abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33018278
quote:
Op maandag 12 december 2005 16:52 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Hij is hier wel wat lichter dan normaal, maar goed flits en camera enzo..
O, gelukkig maar, ik was al bang dat je met zo'n een shirt naar FF was geweest.
Wat zei Alex van je shirt? Nu nokke met je aandachttrekkerij KTHNXBYE
pi_33018294
niet gezien sorry
  maandag 12 december 2005 @ 16:56:29 #273
28590 I_are_Rudeboy
Elmo kan vliegen!!!
pi_33018320
quote:
Op maandag 12 december 2005 16:54 schreef obs het volgende:

[..]

O, gelukkig maar, ik was al bang dat je met zo'n een shirt naar FF was geweest.
Wat zei Alex van je shirt? Nu nokke met je aandachttrekkerij KTHNXBYE
Whehehe

Zit je stage er al eens op? Rot eens op naar huis man! De afwas staat op je te wachten
Fingerbang... BANG! BANG!
  maandag 12 december 2005 @ 17:37:24 #274
14270 prototype
GOD BLESS BLOC PARTY
pi_33019705
Zo man, wat was dat optreden toch vet zeg. Het meeste is al gezegd, dus daarom stel ik maar een vraag. Weet iemand toevallig waar je die rood met zwart gestreepte longsleeves van Franz Ferdinand in maatje S kan scoren? Die hadden ze daar niet meer toen ik aankwam in die maat , maar ze zeiden dat ze wel online te bestellen waren. Nou, iig niet op franzferdinand.co.uk merchandise site
Price of Gas, keeps on rising, nothing comes for free.
  maandag 12 december 2005 @ 17:41:22 #275
55098 Laurabeest
Zachte G korte EI dikke L
pi_33019829
Ik was een van de weinige meisjes die meesprong midden vooraan

Iemand mij gezien?

Zwart haar, zwart topje (eerst geel shirt maar dat was al uit voor het concert begon), en big smile
Op dinsdag 4 mei 2010 14:00 schreef Yorrit het volgende:
laten we het er maar op houden dat het komt doordat je in de bieb altijd zo drug bezig bent ;)
pi_33019996
quote:
Op maandag 12 december 2005 17:41 schreef Laurabeest het volgende:

Iemand mij gezien?

Zwart haar, zwart topje (eerst geel shirt maar dat was al uit voor het concert begon), en big smile
Daar waren er zoveel van..
pi_33020673
Pfew wat een omschrijvingen hier :p
Ik kan me nu al geen gezichten meer herinneren, dus ik heb geen idee wie ik wel en niet gezien heb ;-)
pi_33021839
quote:
Op maandag 12 december 2005 17:41 schreef Laurabeest het volgende:

Iemand mij gezien?

ikke heb jou ook gezien
'Curiouser and curiouser!' cried Alice.
  maandag 12 december 2005 @ 22:39:00 #279
94455 EricBoucher
Is een doucher
pi_33029747
quote:
Op maandag 12 december 2005 15:46 schreef Proper_fucked het volgende:

[..]

Nee man, you could have it so much better was vet
Alles was uitermate vet...ik heb nu nog pijn in mijn lichaam van het feesten!
Tool Kok has the mystique of a napalm strike, it is sex industry at its most industrial
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 12 december 2005 @ 23:04:56 #280
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_33030586
Maar goed opzich was het en dooie boel. In vergelijking tot eerdere concerten van Franz was het een stuk kalmer / rustiger in het publiek. Oorzaak kan zijn een hoop pubermeisjes met ouders ofzo. Maar goed aankomend jaar nog genoeg mogelijkheden om weer te zien.

En Alex heeft een shirt gehad dus wie weet volgend concert
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_33030657
Ik vond het bepaald geen dooie boel hoor. Maargoed, ik was er eerder niet bij.
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 12 december 2005 @ 23:09:31 #282
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_33030717
quote:
Op maandag 12 december 2005 23:07 schreef JeroenV het volgende:
Ik vond het bepaald geen dooie boel hoor. Maargoed, ik was er eerder niet bij.
Zolang je je zelf maar vermaakt heb

Ik kijk gewoon even terug naar eerdere optredens en het viel mij en anderen op. En ja ik stond gewoon vooraan te dansen en gek te doen.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_33031759
Er heeft een paar keer een muziekagenda.nl shirt voor me gestaan. .

Maar het was echt wel heel erg megavet. . Ze speelden echt heel erg gaaf en de sfeer vond ik ook super. Op van die huilende kippenmeisjes na die helemaal in paniek raakten toen mensen begonnen te springen en die dan hun stoere vriend inschakelen om iedereen die ook maar een meter in de buurt van hun liefje durven te komen weg te duwen. Dan vraag ik me echt af waarom je zo ver vooraan gaat staan, als je daar niet tegen staat moet je maar gaan zitten. .
Oh, en op het einde, dat kotsende kind was ook echt ranzig.

Verder uiteraard alleen maar positieve dingen. . De bassist had ik nog nooit zien lachen, dus dat 'ie dat gister wel deed was een enorme vooruitgang. De garderobe werkte (voor mij) dit keer stukken beter dan de vorige keer. Er was geeneen nummer dat ik miste dat ze niet gespeeld hadden. Outsiders was echt geniaal. . En This Fire, tja, dat is natuurlijk eigenlijk toch wel hun ultieme livenummer. Ik begon vooraan links van het podium en eindigde ergens een aan de rechterzijkant. .

Wanneer komen ze weer?
  Moderator maandag 12 december 2005 @ 23:44:49 #284
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_33031778
quote:
Op maandag 12 december 2005 23:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar goed opzich was het en dooie boel. In vergelijking tot eerdere concerten van Franz was het een stuk kalmer / rustiger in het publiek. Oorzaak kan zijn een hoop pubermeisjes met ouders ofzo. Maar goed aankomend jaar nog genoeg mogelijkheden om weer te zien.

En Alex heeft een shirt gehad dus wie weet volgend concert
Jij weet meer dan ik blijkbaar, vertel? Zijn er al optredens van FF bekend in Nederland het aankomende jaar? I'll be there!
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_33032920
lijkt me sterk dat ze 2 keer komen toch? :/

en idd bassist voor het eerst zien lachen ja, erg grappig
pi_33034618
Ik ben superblij! Wat mij betreft is het een top3-verhaal van alle concerten die ik tot nu toe bezocht heb (en dat zijn er echt wel een aantal!). Ik vond Alex lekker op dreef. En dat deden ze. 21.00 uur sharp stonden de vier heren van FF ineens met z'n vijven op het podium. Wie was die vijfde dan? Geen idee. Maar wel leuk! Natuurlijk een aantal hits als Take me Out, Do You Want To, Michael en This Fire en ergens tussendoor kregen we drie drummers voor de prijs van een, superstukje! Jaqueline begon heel integer, heel sereen, maar veranderde al snel in weer een rocky song. Outsiders was heerlijk. I'm Your Villain snerpte aan alle kanten maar dat mocht ook. Mijn hoogtepunt was toch echt Eleanor Put Your Boots On: kippevel en een koude rilling over m'n rug. Ai ai ai ai ai wat ontzettend mooi! Eens hoor: dat het te hard was voor de originele ballad maar naar dit nummer had ik zo uitegeken dat ik vantevoren al had bepaald dat het goed zou zijn. Walk Away was echt goed, nieuwe single van de heren en uiteraard kende heel het publiek de songtekst. Met z'n allen meebrullen dus.

Irritatiepunt is, begrijpelijk, die vriendinnetjes die hun vriendjes inzetten om mensen van ze af te duwen. Aan de andere kant ben ik gewoon GEEN springer maar iemand die net zoveel voor het kaartje betaalt als ieder ander en ook graag een goed beeld wil hebben. Ik stond op 1/3 van het podium ongeveer. Mijn vriendjes hebben geen mensen voor me weggedrukt, op zich hoor je me niet klagen over springende mensen maar wat ik altijd wel jammer vind is dat ze per se OP MIJ moeten springen. Daar heb ik zo in 't algemeen wat minder behoefte aan, zeg maar. Vooral vanwege best wel sterke schoenen aan maar toch weten ze op marcabere wijze mijn grote tenen te verbrijzelen. Ander irrtatiepunt: de gemiddelde leeftijd. Mijn god, zelfs een vader (ongeveer 50 jaar, grijs, EO-uitstraling maar wel 4 knappe dochters tussen de 11 en 16) zonder ritmegevoel.

In het kader van herkenbaarheid: ik had een knalrode broek, zwart shirtje, 2 knappe mannen bij me en ik stond zo in de buurt van die twee halve zolen met hun zwartgeverfde banen rond hun ogen. Gezien?!
  dinsdag 13 december 2005 @ 03:13:49 #287
55098 Laurabeest
pi_33034815
Eleanor was idd zoooooo mooi
laten we het er maar op houden dat het komt doordat je in de bieb altijd zo drug bezig bent ;)
  dinsdag 13 december 2005 @ 03:14:24 #288
55098 Laurabeest
pi_33034818
quote:
Op maandag 12 december 2005 17:46 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Daar waren er zoveel van..
Van jou maar 1
pi_33035971
Iemand die meid gezien met een soort van onderbroek warop haar telefoonnummer stond?

You know what I am. I'm yours!

en dat dan het hele concert aan Alex tonen........
pi_33037927
dammit nog steeds een piep in me oren
pi_33037977
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 08:50 schreef Evertje het volgende:
Iemand die meid gezien met een soort van onderbroek warop haar telefoonnummer stond?

You know what I am. I'm yours!

en dat dan het hele concert aan Alex tonen........
Dat meisje was een vriendin van een vriend van me met wie ik naar het concert ben geweest (volgt u het nog?).
Dat ding hadden ze op Lowlands schijnbaar ook al bij. .
pi_33038198
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 03:14 schreef Laurabeest het volgende:

[..]

Van jou maar 1
Er kan er maar 1 de winnaar zijn
pi_33038777
quote:
Op maandag 12 december 2005 00:37 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ben net thuis, was erg vet

Kan niet wachten op foto's

en The Rakes..wat aan kankerschijtband is dat zeg gvd
Zoals ik eerder zei vond ik ze best leuk, had beetje slechte kwaliteit muziek van ze gedownload maar via hun site kan je ook luisteren.. Heb het album ook al gevonden, dus ga eens even wat meer naar luisteren..

Mijn bluetooth stick heeft het even begeven, dus filmpjes duren nog even..
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_33038974
The Rakes waren echt heel vet. .
pi_33039120
Had al wat via hun site geluisterd en dat vond ik dus ook 3 keer niks En wat stond die zanger de hele tijd als een vers lid van de jostiband te dansen?
pi_33039876
zo zijn the rakes nu eenmaal... zij worden de band genoemd die het uit de maat dansen weer helemaal hip maken.... ze zijn live echt super...

overigens als je iets op zijn dans aan te merken hebt, hoe kan je dan franz ferdinand leuk vinden? die staan ook niet bepaald stil...
Spread your love like a fever!
pi_33039979
Maar die doen niet zo debiel als die zanger van The Rakes..
De gitarist van Franz danst teminste erg grappig En hij zal het wel niet zo lang meer kunnen volhouden als die zo met ze hele elleboog gitaar blijft spelen Dat vind ik wel grappig om te zien, maar die zanger was gewoon raar. Vind het leuk voor ze dat de rest van het publiek het wel leuk vond hoor, maar ik persoonlijk vond het alleen niks
pi_33040546
ik vond die zanger van de rakes juist koel.. lekker gek en nog goede muziek ook..
pi_33040599
Kwam denk ik ook wel een beetje omdat ik zaterdag ook naar een concert was geweest en daar nogal moe/doof van was hehehe..

Trouwens iemand nog foto's? Op mojo komen ze denk ik vandaag of morgen wel, maar ik zag echt een helehoop mensen foto's maken dus iemand hier moet vast wel iets hebben toch?
  dinsdag 13 december 2005 @ 14:04:54 #300
14270 prototype
GOD BLESS BLOC PARTY
pi_33042581
Ben ik de enige die nog last heeft van spierpijn in de kuiten van het springen en stoer doen?
Price of Gas, keeps on rising, nothing comes for free.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')