engelse subs zijn toch prima, 99% van de dvd's hebben die, dus wat wil je nog meerquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:42 schreef double_trouble het volgende:
Ik heb nog 2 vraagjes hoe zit dat nou met die regios van de dvd's???
En waarom bestellen jullie zo veel uit het buitenland??? Heeft namelijk vaak geen ondertiteling is dat enkel en alleen om die gave strakke doosjes, neem het jullie niet kwalijk heb ik zelf ook last van.
Maar in nederland zijn er toch ook genoeg van die mooi verpakte uitvoeringen verkrijgbaar?
laat het in ponden afschrijven, euro ben je omgerekend iets meer kwijtquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ff over cd-wow: ik bestal altijd bij de .net site, maar aangezien die kortingscode van 20% daar niet werkt, dan maar een keer bij .com denk ikMaar hoe zit dat met omrekenkosten? Je rekent af in ponden, betaal je dan nog een dikke toeslag om het bedrag in euro's te laten afschrijven van je CC-rekening... of kost het bijna niets?
Geen dank, ik zie dat je er nuttig gebruik van hebt gemaakt...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:27 schreef Hare het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
En daarmee heb ik, afgezien van de duorelease van the Lower Depths alle films van Kurosawa die door Criterion zijn uitgegeven op dvd. Vink toch wel errug leuk
[afbeelding]
Als ik 2046 zo goed vind hoe kan het dan dat ik deze wat vond tegenvallen? Toch maar nog eens zien
Leuk die 20% korting. Thanks Fractalis!
ik laat t altijd in euro`s afschrijven. dacht dat goedkoper wasquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:18 schreef pascalheister het volgende:
[..]
laat het in ponden afschrijven, euro ben je omgerekend iets meer kwijt
tot zover dus geen klachten over pacific van mijquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:58 schreef Hare het volgende:
Ik moet alleen nog ff wachten op the Deer Hunter die nog niet binnen is, maar dan komen de drie digipacks uit deze serie ook mijn kant op
Hmm, die heb ik echt altijd tegelijkertijd gekregen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 05:40 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ook via de kortingscode van 20% gekocht, maar nog geen order confirmation gekregen. Slechts een card transaction confirmation. Laat dat lang op zich wachten?
ik krijg die altijd tegelijkquote:Op donderdag 25 augustus 2005 05:40 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ook via de kortingscode van 20% gekocht, maar nog geen order confirmation gekregen. Slechts een card transaction confirmation. Laat dat lang op zich wachten?
Kill me! Damn wat een über uitgave! Hoewel het super jammer is van die japanse/koreaanse tekensquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:16 schreef Hare het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En nou niet schrikken, maar ik heb hem voor 80 euro incl. verzenden, nieuw en in seal. Ik snap niet dat ik er nog heb over zitten twijfelenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kill me! Damn wat een über uitgave! Hoewel het super jammer is van die japanse/koreaanse tekens![]()
Ik wacht nog eventjesquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:19 schreef kinky_queen het volgende:
Ik kon niet meer w88 op de AB release later dit jaar, ik moet m nu gewoon hebben
Gelukkig zit er ook gewoon een Engelse audiotrack opquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hij is echt supervet! Alleen m'n Japans is niet meer wat het geweest is
waar heb je die vandaan sloerie??quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:19 schreef kinky_queen het volgende:
Ik kon niet meer w88 op de AB release later dit jaar, ik moet m nu gewoon hebben
(heb m al maar Engels nagesynchroniseerd)
[afbeelding]
Hmmm geen ervaring met die shop... is dat wat??quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:27 schreef kinky_queen het volgende:
http://www.chainsawvideo.nl/dvd_details.asp?id=76
prima tent, duur maar levert uitstekendquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:31 schreef AntiChrist het volgende:
Hmmm geen ervaring met die shop... is dat wat??
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:42 schreef Hare het volgende:
[..]
En nou niet schrikken, maar ik heb hem voor 80 euro incl. verzenden, nieuw en in seal. Ik snap niet dat ik er nog heb over zitten twijfelen![]()
Haha, vergeet het maar op ebay hoor. Er stond toevallig op de amazon marktplaats een verkoper die ook naar het buitenland verzond, een unicum, maar wel een fijnequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:52 schreef Dizer het volgende:
[..]Das vet goedkoop man!!!
*zjoeeeef.. naar eBay!
(Ok, ik ben echt verslaafd. 80 Euro voor een dvd = goedkoop![]()
)
cultuurbarbaar. heb je die versie nog steeds ??quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:22 schreef pascalheister het volgende:
[..]
idd, die crap rcv versie maar eens vervangen
we maken allemaal wel eens een foutjequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:21 schreef Timo20 het volgende:
[..]
cultuurbarbaar. heb je die versie nog steeds ??![]()
foutje???quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:22 schreef pascalheister het volgende:
[..]
we maken allemaal wel eens een foutje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |