Kill me! Damn wat een über uitgave! Hoewel het super jammer is van die japanse/koreaanse tekensquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:16 schreef Hare het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En nou niet schrikken, maar ik heb hem voor 80 euro incl. verzenden, nieuw en in seal. Ik snap niet dat ik er nog heb over zitten twijfelenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kill me! Damn wat een über uitgave! Hoewel het super jammer is van die japanse/koreaanse tekens![]()
Ik wacht nog eventjesquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:19 schreef kinky_queen het volgende:
Ik kon niet meer w88 op de AB release later dit jaar, ik moet m nu gewoon hebben
Gelukkig zit er ook gewoon een Engelse audiotrack opquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hij is echt supervet! Alleen m'n Japans is niet meer wat het geweest is
waar heb je die vandaan sloerie??quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:19 schreef kinky_queen het volgende:
Ik kon niet meer w88 op de AB release later dit jaar, ik moet m nu gewoon hebben
(heb m al maar Engels nagesynchroniseerd)
[afbeelding]
Hmmm geen ervaring met die shop... is dat wat??quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:27 schreef kinky_queen het volgende:
http://www.chainsawvideo.nl/dvd_details.asp?id=76
prima tent, duur maar levert uitstekendquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:31 schreef AntiChrist het volgende:
Hmmm geen ervaring met die shop... is dat wat??
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:42 schreef Hare het volgende:
[..]
En nou niet schrikken, maar ik heb hem voor 80 euro incl. verzenden, nieuw en in seal. Ik snap niet dat ik er nog heb over zitten twijfelen![]()
Haha, vergeet het maar op ebay hoor. Er stond toevallig op de amazon marktplaats een verkoper die ook naar het buitenland verzond, een unicum, maar wel een fijnequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:52 schreef Dizer het volgende:
[..]Das vet goedkoop man!!!
*zjoeeeef.. naar eBay!
(Ok, ik ben echt verslaafd. 80 Euro voor een dvd = goedkoop![]()
)
cultuurbarbaar. heb je die versie nog steeds ??quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:22 schreef pascalheister het volgende:
[..]
idd, die crap rcv versie maar eens vervangen
we maken allemaal wel eens een foutjequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:21 schreef Timo20 het volgende:
[..]
cultuurbarbaar. heb je die versie nog steeds ??![]()
foutje???quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:22 schreef pascalheister het volgende:
[..]
we maken allemaal wel eens een foutje
quote:
die 2 disc digipack van Basic Instinct is wel okquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:20 schreef pascalheister het volgende:
[..]
is er ooit iets fatsoenlijks van RCV gekomen ?
Terminator 2 UE ook, maar ja bij die 2 titels (en nog een paar anderen) zit de bemoeienis van een andere studio erbij.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:57 schreef Timo20 het volgende:
[..]
die 2 disc digipack van Basic Instinct is wel ok
Vreemd, ik heb namelijk wel een 16:9 en DD5.1-versie.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:56 schreef Timo20 het volgende:
[..]
4:3 transfer, stereo geluid (niet eens een 5.1 track), geen extra`s....
is dat niet slecht genoeg??
hate to say "I told you so"quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:59 schreef Durbin het volgende:
[..]
Vreemd, ik heb namelijk wel een 16:9 en DD5.1-versie.
Nou heb ik dat zonet even getest, maar wat is het geluid brak zeg.
good boyquote:Binnenkort ook maar de Criterion aanschaffen dan.![]()
Voor 21.13 euro.quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:07 schreef kinky_queen het volgende:
Voor hoeveel heb je m nou op de mat liggen?
Ben eigenlijk niet zo'n fan van Bol, maar hij was hier volgens mij redelijk cheap.quote:Op zondag 28 augustus 2005 11:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hey, die's niet duur bij Bol
* in overweging neemt.
Blijf die Criterion-prijsverschillen trouwens maf vinden bij cdwow, zit echt geen logica in...quote:
Als bol.com hem voor zo goedkoop aanbiedt, doet de FRS, VanLeest en MM dat ookquote:Op zondag 28 augustus 2005 11:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hey, die's niet duur bij Bol
* in overweging neemt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |