bedachten zich zeker dat ze met de lage prijzen niet genoeg verdiendenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:40 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik heb die boxen al een tijd geleden besteld. Dus ik heb ze gewoon nog voor 24,94,= gekregen. Maar nu is die prijs ineens omhoog.. Dus ik bestel maar even niks nu. Denk dat het wel een actie was, waarom zouden ze nu ineens zo duur kunnen zijn..
Ruilen??quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:37 schreef Timo20 het volgende:
Net besteld dmv die 20% korting op cdwow:
[afbeelding]
hehequote:
quote:
Staat er potverdorie op! Of heb je je ogen thuisgelatenquote:
dacht dat dat de uitgever wasquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:10 schreef Hare het volgende:
[..]
Staat er potverdorie op! Of heb je je ogen thuisgelaten![]()
Maar dit is de inhoud:
[afbeelding]
engelse subs zijn toch prima, 99% van de dvd's hebben die, dus wat wil je nog meerquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:42 schreef double_trouble het volgende:
Ik heb nog 2 vraagjes hoe zit dat nou met die regios van de dvd's???
En waarom bestellen jullie zo veel uit het buitenland??? Heeft namelijk vaak geen ondertiteling is dat enkel en alleen om die gave strakke doosjes, neem het jullie niet kwalijk heb ik zelf ook last van.
Maar in nederland zijn er toch ook genoeg van die mooi verpakte uitvoeringen verkrijgbaar?
laat het in ponden afschrijven, euro ben je omgerekend iets meer kwijtquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ff over cd-wow: ik bestal altijd bij de .net site, maar aangezien die kortingscode van 20% daar niet werkt, dan maar een keer bij .com denk ikMaar hoe zit dat met omrekenkosten? Je rekent af in ponden, betaal je dan nog een dikke toeslag om het bedrag in euro's te laten afschrijven van je CC-rekening... of kost het bijna niets?
Geen dank, ik zie dat je er nuttig gebruik van hebt gemaakt...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:27 schreef Hare het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
En daarmee heb ik, afgezien van de duorelease van the Lower Depths alle films van Kurosawa die door Criterion zijn uitgegeven op dvd. Vink toch wel errug leuk
[afbeelding]
Als ik 2046 zo goed vind hoe kan het dan dat ik deze wat vond tegenvallen? Toch maar nog eens zien
Leuk die 20% korting. Thanks Fractalis!
ik laat t altijd in euro`s afschrijven. dacht dat goedkoper wasquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:18 schreef pascalheister het volgende:
[..]
laat het in ponden afschrijven, euro ben je omgerekend iets meer kwijt
tot zover dus geen klachten over pacific van mijquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:58 schreef Hare het volgende:
Ik moet alleen nog ff wachten op the Deer Hunter die nog niet binnen is, maar dan komen de drie digipacks uit deze serie ook mijn kant op
Hmm, die heb ik echt altijd tegelijkertijd gekregen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 05:40 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ook via de kortingscode van 20% gekocht, maar nog geen order confirmation gekregen. Slechts een card transaction confirmation. Laat dat lang op zich wachten?
ik krijg die altijd tegelijkquote:Op donderdag 25 augustus 2005 05:40 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ook via de kortingscode van 20% gekocht, maar nog geen order confirmation gekregen. Slechts een card transaction confirmation. Laat dat lang op zich wachten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |