quote:woensdag 7 september 2005 03:49 schreef Tiesemans het volgende:
Het hoeft niet altijd vanuit de geest gesproken te worden beste Nokwanda ik heb nog immers een eigen wil en een hart welk van zichzelf geen moordkuil wenst te maken.
Echter ligt hier dus ook ten aller tijden verzoeking op de loer.quote:Op woensdag 7 september 2005 07:22 schreef nokwanda het volgende:well.... explicitly clear, beste Tiesemans.
Het woord is betrouwbaar: immers, indien wij met Hem gestorven zijn, zullen wij ook met Hem leven; indien wij volharden, zullen wij ook met Hem als koningen heersen; indien wij Hem zullen verloochenen, zal ook Hij ons verloochenen; indien wij ontrouw zijn, Hij blijft getrouw, want Zichzelf verloochenen kan Hij niet.quote:2 Timoteüs 3:14-17
Blijf gij echter bij wat u geleerd en toevertrouwd is, wèl bewust van wie gij het hebt geleerd, en dat gij van kindsbeen af de heilige schriften kent, die u wijs kunnen maken tot zaligheid door het geloof in Christus Jezus.
Elk van God ingegeven schriftwoord is ook nuttig om te onderrichten, te weerleggen, te verbeteren en op te voeden in de gerechtigheid, opdat de mens Gods volkomen zij, tot alle goed werk volkomen toegerust.
Antwoord op vraag 1 En waar mogelijk dat een (toekomstig) SGP lid dit leestquote:Op donderdag 8 september 2005 01:04 schreef newsman het volgende:
[..]
Hoor ik hier de SGP, die geen vrouwen willen aannemen in hun Partij ?
Trouwens kruisridders aten babies in de naam van christus, keur ja dat dan goed ?
Wat heeft dit nog met Char te maken?quote:Op donderdag 8 september 2005 06:26 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
Antwoord op vraag 1 En waar mogelijk dat een (toekomstig) SGP lid dit leest![]()
Kolossenzen 2:4-15
Dit zeg ik, opdat niemand u met drogredenen misleide.
Want al ben ik naar het vlees afwezig, naar de geest ben ik bij u en ik zie met blijdschap de orde, die bij u heerst, en de hechtheid van uw geloof in Christus.
Nu gij Christus Jezus, de Here, aanvaard hebt, wandelt in Hem, geworteld en dan opgebouwd wordend in Hem, bevestigd wordend in het geloof, zoals u geleerd is, overvloeiende in dankzegging.
Ziet toe, dat niemand u medeslepe door zijn wijsbegeerte en door ijdel bedrog in overeenstemming met de overlevering der mensen, met de wereldgeesten en niet met Christus,
want in Hem woont al de volheid der godheid lichamelijk;
en gij hebt de volheid verkregen in Hem, die het hoofd is van alle overheid en macht.
In Hem zijt gij ook met een besnijdenis, die geen werk van mensenhanden is,
besneden door het afleggen van het lichaam des vlezes,
in de besnijdenis van Christus, daar gij met Hem begraven zijt in de doop.
In Hem zijt gij ook mede opgewekt door het geloof aan de werking Gods,
die Hem uit de doden heeft opgewekt.
Ook u heeft Hij, hoewel gij dood waart door uw overtredingen en onbesnedenheid naar het vlees, levend gemaakt met Hem,
toen Hij ons al onze overtredingen kwijtschold,
door het bewijsstuk uit te wissen,
dat door zijn inzettingen tegen ons getuigde en ons bedreigde.
En dat heeft Hij weggedaan door het aan het kruis te nagelen:
Hij heeft de overheden en machten ontwapend en openlijk tentoongesteld en zo over hen gezegevierd.
Antwoord op vraag 2 :
Kolossenzen 2:16-23
Laat dan niemand u blijven oordelen inzake eten en drinken of op het stuk van een feestdag, nieuwe maan of sabbat, dingen, die slechts een schaduw zijn van hetgeen komen moest, terwijl de werkelijkheid van Christus is.
Laat niemand u de prijs doen missen door gewilde nederigheid en engelenverering,
als ingewijde in wat hij heeft aanschouwd, zonder reden opgeblazen door zijn vleselijk denken,
terwijl hij zich niet houdt aan het hoofd,
waaruit het gehele lichaam, door pezen en banden ondersteund en samengehouden,
zijn goddelijke wasdom ontvangt.
Indien gij met Christus afgestorven zijt aan de wereldgeesten, waartoe laat gij u,
alsof gij in de wereld leefdet, geboden opleggen:
raak niet, smaak niet, roer niet aan; dat alles zijn dingen, die door het gebruik teloorgaan,
zoals het gaat met voorschriften en leringen van mensen.
Dit toch is, al staat het in een roep van wijsheid met zijn eigendunkelijke godsdienst,
zijn nederigheid en zijn kastijding van het lichaam, zonder enige waarde (en dient slechts) tot bevrediging van het vlees.
--
Uiteraard kan ik ook een eigenmachtig repliek serveren maarja wat bereik je dan behalve stichting vanuit je eigen naam.....![]()
Inderdaad.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:00 schreef Stenny het volgende:
Vraagje aan sceptici: hoe verklaar je dat Char bijvoorbeeld weet dat de moeder en vader een regenboog hebben gezien toen ze het graf van hun 15jarige zoon gingen bezoeken? En dat zij namen in no time goed heeft? En de ware emoties van de mensen, die krijg je alleen als er iets waars gezegd wordt. Het gezin van de jongen met het scooterongeluk was in het geheel diep geraakt. Iets neps raakt niet.
Voor mij is dit niet eens zo belangrijk. Voor mij staat als een paal boven water dat geesten bestaan, ik zie en voel ze met grote regelmaat, en hoe Char het doet maakt niets uit, want haar boodschap klopt en ze is oprecht.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:35 schreef Choices het volgende:
[..]
Inderdaad.
De vraag is voor mij ook niet, of ze het kan. Maar ik twijfel aan andere dingen bij haar, zoals ik al duidelijk maakte in een van mn voorgaande posts.
Aansluit.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:00 schreef Stenny het volgende:
Vraagje aan sceptici: hoe verklaar je dat Char bijvoorbeeld weet dat de moeder en vader een regenboog hebben gezien toen ze het graf van hun 15jarige zoon gingen bezoeken? En dat zij namen in no time goed heeft? En de ware emoties van de mensen, die krijg je alleen als er iets waars gezegd wordt. Het gezin van de jongen met het scooterongeluk was in het geheel diep geraakt. Iets neps raakt niet.
Tja, daar heb ik verschillende opvattingen over. Dat ze bestaan zeker, maar in welke zin bestaan.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:38 schreef Stenny het volgende:
[..]
Voor mij is dit niet eens zo belangrijk. Voor mij staat als een paal boven water dat geesten bestaan, ik zie en voel ze met grote regelmaat,
Hm.. er is veel wat ze niet weet, en wel denkt te weten is mijn vermoeden een beetje. ik zal een voorgaande post quoten.quote:en hoe Char het doet maakt niets uit, want haar boodschap klopt en ze is oprecht.
Mijn conclusie over haar dus; Ze pikt dingen op, kan dingen aanvoelen. Meer hoeft er niet gezegd te worden, want het zou een arrogante denkwijze zijn. Dat het van de doden afkomt, zie ik als een populaire verkooppraat. Ze pikt het op, meer hoeft er toch niet gezegd te worden, is onnodig in mijn mening.quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:01 schreef Choices het volgende:
Mijn uiteindelijke mening, is dat ik twijfel aan Char. Ze zal wellicht de gave hebben, maar ik merk gewoon dat ze ergens dingen oppikt. Daarbij weet ze niet zeker dat ze met overledenen praat, ze kan net zo goed met het onbewuste communiceren van de persoon die tegenover haar zit.
Zulke dingen kan ze niet zeker weten, en mag ze ook niet beweren naar mijn mening. Want je hebt hier te maken met een normaal mens zoals jij en ik, ik geloof niet dat ze deze techniek geperfectioneerd heeft.
Zoals ik haar zie; Ze pikt dingen op, waarvandaan is altijd maar een interpretatie waar vaak een indoctrinatie (kan zijn dat ik nu definities door elkaar haal hehe) aan vooraf gaat, maar ze pikt zeker dingen op. Maar daadwerkelijk communiceren met overledenen, dat mag ze, en kan ze, als ze volledig eerlijk is gewoon niet beweren.
Ze krijgt het binnen. Waarvandaan? Tja het lijkt erop, van de overledene, binnen de context van de persoon die tegenover haar zit, maar dat die context zo is, is niet het bewijs dat ze met overledenen praat.
Zij pikt dingen op, die meeste mensen niet oppikken. Maar waarvandaan, is een onzekerheid.
Ok hoe heet ik danquote:Op donderdag 8 september 2005 23:11 schreef Psyche het volgende:
Ik kijk maar niet meer denk ik.... Weet de namen meestal al voordat Char begint met letters te vragen en mijn vrouw vindt dat een beetje vervelend worden...
quote:
Graag gedaanquote:Op donderdag 8 september 2005 23:20 schreef Psyche het volgende:
[..]
Had zo een opmerking/vraag al verwacht....
en
voor originaliteit!!
Ik ook niet! Zo zielig.... en dat stuk was echt indrukwekkend, dit is gewoon echt.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:51 schreef sweetgirly het volgende:
En heeft iemand het trouwens nog droog kunnen houden toen dat meisje begon te huilen.
ik niet![]()
Was ook meer bedoeld voor de mensen die me wél kennen uit "real life", maar geeft niets, stoor me er ook niet zo meer aan als ik voorheen deed.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:22 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
Logisch met zulke uitspraken wel he`,ik ben ook helderziend op internet
Bron? want dit is al eerder geroepen.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:33 schreef Ghostbuster het volgende:
Dit vraagt Char voor een telefonisch consult
The current fee for a 45-minute telephone consultation is $500.00 US Dollars.
Dan heb ik zoiets van als je z`on gave hebt,waarom is het toch puur geld verdienen dan
[/edit]quote:Q. Why does Char charge $500.00 a reading.
It may seem like much, but in comparison with the hundreds and thousands of dollars some people have spent on the 900 psychic lines. I believe it is fair and justified. I've spent over twenty-five years developing and refining my techniques for communicating with the spirits, and as with anything genuinely good, there is a price to pay. I've consistently turned down the 900 lines with a "stable" of psychics that charge $4.95 a minute or more to simply keep you on hold as long as possible, only to receive mediocre, canned advice. I could have made millions, and in so doing, sacrificed my true reason for sharing my advice. My fee allows me to continue my life's work.
Ja, dat vond ik ook.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:32 schreef Psyche het volgende:
Die ervoor met de beste vriend die naar Columbia was gegaan en nooit meer wat had laten horen vond ik iets te "open voor suggestie" zullen we maar zeggen
quote:In the selection from the Margolis reading, (a) Margolis asked 32 questions, (b) she got 22 "no" answers to them (less than one of three correct) and 7 "yes" ones — including the obvious and inescapable "yes" responses pointed out above, and (c) the number of facts she stated was — are you ready? — Zero. None. Zilch. Nada. Nil. Naught. Zip. She told the victims nothing! Re-read it, and see for yourself.
Kijk voortaan ff beter.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:43 schreef Avani het volgende:
Op een of andere manier vind ik het echt buitengewoon interessant dit Char gedoe. Echt wetenschappelijk is het natuurlijk allemaal niet, maar toch heb ik wel het idee dat het echt is. Maar ja, als het dan echt is, dan zou er dus een zekere "geestenwereld" zijn, waarin je na je dood heen zou gaan. En dat is natuurlijk ook maar weer de vraag of zoiets bestaat.
Om dan maar naar dat leven na de dood te kijken. Stel dat een man in zijn leven een vrouw trouwt die komt te overlijden en hierna een andere vrouw ontmoet in z'n leven, waarvan hij net zoveel gaat houden. Volgens Char word je herenigd met je geliefden na je dood, hoe zou zoiets dan weer gaan.Dit lijkt mij een conflictsituatie en niet erg reeël.
Does gezelligquote:
Waarom moet ik gezellig doen, ik geloof er niet zoveel van, de bijbel zegt op iedere hoek, staat een helderziende. Wie zegt dat het zo is, misschien de mening van char.quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:36 schreef Morwen het volgende:
[..]
Does gezellig![]()
Ik denk dat iedereen deel uitmaakt van het grotere geheel. Ik geloof ook niet in 1 soulmate. Het heeft denk ik te maken met reizigers op een pad en soms kruis je elkaar pad en voel je een connectie. Soms ga je een eindje met elkaar op en soms splitsen de paden zich direct weer. Of misschien komen juist wel de mensen op je pad die je nodig hebt of jou nodig hebben. We putten allemaal uit dezelfde bron, denk ik, maar niet iedereen evenveel en niet op hetzelfde moment.
Oeh, ik ga het lyrische pad op![]()
Maar goed, Char.......die is precies bij de bron op het moment dat jij daar bent. Dus je takelt samen met haar die emmer omhoog uit je gedachtes, je verleden, het heden, je hele wezen. Zij helpt je takelen. Zij is degene die het makkelijker maakt om boven te halen. Alleen had je het ook wel gekund, maar samen is sneller en misschien wel meer bijzonder omdat je het kunt delen met iemand die er echt in geinteresseerd is. Char geeft om mensen en dat straalt er zeer duidelijk vanaf![]()
Zou kunnen dat het de mening van Char is, maar is die minder waardevol als die van mij of jou? Als het goed is haal je er uit wat voor jou belangrijk is en de rest laat je voor wat het isquote:Op vrijdag 9 september 2005 02:49 schreef newsman het volgende:
[..]
Waarom moet ik gezellig doen, ik geloof er niet zoveel van, de bijbel zegt op iedere hoek, staat een helderziende. Wie zegt dat het zo is, misschien de mening van char.![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 10:10 schreef Mirage het volgende:
Tiesemans, huppel even door naar WFL ofzo.
Tja ze moet voor haar "huisje" hier op aarde natuurlijk wel haar verwarming draaiende houden.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:33 schreef Ghostbuster het volgende:
Dit vraagt Char voor een telefonisch consult
The current fee for a 45-minute telephone consultation is $500.00 US Dollars.
Dan heb ik zoiets van als je z`on gave hebt,waarom is het toch puur geld verdienen dan
Gelukkig voor char waren er nog altijd nog grotere oplichters dan zijzelf. En is er niet zoiets als de hel...quote:Op vrijdag 9 september 2005 04:13 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
Tja ze moet voor haar "huisje" hier op aarde natuurlijk wel haar verwarming draaiende houden.
Want wanneer haar gave d'r uiteindelijk in de steek laat zal het teminste nog een tijd duren voordat mevr het (wederom) onbeperkt heet krijgt.
[afbeelding]
Was prachtig inderdaad, ook ik voelde een brok in mijn keel.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:51 schreef sweetgirly het volgende:
En heeft iemand het trouwens nog droog kunnen houden toen dat meisje begon te huilen.
ik niet![]()
Ow Niets van gemerkt. Gezien dat Char geneest. Petje af voor Char.quote:Op vrijdag 9 september 2005 07:54 schreef Robar het volgende:
Gisteravond werd toch weer bevestigd dat dit een grote schijnvertoning is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |