quote:http://www.2look.nl
Gratis site met webcams, profielen, chat, foto albums, forum etc
registreer nu je naam via http://www.2look.nl
Oftewel, Bacardi Redlabel?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:40 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Niets. Maar dat is dus wel écht het laatste waar ik me druk om maak.
Maar ik moet toegeven, met mijn nick 'Redrum' trek ik geen volle zalen..
Draai de naam eens om.
Jup, kon er ook wel om lachenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:53 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Dat heet in de volksmond onvolwassen gedrag.
Ik denk dat ik zelf maar eens zo'n datingcommunity op poten ga zetten. Valt volgens mij goed geld aan te verdienen als ik de verhalen zo hoor...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:54 schreef UncleFunk het volgende:
Heeft er trouwens hier iemand ervaring met Match.com Nederland?
21quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:59 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Hoe oud waren ze? Kan ook met de leeftijd te maken hebben natuurlijk...
Match.com is van MSN he, of ze hebben in elk geval een samenwerkingsverband met hen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:58 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zelf maar eens zo'n datingcommunity op poten ga zetten. Valt volgens mij goed geld aan te verdienen als ik de verhalen zo hoor...
Wist ik niet. Daar zit dus een grote vis achter. Hoe zit dat met Lexa en Relatieplanet? Zit daar 1 bedrijf achter of weet je dit niet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:00 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Match.com is van MSN he, of ze hebben in elk geval een samenwerkingsverband met hen.
Da's vaak 't hele punt, je mag al bijna niks meer verwachten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:06 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Daar mag je toch wel enigzins volwassen gedrag van verwachten of niet?
Ik weet het niet, maar ik ga er niet vanuit dat het van dezelfde organisatie is. Leuke link trouwens over de grootste datingsite: http://www.start2date.nl/degrootstedatingsite.php Wel uit 2004, maar het klopt denk ik nog steeds aardig.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:05 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Wist ik niet. Daar zit dus een grote vis achter. Hoe zit dat met Lexa en Relatieplanet? Zit daar 1 bedrijf achter of weet je dit niet.
Helaas inderdaad.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:08 schreef suikerzoet het volgende:
[..]
Da's vaak 't hele punt, je mag al bijna niks meer verwachten.
Nou, als je het eisenpakket van sommigen leest...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:08 schreef suikerzoet het volgende:
[..]
Da's vaak 't hele punt, je mag al bijna niks meer verwachten.
Dat is waar, ze kunnen een heleboel noten op hun zang hebben. De vraag is echter: hoe zijn ze zelf, hebben ze wel iets te bieden? Ze doen wel alsof ze zo perfect zijn, maar dat is niet meer dan schijn.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:12 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Nou, als je het eisenpakket van sommigen leest...![]()
Ik kan met jouw post instemmen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:16 schreef Knuf het volgende:
Waar ik wel benieuwd naar ben is het volgende. Wat is jullie verwachtingspatroon als je een date met iemand hebt? Het geijkte antwoord op deze vraag is natuurlijk: ik verwacht niks, hoop dat het leuk wordt en als er meer in zit dan vriendschap is dat moo meegenomen. Ik zeg dat zelf ook altijd tegen mijn dates als ze het vragen. Maar als ik heel eerlijk ben tegen mezelf verwacht ik eigenlijk wel meer. Je hebt een leuk contact met iemand, diegene heeft het soort uiterlijk waar ik op val (ik spreek nooit dates af met iemand waarvan ik denk dat ze niet m'n type zijn) en de insteek van mijn dates is echt wel dat ik hoop dat je er een leuke relatie aan over houdt.
Hoe zit dat bij jullie?
Ben ik nog niet over uit, heb pas met 1 persoon kennisgemaakt. Toen dacht ik er inderdaad zo over. Maar ik snap ook wel dat dat niet zo blijft. Je gaat niet keer op keer iemand ontmoeten met diezelfde insteek. Maar ik kan me ook wel voorstellen dat als het een paar keer op niks uitloopt, dat ik het dan wel voor gezien houd.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:16 schreef Knuf het volgende:
Waar ik wel benieuwd naar ben is het volgende. Wat is jullie verwachtingspatroon als je een date met iemand hebt? Het geijkte antwoord op deze vraag is natuurlijk: ik verwacht niks, hoop dat het leuk wordt en als er meer in zit dan vriendschap is dat moo meegenomen. Ik zeg dat zelf ook altijd tegen mijn dates als ze het vragen. Maar als ik heel eerlijk ben tegen mezelf verwacht ik eigenlijk wel meer. Je hebt een leuk contact met iemand, diegene heeft het soort uiterlijk waar ik op val (ik spreek nooit dates af met iemand waarvan ik denk dat ze niet m'n type zijn) en de insteek van mijn dates is echt wel dat ik hoop dat je er een leuke relatie aan over houdt.
Hoe zit dat bij jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |