quote:
die 2 disc digipack van Basic Instinct is wel okquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:20 schreef pascalheister het volgende:
[..]
is er ooit iets fatsoenlijks van RCV gekomen ?
Terminator 2 UE ook, maar ja bij die 2 titels (en nog een paar anderen) zit de bemoeienis van een andere studio erbij.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:57 schreef Timo20 het volgende:
[..]
die 2 disc digipack van Basic Instinct is wel ok
Vreemd, ik heb namelijk wel een 16:9 en DD5.1-versie.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:56 schreef Timo20 het volgende:
[..]
4:3 transfer, stereo geluid (niet eens een 5.1 track), geen extra`s....
is dat niet slecht genoeg??
hate to say "I told you so"quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:59 schreef Durbin het volgende:
[..]
Vreemd, ik heb namelijk wel een 16:9 en DD5.1-versie.
Nou heb ik dat zonet even getest, maar wat is het geluid brak zeg.
good boyquote:Binnenkort ook maar de Criterion aanschaffen dan.![]()
Voor 21.13 euro.quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:07 schreef kinky_queen het volgende:
Voor hoeveel heb je m nou op de mat liggen?
Ben eigenlijk niet zo'n fan van Bol, maar hij was hier volgens mij redelijk cheap.quote:Op zondag 28 augustus 2005 11:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hey, die's niet duur bij Bol
* in overweging neemt.
Blijf die Criterion-prijsverschillen trouwens maf vinden bij cdwow, zit echt geen logica in...quote:
Als bol.com hem voor zo goedkoop aanbiedt, doet de FRS, VanLeest en MM dat ookquote:Op zondag 28 augustus 2005 11:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
* in overweging neemt.
quote:Op zondag 28 augustus 2005 11:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
* in overweging neemt.
Wat zei ik je???quote:Op zondag 28 augustus 2005 13:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als bol.com hem voor zo goedkoop aanbiedt, doet de FRS, VanLeest en MM dat ook
Release datum: 15-09-2005quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:34 schreef Chielus het volgende:
Tja, maar dan mag je waarschijnlijk wel weken wachten. ..
Handige link. Dank u.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:46 schreef Hare het volgende:
Voor Duitsland zou ik gewoon amazon.de nemen, zweden weet ik niet, maar daar is altijd nog dvdtalk om je te helpen:
http://www.dvdtalk.com/forum/showthread.php?t=404640#sweden
Daar staan trouwens ook nog meer sites voor Duitsland op, en voor vele andere landen
Had je hem al gezien? ik heb hem voor de helft gezien (was de laatste film in een marathon op het belgische fantastische film festival) hij is wel grappig van wat ik gezien hadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |