dankjequote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:21 schreef Daywalk3r het volgende:
Maareuh gefeliciteerd met je goudvisje![]()
![]()
Dan is neusje iets leukequote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:24 schreef LangeJan het volgende:
Noem hem "buik" of "hartklep" Dus naar een bepaald lichaamsdeel.
Ik heb een poesje die "buik" heet.
Ja dan: Mr-Fishquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:34 schreef Daywalk3r het volgende:
Of je noemt hem DayFish3r
We komen er wel uitquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:40 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik ga sjlapie doen...
Verzin maar iets.. Ik hoor ""lees" het wel..
Ja dát is stom jaquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:48 schreef Rampestamper het volgende:
Mijn zusje hád trouwens ook twee goudvissen: Naamloze Vis en Vis Zonder Naam. Ik leg de nadruk op had, mijn moeder had namelijk de steentjes onderin de kom schoongemaakt met chloor en daarna niet goed genoeg uitgespoeld.
Mijn zusje zo van: "Je hebt mijn vissen vermoord!"quote:
Als je het maar vaak genoeg zegtquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:55 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ik denk dat IE niet komt als je 'm roept![]()
leuke naam IE![]()
probeer is wat eten te geven , misschien helpt datquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:12 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Als je het maar vaak genoeg zegt
Hij is wakker trouwen
En staart me de hele tijd weer aan
hij krijgt de vlokjes niet door z'n strotquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:37 schreef mother-mother het volgende:
[..]
probeer is wat eten te geven , misschien helpt dat![]()
dan is een naam ook niet nodigquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:37 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
hij krijgt de vlokjes niet door z'n strot![]()
Freddie Fishquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:56 schreef Dead-Doll het volgende:
Je moet je vis noemen naar die ene vis van dat spel.
Al ben ik de naam een beetje kwijt..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |