Ja m'n tenen kromden uit m'n schoenen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:34 schreef soul114 het volgende:
I want none of this al gehoord?
Hoeveel topics had je nou al geopend over Radiohead, Tong ?quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:31 schreef tong80 het volgende:
Zijn m'n oude helden niet meer hot ? Zijn ze inmiddels ingehaald door andere hypes zoals Franz Ferdinandusse en Koudspel ? Dat kan natuurlijk, ieder tijdperk heeft z'n bandjes waar je jaren later niks meer van hoort. Lijkt me dat Radiohead nu aan de beurt is. Creep wordt over twintig jaar wel de opvolger van Bohemian Rapsody, maar dat zegt niks over de kwaliteit van het nummer.
Radiohead heeft best wel goede nummers, maar niet: Paranoid Androidquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:33 schreef Nickthedick het volgende:
Beste Album: Paranoid Android
Beste nummer: Paranoid Android
Beste clip: Paranoid Android
Nu nog een keer uitvoeren... aan neigingen hebben we niksquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:27 schreef PsyCha het volgende:
Kut topic, kut band.
zijn al genoeg gare topics over deze gare band.
krijg elke keer zelfmoordneigingen als ik Radiohead hoor
Als Radiohead weer wat nieuw uitbrengtquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nu nog een keer uitvoeren... aan neigingen hebben we niks![]()
![]()
Dan kunnen we ons dus verheugen op 2006quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:39 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Als Radiohead weer wat nieuw uitbrengt![]()
wedden dat aantal zefmoorden dan zullen stijgen!
Ik vind die song prachtig, intens.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja m'n tenen kromden uit m'n schoenen.
Ik denk dat de meeste mensen OK Computer zullen noemen als je dat vraagt.quote:Op zondag 11 september 2005 15:36 schreef Boeman het volgende:
wat is het beste album?
quote:Op zondag 11 september 2005 17:15 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mensen OK Computer zullen noemen als je dat vraagt.
Dan ga je lootjes trekkenquote:
saaier dan coldplay? dat lukt niemand....quote:Op maandag 12 september 2005 00:46 schreef BrianMay het volgende:
De enige band die saaier is dan Coldplay
jawel. Keane!!quote:Op maandag 12 september 2005 08:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
saaier dan coldplay? dat lukt niemand....![]()
Bespaar je de moeite om dat hier te posten... Jij weet het, ik weet het en andere liefhebbers van de band weten dit ook. De rest interesseert het niet en/of steekt er de gek mee. So what? Zo lang ik ze nog een aantal keren live kan zien... (liefst in kleine zaaltjes) vind ik het allemaal best.quote:Op maandag 12 september 2005 13:03 schreef Ravage het volgende:
Op een of andere manier is Radiohead in Nederland veel minder populair dan in andere landen.. Waarschijnlijk zijn de meeste mensen hier te nuchter voor deze muziek die vol met emotie zit. Het wordt dan omschreven als depressieve jankmuziek.
Zelf ben ik verslaafd; ik luister alles wat ze uitbrengen en wat opgenomen wordt op concerten. Bij Radiohead geldt: hoe vaker je het draait, hoe mooier het wordt..
Radiohead is trouwens niet 'dood': ze zijn een nieuw album aan het opnemen, dit weekend is er nog een nieuw nummer uitgebracht voor Warchild (I want none of this), en heeft Thom Yorke een aantal nieuwe nummers gespeeld op de Trade Justice wake, die nu als MP3 op het net circuleren...
Inderdaad, heerlijk dat het wat minder druk wasquote:Op maandag 12 september 2005 13:25 schreef Ravage het volgende:
Daar heb je gelijk in... Ik vond het ook niet erg dat Radiohead niet uitverkocht was toen ze in Gelredome optraden
quote:Op zondag 11 september 2005 17:15 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mensen OK Computer zullen noemen als je dat vraagt.
quote:
Kappe nouquote:Op maandag 12 september 2005 13:27 schreef Stranger het volgende:
The Bends is mijn favoriete album
of het intelligent is, is niet relevant. Het gaat erom of je het mooi vindt.quote:Op maandag 12 september 2005 13:40 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ha leuk, weer een topic over mijn favoriete band
Ik vind Radiohead echt goed, ze doen echt allemaal van die moeilijke dingen enzo. En die muziek is zo heel intelligent enzo. Echt gaaf
Ik ken wel mooiere mannen dan Thom Yorkequote:Op maandag 12 september 2005 13:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
of het intelligent is, is niet relevant. Het gaat erom of je het mooi vindt.![]()
Sinds wanneer is hij een het?quote:Op maandag 12 september 2005 13:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik ken wel mooiere mannen dan Thom Yorke
Ik zou wel wat van mijn knapheid willen inleveren in ruil voor zijn stemquote:Op maandag 12 september 2005 13:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Gelukkig is Radiohead niet een band waabijr het gaat om het uiterlijk van de bandledenquote:Op maandag 12 september 2005 13:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
quote:Op dinsdag 13 september 2005 08:04 schreef cafca het volgende:
Gelukkig heeft SackBlabbath meer verstand van mooie mannen dan van muziek
Eigenlijk is Radiohead gewoon je favoriete band. Je opent er meer topics over dan de gemiddelde muziekliefhebber die deze muziek wel kan waarderen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:31 schreef tong80 het volgende:
Zijn m'n oude helden niet meer hot ? Zijn ze inmiddels ingehaald door andere hypes zoals Franz Ferdinandusse en Koudspel ? Dat kan natuurlijk, ieder tijdperk heeft z'n bandjes waar je jaren later niks meer van hoort. Lijkt me dat Radiohead nu aan de beurt is. Creep wordt over twintig jaar wel de opvolger van Bohemian Rapsody, maar dat zegt niks over de kwaliteit van het nummer.
jij bent in de war met Coldplayquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:57 schreef kamagurka het volgende:
Dat ene nummer waarin die zanger zo hoog en gevoelig aan het kwelen is, dat vind ik een goed nummer... weet de naam even niet meer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |