Jezus mên, ben je stoned of zo?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:12 schreef BVO het volgende:
Geen gezeur meer over Harmke.. Harmke is leuk.
.
[afbeelding]
Rot op uit dit fantopic als je haar niks vindtquote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:19 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Jezus mên, ben je stoned of zo?![]()
Of maybe Goth?
Harmke heeft humor.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:19 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Jezus mên, ben je stoned of zo?![]()
Of maybe Goth?
为什么您不讲法线?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:46 schreef XiChico het volgende:
omin mooie sma
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:22 schreef Svensational het volgende:
Ik vind haar een stoephoer.
Kijk uit wat je zegt he.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:34 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
C-Artiesten vinden elkaar weer zullen we maar zeggen.
hij bedoelde H-artiestenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:42 schreef BVO het volgende:
[..]
Kijk uit wat je zegt he..
Vanavond weer Harmke..
Heel dat Talpa is volgens mij beneden haar stand. Ik vind het een heerlijke vrouw, het leven wordt altijd opeens veel leuker als zij lekker rechttoe-rechtaan, ad-rem, mild-cynisch en ongedwongen ergens aan het woord isquote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:08 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik mag haar wel, maar dat gedrocht van Beauworks is zo beneden haar stand.
Misschien van de VPRO vroeger, Hilversum 1 ('Het Gebouw' bijvoorbeeld, was altijd elke vrijdagochtend - ja, ik ben ouwe lulquote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:01 schreef Annemiek78 het volgende:
Waar moet ik HAAR van kennen??
Sorryquote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:06 schreef Lkw het volgende:
[..]
Misschien van de VPRO vroeger, Hilversum 1 ('Het Gebouw' bijvoorbeeld, was altijd elke vrijdagochtend - ja, ik ben ouwe lul). Of anders het Radio 1 Journaal?
En waarom dan precies?quote:
Nee!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:12 schreef paultjuhhh het volgende:
mag deze dan weer openHarmke Pijpers
het loopt hier ook stormquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 08:10 schreef alwaysthebest het volgende:
Beter een klêne plezante, dan ene grote ambetante![]()
Ze was goed op dreef gisteren![]()
Inderdaad.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:57 schreef Lkw het volgende:
[..]
Heel dat Talpa is volgens mij beneden haar stand. Ik vind het een heerlijke vrouw, het leven wordt altijd opeens veel leuker als zij lekker rechttoe-rechtaan, ad-rem, mild-cynisch en ongedwongen ergens aan het woord is![]()
Ze vond het zelf ook geweldigquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:18 schreef evert het volgende:
let op: as zondag in Koefnoen doet Paul Groot haar even na......
voorstukje was geweldig!
Dat kan best maar dan zou ik haar persoonlijk meer iemand voor de radio vinden.quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:17 schreef Georges het volgende:
Ik vind haar een van de mooiste commentaarstemmen hebben van vrouwelijk (misschien ook wel mannelijk) commentaarland.
Duidelijke, heldere stem en hele goede dictie.
TV Babes??quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:26 schreef Duder het volgende:
[afbeelding]
i'm gonna eat you alive !
Nee, maar ik hoop dat ze weer naar de radio gaat. Het liefst Radio 1.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:03 schreef joost1988 het volgende:
Inmiddels zijn zowel Harmke als NSE afgeserveerd bij Talpa.. iemand een idee wat ze tegenwoordig nog doet?
HEY LET OP JE WOORDEN! Gargamel kan een veel mooiere vrouw krijgen.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:55 schreef CloudStrife het volgende:
De vrouw van Gargamel?
Wat een heks!![]()
dat stond in de volkskrant magazine van z'on 5 weken geleden. Met de homo top 50. Zij stond er ook in omdat het een man wasquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:00 schreef joost1988 het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die informatie, als ik zo vrij mag zijn?
Lijkt erop van wel, maar de vader van Sabine Koning is inmiddels doodquote:Op vrijdag 1 december 2006 19:24 schreef Duder het volgende:
leeft ze nog?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |