(en luister hem ook eens voor de funquote:Dan post ik toch gewoon 15 keer een aangepaste playlist!
Ja, dat mag dus niet, hè. Je mag pas weer een nummer uit de lijst vervangen, als er twee andere users aan de beurt zijn geweest.
Live is dat nummer DE Topperquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:50 schreef cafca het volgende:goed nummer, peaceman!
mijn tip voor haar nieuwe single
prima , maar ik snap het even niet meerquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:44 schreef peaceman het volgende:
Het is niet gebruikelijk dat een nummer zo snel terug gezet wordt... daarom haal ik m weer weg, sorry.
Wat in de OP staat, slaat erop dat je gewoon na 2 posts van anderen weer kan posten. Echter het is niet gebruikelijk dat een nummer wat er uitgaat ' gelijk' weer teruggeplaatst wordt. Dat staat geloof ik niet in de OP, maar is een ongeschreven regel (ben zelf ook wel eens de fout ingegaan trouwens).quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:14 schreef coz het volgende:
[..]
prima , maar ik snap het even niet meer.. toen ik dat bericht postte zat er namelijk maar 1 bericht tussen .. en als ik nu kijk inderdaad wel meer dan 1 ...
![]()
zal wel een combinatie database error / problem resides between chair en keyboard , zijn
AH dus al zou ik gelijk hebben had ik nog geen gelijkquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:22 schreef peaceman het volgende:
Wat in de OP staat, slaat erop dat je gewoon na 2 posts van anderen weer kan posten. Echter het is niet gebruikelijk dat een nummer wat er uitgaat ' gelijk' weer teruggeplaatst wordt. Dat staat geloof ik niet in de OP, maar is een ongeschreven regel (ben zelf ook wel eens de fout ingegaan trouwens).![]()
of je post een ander nummerquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:27 schreef coz het volgende:
[..]
AH dus al zou ik gelijk hebben had ik nog geen gelijk.. nouja ..ik voeg hem nog wel een keer toe ooit
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |