mij nietquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:05 schreef Dead-Doll het volgende:
Heb ik jou nou eigenlijk in mijn msn?
Nee houden zo.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:05 schreef Dead-Doll het volgende:
Heb ik jou nou eigenlijk in mijn msn?
Heei, kerel, het gaat hier over je kutvisje.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:09 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Je kan beter vragen: wanneer gaat dat gebeuren?
Dat is altijd de vraag he!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:09 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Je kan beter vragen: wanneer gaat dat gebeuren?
Hij poepte netquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:10 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Heei, kerel, het gaat hier over je kutvisje.
![]()
De vis ís een baby..quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:15 schreef ARKON het volgende:
[..]
das geen sliertje man, dat bruine is de baby van die vis![]()
Dat zijn we allemaalquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:17 schreef Houzer het volgende:
ik ben een baby...
Haal hem dan even uit zn kom, en leg hem ernaastquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:17 schreef Mr-Z het volgende:
ik probeer steeds een beter foto te maken maar hij zwemt steeds weg![]()
ik vind lunch een goede naam , of diner.....:)quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:02 schreef Mr-Z het volgende:
Goudvisje om precies te zijn! 2 weken oud, net uit onze vijver gevist
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar nu moet hij dus een naam hebben! En die mogen jullie verzinnen
Dus noem maar op
Maakt geen donder uit.. vis is visquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:23 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Moet het trouwens een mannelijke of vrouwelijke naam zijn of maakt dat niks uit?
Die kleurt pas oranje na een paar maandenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:05 schreef skiczukie het volgende:
Wat is dat voor vies visje? Zo grijs enzo.
![]()
Niet zo tegen mijn visje hequote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:25 schreef Houzer het volgende:
Gooi em eens op het droge en maak dan een foto.
Spannend.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:28 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Die kleurt pas oranje na een paar maanden
dankjequote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:21 schreef Daywalk3r het volgende:
Maareuh gefeliciteerd met je goudvisje![]()
![]()
Dan is neusje iets leukequote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:24 schreef LangeJan het volgende:
Noem hem "buik" of "hartklep" Dus naar een bepaald lichaamsdeel.
Ik heb een poesje die "buik" heet.
Ja dan: Mr-Fishquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:34 schreef Daywalk3r het volgende:
Of je noemt hem DayFish3r
We komen er wel uitquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:40 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik ga sjlapie doen...
Verzin maar iets.. Ik hoor ""lees" het wel..
Ja dát is stom jaquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:48 schreef Rampestamper het volgende:
Mijn zusje hád trouwens ook twee goudvissen: Naamloze Vis en Vis Zonder Naam. Ik leg de nadruk op had, mijn moeder had namelijk de steentjes onderin de kom schoongemaakt met chloor en daarna niet goed genoeg uitgespoeld.
Mijn zusje zo van: "Je hebt mijn vissen vermoord!"quote:
Als je het maar vaak genoeg zegtquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:55 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ik denk dat IE niet komt als je 'm roept![]()
leuke naam IE![]()
probeer is wat eten te geven , misschien helpt datquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:12 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Als je het maar vaak genoeg zegt
Hij is wakker trouwen
En staart me de hele tijd weer aan
hij krijgt de vlokjes niet door z'n strotquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:37 schreef mother-mother het volgende:
[..]
probeer is wat eten te geven , misschien helpt dat![]()
dan is een naam ook niet nodigquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:37 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
hij krijgt de vlokjes niet door z'n strot![]()
Freddie Fishquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:56 schreef Dead-Doll het volgende:
Je moet je vis noemen naar die ene vis van dat spel.
Al ben ik de naam een beetje kwijt..
tijgertjequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:08 schreef Echo99 het volgende:
Noem em beer of tijger ofzo.
Jij zo heel stoer tegen je maten: ik ga mn beert/tijger voeren. en je maten zo van: wow heb je een beer/tijger? En jij dan heel stoer ja man kom mee dan gaan we em bekijken. En je maten helemaal bang dan enzo zo van wow we gaan een echt beer/tijger ontmoeten en jij zo stoer praten van: pas op hij bijt enzo. En je maten zien em dan en zo helemaal van oh is dat alles
![]()
![]()
Foto?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:09 schreef Mr-Z het volgende:
Ik heb m'n webcam op m'n visjes gericht![]()
Het zijn er ondertussen 2Nog een gevangen die nog kleiner is
![]()
Koop er drie!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:24 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik wil ook een visje hier naast de monitor. Die kan voor nieuwe inspiratie zorgen
Goed idee
Goed topic!!!!
Ik wil dieren om me heen. Vooral vissen
Mijn vis gaat lefje heten. Of lafje. Lefje afgeleidt van Leffe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
Floris-Janquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:31 schreef onderjas het volgende:
Of "marcel"
Ik probeer het maar ze zwemmen steeds wegquote:
http://ww.com/quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:40 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ik probeer het maar ze zwemmen steeds weg
Ik heb nu m'n webcam er op staan, maar ik moet ff een programmatje vinden zodat ik live kan uitzendenAnder kan je via msn live meekijken
Dus.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:22 schreef onderjas het volgende:
[..]
http://ww.com/
Het is wel af te raden om hem op jezelf te richten, dan komen er homo's op af namelijk.
*honger krijgtquote:Op zondag 21 augustus 2005 12:17 schreef Martijn_77 het volgende:
Ik heb ook een visje!!
[afbeelding]
Thnxquote:Op zondag 21 augustus 2005 12:53 schreef Quembel het volgende:
This cam is rated
7
Based on 1 votes.
You gave a 7
(your vote is valid for 4 weeks, you may vote for a cam once per day)
ja het zijn adhd visjes volgens mijquote:Op zondag 21 augustus 2005 13:22 schreef ForumGek het volgende:
Ja..en als ie in beeld is dan zijn ze ook heel snel weer weg
Dat was iets andersquote:Op zondag 21 augustus 2005 17:56 schreef Zebbie het volgende:
Ik zag een vage schim op de achtergrond![]()
![]()
![]()
Ja, dan wordt alles een beetje wazigquote:Op zondag 21 augustus 2005 17:58 schreef Mr-Z het volgende:
trouwens als ik iets aan het typen ben golft het water![]()
postenquote:Op zondag 21 augustus 2005 18:00 schreef Zebbie het volgende:
JAAAAAAAAA! Ik zag er éénHij keek me echt kei nieuwschierig aan
Én ik heb er een screenshot van
Ik zag er net nog eentje over de bodem zwemmenquote:Op zondag 21 augustus 2005 18:03 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Da's de grootste![]()
Er zit een NÒG kleinere in![]()
Jaquote:Op zondag 21 augustus 2005 18:07 schreef Zebbie het volgende:
[afbeelding]
Iets scherper plaatje, is dit de kleine?
Volgens mij moet je dan betaald member zijnquote:Op zondag 21 augustus 2005 18:17 schreef onderjas het volgende:
Ej Mr-Z, normaal kan je via die site een screenshot makenheb je dat uit gezet of is dat verandert?
2! En het blijven er twee!quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:45 schreef Gizmore het volgende:
Hoeveel zijn het er inmiddels? Ik vind Bier, Tieten, Seks etc wel leuk
Dat kan natuurlijk ookquote:Op zondag 21 augustus 2005 23:08 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
2! En het blijven er twee!
Ik zit te denken om ze Pool en Bupa te noemen. De grote Pool natuurlijk en de kleine opstandige snelle Bupa![]()
Die kon het na twee weken al niet meer aanquote:Op zondag 21 augustus 2005 23:16 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Wie is die NJ knakker eigenlijk? Heb m nog nooit gezien hier
Wat een mietjequote:Op zondag 21 augustus 2005 23:19 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Die kon het na twee weken al niet meer aan![]()
quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:31 schreef Mr-Z het volgende:
Ze snappen al dat die vlokjes die ik er in gooi voer is
Toch slimme diertjes danquote:Op zondag 21 augustus 2005 23:29 schreef onderjas het volgende:
[..]zou wat zijn als ze dat niet wisten en daarom dood zouden gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |