quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:38 schreef Escape2Dawn het volgende:
Patty Brard is een vet viswijf en een Spuitslet met haar gore visbek.
Gore kuthoer die dood moet![]()
quote:
Met je pik haar een blauw oog slaan lijkt me ook wel geinigquote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:41 schreef BobRooney het volgende:
Ik zou der zo onderspuiten...geeft een mooi contrast
Correctie...quote:
Ben je nou ook fanatiek Luv aanhanger?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:46 schreef Koewam het volgende:
Patty =
Jullie hebben gewoon geen schmeack.
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:12 schreef ymme het volgende:
Uh TS blond?
Je plaats in onzin ee ntopic dat je patty een top wijf vind. Denk je dat het serieus genomen word.. denk ut niet
Ik zou er stante pede een slotje opgooienquote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:24 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik zou hem dus verbieden
Danku.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:30 schreef the_legend_killer het volgende:
Dat wijf bij dWc is pas oke
Eeen slotje op de avatarquote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:31 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Ik zou er stante pede een slotje opgooien.
quote:
Jep. Als die functie niet bestaat dan maken ze die maarquote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Eeen slotje op de avatar
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:38 schreef Escape2Dawn het volgende:
Patty Brard is een vet viswijf en een Spuitslet met haar gore visbek.
Gore kuthoer die dood moet![]()
Volgens mij blijft er een toets hangenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:37 schreef WokMaster het volgende:
topwijfie.........wat heb jij gedronken man![]()
Die rimpel***** is nog viezer dan een afgeplankte ******* en *******.
En dan dat *** gedrag van die ********......ongelooflijk zeg![]()
Ik zou die lekkere, bloedgeile, wulpse pijp- en fuckslut graag eens langdurig willen doorpalen. Lekker met mijn met haar kutsap besmeurde keihard genaaide lul, diep in haar uitgespoelde anus. Daarna lekker in d'r bekkie spuiten.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:36 schreef Koewam het volgende:
[afbeelding]
Topwijffie is het... Kan dat gezeur nu eindelijk ophouden?
Dankuwel 14.mpeg.
Weer zo'n ontsnapte TBS-erquote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:47 schreef Brainvoyager het volgende:
[..]
Ik zou die lekkere, bloedgeile, wulpse pijp- en fuckslut graag eens langdurig willen doorpalen. Lekker met mijn met haar kutsap besmeurde keihard genaaide lul, diep in haar uitgespoelde anus. Daarna lekker in d'r bekkie spuiten.
Wat een lekkere pijpsnol zeg.... Mmmmmm....
![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:47 schreef Brainvoyager het volgende:
[..]
Ik zou die lekkere, bloedgeile, wulpse pijp- en fuckslut graag eens langdurig willen doorpalen. Lekker met mijn met haar kutsap besmeurde keihard genaaide lul, diep in haar uitgespoelde anus. Daarna lekker in d'r bekkie spuiten.
Wat een lekkere pijpsnol zeg.... Mmmmmm....
![]()
Nee ik heb een preuts amarikaans toetsenbord. Die filter stoute en vieze woordjes eruitquote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:39 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Volgens mij blijft er een toets hangen
of had je weer een epileptische aanval
Als ik met die Brardsnol klaar ben, dan neem ik jou ook nog ff onderhanden. Lekker die strakke poepert van je oprekken, flink rammen en invetten met warm en eerlijk zaad...quote:
Amarikaans????quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:00 schreef WokMaster het volgende:
[..]
Nee ik heb een preuts amarikaans toetsenbord. Die filter stoute en vieze woordjes eruit![]()
Look who's talkingquote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:30 schreef Brainvoyager het volgende:
[..]
Amarikaans????
Jij kunt maar beter gaan wokken ja.... Mijn God wat een modderfiguur sla jij...
![]()
In your dreamsquote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:33 schreef Brainvoyager het volgende:
I'm the one and only dominator...
Hee Brilaap, ik heb begrepen dat jij over een uiterst neukbare, superstrakke aarsch beschikt! Ik wil die aarsch graag van binnen uitgebreid verkennen met mijn sonde.Wat denkt ge? Eensch?quote:
Wat ben jij een ei zeg! Dat geile, gore wijf liet op televisie wekenlang haar reet uitspuiten (tesamen met een stelletje intern vervuilde vriendinnen). Vervolgens stond ze toe dat wij haar stront (en dat van de rest) in een vergiet konden bewonderen. Hoezo integriteit?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:34 schreef RM-rf het volgende:
Ik vind mevrouw Brard niet bepaald een knappe verschijning ...
Maar deze ondermaatse toespelingen op sexuele activiteiten en negatieve betitelingen van haar persoon hier, storen me zeer...
Ook mevrouw Brard heeft recht op een zekere integriteit en bescherming van haar persoon ...
De vorige keren dat bekende personen op een dusdanige wijze geportreteerd werden en openlijk besproken, betrof het mensen als Pim Fortuyn en Theo van Gogh, en we weten allemaal hoe het daarmee afgelopen is ...
daarom is het goed een zeker teken te zetten, en de vuilspuiterij en normenvervaging rondom berichten over bekende personen een halt toe te roepen ... om te beginnen bij mevrouw Brard!
* RM-rf heeft een topicreport ingediend en hoopt op een snel slotje, om de integriteit van mevrouw Brard veilig te stellen![]()
Van wie heb je goddomme dat gehoord?!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:36 schreef Brainvoyager het volgende:
[..]
Hee Brilaap, ik heb begrepen dat jij over een uiterst neukbare, superstrakke aarsch beschikt!
Kan jou dat schelen joh? Belangrijk is juist dat ik die superstrakke aarsch geheel belangeloos wil palen. Ok?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:46 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Van wie heb je goddomme dat gehoord?!
Is dit allemaal een grapquote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:53 schreef RM-rf het volgende:
Brainvoyager, kun je minstens een zeker respect voor mevrouw Brard opbrengen, we zijn immers allemaal kinderen van dezelfde God..
Uiteindelijk is het Hij die over ons allemaal oordeelt en dit oordelen dienen we ook aan Hem over te laten ...
misschien wil je eens hier verder over praten, ik ben best bereid om samen met een ander lid van de Gemeente van Jehovah met je te komen praten over de normvervaging in de wereld en hoe het Geloof in Christus daar een tegengif voor zou kunnen zijn ...
God houd ook van jou, en staat voor je open, als jij je ook voor Chrstus openstelt.
Sterf! Homoquote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:48 schreef Brainvoyager het volgende:
[..]
Kan jou dat schelen joh? Belangrijk is juist dat ik die superstrakke aarsch geheel belangeloos wil palen. Ok?
*Proest* Wat een waardeloze manierquote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:53 schreef RM-rf het volgende:
Brainvoyager, kun je minstens een zeker respect voor mevrouw Brard opbrengen, we zijn immers allemaal kinderen van dezelfde God..
Uiteindelijk is het Hij die over ons allemaal oordeelt en dit oordelen dienen we ook aan Hem over te laten ...
misschien wil je eens hier verder over praten, ik ben best bereid om samen met een ander lid van de Gemeente van Jehovah met je te komen praten over de normvervaging in de wereld en hoe het Geloof in Christus daar een tegengif voor zou kunnen zijn ...
God houd ook van jou, en staat voor je open, als jij je ook voor Chrstus openstelt.
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:56 schreef Koewam het volgende:
[..]
Is dit allemaal een grap![]()
![]()
Dit is zo belachelijk dat ik er niet meer om kan lachen
![]()
Ik geloof maar in één God. En dat is Godverdomme. En elke Jehovah die bij mij zijn poot tusschen de deur zet, die neuk ik subiet in zijn reet.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:53 schreef RM-rf het volgende:
Jij bent echt heel erg belachelijkquote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:11 schreef RM-rf het volgende:
nonou Brainvoyager, zulke vunzige woorden en expliciete uitdrukkingen ...
Als je dan voor een keuze gesteld wordt: of voor Patty of voor God moet kiezen, wie kies je dan?
Dat zeg je enkel omdat jij voor Patty zou kiezen, niet?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:12 schreef Koewam het volgende:
[..]
Jij bent echt heel erg belachelijk
Jij mag de duivel als minderwaardig persoon afschilderen, maar ik Patty nietquote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:18 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Dat zeg je enkel omdat jij voor Patty zou kiezen, niet?
Feit is wel dat uiteindelijk de meerderheid alsnog voor God kiest, de duivel wint dat nl. nooit ....
Patty. Want die kan ik elke dag neuken. God niet, die shithead zie je nooit.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:11 schreef RM-rf het volgende:
nonou Brainvoyager, zulke vunzige woorden en expliciete uitdrukkingen ...
Als je dan voor een keuze gesteld wordt: of voor Patty of voor God moet kiezen, wie kies je dan?
En jij bent de duivel. Maar dan wel een hele zwakzinnige duivel...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:18 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Dat zeg je enkel omdat jij voor Patty zou kiezen, niet?
Feit is wel dat uiteindelijk de meerderheid alsnog voor God kiest, de duivel wint dat nl. nooit ....
Ah..., In het Fok!-Onzinforum voor 'zwakzinnig' worden uitgemaakt door een poster die aangeeft Patty Brard te willen neuken ...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 17:10 schreef Brainvoyager het volgende:
[..]
En jij bent de duivel. Maar dan wel een hele zwakzinnige duivel...
Ach ja, users die in een ONZ topic hun religie moeten ventileren ben ik persoonlijk ook liever kwijt dan rijk...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 17:54 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Ah..., In het Fok!-Onzinforum voor 'zwakzinnig' worden uitgemaakt door een poster die aangeeft Patty Brard te willen neuken ...![]()
Een waarlijk genoegen, ik zal het missen als de schoolvakanties weer begonnen zijn ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |