Wat is er mis met een SEAT?quote:Dat hij dat maar mooi doet...
Smerige SEAT-rijder dat-ie er is
't is de nieuwe Volkswagen...En da's goed te merken aan het rijgedrag van 't volk wat erin rijdt.quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:39 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
't is de nieuwe Volkswagen...En da's goed te merken aan het rijgedrag van 't volk wat erin rijdt.
Tot zo Berkquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:39 schreef Berkery het volgende:
Snel een tvp voor ie vol is. Ik ben even met de hond weg
Audi-rijders niet onderschatten...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:40 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: ik zit nogal 's op de weg.
Ik zal dan wel de uitzondering zijn... Ik vind over het algemeen Audi-rijders erg!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:40 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
levensmoe zeker!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:40 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
True...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:41 schreef Diaan73 het volgende:
Audi-rijders niet onderschatten...
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik zal dan wel de uitzondering zijn... Ik vind over het algemeen Audi-rijders erg!
Kan wel merken dat jullie een stel zijn zeg!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
*rijdt NIET in SEAT of VW
Is goed... heb geen idee wie die meneer isquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:40 schreef mr_anonimous het volgende:
Ien Dales.
'k beschouw mezelf als 't 6e lid van de Bloodhound gang.quote:
Meneer was voorzitter van de bekendste enquetecommissie in de geschiedenis van deze planeet!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is goed... heb geen idee wie die meneer is
Hoezo ook?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:44 schreef wyccie het volgende:
Ik wil ook een Audi
quote:
Badabing!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:45 schreef Treinhomo het volgende:
Warren ?
Dat is ook een van onze weinige raakvlakken....quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
[..]
Kan wel merken dat jullie een stel zijn zeg!
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:46 schreef wyccie het volgende:
Heeeft Diaan geen Audi dan?
Badabing!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:46 schreef peaceman het volgende:
Drs Janmaat
Dat schijnt ook niet gezond te zijn; als die je nadoet.quote:
Een vrouw die van auto's houdtquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:49 schreef wyccie het volgende:
Ik vind een Audi A4 mooi.
Dit heb ik gezegd:quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:48 schreef wyccie het volgende:
Dan kan ik niet lezen
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
*rijdt NIET in SEAT of VW
Ik val alleen voor het uiterlijkquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Een vrouw die van auto's houdt![]()
Kan me voorstellen dat je dat hebt gelezen, maar dat bedoelde ik niet...... maar mij moet je zeker niet onderschatten, dat heb je wel goed.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:51 schreef wyccie het volgende:
Ik dacht dus dat je daarmee bedoelde dat we jou niet moeten onderschatten Diaan.
En je hebt groot gelijk.quote:
Was er geen racisme geweest op de wereld. Dus discrimineren is ook heel natuurlijk.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:52 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
En je hebt groot gelijk.
Als innerlijk écht zoveel belangrijker was dan uiterlijk, had onze-lieve-heer ons wel binnenstebuiten geschapen...
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:54 schreef Treinhomo het volgende:
Fred Siebelink.
quote:
Bandjes die niet aan de sterke drank zitten na afloop maar aan de limonade. K3 enzo.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]en of het een Ranja bandje is weet ik niet. Ik weet niet precies wat Ranja bandjes zijn.....
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:05 schreef Berkery het volgende:
Beautiful South
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:05 schreef Berkery het volgende:
Beautiful South
Klaar met hondwandelen en treft doel....quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:05 schreef Berkery het volgende:
Beautiful South
Norman Cook a.k.a. Fatboy Slim ?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:07 schreef Berkery het volgende:
Da's de zanger van the Housemartins
nee die andere!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:09 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Norman Cook a.k.a. Fatboy Slim ?
Nee, die trok aan de bassnarenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:09 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Norman Cook a.k.a. Fatboy Slim ?
Dank je Berk en slaap lekkerquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:09 schreef Berkery het volgende:
Ik ga mijn nest in, trusten![]()
En voor de lowlandsgangers: veel plezier in 't pittoreske Biddinghuizen
Truste en veel plezier op Lowlandsquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:15 schreef peaceman het volgende:
Ik ga ook pitten, misschien tot morgen en anders veel plezier zonder mij![]()
Ook al door hem aangerand Wyc?quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ook al door hem aangerand Wyc?
Oh okay. Vind je hem dan zo wanstaltig?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Nee, ik moest huilen omdat ik zijn naam weet.
Dan klik je op de verkeerde momenten. Op deze pagina alleen staan er al twee.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:20 schreef tong80 het volgende:
Ik klik 40 keer op dit topic zonder een plaatje te zien. Dat is pas onbegrijpelijk.
Ik heb mijn gezwaai ge-edit.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:18 schreef Treinhomo het volgende:
Even een mededeling van huishoudelijke aard:
kunnen de welterusten-roepers even duidelijk aangeven of ze zelf slapen gaan, dan wel dat ze een collega RJPVD-er verbaal instoppen.
'k snap er zo af en toe werkelijk waar geen ene fuck meer van...
3 zelfs!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:21 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dan klik je op de verkeerde momenten. Op deze pagina alleen staan er al twee.
Maar die foto heeft wel sfeer he?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:20 schreef mr_anonimous het volgende:
3 drie knakkers ken ik niet.
Voor de duidelijkheid.... ik ga nu ook slapen.... veel plezier op LL Treinhomo...ik ben te herkennen aan knaloranje haar.... en anders tot maandag en alle anderen.... misschien spreek ik jullie nog wel even een keer dit weekendquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:18 schreef Treinhomo het volgende:
Even een mededeling van huishoudelijke aard:
kunnen de welterusten-roepers even duidelijk aangeven of ze zelf slapen gaan, dan wel dat ze een collega RJPVD-er verbaal instoppen.
'k snap er zo af en toe werkelijk waar geen ene fuck meer van...
Tsja ziet eruit of het drie alcoholisten zijn op weg naar de AA.quote:
Ciao Diaanquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid.... ik ga nu ook slapen.... veel plezier op LL Treinhomo...ik ben te herkennen aan knaloranje haar.... en anders tot maandag en alle anderen.... misschien spreek ik jullie nog wel even een keer dit weekend
Heb je beeer al gebasht in [MUZ] ?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:21 schreef wyccie het volgende:
mompelt iets over verstandelijk achtergebleven primaten ofzo
Nee, de foto zonder de mensen is mooi sfeervol.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Tsja ziet eruit of het drie alcoholisten zijn op weg naar de AA.
Tuurlijk niet, komt helemaal goed..quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ciao DiaanVeel plezier op de Lage Landen en niet botsen hoor!
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:25 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Heb je beeer al gebasht in [MUZ] ?
Okay dan willen je graag maandag weer heel in RJP zien.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, komt helemaal goed..
Maakt niet uit; afzeiken om 't afzeiken...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:26 schreef wyccie het volgende:Nee, ik weet niks zinnigs over dat carrilongedoe te zeggen.
Prima idee want ik raad ze niet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:34 schreef wyccie het volgende:
Mijne parkeren voor Berk?
Met kolossen ?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:37 schreef wyccie het volgende:
Beeer is zo......![]()
Dan doe ik wel actrices enzo
Duurde wel lang hoorquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Marissa Tomei?
Op die eerste herkende ik haar niet en die tweede is zo wazig dat het wel elke zwart harige actrice uit Hollywood kan zijn.quote:
Golden Girls.quote:
Nope; zij 's uit 'Kingpin'.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:30 schreef wyccie het volgende:
Ik heb altijd gedacht dat zij Kelly Lebrock was:
[afbeelding]
Wie ?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:32 schreef wyccie het volgende:
Helemaal platgebotoxt.
Aha.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:32 schreef wyccie het volgende:
En de tv-serie Weird Science.
Precies. Je snapt niet wat zulke vrouwen bezielt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:34 schreef wyccie het volgende:
Kelly, haar gezicht is net zo uitdrukkingsloos als die van Nicole Kidman.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:40 schreef Treinhomo het volgende:
Da's echt een hint van drie-keer-niks...![]()
Heb je wel een rijbewijs ?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:46 schreef wyccie het volgende:
Echt wel hoor! Ik weet niet eens waar Gorinchem ligt
Zo heet ze ?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:47 schreef wyccie het volgende:
Mighty Aphrodite....
quote:
Dan hoef je ook helegaar niet te weten waar Gorinchem ligt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:50 schreef wyccie het volgende:
Ik heb een fiets en een OV jaarkaart.
Tja; da's een SEAT rijder...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:54 schreef wyccie het volgende:
Ik werd wel keihard uitgelachen door Peaceman
Gaan we schelden??quote:
Ikke wel; nog een klein kwartiertje en dan ga ik m'n maatje ophalen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:35 schreef peaceman het volgende:
Ben je al klaar voor LL Treinhomo?
Een dagje regen hoort erbijquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:38 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ikke wel; nog een klein kwartiertje en dan ga ik m'n maatje ophalen.
'k hoop wel dat we 't droog houden. Ik heb toch al zo de schurft aan kamperen, en als de hele bende zeiknat is wordt dat er bepaald niet beter op.
Weet ik niet; heb van de week alles uitgeprint op m'n werk, maar dat heb ik met m'n suffe kop natuurlijk daar laten liggen...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:40 schreef peaceman het volgende:
Wat is je program vandaag?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:41 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Weet ik niet; heb van de week alles uitgeprint op m'n werk, maar dat heb ik met m'n suffe kop natuurlijk daar laten liggen...
Nou als je op de camping staat is dat toch niet fijn..... *denkt aan een nat werchter dit jaar.. Ik heb ook de voorkeur voor droog..... 1 buitje ala..quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Een dagje regen hoort erbij![]()
Wat is je program vandaag?
Ik weet niet of je ook van singer/songwriters houdt, maar anders: Don't miss KT Tunstall:quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:41 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Weet ik niet; heb van de week alles uitgeprint op m'n werk, maar dat heb ik met m'n suffe kop natuurlijk daar laten liggen...
Sowieso Social distortion en The prodigy.
Tja idd erg herkenbaar.... is mij ook overkomen. Maar dat was gelukkig eerder en op een vrijdag en maandags lag het nog bij de printer... en ik had toen ook alleen vrijdag terwijl ik dacht alle dagen geprint te hebben...quote:
Tamme knoei...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:44 schreef peaceman het volgende:
Ik weet niet of je ook van singer/songwriters houdt, maar anders: Don't miss KT Tunstall:
Ik vind haar erg goed! en ook nog een fraai uitzicht ook...quote:
Nu nog aan het werk dus. Pffffff. Blijf je het hele weekend op de camping.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:14 schreef Z het volgende:
Yep. Ik hoop om een uur of twee, ik moet alleen nog 10000 dingen afronden op m'n werk, ik hoop dat ik het haal
Hmm sterkte dan! And see you there!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:14 schreef Z het volgende:
Yep. Ik hoop om een uur of twee, ik moet alleen nog 10000 dingen afronden op m'n werk, ik hoop dat ik het haal
Nope, we gaan lekker op en neer rijden. Ik had geen zin in de camping ...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nu nog aan het werk dus. Pffffff. Blijf je het hele weekend op de camping.
Wij gaan ook lekker op en neer rijden... slaap je toch een stuk rustiger. En Peaceman heeft last van de spieren dus is het al helemaal niet bevorderlijk om in een tentje te gaan slapen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:23 schreef Z het volgende:
[..]
Nope, we gaan lekker op en neer rijden. Ik had geen zin in de camping ...
Wij ook. Over 2 minuten zouden we vertrekken, zal dus wel 11 uur worden...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:41 schreef Z het volgende:
Neu, uit Amsterdam, een uurtje ofzo ...
Kom je toch lekker terug naar C&H. Van harte welkom hoor.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:56 schreef pyl het volgende:
Para!Scrut!
Goed om gewaardeerde buren en even gewaardeerde verloren zonen te treffen hier in dit vermaledijde topic,.........waar ik me, althans in FOT, nog altijd verweesd voel...............![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:01 schreef Parabola het volgende:
Kom je toch lekker terug naar C&H. Van harte welkom hoor.
Niet bepaald, van beide kanten nietquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:09 schreef pyl het volgende:
[..]
Maar zo hier en daar lezend, bekruipt me hoe dan ook het idee dat het gezonde verstand niet heeft geprevaleerd, vorige week...........![]()
Het is een serieuze muzikant, hoor!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:00 schreef Parabola het volgende:
Hij mag geen jantje meer genoemd worden
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:43 schreef Parabola het volgende:
Goed dat we het daarover eens zijn. Kunnen we weer overgaan tot de orde van de dag. Op de enige juiste plaats.
Dood, gestopt of gewoon niet meer goed...?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:10 schreef Bolkonsky het volgende:
[..]
Het wás de hele goede Italiaan.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:10 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dood, gestopt of gewoon niet meer goed...?
Nee, die is het niet. Deze was vooral goed in de klassiekers (met name AGR, LBL). In SPT is er iemand die 's mans naam als user-name heeft.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:16 schreef pyl het volgende:
Mmmmmmmm...........is het die Italiaan die ook Brit was? Zijn naam wil me niet te binnen schieten....Massimo Sciambri (of zoiets)?
Ja dus.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:24 schreef Sloggi het volgende:
http://www.nu.nl/news.jsp?n=446997&c=45
Oei.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:28 schreef fotoloog het volgende:
Ik ben helemaal niet in de Frans Halsstraat geweest![]()
Zekerquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:37 schreef Bolkonsky het volgende:
Wel een wetenschapper?
Zeg dat dan eerder.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:38 schreef fotoloog het volgende:
Zeker
Neen, ik doe slechts alsof.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:39 schreef Bolkonsky het volgende:
Hé Tokay! Ook weer terug?
Als je ff naar boven scrollt....quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:40 schreef Sloggi het volgende:
Foto, sneed mijn gok op eind 17e eeuw hout?
Excusesquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:41 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Als je ff naar boven scrollt....
Geeft niet joh, je bedoelde het toch aardig?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:42 schreef Bolkonsky het volgende:
Stomme vraag, ik weet het.
Nee dus.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:40 schreef Tokay het volgende:
Is het hier nog wel leuk?
Dat is helemaal goed!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:12 schreef pyl het volgende:
Da's Marvin Gaye, denk ik.
Ben er weer vandoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |