Quoten is niet de bedoeling (lees de OP) en het laatst erin gezette nummer er gelijk weer uit halen (omdat je het niet kent waarschijnlijk) is op zijn zacht gezegd niet erg netjes...quote:
Ik ken het weldegelijk; maar vind het gewoon geen goed nummerquote:Op zondag 21 augustus 2005 09:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Quoten is niet de bedoeling (lees de OP) en het laatst erin gezette nummer er gelijk weer uit halen (omdat je het niet kent waarschijnlijk) is op zijn zacht gezegd niet erg netjes...![]()
goed dat spreekt dan nog voor je, maar het is wel ongebruikelijk om een nummer gelijk eruit te halen... en doodzonde vind ik dan persoonlijk weer, prachtig nummer en zeker live, zoals ze het gister zongquote:Op zondag 21 augustus 2005 09:44 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ik ken het weldegelijk; maar vind het gewoon geen goed nummer![]()
Dus moet ik er maar een nr uitgooien dat in mijn ogen beter isquote:Op zondag 21 augustus 2005 09:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
goed dat spreekt dan nog voor je, maar het is wel ongebruikelijk om een nummer gelijk eruit te halen... en doodzonde vind ik dan persoonlijk weer, prachtig nummer en zeker live, zoals ze het gister zong![]()
Dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat het zeer ongebruikelijk is een nummer dat er net in staat er gelijk weer uit te laten. Dat is alles.quote:Op zondag 21 augustus 2005 10:00 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Dus moet ik er maar een nr uitgooien dat in mijn ogen beter is
Opgelost.quote:Op zondag 21 augustus 2005 10:19 schreef peaceman het volgende:
Ja papa...![]()
oops ging iets mis blijkbaar...![]()
WAT doe je?quote:Op donderdag 1 september 2005 16:32 schreef Flibble het volgende:
1. Pulp - This is hardcore
2. UFO - Lights Out
3. Manic Street Preachers - You stole the sun from my heart
4. Energy 52 - Cafe del mar
5. The Libertines - What a waster
6. The Clash - London calling
7. Jimmy Barock - Tonight we load up the guns
8. At the drive-in - Mannequin republic
9. The Killers - Mr. Brightside
10. Stones - Sympathy for the devil
11. This Mortal Coil - Song to the siren
12. The Magic Numbers - Forever Lost
13. The Smiths - This charming man
14. Front 242 - Headhunter
15. The Jam - Going Underground
Sorry maar dat vind ik echt een sh*t nummer....quote:
Sorry dat ik Anouk eruit heb gegooid...quote:Op donderdag 1 september 2005 16:46 schreef Tobbes het volgende:
Ik neem wraak op jou
Over hun rug heen
Als je het nooit meer doet...quote:Op donderdag 1 september 2005 16:55 schreef Flibble het volgende:
[..]
Sorry dat ik Anouk eruit heb gegooid...![]()
Kan je me vergeven?![]()
He, d'r moeten twee posts van anderen tussen zittenquote:
(en luister hem ook eens voor de funquote:Dan post ik toch gewoon 15 keer een aangepaste playlist!
Ja, dat mag dus niet, hč. Je mag pas weer een nummer uit de lijst vervangen, als er twee andere users aan de beurt zijn geweest.
Live is dat nummer DE Topperquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:50 schreef cafca het volgende:goed nummer, peaceman!
mijn tip voor haar nieuwe single
prima , maar ik snap het even niet meerquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:44 schreef peaceman het volgende:
Het is niet gebruikelijk dat een nummer zo snel terug gezet wordt... daarom haal ik m weer weg, sorry.
Wat in de OP staat, slaat erop dat je gewoon na 2 posts van anderen weer kan posten. Echter het is niet gebruikelijk dat een nummer wat er uitgaat ' gelijk' weer teruggeplaatst wordt. Dat staat geloof ik niet in de OP, maar is een ongeschreven regel (ben zelf ook wel eens de fout ingegaan trouwens).quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:14 schreef coz het volgende:
[..]
prima , maar ik snap het even niet meer.. toen ik dat bericht postte zat er namelijk maar 1 bericht tussen .. en als ik nu kijk inderdaad wel meer dan 1 ...
![]()
zal wel een combinatie database error / problem resides between chair en keyboard , zijn
AH dus al zou ik gelijk hebben had ik nog geen gelijkquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:22 schreef peaceman het volgende:
Wat in de OP staat, slaat erop dat je gewoon na 2 posts van anderen weer kan posten. Echter het is niet gebruikelijk dat een nummer wat er uitgaat ' gelijk' weer teruggeplaatst wordt. Dat staat geloof ik niet in de OP, maar is een ongeschreven regel (ben zelf ook wel eens de fout ingegaan trouwens).![]()
of je post een ander nummerquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:27 schreef coz het volgende:
[..]
AH dus al zou ik gelijk hebben had ik nog geen gelijk.. nouja ..ik voeg hem nog wel een keer toe ooit
![]()
Ach ja zo gaat het heh! In ieder geval staat the Cure er nog in!quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:32 schreef PogueMahone het volgende:
dat was wel een beetje snel van me
Je weet niet wat je doetquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:09 schreef Sack_Blabbath het volgende:
1. Dangerdoom - Sofa king
2. Fischer-Z - Berlin
3. Lionel Richie- Dancing on the ceiling
4. The Clientele - Since K got over me
5. Art Brut - My little brother
6. Kaiser Chiefs - I predict a riot
7. Bettie Serveert - Leg
8. Maxīmo Park - Apply some pressure
9. Stiff Little Fingers - Suspect device
10. Comsat Angels - Sleep no more
11. The Libertines - Time for heroes
12. Pro-Pain - Pound for pound
13. Nine Inch Nails - The perfect drug
14. Editors - Sparks
15. Queens of the stone age - In the fade
Ech welquote:
Nee hoor, vind Tears for Fears gewoon crapquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:49 schreef peaceman het volgende:
Zucht.... Het is hier niet gebruikelijk dat een nummer wat net geplaatst is, gelijk verwijderd wordt. Als dat uit een soort rancune ( Ik snak naar een Radiohead topic. ) gebeurt, is dat helemaal triest....
Wel een leuk nummer wat je plaatst trouwens...![]()
quote:Op maandag 12 september 2005 09:02 schreef peaceman het volgende:
Zucht ..... ik zal niet in herhalingen vallen...
Je hebt gelijk, het wordt tijd om weer serieus te posten.quote:Op maandag 12 september 2005 14:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
sorry ik wil ook graag meehelpen, maar ik ken die zooi niet. maar goed, ik post toch maar wat, want hoe eerder jullie klaar zijn, hoe eerder we weer normaal doorkunnen
Nu alweer? Ik kon er wel om lachen, ik ken alleen haast niet van Gorki. Anders had ik even meegeholpenquote:Op maandag 12 september 2005 14:53 schreef cafca het volgende:
Je hebt gelijk, het wordt tijd om weer serieus te posten.
Had je moeten posten : Gorki - Ik doe meequote:Op maandag 12 september 2005 15:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nu alweer? Ik kon er wel om lachen, ik ken alleen haast niet van Gorki. Anders had ik even meegeholpen
Hm, er is weer wat misgegaanquote:Op maandag 12 september 2005 15:08 schreef peaceman het volgende:
Hmmm waar is Tom McRae gebleven op 13?
Cafca gaat gewoon stiekem toch doorquote:Op maandag 12 september 2005 15:08 schreef peaceman het volgende:
Hmmm waar is Tom McRae gebleven op 13?
quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:54 schreef belsen het volgende:
6. Monty Python - The knights of the round table
Lambquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:07 schreef peaceman het volgende:
11. Garbage - Special
Tja ik zet er naar mijn mening een beter nummer in...quote:
quote:
omfg , wat voor ergs heb ik op mijn geweten dat je me dit aandoetquote:
quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:05 schreef belsen het volgende:
11. Lamb - Gorecki
quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:07 schreef peaceman het volgende:
11. Garbage - Special
* coz patroon ontdektquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:34 schreef coz het volgende:
6. lamb - trans fatty acid (kruder & dorfmiester session mix)
Ben niet zo weg van Lamb, sorry...quote:Op woensdag 14 september 2005 14:58 schreef coz het volgende:
[..]
omfg , wat voor ergs heb ik op mijn geweten dat je me dit aandoet![]()
edit
[..]
[..]
[..]
* coz patroon ontdekt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |