Ja m'n tenen kromden uit m'n schoenen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:34 schreef soul114 het volgende:
I want none of this al gehoord?
Hoeveel topics had je nou al geopend over Radiohead, Tong ?quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:31 schreef tong80 het volgende:
Zijn m'n oude helden niet meer hot ? Zijn ze inmiddels ingehaald door andere hypes zoals Franz Ferdinandusse en Koudspel ? Dat kan natuurlijk, ieder tijdperk heeft z'n bandjes waar je jaren later niks meer van hoort. Lijkt me dat Radiohead nu aan de beurt is. Creep wordt over twintig jaar wel de opvolger van Bohemian Rapsody, maar dat zegt niks over de kwaliteit van het nummer.
Radiohead heeft best wel goede nummers, maar niet: Paranoid Androidquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:33 schreef Nickthedick het volgende:
Beste Album: Paranoid Android
Beste nummer: Paranoid Android
Beste clip: Paranoid Android
Nu nog een keer uitvoeren... aan neigingen hebben we niksquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:27 schreef PsyCha het volgende:
Kut topic, kut band.
zijn al genoeg gare topics over deze gare band.
krijg elke keer zelfmoordneigingen als ik Radiohead hoor
Als Radiohead weer wat nieuw uitbrengtquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nu nog een keer uitvoeren... aan neigingen hebben we niks![]()
![]()
Dan kunnen we ons dus verheugen op 2006quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:39 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Als Radiohead weer wat nieuw uitbrengt![]()
wedden dat aantal zefmoorden dan zullen stijgen!
Ik vind die song prachtig, intens.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja m'n tenen kromden uit m'n schoenen.
Ik denk dat de meeste mensen OK Computer zullen noemen als je dat vraagt.quote:Op zondag 11 september 2005 15:36 schreef Boeman het volgende:
wat is het beste album?
quote:Op zondag 11 september 2005 17:15 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mensen OK Computer zullen noemen als je dat vraagt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |