tijgertjequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:08 schreef Echo99 het volgende:
Noem em beer of tijger ofzo.
Jij zo heel stoer tegen je maten: ik ga mn beert/tijger voeren. en je maten zo van: wow heb je een beer/tijger? En jij dan heel stoer ja man kom mee dan gaan we em bekijken. En je maten helemaal bang dan enzo zo van wow we gaan een echt beer/tijger ontmoeten en jij zo stoer praten van: pas op hij bijt enzo. En je maten zien em dan en zo helemaal van oh is dat alles
![]()
![]()
Foto?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:09 schreef Mr-Z het volgende:
Ik heb m'n webcam op m'n visjes gericht![]()
Het zijn er ondertussen 2Nog een gevangen die nog kleiner is
![]()
Koop er drie!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:24 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik wil ook een visje hier naast de monitor. Die kan voor nieuwe inspiratie zorgen
Goed idee
Goed topic!!!!
Ik wil dieren om me heen. Vooral vissen
Mijn vis gaat lefje heten. Of lafje. Lefje afgeleidt van Leffe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
Floris-Janquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:31 schreef onderjas het volgende:
Of "marcel"
Ik probeer het maar ze zwemmen steeds wegquote:
http://ww.com/quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:40 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ik probeer het maar ze zwemmen steeds weg
Ik heb nu m'n webcam er op staan, maar ik moet ff een programmatje vinden zodat ik live kan uitzendenAnder kan je via msn live meekijken
Dus.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:22 schreef onderjas het volgende:
[..]
http://ww.com/
Het is wel af te raden om hem op jezelf te richten, dan komen er homo's op af namelijk.
*honger krijgtquote:Op zondag 21 augustus 2005 12:17 schreef Martijn_77 het volgende:
Ik heb ook een visje!!
[afbeelding]
Thnxquote:Op zondag 21 augustus 2005 12:53 schreef Quembel het volgende:
This cam is rated
7
Based on 1 votes.
You gave a 7
(your vote is valid for 4 weeks, you may vote for a cam once per day)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |