http://www.mojo.nl/agenda/evenement.asp?pid=662quote:Vorig jaar werd in allerijl het geplande optreden van Franz Ferdinand verplaatst van het knusse Utrechtse Tivoli naar de grote concerthal in de Bijlmer. Een wijze beslissing achteraf, want het concert was binnen mum van tijd tot aan de nok toe uitverkocht. En dat is niet zo gek, want de eigenwijze gitaarpop van de vier Schotse helden werkt aanstekelijk op ieders heupen.
Het tegendraadse karakter van Franz Ferdinand blijkt ook uit het feit dat de band het nieuwe tweede album in eerste instantie geen titel wilde geven. Oorspronkelijk zou de plaat net als het debuut gewoon Franz Ferdinand heten. Om geen verwarring te zaaien doopte de groep de nieuwe cd uiteindelijk om tot You Could Have It So Much Better... With Franz Ferdinand. Doe je dansschoenen alvast maar aan!
Artiesten
Franz Ferdinand Voorprogramma: Special guest nog niet bekend
Zie ook
http://www.franzferdinand.co.uk/
ik ookquote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:01 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
En vrijdag 19 augustus om 20:15 uur in de Alpha tent op Lowlands!
Ik heb er zin in!
Het valt op een zondag dusquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:02 schreef JeroenV het volgende:
Ik hoop dat ik kan...
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:49 schreef Malebolgia het volgende:
op Sziget rockte ze iig hard; strakke live-performance![]()
net even gekeken nieuwe single komt 19 september uit en het album 3 oktoberquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:56 schreef Kolkus het volgende:
Er bestaat een piepklein kansje dat ik er heen ga.
Is er eigenlijk al wat bekend over het nieuwe album, wanneer komt 'ie bijvoorbeeld uit??
ik heb ze meestal(nu ook weer) echt wel binnen een week binnen...quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:13 schreef IrfieJ het volgende:
2 weken als het goed is, mijn kaartjes zijn al een tijdje binnen
Laten we eerst het topic maar uitbreiden tot een deel 2quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:16 schreef Agiath het volgende:
ff wat vrienden vragen, ik wil er ook wel heen
ik voel een meet komen
ja ik heb ze nuquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:57 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
ik heb ze meestal(nu ook weer) echt wel binnen een week binnen...
Hoe doe je dat?quote:Op woensdag 7 september 2005 23:37 schreef thettes het volgende:
Mijn kaartje zijn als het goed is ook allang binnen... heb ze alleen nog niet gezien
damn, hoopte op The Rakes en Editors....quote:Op donderdag 8 september 2005 10:52 schreef Proper_fucked het volgende:
The Rakes staat in het voorprogramma(staat op mojo.nl), kent iemand dit?
Net geluisterd op hun site, zijn wel okquote:Op donderdag 8 september 2005 22:10 schreef peaceman het volgende:
The Rakes zijn redelijk....niks meer...
ik heb de nieuwe cd al gehoord,staan wel enkele goede nummers opquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:47 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Nieuwe nummers van Franz Ferdinand![]()
Ik vind em nog beter klinken dan de oude, veel vollerquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:15 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
ik heb de nieuwe cd al gehoord,staan wel enkele goede nummers op
nee is uitgelekt op internet dus even goed zoekenquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:20 schreef thettes het volgende:
Ligt ie al in de winkel dan? Op de grote torrentsites (Die waar ik dan toegang heb) staat hij nml nog niet
En kopen heb ik niet heel veel zin in, want de eerste single vind ik toch een stukje minder dan bijv Take me Out of Matinee.
Dan heb je slechte sites want bij mij staat ie op minstens 2 torrentsites al een paar dagenquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:20 schreef thettes het volgende:
Ligt ie al in de winkel dan? Op de grote torrentsites (Die waar ik dan toegang heb) staat hij nml nog niet
En kopen heb ik niet heel veel zin in, want de eerste single vind ik toch een stukje minder dan bijv Take me Out of Matinee.
Geef hem nog maar wat luisterbeurten anders. Ik vind hem zelf wel erg goed. maar das voor iedereen anders hehquote:Op woensdag 14 september 2005 12:25 schreef lienelien het volgende:
kvin de nieuwe cd ook een beetje tegenvallen.. 2 beatles-a-like liedjes, en verder vind ik alleen 'Do you want to" écht leuk....
ook?quote:Op woensdag 14 september 2005 12:25 schreef lienelien het volgende:
kvin de nieuwe cd ook een beetje tegenvallen.. 2 beatles-a-like liedjes, en verder vind ik alleen 'Do you want to" écht leuk....
Tetters, en mensen irlquote:
Er mag wel over gepraat worden, maar geen links etc naar waar je het kan halenquote:Op woensdag 14 september 2005 22:44 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Mag hier wel gezegd worden dat je een nog-niet-uigebrachte cd al hebt enzo? Bij het 'wat luister ik nu'-topic werden mijn reacties over de nieuwe van Franz Ferdinand en Sigur Ros verwijderd...
Naja, draai 'YCHISMB.. with FF' helemaal grijs. Vind het een geweldig album. Was nog absoluut geen FF-fan, nu toch wel een beetje geworden..
Niet in nederland zeker?quote:Op donderdag 29 september 2005 18:56 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Ik geloof dat het album de 3e in de winkels ligt.
En ik ga over minder dan 4 weken al naar hun optreden
Brabandhal in Leuven, Belgiëquote:Op donderdag 29 september 2005 19:15 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Niet in nederland zeker?![]()
Oh nou, da's makkelijk. Hoef ik niet meer te twijfelen of ik nou ga of nietquote:Op donderdag 29 september 2005 17:24 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Het concert is uitverkocht, Album komt volgende week geloof ik uit. Maar kaarten zijn er helaas niet meer
Ik heb gewoon voor ¤ 35,- een FF longsleeve aangeschaft en daarin helemaal uit mijn dak gegaan! Ze hadden ook wel coole polsbandjes voor een euro ofzo... maar ik ben vergeten te kopenquote:Op zondag 9 oktober 2005 03:59 schreef thettes het volgende:
Kaartje is te koop voor E120???
Nee hoor, ik heb er zin in en is niet te koop. Draagt nog iemand een Fok! shirt net als bij U2 gedaan is? (Ik ben overigens niet van plan om Fok! op m'n kleding te graveren
)
Eerst Editors als vooroptreden... ruim een half uurtjequote:Op vrijdag 11 november 2005 17:06 schreef lienelien het volgende:
haha, ja maar dat hou je tochbij welk liedje dan ook
![]()
hoe lang duurde 't concert?
Editors als voorprogramma?!quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:28 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
Eerst Editors als vooroptreden... ruim een half uurtje
Franz Ferdinand speelde daarna nog wel ruim anderhalf uur ofzo... ik heb het echt niet bijgehoudenKan langer zijn geweest... maar ook korter
Editors waren onbekend voor velen, dat was duidelijk. Maar vond ze erg goed, zeker als je de nummers al kent.quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:16 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Ja... maar dit was dus in Leuven he (België)
En ik weet ook niet of the Editors ook in de HMH als vooroptreden zullen komenMet een beetje geluk wel! Ze waren iig wel chill
Al was FF echt 10x beter
Ik kan wel ff voor je kijken, maar beloof niets.. als er bijvoorbeeld dik lange rij bij die merchandise staat, ga ik er niet bij staan(tenzij ze iets heel vets hebben dat ik ook moet hebbenquote:Op zaterdag 12 november 2005 12:16 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Ja, zo'n 3 cm brede band. En als je er dan mee op je pols tikt, krult dat ding zich er omheen. Was vroeger toen ik op de basisschool zat wel een beetje inAch ja, zo'n ding kost een euro ofzo
Aha, jij gaat ook zo'n bandje halen?quote:Op zondag 13 november 2005 13:37 schreef lienelien het volgende:
oeh, how 90ties
nou, vandaag nog 4 weekjes heh
haha, nah, kweet niet, ik dacht alleen even terug aan de tijd dat ik 'n jaar of 7 was, toen had iedereen die bandjes, alleen dan niet met Franz Ferdinand eropquote:Op maandag 14 november 2005 14:37 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
Aha, jij gaat ook zo'n bandje halen?
Ja, die hadden ze volgens mij welquote:Op woensdag 16 november 2005 13:13 schreef lienelien het volgende:
rudeboy, heb jij bij de merchandise soms ook een lichtblauw shirtje gezien met donkerblauwe streepjes en donderblauwe tekst Franz Ferdinand (duh) gezien? want die williiik! die is uitermate gaaf, maar alleen op een of andere vage Engelse site te bestellen...
Ja, dat shirt was erquote:Op woensdag 16 november 2005 13:13 schreef lienelien het volgende:
rudeboy, heb jij bij de merchandise soms ook een lichtblauw shirtje gezien met donkerblauwe streepjes en donderblauwe tekst Franz Ferdinand (duh) gezien? want die williiik! die is uitermate gaaf, maar alleen op een of andere vage Engelse site te bestellen...
Ze zijn er ook in mini-mini maatjesquote:Op woensdag 16 november 2005 14:33 schreef lienelien het volgende:
jippieeeeeeeeeeeeeej![]()
ook in girlie, of alleen in van die gigantische herenmaten? ik wil gewoon een petite shirtje![]()
oeh-oeh-oeh
mijn hele dag weer goed!
quote:Op donderdag 17 november 2005 11:06 schreef lienelien het volgende:
mooi,nee gewoon een s'je hoorals ik toch zown shirtjega halen kan ik wel voor dezeen gene van die bandjes meenemen en opsturen?
Dat was ikquote:Op donderdag 17 november 2005 11:16 schreef lienelien het volgende:
jewel hoorje/iemand had het over verschillende kleuren, dus noem welke wil je?
ik vréés tussen een ¤'tje 20 á 30...quote:Op donderdag 17 november 2005 11:20 schreef Proper_fucked het volgende:
Wat kosten die shirts eigenlijk? Vrij prijzig zeker?
Ik ben nog goed van vertrouwenquote:Op donderdag 17 november 2005 11:20 schreef lienelien het volgende:
haha, ja oké, ik had even ging zin om te scrollenwat liefvan je dat je me vertrouwd
komt helemaal goed, 1tjeof meer?ofvertrouw je dat ook aan me toe
Lekker belangrijk! Koop maar gewoonquote:Op donderdag 17 november 2005 11:40 schreef lienelien het volgende:
[afbeelding]
hmm, dis dus zown bandje,maar op de site voor ¤4,47..das dus niet slechts één euro![]()
Ik durf nu al te wedden dat Lienelien echt een geweldige avond tegemoet gaatquote:Op dinsdag 22 november 2005 16:21 schreef FrozenSolid het volgende:
Laat na 11 dec ff weten hoe het was, ben toch benieuwd![]()
Het geluid in HMH zal wel stukken beter zijn dunkt mijquote:Op woensdag 23 november 2005 10:23 schreef lienelien het volgende:
och..Kweet niet of het LL gaat overtreffen, dat was namelijk op zown 10 meter afstand van Alexander![]()
Maar gaat vast helemaal goedkomen![]()
Ik neem mijn woorden terug, daar had ik nog niet aan gedacht :-Pquote:Op woensdag 23 november 2005 10:55 schreef lienelien het volgende:
maar int echt wast best oké hoor, het was nog 'smiddags, dus ik was nog aardig goed in staat om er een inschatting van te maken. Maar naar voren lopen? niet stuiteren?
quote:Op woensdag 23 november 2005 15:29 schreef lienelien het volgende:
ahh, wat gaaf! jammer joh... najah, misschien kan ik het goed maken door een simpel zwart FF bandje
Hoe kom je aan die bandjes danquote:Op woensdag 23 november 2005 15:24 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Euh... ja, je weet wel. Je heb naast het gele bezoekersbandjes nog verschillende bandjes waarmee je verschillende dingen kunt doen
Groen was bijvoorbeeld een pers-bandje, kun je backstage enzo. Nou ja, je had er een stuk of 10. En ik had dan een licht blauwe, de een na hoogste. Daarmee mocht ik slapen in het medewerkers-dorp (gratis bed + douches) en gratis heerlijk eten. En daarmee mocht ik backstage overal komen. Met een zwart bandje mag je dan nét iets meer, namelijk OP het podium komen!
Zit nog een gebied achter waar gewone bezoekers niet mogen komen, en daar kwam FF even kaiser chiefs tegen, begonnen een praatje te maken en even later stonden ze samen liedjes te maken... en mijn collega's stonden er gewoon bij!!! Ik had daar ook kunnen zijn dus, maar het OV liet me een beetje in de steek
Geluid in hmh is topquote:Op woensdag 23 november 2005 10:48 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
Het geluid in HMH zal wel stukken beter zijn dunkt mij
Dan is er toch nog 1 voordeel om in nld te wonen qua muziekquote:Op donderdag 24 november 2005 12:30 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
En er wordt wel gezegd dat de HMH van heel Europa toch wel een van de topplaatsen is om op te treden vanwege het geluid
quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:55 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Ik kon The Editors eigenlijk bijna niet voordat ik naar FF ging
Maar idd, toen Munich kwam (heb het later even opgezocht, en het was Munich) ging ik echt uit mijn dak! Heerlijk! Je heb écht wat gemist!
quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:44 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Sorry... zal niet nog meer zout in je wonden wrijven![]()
The Guiltquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:17 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
![]()
Wie weet leuke nummers van The rakes?
This Boy is serieus he-le-maal te gekquote:Op zondag 27 november 2005 16:08 schreef MaJo het volgende:
Ik ga ook naar het concertHeb ze gezien op Lowlands en vorige week de nieuwe cd gekocht. Ik vind de cd helemaal super, vooral the Fallen, Do you want to en This Boy. Heb er echt zin in
Ben benieuwd naar the Rakes, volgens mijn beste vriendin uit Engeland zijn ze helemaal geweldig.
Ik ben ook helemaal wild van This Boy, wat een geweldig nummer is dat! Steeds als ik de cd luister kom ik meerdere keren bij This Boy uitquote:Op maandag 28 november 2005 10:28 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
This Boy is serieus he-le-maal te gekZoals ik al eerder zei ging de zaal helemaal los
Maar dat was met best veel nummers zo! Allemaal eigenlijk
Ik heb van het weeked even de bovengenoemde nummers van The Rakes geluisterd, en vind het toch stukken minder dan The Editors
Geen flauw ideequote:Op maandag 28 november 2005 15:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben ook helemaal wild van This Boy, wat een geweldig nummer is dat! Steeds als ik de cd luister kom ik meerdere keren bij This Boy uitIs het trouwens al bekend wat hun nieuwste singel gaat worden?
'Walk away' is de single na 'Do you want to', clip al paar keer gezien op mtv..quote:Op maandag 28 november 2005 15:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben ook helemaal wild van This Boy, wat een geweldig nummer is dat! Steeds als ik de cd luister kom ik meerdere keren bij This Boy uitIs het trouwens al bekend wat hun nieuwste singel gaat worden?
Idd, leuke clip ook, maar ik zou 'Walk Away' niet als single gekozen hebben..quote:Op maandag 28 november 2005 17:03 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
'Walk away' is de single na 'Do you want to', clip al paar keer gezien op mtv..
Nee ik ook niet. Eerder The Fallen of This Boy. Ik vind Walk Away op zich een leuk nummer maar ze hebben veel betere nummers. Zonde..quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:10 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Idd, leuke clip ook, maar ik zou 'Walk Away' niet als single gekozen hebben..
Ik heb er zin inquote:
Ze hopen denk ik op een dikke hit. Rustige nummers doen het erg goed in de hitlijsten de laatste tijd (denk aan The Streets bijvoorbeeld).quote:Op dinsdag 29 november 2005 08:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Eerder The Fallen of This Boy. Ik vind Walk Away op zich een leuk nummer maar ze hebben veel betere nummers. Zonde..
Ja, ik hoop toch wel dat het iets langer duurt hoor.quote:Op woensdag 7 december 2005 09:56 schreef lienelien het volgende:
22u30 al afgelopen ja? Maar dat is dus een kleine 2u inc voorprogramma...das nog best kort! en hoe laat kan je ook al weer naar binnen?
Nope, niet echt, hooguit 22:45 mischien met een beetje uitlopen..quote:Op woensdag 7 december 2005 10:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik denk ook wel dat het langer duurt. Zo'n dingen lopen altijd uit.
Toegift van 4 nummers? Best langquote:Op donderdag 8 december 2005 19:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
Set list for the 30.11.05 show at Alexandra Palace, London | U.K
--------------------------------------------------------------------------
<setlist>
Dus moet goed komen![]()
![]()
ff op sziget was beter dan llquote:Op donderdag 8 december 2005 18:13 schreef lienelien het volgende:
Als ie half zo goed is als die op Lowlands 2005 dan ben ik ook helemaal blij
Veel plezier morgenquote:Op vrijdag 9 december 2005 17:21 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Daarom verheug ik me op morgen.
Gewoon naar voren sprinten!quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:49 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Veel plezier morgen
Is het ook goed te doen als je zondag achterin staat?
quote:Op zondag 11 december 2005 14:23 schreef MoChe het volgende:
en en en en? hoe was het????? ik kon niet mee :/
quote:Straks maar erheen !
Ben nog moe/schoor van gister en nog pijn in me nek maar ok
quote:Vandaaaaaaaaaaaaaag is het al
Zin ân!
Vest is te heet?quote:Op zondag 11 december 2005 15:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
Reken maar dat het warm wordt als je gaat springen..
Hey, Tom, veel plezier! Ik had graag nog willen gaan, maar m'n portemonnee werkte niet echt mee. Doe trouwens de groetjes aan de medesardientjes bij de garderobequote:Op zondag 11 december 2005 14:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb er zin in!.
Heb m'n Franz shirt al aan..
heb al de hele dag naar Franz geluisterd..
Franz, here we come!.
Ik zal aan je denken bij Matinee. Of een ander nummer, dat mag jij bepalen.quote:Op zondag 11 december 2005 16:07 schreef BlaatschaaP het volgende:
Hey, Tom, veel plezier! Ik had graag nog willen gaan, maar m'n portemonnee werkte niet echt mee. Doe trouwens de groetjes aan de medesardientjes bij de garderobe.
Doe maar tijdens Matinee. Dat blijft toch wel m'n favorietquote:Op zondag 11 december 2005 16:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken bij Matinee. Of een ander nummer, dat mag jij bepalen..
Jep 't was zeker goed, waar stonden jullie eigenlijk ongeveer? Ik beetje rechts van het midden op ca. 1/4 van de zaal (dus redelijk dichtbij).quote:Op zondag 11 december 2005 23:45 schreef Proper_fucked het volgende:
Zal morgen ff kijken of m'n filmpjes wat geworden zijn en of ik ze kan uploaden.
Meer een outsiders joke dusquote:Op maandag 12 december 2005 13:57 schreef MaJo het volgende:
. Éen van de drummers had inderdaad zo'n Romeins ding op zijn kop, wat volgens mij een verwijzing is naar de tekst "you're still my Ceasar", soort insiders joke dus![]()
Je moet wel de teksten een beetje kennen wil je het begrijpenquote:
Dit speelde ze bij ons ook wel allemaal heh?quote:Op donderdag 8 december 2005 19:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
Set list for the 30.11.05 show at Alexandra Palace, London | U.K
--------------------------------------------------------------------------
This Boy
Come On Home
Do You Want To
Auf Achse
I'm Your Villain
The Dark Of The Matinee
The Fallen
Walk Away
Eleanor Put Your Boots On
Take Me Out
Darts Of Pleasure
You're The Reason I'm Leaving
40 Ft
Michael
------------------------------------------
Jacqueline
Evil And A Heathen
Outsiders
This Fire
Dus moet goed komen![]()
![]()
Nee man, you could have it so much better was vetquote:Op maandag 12 december 2005 15:44 schreef EricBoucher het volgende:
Allemaal...alleen You're the reason i'm leaving was vervangen doorYou could have it so much better...had wel op de eerste gehoopt, maar goed. Niets kon de pret meer drukken...
haha was jij die met die hanenkam? want dat viel nogal op jaquote:Op maandag 12 december 2005 16:27 schreef IrfieJ het volgende:
ik was echt de enige donkere op heel het concert volgens mij![]()
en idd die mega vage aggressieve mensen die denken dat een pit bedoeld is om iederene om je heen op zen bek te slaan sporen echt niet ..
dat springen met zijn allen is wel magisch...
Hahaha, ik was ook zo'n beetje de enige donkere in de zaal in Leuvenquote:Op maandag 12 december 2005 16:27 schreef IrfieJ het volgende:
ik was echt de enige donkere op heel het concert volgens mij![]()
en idd die mega vage aggressieve mensen die denken dat een pit bedoeld is om iederene om je heen op zen bek te slaan sporen echt niet ..
dat springen met zijn allen is wel magisch...
quote:Op maandag 12 december 2005 16:37 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ik was helemaal in het zwart met lang haar, Metallica - Ride The Lightning shirt en broek met kettingen eraan, viel ook best op volgens mij
http://www.muziekagenda.nl/forum/attachment.php?attachmentid=1&d=1116056889quote:Op maandag 12 december 2005 16:44 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
voorbeeld van dat shirt toevallig dark?
quote:Op maandag 12 december 2005 16:51 schreef obs het volgende:
Wat een paupershirt, steek is in de fik plz
O, gelukkig maar, ik was al bang dat je met zo'n een shirt naar FF was geweest.quote:Op maandag 12 december 2005 16:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hij is hier wel wat lichter dan normaal, maar goed flits en camera enzo..
Whehehequote:Op maandag 12 december 2005 16:54 schreef obs het volgende:
[..]
O, gelukkig maar, ik was al bang dat je met zo'n een shirt naar FF was geweest.
Wat zei Alex van je shirt? Nu nokke met je aandachttrekkerij KTHNXBYE
Daar waren er zoveel van..quote:Op maandag 12 december 2005 17:41 schreef Laurabeest het volgende:
Ik was een van de weinige meisjes die meesprong midden vooraan
Iemand mij gezien?
Zwart haar, zwart topje (eerst geel shirt maar dat was al uit voor het concert begon), en big smile
ikke heb jou ook gezienquote:Op maandag 12 december 2005 17:41 schreef Laurabeest het volgende:
Ik was een van de weinige meisjes die meesprong midden vooraan
Iemand mij gezien?
Zwart haar, zwart topje (eerst geel shirt maar dat was al uit voor het concert begon), en big smile
Alles was uitermate vet...ik heb nu nog pijn in mijn lichaam van het feesten!quote:Op maandag 12 december 2005 15:46 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Nee man, you could have it so much better was vet![]()
Zolang je je zelf maar vermaakt hebquote:Op maandag 12 december 2005 23:07 schreef JeroenV het volgende:
Ik vond het bepaald geen dooie boel hoor. Maargoed, ik was er eerder niet bij.
Jij weet meer dan ik blijkbaar, vertel? Zijn er al optredens van FF bekend in Nederland het aankomende jaar? I'll be there!quote:Op maandag 12 december 2005 23:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar goed opzich was het en dooie boel. In vergelijking tot eerdere concerten van Franz was het een stuk kalmer / rustiger in het publiek. Oorzaak kan zijn een hoop pubermeisjes met ouders ofzo. Maar goed aankomend jaar nog genoeg mogelijkheden om weer te zien.
En Alex heeft een shirt gehad dus wie weet volgend concert
Van jou maar 1quote:Op maandag 12 december 2005 17:46 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Daar waren er zoveel van..
Dat meisje was een vriendin van een vriend van me met wie ik naar het concert ben geweest (volgt u het nog?).quote:Op dinsdag 13 december 2005 08:50 schreef Evertje het volgende:
Iemand die meid gezien met een soort van onderbroek warop haar telefoonnummer stond?
You know what I am. I'm yours!
en dat dan het hele concert aan Alex tonen........
Zoals ik eerder zei vond ik ze best leuk, had beetje slechte kwaliteit muziek van ze gedownload maar via hun site kan je ook luisteren.. Heb het album ook al gevonden, dus ga eens even wat meer naar luisteren..quote:Op maandag 12 december 2005 00:37 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ben net thuis, was erg vet
Kan niet wachten op foto's
en The Rakes..wat aan kankerschijtband is dat zeg gvd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |