abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29771619
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 20:03 schreef Christine het volgende:
Ik kreeg net een berichtje van iemand van 36, terwijl ik duidelijk heb staan dat ik tot 30 jaar zoek. Waarom lézen ze nou niet wat je schrijft...
Dat lezen ze heus wel. Wat denk jij dan?
The feasibility of an idea is inversely proportional to its initial apparent plausibility. .
pi_29772174
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 14:59 schreef suikerzoet het volgende:
Ik zou zelf nooit gaan uit eten op 'n eerste date, om die reden. Als het tegenvalt dan zit je daar maar wat te kauwen en duurt het allemaal veel te lang. Liever eerst ergens wat gaan drinken, mocht het klikken dan zou je daarna altijd nog kunnen gaan eten of iets anders gaan doen.
The good old clichés. Uit eten, eten, kauwen, drinken, iets anders gaan doen.
Ik streep maar even aan wat je zelf hebt gezegd.

Ik werd bij mijn laatste 3 dates uitgenodigd bij het meisje thuis. Is dit dan misschien apart? Ik vind het eigenlijk dan toch wel merkwaardig dat veel mensen tegen de betaling voor een datingsite zitten aan te hinken, maar zodra men beet heeft moet de ontmoeting plaats vinden in een (pleonasme: niet goedkoop) restaurant.

Ik heb nog steeds wat met mijn date van ruim een maand geleden. Ze zit nu een weekendje op lowlands, ben ik haar weer even kwijt.
The feasibility of an idea is inversely proportional to its initial apparent plausibility. .
pi_29772520
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 18:51 schreef Christine het volgende:
Dit is geen tvp.
pi_29772525
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 20:18 schreef UncleFunk het volgende:
Waar moet een goede nickname aan voldoen?
.
pi_29772541
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 22:29 schreef StephanL het volgende:
Wat doen de fokkers hier eigenlijk? Laten de mannelijke fokkers de vrouwen naar zich toe komen voor de eerste date of ga je naar haar toe.
Dat is mij om het even. Ik laat het in eerste instantie van haar afhangen.
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 23:14 schreef suikerzoet het volgende:
Wat doen jullie met mensen waarvan je 100% zeker weet dat het geen relatiemateriaal is, maar waarvan je wel de indruk hebt dat het een heel interessant en leuk persoon kan zijn voor een gewone vriendschap?
Vriendschappen zijn altijd welkom. .
pi_29772554
[insert nickname]

GeileHans53
pi_29772959
Op de eerste date ben ik naar hem toe gegaan, op de tweede date hij naar mij. Ik nodig voor een eerste date ook wel eens iemand uit om bij mij thuis te komen eten.
pi_29772962
Ik ga trouwens bijna altijd uit eten op een eerste date. Dat vind ik gewoon leuk. En als het niet klikt, heb je toch nog lekker eten. En als ik zelf kook, ben ik meestal meer geld kwijt, want ik ben een uitslover op dat gebied.
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 07:54:13 #84
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_29773137
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 03:40 schreef ARKON het volgende:
[insert nickname]

GeileHans53
Ja, die slaat aan
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_29774025
Ik spreek bijna altijd af in mijn woonplaats. Heb mijn portie players e.d. inmiddels wel gehad en ben er achter dat juist de players niet echt bereid zijn (ver) te reizen voor een date. Dus door eerste date altijd in mijn woonplaats plaats te laten vinden filter ik al een aantal foute mannetjes ;-). Als het iemand is waar ik al wat langer contact mee hen nodig ik zo iemand wel eens bij me thuis uit en ga ik koken. Dan moet ik iemand echt al wel zien zitten als potentieel vriendje......anders krijgt iemand m'n adres niet bij een eerste date. Voordeel van thuis afspreken vind ik dat ik dan een beetje controle heb over hoe zo'n avond verloopt EN ik dingen als foto-albums, dvd's, computer bij de hand heb om stiltes op te vullen mocht dat nodig zijn. Bij vagere "kennissen" spreek ik in de stad af en gaan we wat drinken/uit eten.

Wat ik bij iedere date weer moeilijk vind is het moment waarop "onthuld" moet gaan worden of je elkaar ziet zitten of niet. Weet nooit wat ik dan moet zeggen of vragen. Dus meestal is m'n date me voor en die vraagt dan iets in de trant van "en? hoe vind je het gaan?"......en dan moet IK dus als eerste vertellen wat ik denk of voel.......ENG!.

Morgen is mijn grote date-met-wel-heel-erg-leuke-man! We springen in het diepe en hebben een hele lange date gepland staan omdat we allebei het gevoel hebben dat het hoe dan ook wel gezelllig gaat worden. Begin van de middag afgesproken......dan een stadswandeling, daarna eten en de avond is nog niet echt ingevuld maar ik wil wel naar de film ofzo. Ben best nerveus omdat ik 'm stiekem al best wel heeeeeel erg leuk vind haha.

De zin die ik morgen absoluut niet wil horen is "ik vind je heel erg leuk en aardig, MAAR......".......
En ik wilde dat ik een klein beetje beter zou zijn in het "lezen" van de signalen. Ik kan het gewoon nooit inschatten of iemand me ziet zitten of niet....

Als iemand daar nog tips over heeft........GRAAG
Als je me zou vragen wat de mooiste dag van m'n leven was, zal ik antwoorden dat ik hoop dat die nog moet komen...
pi_29774327
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 09:29 schreef Knuf het volgende:
......
Wat ik bij iedere date weer moeilijk vind is het moment waarop "onthuld" moet gaan worden of je elkaar ziet zitten of niet. Weet nooit wat ik dan moet zeggen of vragen. Dus meestal is m'n date me voor en die vraagt dan iets in de trant van "en? hoe vind je het gaan?"......en dan moet IK dus als eerste vertellen wat ik denk of voel.......ENG!.
......
Inderdaad erg herkenbaar.... ik kreeg het dan ook niet uit mijn strot bij de laatste ontmoeting. Vond ik best raar van mezelf, normaal kan ik wel open en direct zijn. Het was erg leuk maar fysiek vond ik hem niet aantrekkelijk. Het contact is nu verbroken, maar die reden heb ik hem nooit gezegd. Weet ook niet of het goed zou zijn geweest. Hij zal me nu wel een enorm stom wijf vinden, so be it.
pi_29774693
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 23:14 schreef suikerzoet het volgende:
Ok, dan heb ik nog een vraagje:
Wat doen jullie met mensen waarvan je 100% zeker weet dat het geen relatiemateriaal is, maar waarvan je wel de indruk hebt dat het een heel interessant en leuk persoon kan zijn voor een gewone vriendschap? Ga je er energie in steken of laat je het voor wat het is, en richt je je alleen op die potentiele date / partner?
Persoonlijk zou ik daar geen energie in steken. Het liefst ben ik maar bezig met één persoon tegelijk, hoogstens twee.
pi_29774750
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 03:30 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

.
Wat is er zo vreemd aan deze vraag?
pi_29774814
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 09:29 schreef Knuf het volgende:

De zin die ik morgen absoluut niet wil horen is "ik vind je heel erg leuk en aardig, MAAR......".......
En ik wilde dat ik een klein beetje beter zou zijn in het "lezen" van de signalen. Ik kan het gewoon nooit inschatten of iemand me ziet zitten of niet....

Als iemand daar nog tips over heeft........GRAAG
Ik vind dat ook moeilijk om in te schatten en heb er helaas geen tips voor. Het kwam bij mij iedere keer neer op de vraag: wat vond je ervan?
pi_29774975
Brrrr, ja en het ergste is dan als jij vrolijk antwoord van : "vindt het heel erg leuk met je en hoop dat jij er net zo over denkt..."........en dan volgt er een stamelend "vind het ook gezellig MAAAARRRRRRRR".

En NOG erger (en zelf meegemaakt): Superavond gehad met iemand, veel gelachen, geflirt en uiteindelijk op ZIJN initiatief gezoend"...... Direct daarna "vind het een geslaagde date maar zie jou niet als relatiemateriaal"........GLOEIENDE GLOEIENDE.......!!!!!! Waarom zoen je me dan EIKEL??? ;-)

Shit zeg, niet teveel aan dit soort voorbeelden denken nu......morgen moet het anders gaan! ;-)
Als je me zou vragen wat de mooiste dag van m'n leven was, zal ik antwoorden dat ik hoop dat die nog moet komen...
pi_29775032
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 10:24 schreef Knuf het volgende:
Brrrr, ja en het ergste is dan als jij vrolijk antwoord van : "vindt het heel erg leuk met je en hoop dat jij er net zo over denkt..."........en dan volgt er een stamelend "vind het ook gezellig MAAAARRRRRRRR".

En NOG erger (en zelf meegemaakt): Superavond gehad met iemand, veel gelachen, geflirt en uiteindelijk op ZIJN initiatief gezoend"...... Direct daarna "vind het een geslaagde date maar zie jou niet als relatiemateriaal"........GLOEIENDE GLOEIENDE.......!!!!!! Waarom zoen je me dan EIKEL??? ;-)

Shit zeg, niet teveel aan dit soort voorbeelden denken nu......morgen moet het anders gaan! ;-)
Ik heb ook wel eens meegemaakt dat tijdens de date gezegd werd door haar dat ze het superleuk vond. Thuisgekomen kwam ze online op MSN om te zeggen dat ze me nooit meer hoefde te zien
pi_29775487
Ooooooo dat vind ik ZO flauw! Is het dan zooo moeilijk om gewoon eerlijk te zijn tegen iemand?
Ik geef toe dat ik ook niet heel erg bot tijdens de date ga zeggen van "dit NOOIT meer" maar als de vraag komt of we nog een keer gaan afspreken en ik vind dat geen goed plan dan zeg ik meestal zoiets van "ik vond het gezellig maar ik weet nog niet zeker of we het over gaan doen, daar ga ik over nadenken"......op zich lijkt dat me redelijk duidelijk toch?
pi_29775612
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 10:44 schreef Knuf het volgende:
Ooooooo dat vind ik ZO flauw! Is het dan zooo moeilijk om gewoon eerlijk te zijn tegen iemand?
Ik geef toe dat ik ook niet heel erg bot tijdens de date ga zeggen van "dit NOOIT meer" maar als de vraag komt of we nog een keer gaan afspreken en ik vind dat geen goed plan dan zeg ik meestal zoiets van "ik vond het gezellig maar ik weet nog niet zeker of we het over gaan doen, daar ga ik over nadenken"......op zich lijkt dat me redelijk duidelijk toch?
Die uitspraak heb ik ook twee keer te horen gekregen bij dates via internet, en dan weet je gelijk waar je aan toe bent. Als er sprake was van een klik, zou dit niet gezegd worden.
pi_29775614
Ik vind dat je dat beter niet meteen kunt bespreken. Het moet allemaal even bezinken voordat je kunt zeggen wat je vond. Heb ik dan toch.
pi_29775796
Hmmm, aan het eind van een date weet ik echt wel of ik iemand leuk vind of niet hoor. Daar heb ik geen bedenktijd meer voor nodig. En als het op zich leuk was maar ik twijfel nog of ik verliefd zou kunnen worden dan ga ik wel een 2e date aan om te kijken hoe het verder gaat.

Ik vond eerder ook dat je dat soort dingen niet meteen hoefde te bespreken maar ik vind het nog veel erger om na een geslaagde date dagen "in afwachting" te zijn over de uitslag haha. Ik weet liever meteen waar ik aan toe ben. En al sik terugdenk aan mijn eerste dates waar daadwerkelijk een relatie uit voortgekomen is....had ik ook altijd een 2e date "in the pocket" bij het moment van afscheid nemen op de eerste date. Als je elkaar leuk vind wil je elkaar weer zien lijkt me.
pi_29777032
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 10:11 schreef UncleFunk het volgende:
Wat is er zo vreemd aan deze vraag?
Niets. Maar dat is dus wel écht het laatste waar ik me druk om maak.

Maar ik moet toegeven, met mijn nick 'Redrum' trek ik geen volle zalen. .
Draai de naam eens om.
pi_29777259
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 11:40 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Niets. Maar dat is dus wel écht het laatste waar ik me druk om maak.

Maar ik moet toegeven, met mijn nick 'Redrum' trek ik geen volle zalen. .
Draai de naam eens om.
Ook de minder essentiële zaken worden hier besproken, Murder
pi_29777294
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 13:59 schreef Mickeys het volgende:
Voorbeeldje van te hoge verwachtingen:

De foto die je vaak in je profiel hebt staan zijn de mooiste die je hebt (vind je zelf vaak want je wilt jezelf "verkopen". Via een aantal mailtjes denk je dat er een klik is, maar bij mailen kan je vaak wat langer nadenken over wat je tegen de persoon wil zeggen of hoe je ergens op wilt reageren.

Eenmaal IRL kan je toch bedrogen uitkomen. De persoon ziet er niet uit zoals op de foto (valse foto's of hele oude foto's), de persoon is verschrikkelijk verlegen IRL en er komt geen zinnig woord uit of misschien blijken de interesses toch heel anders te liggen, maar soms kan de manier van praten ook een afkeer geven. Heb dat zelf een keer gehad met een date... het was een rasechte boer, zo sprak hij, zo deed hij (met een vork het griekse eten prakken (ja echt waar) en dan op zijn boers eten) en zo was het ook echt. Een echte regelrechte mega afknapper dus.

we doen ons best Copycat
Maarja, was het eten in ieder geval wel lekker dan?
pi_29777311
Ik heb weer een lang berichtje terug, dus dit is wel een potentiele date, klikt erg goed en veel dezelfde interesses enzo

Ik heb nog geen dates gehad via lexa, maar wel via fora, en dan was het nooit zo dat we gelijk dezelfde avond al gingen bespreken wat we er van vonden. Als er direct een tweede date gepland werd dan wist je wel dat het goed zat en anders hadden we het er later over hoe we het vonden gaan en of het voor herhaling vatbaar was.

En op de avond zelf zeggen dat je het superleuk vond en dan later op msn zeggen dat je diegene nooit meer hoeft te zien is echt lullig

Knuf, heel veel plezier en succes met je date morgen
pi_29777369
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 10:26 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Ik heb ook wel eens meegemaakt dat tijdens de date gezegd werd door haar dat ze het superleuk vond. Thuisgekomen kwam ze online op MSN om te zeggen dat ze me nooit meer hoefde te zien
Dat heet in de volksmond onvolwassen gedrag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')