abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29777418
Heeft er trouwens hier iemand ervaring met Match.com Nederland?
pi_29777444
spamalert!

kreeg op lexa een berichtje met de volgende tekst:
quote:
http://www.2look.nl

Gratis site met webcams, profielen, chat, foto albums, forum etc

registreer nu je naam via http://www.2look.nl
pi_29777454
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 11:40 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Niets. Maar dat is dus wel écht het laatste waar ik me druk om maak.

Maar ik moet toegeven, met mijn nick 'Redrum' trek ik geen volle zalen. .
Draai de naam eens om.
Oftewel, Bacardi Redlabel?
pi_29777490
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 11:53 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Dat heet in de volksmond onvolwassen gedrag.
Jup, kon er ook wel om lachen
pi_29777531
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 11:54 schreef UncleFunk het volgende:
Heeft er trouwens hier iemand ervaring met Match.com Nederland?
Ik denk dat ik zelf maar eens zo'n datingcommunity op poten ga zetten. Valt volgens mij goed geld aan te verdienen als ik de verhalen zo hoor...
pi_29777560
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 11:57 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Jup, kon er ook wel om lachen
Hoe oud waren ze? Kan ook met de leeftijd te maken hebben natuurlijk...
pi_29777572
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 11:59 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Hoe oud waren ze? Kan ook met de leeftijd te maken hebben natuurlijk...
21
pi_29777593
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 11:58 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Ik denk dat ik zelf maar eens zo'n datingcommunity op poten ga zetten. Valt volgens mij goed geld aan te verdienen als ik de verhalen zo hoor...
Match.com is van MSN he, of ze hebben in elk geval een samenwerkingsverband met hen.
pi_29777748
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 12:00 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Match.com is van MSN he, of ze hebben in elk geval een samenwerkingsverband met hen.
Wist ik niet. Daar zit dus een grote vis achter. Hoe zit dat met Lexa en Relatieplanet? Zit daar 1 bedrijf achter of weet je dit niet.
pi_29777781
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 11:59 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

21
Daar mag je toch wel enigzins volwassen gedrag van verwachten of niet?
pi_29777855
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 12:06 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Daar mag je toch wel enigzins volwassen gedrag van verwachten of niet?
Da's vaak 't hele punt, je mag al bijna niks meer verwachten.
pi_29777902
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 12:05 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Wist ik niet. Daar zit dus een grote vis achter. Hoe zit dat met Lexa en Relatieplanet? Zit daar 1 bedrijf achter of weet je dit niet.
Ik weet het niet, maar ik ga er niet vanuit dat het van dezelfde organisatie is. Leuke link trouwens over de grootste datingsite: http://www.start2date.nl/degrootstedatingsite.php Wel uit 2004, maar het klopt denk ik nog steeds aardig.
http://www.mediafact.nl/comments.php?id=D8435_0_1_0_C is ook aardig om te lezen, deze linkt door naar bovenstaande site.
pi_29777954
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 12:08 schreef suikerzoet het volgende:

[..]

Helaas inderdaad.
pi_29777987
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 12:08 schreef suikerzoet het volgende:

[..]

Nou, als je het eisenpakket van sommigen leest...
pi_29778042
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 12:12 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Nou, als je het eisenpakket van sommigen leest...
Dat is waar, ze kunnen een heleboel noten op hun zang hebben. De vraag is echter: hoe zijn ze zelf, hebben ze wel iets te bieden? Ze doen wel alsof ze zo perfect zijn, maar dat is niet meer dan schijn.
pi_29778099
Volgens Start2date.nl bestaan er in Nederland en België samen zo'n 100 à 200 datingsites
pi_29778123
Waar ik wel benieuwd naar ben is het volgende. Wat is jullie verwachtingspatroon als je een date met iemand hebt? Het geijkte antwoord op deze vraag is natuurlijk: ik verwacht niks, hoop dat het leuk wordt en als er meer in zit dan vriendschap is dat moo meegenomen. Ik zeg dat zelf ook altijd tegen mijn dates als ze het vragen. Maar als ik heel eerlijk ben tegen mezelf verwacht ik eigenlijk wel meer. Je hebt een leuk contact met iemand, diegene heeft het soort uiterlijk waar ik op val (ik spreek nooit dates af met iemand waarvan ik denk dat ze niet m'n type zijn) en de insteek van mijn dates is echt wel dat ik hoop dat je er een leuke relatie aan over houdt.

Hoe zit dat bij jullie?
Als je me zou vragen wat de mooiste dag van m'n leven was, zal ik antwoorden dat ik hoop dat die nog moet komen...
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 12:18:27 #118
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_29778177
ik weet wel dat relatieplanet en iwannadate van dezelfde maker is
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_29778212
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 12:16 schreef Knuf het volgende:
Waar ik wel benieuwd naar ben is het volgende. Wat is jullie verwachtingspatroon als je een date met iemand hebt? Het geijkte antwoord op deze vraag is natuurlijk: ik verwacht niks, hoop dat het leuk wordt en als er meer in zit dan vriendschap is dat moo meegenomen. Ik zeg dat zelf ook altijd tegen mijn dates als ze het vragen. Maar als ik heel eerlijk ben tegen mezelf verwacht ik eigenlijk wel meer. Je hebt een leuk contact met iemand, diegene heeft het soort uiterlijk waar ik op val (ik spreek nooit dates af met iemand waarvan ik denk dat ze niet m'n type zijn) en de insteek van mijn dates is echt wel dat ik hoop dat je er een leuke relatie aan over houdt.

Hoe zit dat bij jullie?
Ik kan met jouw post instemmen.
pi_29778330
Natuurlijk hoop je op iets, anders begin je niet aan zo'n datingsite.
pi_29778357
quote:

Hoe zit dat bij jullie?
Ben ik nog niet over uit, heb pas met 1 persoon kennisgemaakt. Toen dacht ik er inderdaad zo over. Maar ik snap ook wel dat dat niet zo blijft. Je gaat niet keer op keer iemand ontmoeten met diezelfde insteek. Maar ik kan me ook wel voorstellen dat als het een paar keer op niks uitloopt, dat ik het dan wel voor gezien houd.
pi_29778396
Fijn om een gelijkgestemde te lezen ;-)

Ik denk trouwens dat het bij de meesten wel zo is. Maar wat ik raar vind is dat bijna niemand het hardop durft te zeggen ofzo. Blijkbaar schrikt het af. Ben zelf ook naar m'n dates toe wel vrij snel duidelijk hoe ik er over denk. Als ik je leuk vind, na de date wordt er gezoend en een vervolgafspraak gemaakt dan wil ik daarna voorlopig m'n energie alleen maar in diegene steken. Ik ga dan niet ook nog met anderen daten, laat de datingsite voor wat het is en wil eerst zien hoe e.a.a zich gaat ontwikkelen.
Als je me zou vragen wat de mooiste dag van m'n leven was, zal ik antwoorden dat ik hoop dat die nog moet komen...
pi_29778534
Heb het roer ook wel eens drastisch omgegooid trouwens. Na een aantal teleurstellingen ook wel eens een tijdje ge-fundate. Had ik bijna ieder weekend een afspraakje met een ander potentieeltje. Maar na een paar weken werd ik er alleen maar moe van. WEER een date, weer hetzelfde scenario, weer dezelfde gesprekken. Wel vaak uit eten geweest in die periode haha. Dus nu doe ik dat neit meer, ik spreek pas af met iemand als ik last begin te krijgen van PDV (een door mijn vriendinnen en mij bedachte term die staat voor Pre Date Verliefdheid).
pi_29778662
Ik heb een gratis datingsite gevonden die er aardig uitziet: www.nalo.nl.
pi_29778688
Oh nee, PDV vind ik rampzalig. In het verleden is dat wel eens een complete illusie gebleken. Dan worden de verwachtingen echt veel te hoog...
pi_29778793
quote:

Hoe zit dat bij jullie?
Tja, naturlijk hoop ik wel een relatie te vinden uiteindelijk, maar als dat niet gebeurd vind ik het niet echt een ramp eigenlijk. Ben niet wanhopig op zoek naar een relatie, ben meer op zoek naar gewoon leuke contacten, en als uit een leuk contact een relatie voortkomkt is dat natuurlijk wel het leukst, maar ik treur er niet om als dat niet gebeurd
pi_29778797
Jaaa das het nadeel van PDV, de teleurstelling kan erg groot zijn dan.
pi_29778944
Ik ben ook wel eens bevriend gebleven met een aantal dates van me. Maar uiteindelijk verwaterd dat toch weer. En vaak is het zo dat 1 van de 2 toch meer van de ander wil dan vriendschap.
Alhoewel ik nog niet zo lang geleden een lang weekend op "vakantie" ben geweest met een former-date en dat heel gezellig was.
pi_29779431
quote:

Hoe zit dat bij jullie?
Ik zou precies hetzelfde verwachten als ik op zoek zou zijn.
pi_29779615
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 12:40 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Tja, naturlijk hoop ik wel een relatie te vinden uiteindelijk, maar als dat niet gebeurd vind ik het niet echt een ramp eigenlijk. Ben niet wanhopig op zoek naar een relatie, ben meer op zoek naar gewoon leuke contacten, en als uit een leuk contact een relatie voortkomkt is dat natuurlijk wel het leukst, maar ik treur er niet om als dat niet gebeurd
Ik denk dat, naar mate je ouder wordt, je hier anders tegenaan gaat kijken.
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 13:09:47 #131
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_29779699
ik heb me ook eens aangemeld op nalo.nl..., kijken of er nog reacties komen
To finish first, you first have to finish!
Next race: See you 12 march 2006 Gulf Air Bahrain Grand Prix, Manama
AFC Ajax 4 ever
pi_29780261
Die site (nalo) is wel érg openbaar.
pi_29780351
ook een leuke gratis site meetic.nl
pi_29780491
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 13:28 schreef Knuf het volgende:
ook een leuke gratis site meetic.nl
Ja, maar niet voor mannen.
pi_29780772
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 13:32 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Ja, maar niet voor mannen.
idd, best gemeen dat mannen wel moeten betalen daar.

Ik heb nu 2 mensen waar ik uitgebreid mee mail, die ene wil ik ZEKER ontmoeten, die andere moet ik nog ff zien
pi_29780785
Ik sta maar op 1 site ingeschreven. Heb wel eens op de andere bekende sites gekeken zonder me aan te melden, maar je ziet toch overal dezelfde koppen.
pi_29780909
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 13:07 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Ik denk dat, naar mate je ouder wordt, je hier anders tegenaan gaat kijken.
Waarom zou dat zo moeten zijn? Ik ben nu vier jaar alleen geweest en dat beviel prima. Heb nu wel behoefte aan een relatie, maar ik zou ook erg gelukkig kunnen zijn zonder. Dat is maar waar je je op instelt. Een heel goede vriendin van mij is in de vijftig en die wil absoluut geen relatie, waarschijnlijk nooit meer. Ze vermaakt zich prima in haar eentje.
pi_29780997
weet ook niet of het leeftijdspecifiek is.denk meer persoonssprecifiek.

Pffff, wou dat het morgen was, begin zenuwachtig te worden en begin me ineens af te vragen wat er ook weer zo leuk aan mij is ;-) Waarom gaat een mens ineens aan zichzelf twijfelen als er potentiele liefde in de lucht hangt ? ;-)
pi_29781305
Iemand een idee hoe je aan een man merkt dat 'ie je leuk vind?
pi_29781407
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 13:58 schreef Knuf het volgende:
Tja, bij mij heb ik meestal gewoon een gevoel van offie me leuk vind of niet, heb niet echt gedragingen ofzo waaraan ik dat afleidt.
pi_29781430
quote:
Als man zijnde kan ik daarop maar 1 antwoord geven. Dit kun je niet zien! (Echte) mannen vertellen het gewoon, tenminste, dat zou ik doen. Het afgeven van (subtiele) hints en signalen is naar mijn mening iets geheel vrouwelijks en daar kan ik me persoonlijk niets bij voorstellen.
pi_29781433
quote:
Daar kan ik écht geen antwoord op geven, want ik trek meestal rare types aan dus ik heb waarschijnlijk een heel vertekend beeld van hoe mannen dat laten merken! Dus ik hoop dat er hier flink wat mannen antwoord op gaan geven.
pi_29781703
Pfffff, ik hoopte nog wel op een paar ECHT nuttige antwoorden hihi. Een aantal dingen die mij wel eens opgevallen zijn bij echt-in-mij-geinterresseerde dates:

- Ik heb erg lange nagels en dat wordt wel eens aangegrepen als excuus om m'n hand vast te pakken.
- als je ergens samen naar toe loopt dan gaat 'ie dichterbij me lopen dan "normaal"
- lichaamshouding heel erg naar mij toegedraaid
- veel lachen, ook als daar niet echt een aanleding toe is.

Maar meer dan dat kan ik ook niet verzinnen

Dus ik hoop op meer input haha
pi_29781792
Hee Developersrus, jij zegt dat echte mannen het in jouw ogen gewoon vertellen. Maar dat doe je vast niet halverwege een date? Das pas tegen het einde denk ik? Mag toch aannemen dat je tijdens de date ook wel signalen afgeeft richting jouw dates zodat ze weten dat je ze ziet zitten?
pi_29781967
Ik test het meestal gewoon uit door ze te zoenen.
pi_29782022
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 14:12 schreef Knuf het volgende:
Hee Developersrus, jij zegt dat echte mannen het in jouw ogen gewoon vertellen. Maar dat doe je vast niet halverwege een date? Das pas tegen het einde denk ik? Mag toch aannemen dat je tijdens de date ook wel signalen afgeeft richting jouw dates zodat ze weten dat je ze ziet zitten?
Als je erop doelt dat ik dan overdreven aardig wordt of zo, nee, ik ben altijd beleefd en aardig, ook al zou ik het niet naar mijn zin hebben. Als er aan het eind een klik is, zeg ik dat gewoon recht op de vrouw af. Mocht zij dan niet geinteresseerd zijn, so be it, anders JACKPOT! en spreken we opnieuw af. Ik begrijp die subtiele hints van de vrouwen ook nooit, zeg gewoon waar het op staat, dan weten jullie allebei waar je aan toe bent!
pi_29782037
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 14:12 schreef Knuf het volgende:
Of: hij zegt zó vaak hoe leuk hij je vindt dat je daardoor gewoon een hekel aan hem krijgt Bleh er kan zoveel misgaan he.
pi_29782053
zoen jij als eerste????? Maar dan moet je toch al wel signalen hebben gekregen dat 'ie gezoend wil worden? Is dat wel eens mis gegaan dan? ;-)
pi_29782125
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 14:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik test het meestal gewoon uit door ze te zoenen.
`
Tijdens de eerste afspraak zoen ik nooit recht op de mond. Ik bouw liever wat spanning op voor een eventuele tweede date, dan gelijk prijs te geven. 'T is en blijft immers een spelletje van veroveren en veroverd worden...
pi_29782148
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 14:22 schreef Developersrus het volgende:

[..]

`
Tijdens de eerste afspraak zoen ik nooit recht op de mond. Ik bouw liever wat spanning op voor een eventuele tweede date, dan gelijk prijs te geven. 'T is en blijft immers een spelletje van veroveren en veroverd worden...
Ik zou geen tweede date willen met iemand die niet kan zoenen! Dus liever meteen proberen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')