Dat lezen ze heus wel. Wat denk jij dan?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:03 schreef Christine het volgende:
Ik kreeg net een berichtje van iemand van 36, terwijl ik duidelijk heb staan dat ik tot 30 jaar zoek. Waarom lézen ze nou niet wat je schrijft...
The good old clichés. Uit eten, eten, kauwen, drinken, iets anders gaan doen.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:59 schreef suikerzoet het volgende:
Ik zou zelf nooit gaan uit eten op 'n eerste date, om die reden. Als het tegenvalt dan zit je daar maar wat te kauwen en duurt het allemaal veel te lang. Liever eerst ergens wat gaan drinken, mocht het klikken dan zou je daarna altijd nog kunnen gaan eten of iets anders gaan doen.
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:18 schreef UncleFunk het volgende:
Waar moet een goede nickname aan voldoen?
Dat is mij om het even. Ik laat het in eerste instantie van haar afhangen.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:29 schreef StephanL het volgende:
Wat doen de fokkers hier eigenlijk? Laten de mannelijke fokkers de vrouwen naar zich toe komen voor de eerste date of ga je naar haar toe.
Vriendschappen zijn altijd welkom.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:14 schreef suikerzoet het volgende:
Wat doen jullie met mensen waarvan je 100% zeker weet dat het geen relatiemateriaal is, maar waarvan je wel de indruk hebt dat het een heel interessant en leuk persoon kan zijn voor een gewone vriendschap?
Ja, die slaat aanquote:
Inderdaad erg herkenbaar.... ik kreeg het dan ook niet uit mijn strot bij de laatste ontmoeting. Vond ik best raar van mezelf, normaal kan ik wel open en direct zijn. Het was erg leuk maar fysiek vond ik hem niet aantrekkelijk. Het contact is nu verbroken, maar die reden heb ik hem nooit gezegd. Weet ook niet of het goed zou zijn geweest. Hij zal me nu wel een enorm stom wijf vinden, so be it.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:29 schreef Knuf het volgende:
......
Wat ik bij iedere date weer moeilijk vind is het moment waarop "onthuld" moet gaan worden of je elkaar ziet zitten of niet. Weet nooit wat ik dan moet zeggen of vragen. Dus meestal is m'n date me voor en die vraagt dan iets in de trant van "en? hoe vind je het gaan?"......en dan moet IK dus als eerste vertellen wat ik denk of voel.......ENG!.
......
Persoonlijk zou ik daar geen energie in steken. Het liefst ben ik maar bezig met één persoon tegelijk, hoogstens twee.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:14 schreef suikerzoet het volgende:
Ok, dan heb ik nog een vraagje:
Wat doen jullie met mensen waarvan je 100% zeker weet dat het geen relatiemateriaal is, maar waarvan je wel de indruk hebt dat het een heel interessant en leuk persoon kan zijn voor een gewone vriendschap? Ga je er energie in steken of laat je het voor wat het is, en richt je je alleen op die potentiele date / partner?
Ik vind dat ook moeilijk om in te schatten en heb er helaas geen tips voor. Het kwam bij mij iedere keer neer op de vraag: wat vond je ervan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:29 schreef Knuf het volgende:
De zin die ik morgen absoluut niet wil horen is "ik vind je heel erg leuk en aardig, MAAR......".......
En ik wilde dat ik een klein beetje beter zou zijn in het "lezen" van de signalen. Ik kan het gewoon nooit inschatten of iemand me ziet zitten of niet....
Als iemand daar nog tips over heeft........GRAAG
Ik heb ook wel eens meegemaakt dat tijdens de date gezegd werd door haar dat ze het superleuk vond. Thuisgekomen kwam ze online op MSN om te zeggen dat ze me nooit meer hoefde te zienquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:24 schreef Knuf het volgende:
Brrrr, ja en het ergste is dan als jij vrolijk antwoord van : "vindt het heel erg leuk met je en hoop dat jij er net zo over denkt..."........en dan volgt er een stamelend "vind het ook gezellig MAAAARRRRRRRR".
En NOG erger (en zelf meegemaakt): Superavond gehad met iemand, veel gelachen, geflirt en uiteindelijk op ZIJN initiatief gezoend"...... Direct daarna "vind het een geslaagde date maar zie jou niet als relatiemateriaal"........GLOEIENDE GLOEIENDE.......!!!!!! Waarom zoen je me dan EIKEL??? ;-)
Shit zeg, niet teveel aan dit soort voorbeelden denken nu......morgen moet het anders gaan! ;-)
Die uitspraak heb ik ook twee keer te horen gekregen bij dates via internet, en dan weet je gelijk waar je aan toe bent. Als er sprake was van een klik, zou dit niet gezegd worden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:44 schreef Knuf het volgende:
Ooooooo dat vind ik ZO flauw! Is het dan zooo moeilijk om gewoon eerlijk te zijn tegen iemand?
Ik geef toe dat ik ook niet heel erg bot tijdens de date ga zeggen van "dit NOOIT meer" maar als de vraag komt of we nog een keer gaan afspreken en ik vind dat geen goed plan dan zeg ik meestal zoiets van "ik vond het gezellig maar ik weet nog niet zeker of we het over gaan doen, daar ga ik over nadenken"......op zich lijkt dat me redelijk duidelijk toch?
Niets. Maar dat is dus wel écht het laatste waar ik me druk om maak.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:11 schreef UncleFunk het volgende:
Wat is er zo vreemd aan deze vraag?
Ook de minder essentiële zaken worden hier besproken, Murderquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:40 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Niets. Maar dat is dus wel écht het laatste waar ik me druk om maak.
Maar ik moet toegeven, met mijn nick 'Redrum' trek ik geen volle zalen..
Draai de naam eens om.
Maarja, was het eten in ieder geval wel lekker dan?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:59 schreef Mickeys het volgende:
Voorbeeldje van te hoge verwachtingen:
De foto die je vaak in je profiel hebt staan zijn de mooiste die je hebt (vind je zelf vaak want je wilt jezelf "verkopen". Via een aantal mailtjes denk je dat er een klik is, maar bij mailen kan je vaak wat langer nadenken over wat je tegen de persoon wil zeggen of hoe je ergens op wilt reageren.
Eenmaal IRL kan je toch bedrogen uitkomen. De persoon ziet er niet uit zoals op de foto (valse foto's of hele oude foto's), de persoon is verschrikkelijk verlegen IRL en er komt geen zinnig woord uit of misschien blijken de interesses toch heel anders te liggen, maar soms kan de manier van praten ook een afkeer geven. Heb dat zelf een keer gehad met een date... het was een rasechte boer, zo sprak hij, zo deed hij (met een vork het griekse eten prakken (ja echt waar) en dan op zijn boers eten) en zo was het ook echt. Een echte regelrechte mega afknapper dus.
we doen ons best Copycat
Dat heet in de volksmond onvolwassen gedrag.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:26 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens meegemaakt dat tijdens de date gezegd werd door haar dat ze het superleuk vond. Thuisgekomen kwam ze online op MSN om te zeggen dat ze me nooit meer hoefde te zien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |