is het soort foto's dat ik in gedachten heb. En ik denk helaas dat je daar niet helemaal het geschikte model voor bent. Ik hoop dat je dat zelf ook inziet. Maar dat geldt alleen voor deze sessie. Er komen vast nog genoeg sessies waarvoor je wel een geschikt model kunt zijn!
    pi_29942155
    quote:
    Op donderdag 25 augustus 2005 00:10 schreef huiz het volgende:
    [..]
    Dan wil je mij ook vast niet als model

Hoewel je wel goed soepen kunt
    Nee man, jij bent een man

Zoals ik op de meet al had vertelt aan Sub, ik ga binnenkort een shoot doen met een heel erg mooi gelijnde dame.
    Dat wordt een hikey/silhouet shoot...

Ik zal mijn ervaringen hier delen, incl. de fotos.
    Lees hier binnenkort alles over mij en mn Fok! avonturen, incl. chatlogs en foto's!
      donderdag 25 augustus 2005 @ 00:24:46 #130
    52349 purplerose
    pi_29942275
    geen probleem
      donderdag 25 augustus 2005 @ 00:27:40 #131
    15985 huiz
    Man in Black
    pi_29942383
    quote:
    Op donderdag 25 augustus 2005 00:21 schreef Gutteguttegut het volgende:

[..]

Nee man, jij bent een man
    Met mannen kun je ook mooie contour foto's maken hoor

Scope Pure Colombia BV
    pi_29942569
    quote:
    Op donderdag 25 augustus 2005 00:27 schreef huiz het volgende:
    [..]
    Met mannen kun je ook mooie contour foto's maken hoor

Weet ik...ik ga zelf ook als model optreden binnenkort voor zon shoot
    Lees hier binnenkort alles over mij en mn Fok! avonturen, incl. chatlogs en foto's!
      donderdag 25 augustus 2005 @ 00:51:51 #133
    40714 Subhuman
    Televised confession
    pi_29943295
    Ik heb dan tenslotte nog een oproepje aan alle fotografen en modellen: blijf gewoon je ideeën posten in dit topic! Ik hoorde net van fotografen die geen ideeën meer posten omdat er toch geen reactie op komt, en modellen die niet meer reageren om allerlei redenen. Op die manier is dit topic ten dode opgeschreven!

Als je als model reageert, bedenk dan dat een fotograaf graag een keuze maakt uit de modellen die zich aanbieden. Het kan dus zijn dat je niet uitgekozen wordt! Houd hier van te voren rekening mee.

Wanneer je als model zelf een idee hebt voor een fotosessie, plaats dat dan ook gerust. Er zijn vast meerdere fotografen die wel willen helpen. Op dat moment kun je zelf de fotograaf uitkiezen die je het geschiktst vindt.

En fotografen, blijf hier vooral je ideeën posten. Er zullen zich altijd modellen aanmelden die niet helemaal zijn wat je in gedachten had. Daardoor kan het voorkomen dat je idee niet uitgevoerd kan worden. Houd hier ook van te voren rekening mee!

Alleen op die manier houden we dit topic levend!
    pi_29943367
    quote:
    Op donderdag 25 augustus 2005 00:51 schreef Subhuman het volgende:
    Ik heb dan tenslotte nog een oproepje aan alle fotografen en modellen: blijf gewoon je ideeën posten in dit topic! Ik hoorde net van fotografen die geen ideeën meer posten omdat er toch geen reactie op komt, en modellen die niet meer reageren om allerlei redenen. Op die manier is dit topic ten dode opgeschreven!

Als je als model reageert, bedenk dan dat een fotograaf graag een keuze maakt uit de modellen die zich aanbieden. Het kan dus zijn dat je niet uitgekozen wordt! Houd hier van te voren rekening mee.

Wanneer je als model zelf een idee hebt voor een fotosessie, plaats dat dan ook gerust. Er zijn vast meerdere fotografen die wel willen helpen. Op dat moment kun je zelf de fotograaf uitkiezen die je het geschiktst vindt.

En fotografen, blijf hier vooral je ideeën posten. Er zullen zich altijd modellen aanmelden die niet helemaal zijn wat je in gedachten had. Daardoor kan het voorkomen dat je idee niet uitgevoerd kan worden. Houd hier ook van te voren rekening mee!

ik meld me aan
    ow was al
      donderdag 25 augustus 2005 @ 00:55:17 #135
    40714 Subhuman
    Televised confession
    pi_29943445
    quote:
    Op donderdag 25 augustus 2005 00:53 schreef mother-mother het volgende:

[..]

ik meld me aan
    ow was al
    Waarvoor?
    pi_29943529
    quote:
    Op donderdag 25 augustus 2005 00:55 schreef Subhuman het volgende:

[..]

Waarvoor?
    Fotoshoots?
      donderdag 25 augustus 2005 @ 00:57:28 #137
    40714 Subhuman
    Televised confession
    pi_29943540
    quote:
    Op donderdag 25 augustus 2005 00:57 schreef Gutteguttegut het volgende:

[..]

Fotoshoots?
    Oooohw! Zeg dat dan!
    pi_29943573
    quote:
    Op donderdag 25 augustus 2005 00:57 schreef Subhuman het volgende:

[..]

Oooohw! Zeg dat dan!
    quote:
    Op donderdag 25 augustus 2005 00:57 schreef Gutteguttegut het volgende:

[..]

Fotoshoots?
      donderdag 25 augustus 2005 @ 07:32:38 #139
    1592 Puckzzz
    Bitch please!
    pi_29947005
    quote:
    Op donderdag 25 augustus 2005 00:51 schreef Subhuman het volgende:

Ik heb via de modellensite een model benaderd voor mijn idee, ik hoop op een snelle reactie.
    Ik vind de site en goed idee, op die manier kan je zelf een beetje je model uitkiezen (als die kan en wil natuurlijk) en ben je niet afhankelijk van wie zich alleen maar in dit topic aanbieden.
    pi_29947318
    Die fotoshoot in de donkere kamer lijkt mij wel wat. Weet niet of ik geschikt ben, maar goed... wil in principe aan een hoop meewerken.
      donderdag 25 augustus 2005 @ 09:22:15 #141
    1592 Puckzzz
    Bitch please!
    pi_29947816
    quote:
    Op donderdag 25 augustus 2005 08:31 schreef Kleintje het volgende:
    Die fotoshoot in de donkere kamer lijkt mij wel wat. Weet niet of ik geschikt ben, maar goed... wil in principe aan een hoop meewerken.
    was je al aangemeld op de modellensite?
    Staat daar ook een foto van je bij?
    pi_29948106
    Ik ben wel aangemeld op de Modellensite, maar ik heb nog geen log-in volgens mij. Kan dat?
    ''Going mental on the Wabbu''
    pi_29948513
    quote:
    Op donderdag 25 augustus 2005 00:21 schreef Gutteguttegut het volgende:

Dat wordt een hikey/silhouet shoot...
    Mijn DeviantART gallery
    ,
    Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
    pi_29948659
    quote:
    Op donderdag 25 augustus 2005 10:07 schreef Vliegvrager het volgende:
    [..]

Vanwaar die ->
    pi_29948716
    quote:
    Op donderdag 25 augustus 2005 10:14 schreef Gutteguttegut het volgende:

[..]

Vanwaar die ->
    high key: heel licht

silhouet: bijna geen licht

Of je bedoelt low key / silhouet, of je gaat een grote vernieuwing uitvinden in de hedendaagse fotografie.
    Mijn DeviantART gallery
    ,
    Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
      donderdag 25 augustus 2005 @ 10:21:45 #146
    1592 Puckzzz
    Bitch please!
    pi_29948784
    quote:
    Op donderdag 25 augustus 2005 10:18 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

Of je bedoelt low key / silhouet, of je gaat een grote vernieuwing uitvinden in de hedendaagse fotografie.
    pi_29949042
    quote:
    Op donderdag 25 augustus 2005 10:18 schreef Vliegvrager het volgende:
    [..]

Ah op die manier, nee ik doelde op iets anders.
    Even ter verduidelijking:
    Ik wil tijdens die shoot een hikey deel doen en daarnaast een silhouet deel, dat hikey deel ga ik hoogst waarschijnlijk buiten doen en dat sihouet deel zeker binnen (ik heb een ruimte tot mn beschikking die ik helemaal kan verduisteren en ik heb (bouw)lampen....)

Het wordt voornamelijk experimenteren.
    pi_29949225
    Ik wilde iets vragen over de 'externe modellensite'

Gisteren heb ik het tekstje in mijn profiel bij 'opmerkingen' aangepast/ingevuld. Ik probeerde een nette opmaak aan te houden, maar helaas kwam de tekst doorlopend achter elkaar te staan.
    Ik ben echt een website-n00b, dus misschien vraag ik iets wat heel veel werk kost. Maar is het misschien mogelijk om de tekst anders op te maken? Met witregels er tussen bijvoorbeeld. Of zelfs HTML erin?
      donderdag 25 augustus 2005 @ 10:41:33 #149
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_29949245
    quote:
    Op donderdag 25 augustus 2005 10:32 schreef Gutteguttegut het volgende:

[..]

Ah op die manier, nee ik doelde op iets anders.
    Even ter verduidelijking:
    Ik wil tijdens die shoot een hikey deel doen en daarnaast een silhouet deel, dat hikey deel ga ik hoogst waarschijnlijk buiten doen en dat sihouet deel zeker binnen (ik heb een ruimte tot mn beschikking die ik helemaal kan verduisteren en ik heb (bouw)lampen....)

Het wordt voornamelijk experimenteren.
    Vriendelijk verzoek: Gebruik Hi-key, of High Key. "Hikey" is een verbastering van "a little hike". Ik neem aan dat je niet van plan bent om foto's te gaan maken van een wandeling met bouwlampen op je rug
    - Privacy Matters
    pi_29949339
    quote:
    Op donderdag 25 augustus 2005 10:41 schreef RonaldV het volgende:
    [..]
    Vriendelijk verzoek: Gebruik Hi-key, of High Key. "Hikey" is een verbastering van "a little hike". Ik neem aan dat je niet van plan bent om foto's te gaan maken van een wandeling met bouwlampen op je rug
    OK, dat was idd niet de bedoeling...maar nu je er toch over begint..best een apart idee
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')