abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 september 2005 @ 06:07:04 #251
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_30377352
quote:
woensdag 7 september 2005 03:49 schreef Tiesemans het volgende:
Het hoeft niet altijd vanuit de geest gesproken te worden beste Nokwanda ik heb nog immers een eigen wil en een hart welk van zichzelf geen moordkuil wenst te maken.
quote:
Op woensdag 7 september 2005 07:22 schreef nokwanda het volgende:
well.... explicitly clear, beste Tiesemans.
Echter ligt hier dus ook ten aller tijden verzoeking op de loer. beste Nokwanda
Daarom is het goed wanneer Here God en Heere Jezus Christus ter sprake komen in het openbaar, om middels de ontvangen Gods Vrucht te spreken vanuit de geest ipv het hart.
quote:
2 Timoteüs 3:14-17
Blijf gij echter bij wat u geleerd en toevertrouwd is, wèl bewust van wie gij het hebt geleerd, en dat gij van kindsbeen af de heilige schriften kent, die u wijs kunnen maken tot zaligheid door het geloof in Christus Jezus.
Elk van God ingegeven schriftwoord is ook nuttig om te onderrichten, te weerleggen, te verbeteren en op te voeden in de gerechtigheid, opdat de mens Gods volkomen zij, tot alle goed werk volkomen toegerust.
Het woord is betrouwbaar: immers, indien wij met Hem gestorven zijn, zullen wij ook met Hem leven; indien wij volharden, zullen wij ook met Hem als koningen heersen; indien wij Hem zullen verloochenen, zal ook Hij ons verloochenen; indien wij ontrouw zijn, Hij blijft getrouw, want Zichzelf verloochenen kan Hij niet.
  donderdag 8 september 2005 @ 06:26:19 #252
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_30377375
quote:
Op donderdag 8 september 2005 01:04 schreef newsman het volgende:

[..]

Hoor ik hier de SGP, die geen vrouwen willen aannemen in hun Partij ?

Trouwens kruisridders aten babies in de naam van christus, keur ja dat dan goed ?
Antwoord op vraag 1 En waar mogelijk dat een (toekomstig) SGP lid dit leest

Kolossenzen 2:4-15

Dit zeg ik, opdat niemand u met drogredenen misleide.
Want al ben ik naar het vlees afwezig, naar de geest ben ik bij u en ik zie met blijdschap de orde, die bij u heerst, en de hechtheid van uw geloof in Christus.
Nu gij Christus Jezus, de Here, aanvaard hebt, wandelt in Hem, geworteld en dan opgebouwd wordend in Hem, bevestigd wordend in het geloof, zoals u geleerd is, overvloeiende in dankzegging.
Ziet toe, dat niemand u medeslepe door zijn wijsbegeerte en door ijdel bedrog in overeenstemming met de overlevering der mensen, met de wereldgeesten en niet met Christus,
want in Hem woont al de volheid der godheid lichamelijk;
en gij hebt de volheid verkregen in Hem, die het hoofd is van alle overheid en macht.
In Hem zijt gij ook met een besnijdenis, die geen werk van mensenhanden is,
besneden door het afleggen van het lichaam des vlezes,
in de besnijdenis van Christus, daar gij met Hem begraven zijt in de doop.
In Hem zijt gij ook mede opgewekt door het geloof aan de werking Gods,
die Hem uit de doden heeft opgewekt.
Ook u heeft Hij, hoewel gij dood waart door uw overtredingen en onbesnedenheid naar het vlees, levend gemaakt met Hem,
toen Hij ons al onze overtredingen kwijtschold,
door het bewijsstuk uit te wissen,
dat door zijn inzettingen tegen ons getuigde en ons bedreigde.
En dat heeft Hij weggedaan door het aan het kruis te nagelen:
Hij heeft de overheden en machten ontwapend en openlijk tentoongesteld en zo over hen gezegevierd
.

Antwoord op vraag 2 :
Kolossenzen 2:16-23
Laat dan niemand u blijven oordelen inzake eten en drinken of op het stuk van een feestdag, nieuwe maan of sabbat, dingen, die slechts een schaduw zijn van hetgeen komen moest, terwijl de werkelijkheid van Christus is.
Laat niemand u de prijs doen missen door gewilde nederigheid en engelenverering,
als ingewijde in wat hij heeft aanschouwd, zonder reden opgeblazen door zijn vleselijk denken,
terwijl hij zich niet houdt aan het hoofd,
waaruit het gehele lichaam, door pezen en banden ondersteund en samengehouden,
zijn goddelijke wasdom ontvangt.
Indien gij met Christus afgestorven zijt aan de wereldgeesten, waartoe laat gij u,
alsof gij in de wereld leefdet, geboden opleggen:
raak niet, smaak niet, roer niet aan; dat alles zijn dingen, die door het gebruik teloorgaan,
zoals het gaat met voorschriften en leringen van mensen.
Dit toch is, al staat het in een roep van wijsheid met zijn eigendunkelijke godsdienst,
zijn nederigheid en zijn kastijding van het lichaam, zonder enige waarde (en dient slechts) tot bevrediging van het vlees.

--
Uiteraard kan ik ook een eigenmachtig repliek serveren maarja wat bereik je dan behalve stichting vanuit je eigen naam.....
pi_30378624
quote:
Op donderdag 8 september 2005 06:26 schreef Tiesemans het volgende:

[..]

Antwoord op vraag 1 En waar mogelijk dat een (toekomstig) SGP lid dit leest

Kolossenzen 2:4-15

Dit zeg ik, opdat niemand u met drogredenen misleide.
Want al ben ik naar het vlees afwezig, naar de geest ben ik bij u en ik zie met blijdschap de orde, die bij u heerst, en de hechtheid van uw geloof in Christus.
Nu gij Christus Jezus, de Here, aanvaard hebt, wandelt in Hem, geworteld en dan opgebouwd wordend in Hem, bevestigd wordend in het geloof, zoals u geleerd is, overvloeiende in dankzegging.
Ziet toe, dat niemand u medeslepe door zijn wijsbegeerte en door ijdel bedrog in overeenstemming met de overlevering der mensen, met de wereldgeesten en niet met Christus,
want in Hem woont al de volheid der godheid lichamelijk;
en gij hebt de volheid verkregen in Hem, die het hoofd is van alle overheid en macht.
In Hem zijt gij ook met een besnijdenis, die geen werk van mensenhanden is,
besneden door het afleggen van het lichaam des vlezes,
in de besnijdenis van Christus, daar gij met Hem begraven zijt in de doop.
In Hem zijt gij ook mede opgewekt door het geloof aan de werking Gods,
die Hem uit de doden heeft opgewekt.
Ook u heeft Hij, hoewel gij dood waart door uw overtredingen en onbesnedenheid naar het vlees, levend gemaakt met Hem,
toen Hij ons al onze overtredingen kwijtschold,
door het bewijsstuk uit te wissen,
dat door zijn inzettingen tegen ons getuigde en ons bedreigde.
En dat heeft Hij weggedaan door het aan het kruis te nagelen:
Hij heeft de overheden en machten ontwapend en openlijk tentoongesteld en zo over hen gezegevierd
.

Antwoord op vraag 2 :
Kolossenzen 2:16-23
Laat dan niemand u blijven oordelen inzake eten en drinken of op het stuk van een feestdag, nieuwe maan of sabbat, dingen, die slechts een schaduw zijn van hetgeen komen moest, terwijl de werkelijkheid van Christus is.
Laat niemand u de prijs doen missen door gewilde nederigheid en engelenverering,
als ingewijde in wat hij heeft aanschouwd, zonder reden opgeblazen door zijn vleselijk denken,
terwijl hij zich niet houdt aan het hoofd,
waaruit het gehele lichaam, door pezen en banden ondersteund en samengehouden,
zijn goddelijke wasdom ontvangt.
Indien gij met Christus afgestorven zijt aan de wereldgeesten, waartoe laat gij u,
alsof gij in de wereld leefdet, geboden opleggen:
raak niet, smaak niet, roer niet aan; dat alles zijn dingen, die door het gebruik teloorgaan,
zoals het gaat met voorschriften en leringen van mensen.
Dit toch is, al staat het in een roep van wijsheid met zijn eigendunkelijke godsdienst,
zijn nederigheid en zijn kastijding van het lichaam, zonder enige waarde (en dient slechts) tot bevrediging van het vlees.

--
Uiteraard kan ik ook een eigenmachtig repliek serveren maarja wat bereik je dan behalve stichting vanuit je eigen naam.....
Wat heeft dit nog met Char te maken?
pi_30379718
Tiesemans, huppel even door naar WFL ofzo.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_30399634
Allemaal voor de buis,

dan is over 15 minuten Char in je huis.
pi_30399719
Met welke letters zullen de voornamen dit keer weer beginnen? O, o, wat spannend.
only the end of things is important
pi_30400185
Dalijk om 21:30 Char.
pi_30401449
Tis weer leuk.

Twee mij in het oog springende zaken.

Char legde in het begin haar linkerhand over de rechterhand, gewoon in een spontaan gebaar, bij haar luisterhouding. De linkerhand staat bij de vrouw voor de innerlijke hand, de rechterhand voor de hand van de buitenwereld. Dat zij haar linkerhand over de rechterhand legde, zegt mij dat zij haar innerlijke wereld inderdaad laat prevaleren boven de buitenwereld en dat geestelijke waarden haar boven materiële waarden gaan.

Tweede zaak is niet zo moeilijk op te merken. Char was vlak bij mijn woning, want zij zat in onze voortuin: het strand van Scheveningen. En ze had mooi weer. Good for her.

Vraagje aan sceptici: hoe verklaar je dat Char bijvoorbeeld weet dat de moeder en vader een regenboog hebben gezien toen ze het graf van hun 15jarige zoon gingen bezoeken? En dat zij namen in no time goed heeft? En de ware emoties van de mensen, die krijg je alleen als er iets waars gezegd wordt. Het gezin van de jongen met het scooterongeluk was in het geheel diep geraakt. Iets neps raakt niet.

[ Bericht 20% gewijzigd door Stenny op 08-09-2005 22:19:39 ]
  donderdag 8 september 2005 @ 22:33:08 #259
113347 Erick1985
Honesty is the key...
pi_30402713
PRACHTIGE aflevering vanavond. Ik loop gewoon met kippevel! Wat een bijzondere vrouw!
Be kind, be polite, be nice, be helpful, be normal, be yourself. Then everything will be ok.
  donderdag 8 september 2005 @ 22:33:53 #260
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_30402740
iedereen heeft anders dezelfde potentie hoor.
  donderdag 8 september 2005 @ 22:35:17 #261
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_30402788
quote:
Op donderdag 8 september 2005 22:00 schreef Stenny het volgende:
Vraagje aan sceptici: hoe verklaar je dat Char bijvoorbeeld weet dat de moeder en vader een regenboog hebben gezien toen ze het graf van hun 15jarige zoon gingen bezoeken? En dat zij namen in no time goed heeft? En de ware emoties van de mensen, die krijg je alleen als er iets waars gezegd wordt. Het gezin van de jongen met het scooterongeluk was in het geheel diep geraakt. Iets neps raakt niet.
Inderdaad.

De vraag is voor mij ook niet, of ze het kan. Maar ik twijfel aan andere dingen bij haar, zoals ik al duidelijk maakte in een van mn voorgaande posts.
pi_30402915
quote:
Op donderdag 8 september 2005 22:35 schreef Choices het volgende:

[..]

Inderdaad.

De vraag is voor mij ook niet, of ze het kan. Maar ik twijfel aan andere dingen bij haar, zoals ik al duidelijk maakte in een van mn voorgaande posts.
Voor mij is dit niet eens zo belangrijk. Voor mij staat als een paal boven water dat geesten bestaan, ik zie en voel ze met grote regelmaat, en hoe Char het doet maakt niets uit, want haar boodschap klopt en ze is oprecht.
pi_30403106
Op een of andere manier vind ik het echt buitengewoon interessant dit Char gedoe. Echt wetenschappelijk is het natuurlijk allemaal niet, maar toch heb ik wel het idee dat het echt is. Maar ja, als het dan echt is, dan zou er dus een zekere "geestenwereld" zijn, waarin je na je dood heen zou gaan. En dat is natuurlijk ook maar weer de vraag of zoiets bestaat.

Om dan maar naar dat leven na de dood te kijken. Stel dat een man in zijn leven een vrouw trouwt die komt te overlijden en hierna een andere vrouw ontmoet in z'n leven, waarvan hij net zoveel gaat houden. Volgens Char word je herenigd met je geliefden na je dood, hoe zou zoiets dan weer gaan. Dit lijkt mij een conflictsituatie en niet erg reeël.
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
pi_30403130
quote:
Op donderdag 8 september 2005 22:00 schreef Stenny het volgende:

Aansluit.

Tim, Jack, regenboog, zoon die andere kinderen gaat helpen, 'Big Bell', etc etc.

Wat ik cool vind, is dat Char het gewoon zegt, zelfs soms amper weet of het stom kan klinken en/of totaal niet kan kloppen. In het geval van die Big Bell (reclamebord) keek ze daarvoor wel al op een bepaalde manier, alsof ze al wat opgevangen had en niet wist wat het verband was, maar wel iets te betekenen had en vol overtuiging wijst ze dan naar het reclamebord.

Voor de rest zegt ze dingen, en lijkt ze dan pas óók de verbanden te merken. Zo van 'Oh ja', of 'geweldig'. Idd, in die zin lijkt het erop dat ze haar intuïtie voor laat gaan op haar verstand. Die idd meestal maar wat hardnekkig is. Dat vind ik iig cool van haar en om te zien. Alsof ze in die zin soms zelf naïef is of ook wel ziet waar het schip strandt.

En ik ga ook een beetje voor Char spelen.
Newsman, je lijkt wel spuitelf!
Ik moet elke keer lachen als jij er weer achteraan komt met 'nu Char' .
  donderdag 8 september 2005 @ 22:47:36 #265
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_30403241
quote:
Op donderdag 8 september 2005 22:38 schreef Stenny het volgende:

[..]

Voor mij is dit niet eens zo belangrijk. Voor mij staat als een paal boven water dat geesten bestaan, ik zie en voel ze met grote regelmaat,
Tja, daar heb ik verschillende opvattingen over. Dat ze bestaan zeker, maar in welke zin bestaan.
quote:
en hoe Char het doet maakt niets uit, want haar boodschap klopt en ze is oprecht.
Hm.. er is veel wat ze niet weet, en wel denkt te weten is mijn vermoeden een beetje. ik zal een voorgaande post quoten.
  donderdag 8 september 2005 @ 22:48:16 #266
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_30403264
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 00:01 schreef Choices het volgende:
Mijn uiteindelijke mening, is dat ik twijfel aan Char. Ze zal wellicht de gave hebben, maar ik merk gewoon dat ze ergens dingen oppikt. Daarbij weet ze niet zeker dat ze met overledenen praat, ze kan net zo goed met het onbewuste communiceren van de persoon die tegenover haar zit.

Zulke dingen kan ze niet zeker weten, en mag ze ook niet beweren naar mijn mening. Want je hebt hier te maken met een normaal mens zoals jij en ik, ik geloof niet dat ze deze techniek geperfectioneerd heeft.

Zoals ik haar zie; Ze pikt dingen op, waarvandaan is altijd maar een interpretatie waar vaak een indoctrinatie (kan zijn dat ik nu definities door elkaar haal hehe) aan vooraf gaat, maar ze pikt zeker dingen op. Maar daadwerkelijk communiceren met overledenen, dat mag ze, en kan ze, als ze volledig eerlijk is gewoon niet beweren.
Ze krijgt het binnen. Waarvandaan? Tja het lijkt erop, van de overledene, binnen de context van de persoon die tegenover haar zit, maar dat die context zo is, is niet het bewijs dat ze met overledenen praat.

Zij pikt dingen op, die meeste mensen niet oppikken. Maar waarvandaan, is een onzekerheid.
Mijn conclusie over haar dus; Ze pikt dingen op, kan dingen aanvoelen. Meer hoeft er niet gezegd te worden, want het zou een arrogante denkwijze zijn. Dat het van de doden afkomt, zie ik als een populaire verkooppraat. Ze pikt het op, meer hoeft er toch niet gezegd te worden, is onnodig in mijn mening.
pi_30403388
En heeft iemand het trouwens nog droog kunnen houden toen dat meisje begon te huilen.

ik niet
pi_30403977
ik ook niet
huilen is net zo aanstekelijk als gapen
  donderdag 8 september 2005 @ 23:11:31 #269
14301 Psyche
Daar istie weer!
pi_30404099
Ik kijk maar niet meer denk ik.... Weet de namen meestal al voordat Char begint met letters te vragen en mijn vrouw vindt dat een beetje vervelend worden...
Heaven doesn't want me and hell is afraid I take over...
pi_30404154
quote:
Op donderdag 8 september 2005 23:11 schreef Psyche het volgende:
Ik kijk maar niet meer denk ik.... Weet de namen meestal al voordat Char begint met letters te vragen en mijn vrouw vindt dat een beetje vervelend worden...
Ok hoe heet ik dan
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  donderdag 8 september 2005 @ 23:20:21 #271
14301 Psyche
Daar istie weer!
pi_30404413
quote:
Op donderdag 8 september 2005 23:13 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Ok hoe heet ik dan
Had zo een opmerking/vraag al verwacht.... en voor originaliteit!!
pi_30404517
quote:
Op donderdag 8 september 2005 23:20 schreef Psyche het volgende:

[..]

Had zo een opmerking/vraag al verwacht.... en voor originaliteit!!
Graag gedaan
Logisch met zulke uitspraken wel he`,ik ben ook helderziend op internet
pi_30404625
quote:
Op donderdag 8 september 2005 22:51 schreef sweetgirly het volgende:
En heeft iemand het trouwens nog droog kunnen houden toen dat meisje begon te huilen.

ik niet
Ik ook niet! Zo zielig.... en dat stuk was echt indrukwekkend, dit is gewoon echt.
Back in business.
  donderdag 8 september 2005 @ 23:30:22 #274
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_30404801
Het begint met het wonder, Dat grijpt.

Daarna laten mensen zich radicaal daardoor beinvloeden en beginnen hun tocht, 'hoe zit het allemaal in elkaar'.

Geinspireerd door het wonder, gevoed door alle realisaties/ontdekkingen onderweg, beloond met verlossing aan het eind. De enigste functie van 'wonderen', is enkel om de kracht te demonstreren, en om het hunkeren naar antwoorden te laten groeien. Dat hunkeren wat iedereen heeft, .. maar maar zeer weinig naar durven luisteren.
  donderdag 8 september 2005 @ 23:30:58 #275
14301 Psyche
Daar istie weer!
pi_30404824
quote:
Op donderdag 8 september 2005 23:22 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Graag gedaan
Logisch met zulke uitspraken wel he`,ik ben ook helderziend op internet
Was ook meer bedoeld voor de mensen die me wél kennen uit "real life", maar geeft niets, stoor me er ook niet zo meer aan als ik voorheen deed.
  donderdag 8 september 2005 @ 23:31:17 #276
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_30404839
was zeker érg en zielig ! Zelfs Char huilde ook,toen dat meisje huilde, was best aangrijpend..
én het was niet nep van Char!!
pi_30404847
Ik moet het zeggen. Vorige week was ik opeens van de nepheid overtuigd. Deze week ben ik gewoon weer onder de indruk. Hoe het ook zij, ik vind dat Char prima werk verricht. En dat heb ik altijd gevonden. Maar nu heb ik toch wel de indruk dat ze een verdomd goede intuitie heeft, en misschien wel wat meer dan alleen dat...
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  donderdag 8 september 2005 @ 23:32:56 #278
14301 Psyche
Daar istie weer!
pi_30404906
Trouwens, het stuk van het gezin waarvan de zoon door scooterongeluk was omgekomen vond ik wel weer een sterke van Char! Die ervoor met de beste vriend die naar Columbia was gegaan en nooit meer wat had laten horen vond ik iets te "open voor suggestie" zullen we maar zeggen
pi_30404942
Dit vraagt Char voor een telefonisch consult
The current fee for a 45-minute telephone consultation is $500.00 US Dollars.
Dan heb ik zoiets van als je z`on gave hebt,waarom is het toch puur geld verdienen dan
  donderdag 8 september 2005 @ 23:35:20 #280
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_30405021
quote:
Op donderdag 8 september 2005 23:33 schreef Ghostbuster het volgende:
Dan heb ik zoiets van als je z`on gave hebt,waarom is het toch puur geld verdienen dan
Bron? want dit is al eerder geroepen.
  donderdag 8 september 2005 @ 23:37:11 #281
14301 Psyche
Daar istie weer!
pi_30405098
  donderdag 8 september 2005 @ 23:38:26 #282
14301 Psyche
Daar istie weer!
pi_30405144
Ik snap best wel dat Char ook moet eten en onkosten maakt en dergelijke, maar dit is wel een beetje aan de hoge kant. (vind ik)

[Edit]

Wel leuk om toe te voegen, een cut/paste uit de Char FAQ (ook op haar pagina):
quote:
Q. Why does Char charge $500.00 a reading.

It may seem like much, but in comparison with the hundreds and thousands of dollars some people have spent on the 900 psychic lines. I believe it is fair and justified. I've spent over twenty-five years developing and refining my techniques for communicating with the spirits, and as with anything genuinely good, there is a price to pay. I've consistently turned down the 900 lines with a "stable" of psychics that charge $4.95 a minute or more to simply keep you on hold as long as possible, only to receive mediocre, canned advice. I could have made millions, and in so doing, sacrificed my true reason for sharing my advice. My fee allows me to continue my life's work.
[/edit]

[ Bericht 63% gewijzigd door Psyche op 08-09-2005 23:51:36 ]
pi_30405331
quote:
Op donderdag 8 september 2005 23:32 schreef Psyche het volgende:
Die ervoor met de beste vriend die naar Columbia was gegaan en nooit meer wat had laten horen vond ik iets te "open voor suggestie" zullen we maar zeggen
Ja, dat vond ik ook.
Back in business.
  donderdag 8 september 2005 @ 23:46:20 #284
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_30405478
Hmz.. ik ben voor een onzelfzuchtige instelling. Een die char beduidend niet heeft. Vind het jammer. Maar nee, ze pikt dingen op. Ik blijf echt een gevoel houden bij haar, dat er iets niet helemaal klopt. Dat bedrag is bespottelijk voor zulke gavens, het zijn geen leuke dingen die je kan kopen. Use it for the good of mankind, not the good of oneself. met die gavens komt er genoeg goeds vanzelf naar je toe, uit dank wat je voor de mensen doet. Maar blijkbaar gelooft ze daar niet in, of kan ze niet daarop vertrouwen.

Zij is _duidelijk_ geen meester(es), in die gavens. Ze kan het oppikken, maar daar is het mee gezegd. bah.. jammer.
pi_30406606
En dan is Char nog goedkoop
Hier het tarief van Sylvia Brown:

F E E S
--------------------------------------------------------------------------------

Phone reading with Sylvia - $700
Phone reading with Chris - $400
A Phone consultation with Sylvia or Chris lasts approximately 20-30 minutes.

http://www.sylvia.org/home/readings.cfm
100% Funk
pi_30406700
James van Praagh doet geen readings meer, die kan waarschijnlijk al rentenieren
100% Funk
pi_30407519
http://www.randi.org/jr/121704no.html#4

Het is een truc mensen.

Voor de luie mensen
quote:
In the selection from the Margolis reading, (a) Margolis asked 32 questions, (b) she got 22 "no" answers to them (less than one of three correct) and 7 "yes" ones — including the obvious and inescapable "yes" responses pointed out above, and (c) the number of facts she stated was — are you ready? — Zero. None. Zilch. Nada. Nil. Naught. Zip. She told the victims nothing! Re-read it, and see for yourself.
  vrijdag 9 september 2005 @ 00:58:31 #288
113985 TwoSteps
Koekje erbij?
pi_30407602
Ik vind Char, helderziend ze heeft intuïtie, maar ik noem een voorbeeld, haar uitzending vandaag, die jongen met dat scooterongeluk. In het intro filmpje werd duidelijk aangegeven dat ze niet wisten hoe het was gebeurd, ik verwacht dus enige uitleg van Char.

Maar nee, ze verteld dingen die mensen willen horen. Herinneringen waar mensen sterk aan denken of personen waar mensen sterk aan denken, telefoongesprekken die pas geleden gevoerd zijn (red. Anthonie Kamerling) Het zijn omstandigheden waar we over denken.

Char zegt zelf ook dat alles samenhangt met de gedachtes van mensen, communiceren met geesten gaat via gedachtes van mensen. Ze verteld niet vaak dingen die mensen echt niet kunnen weten. Altijd zijn het herinneringen en verder zijn het vage toekomstbeelden (hij wordt een engel e.d.)

Nee met geesten praten kan ze denk ik niet, helderziend is ze echter wel en ze helpt mensen ermee, ik wacht alleen nog op een bevestiging dat ze echt met geesten kan praten.
One man, can make a difference..
  vrijdag 9 september 2005 @ 01:22:09 #289
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_30408149
Twosteps.. ... Oui Oui .
pi_30408823
Het geen wat me opvalt, is dat ze steeds zegt je hebt een kadoo van haar hem: "in de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier".
pi_30409003
quote:
Op donderdag 8 september 2005 22:43 schreef Avani het volgende:
Op een of andere manier vind ik het echt buitengewoon interessant dit Char gedoe. Echt wetenschappelijk is het natuurlijk allemaal niet, maar toch heb ik wel het idee dat het echt is. Maar ja, als het dan echt is, dan zou er dus een zekere "geestenwereld" zijn, waarin je na je dood heen zou gaan. En dat is natuurlijk ook maar weer de vraag of zoiets bestaat.

Om dan maar naar dat leven na de dood te kijken. Stel dat een man in zijn leven een vrouw trouwt die komt te overlijden en hierna een andere vrouw ontmoet in z'n leven, waarvan hij net zoveel gaat houden. Volgens Char word je herenigd met je geliefden na je dood, hoe zou zoiets dan weer gaan. Dit lijkt mij een conflictsituatie en niet erg reeël.
Kijk voortaan ff beter.
pi_30409395
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 02:07 schreef newsman het volgende:

[..]

Kijk voortaan ff beter.
Does gezellig

Ik denk dat iedereen deel uitmaakt van het grotere geheel. Ik geloof ook niet in 1 soulmate. Het heeft denk ik te maken met reizigers op een pad en soms kruis je elkaar pad en voel je een connectie. Soms ga je een eindje met elkaar op en soms splitsen de paden zich direct weer. Of misschien komen juist wel de mensen op je pad die je nodig hebt of jou nodig hebben. We putten allemaal uit dezelfde bron, denk ik, maar niet iedereen evenveel en niet op hetzelfde moment.

Oeh, ik ga het lyrische pad op

Maar goed, Char.......die is precies bij de bron op het moment dat jij daar bent. Dus je takelt samen met haar die emmer omhoog uit je gedachtes, je verleden, het heden, je hele wezen. Zij helpt je takelen. Zij is degene die het makkelijker maakt om boven te halen. Alleen had je het ook wel gekund, maar samen is sneller en misschien wel meer bijzonder omdat je het kunt delen met iemand die er echt in geinteresseerd is. Char geeft om mensen en dat straalt er zeer duidelijk vanaf
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_30409533
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 02:36 schreef Morwen het volgende:

[..]

Does gezellig

Ik denk dat iedereen deel uitmaakt van het grotere geheel. Ik geloof ook niet in 1 soulmate. Het heeft denk ik te maken met reizigers op een pad en soms kruis je elkaar pad en voel je een connectie. Soms ga je een eindje met elkaar op en soms splitsen de paden zich direct weer. Of misschien komen juist wel de mensen op je pad die je nodig hebt of jou nodig hebben. We putten allemaal uit dezelfde bron, denk ik, maar niet iedereen evenveel en niet op hetzelfde moment.

Oeh, ik ga het lyrische pad op

Maar goed, Char.......die is precies bij de bron op het moment dat jij daar bent. Dus je takelt samen met haar die emmer omhoog uit je gedachtes, je verleden, het heden, je hele wezen. Zij helpt je takelen. Zij is degene die het makkelijker maakt om boven te halen. Alleen had je het ook wel gekund, maar samen is sneller en misschien wel meer bijzonder omdat je het kunt delen met iemand die er echt in geinteresseerd is. Char geeft om mensen en dat straalt er zeer duidelijk vanaf
Waarom moet ik gezellig doen, ik geloof er niet zoveel van, de bijbel zegt op iedere hoek, staat een helderziende. Wie zegt dat het zo is, misschien de mening van char.
pi_30409617
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 02:49 schreef newsman het volgende:

[..]

Waarom moet ik gezellig doen, ik geloof er niet zoveel van, de bijbel zegt op iedere hoek, staat een helderziende. Wie zegt dat het zo is, misschien de mening van char.
Zou kunnen dat het de mening van Char is, maar is die minder waardevol als die van mij of jou? Als het goed is haal je er uit wat voor jou belangrijk is en de rest laat je voor wat het is

Er is niet 1 waarheid, er zijn 6 Miljard waarheden en elke waarheid heeft zijn waarde. Ik heb de bijbel gelezen (en nog veel meer andere boeken) en ik haal eruit wat voor mij belangrijk is. Zo is dat ook met Char bij mij. Verleden jaar hing ik aan haar lippen, nu haal ik er enkele - voor mij - belangrijke zaken uit en de rest gooi ik weg (geestelijk).

Blijf bij je eigen gevoel, dat zegt Char ook
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  vrijdag 9 september 2005 @ 04:06:54 #295
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_30410023
quote:
Op donderdag 8 september 2005 10:10 schreef Mirage het volgende:
Tiesemans, huppel even door naar WFL ofzo.
*ugh* *ugh*
  vrijdag 9 september 2005 @ 04:13:12 #296
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_30410039
quote:
Op donderdag 8 september 2005 23:33 schreef Ghostbuster het volgende:
Tja ze moet voor haar "huisje" hier op aarde natuurlijk wel haar verwarming draaiende houden.
Want wanneer haar gave d'r uiteindelijk in de steek laat zal het teminste nog een tijd duren voordat mevr het (wederom) onbeperkt heet krijgt.
pi_30410906
Gisteravond werd toch weer bevestigd dat dit een grote schijnvertoning is.
pi_30411429
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 04:13 schreef Tiesemans het volgende:

[..]

Tja ze moet voor haar "huisje" hier op aarde natuurlijk wel haar verwarming draaiende houden.
Want wanneer haar gave d'r uiteindelijk in de steek laat zal het teminste nog een tijd duren voordat mevr het (wederom) onbeperkt heet krijgt.
[afbeelding]
Gelukkig voor char waren er nog altijd nog grotere oplichters dan zijzelf. En is er niet zoiets als de hel...
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_30411951
quote:
Op donderdag 8 september 2005 22:51 schreef sweetgirly het volgende:

ik niet
Was prachtig inderdaad, ook ik voelde een brok in mijn keel.
pi_30412030
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 07:54 schreef Robar het volgende:
Gisteravond werd toch weer bevestigd dat dit een grote schijnvertoning is.
Ow Niets van gemerkt. Gezien dat Char geneest. Petje af voor Char.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')