Ehm... da's een goed ideequote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:25 schreef Rottdog het volgende:
*bemoei modus*
Zou het niet verstandig zijn om de box naar benee te doen
*bemoei modus uit*
was het maar waarquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:24 schreef bixister het volgende:
joep wat een lekkere kuif al! en ben jij ook al zo dol op peer? anna vindt 't ook zaaaalig.
Wil jij voortaan met je goede been uit bed stappen ! Ook mugguh !quote:Op maandag 22 augustus 2005 09:30 schreef jeroentjuh1987 het volgende:
Iek, wil je dat nooit meer doen zo 's ochtends vroeg.
Zo reageerde ik dus ook, was zo blij dat de camera beneden lag.quote:
Ik laat haar wel eens naar buiten kijken naar de vogeltjes als ik brood heb gegooid, dat vind ze leuk.quote:
I know, maar ja, kan het ze slechts gaan verbieden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:29 schreef babyfeet het volgende:
demi meid ga jij niet een beetje te snelwel knap van je hoor...
zie het kleine babietjes topic....quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:02 schreef Icaä het volgende:
Githa, waarom zit Jordy nu al in zo'n vooruitkijkstoel?
Met zijn leeftijd is een maxicosi (achteruitkijkend) echt nog veel veiliger. Zelfs als hij al met zijn beentjes tegen de rugleuning aan zou zitten (dat is nog altijd beter dan dat hij zijn nek breekt als de auto plotseling moet remmen).
Het is maar een gedachte hoor, het is jouw kind natuurlijk.
Ik ga hier niet eens meer op inquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:48 schreef Icaä het volgende:
Tja Githa, het blijft jouw kind, en jouw beslissing, maar god, het kind moet nog 7 maanden worden!
71 cm, en dan al te lang voor een maxicosi? Dat gaat er bij mij niet in.
(Die van mij is 5 maanden, 68 cm en 8,2 kilo, en nee, hij gaat nog van z'n lang zal z'n leven niet naar zo'n grote autostoel. Veiligheid eerst, en dat betekent tot een maand of tien in de maxicosi, achteruit. Liever oncomfortabel dan dood denk ik maar.)
Maar goed, het is jouw kind dus.
Icaa is ook echt zo iemand die te pas en te onpas in elk topic opduikt om haar mening te gevenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:06 schreef reni het volgende:
ja sorry hoor ,maar ik kan zo boos worden op mensen die t altijd beter weten
Ik zou het eerder interpreteren als terechte bezorgheid, niet als 'het beter willen weten'.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:06 schreef reni het volgende:
ja sorry hoor ,maar ik kan zo boos worden op mensen die t altijd beter weten
zie babytopicquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zou het eerder interpreteren als terechte bezorgheid, niet als 'het beter willen weten'.
Lol tongverzoeningquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:17 schreef Luchtbel het volgende:
Verzoening
[afbeelding]
Lois heb ik al wel es gezegd dat ik die twee meisjes van jullie zo leuk vind? Ja wel he
En Jepali jij het ook een schitterende dochter!
Ja, dat klopt eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:35 schreef babyfeet het volgende:
volgens mij is dit de eerste keer dat ik je zoontje zie
Zou het de naam zijn? Jenthe en Benthe? Jenthe heeft ook de broekuitvoering, ben nog opzoek naar het bijpassende truitje, maar hebben steeds haar maat niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:20 schreef Stiekemurd het volgende:
Nah Jepali dat is de jurk uitvoering die Benthe in broekvorm heeft. (zie foto's) De bijpassende schoentjes hebben we er ook bij
Wat een lief manneke!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:09 schreef DaanBanaantje het volgende:
[afbeelding]
issie niet stoer!
[afbeelding]
zo lief![]()
Weggooien want er zaten allemaal wurmpjes inquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:03 schreef danosa het volgende:
Jasper jongen hebben jullie appels in de tuin, wat gaaf.
Wat gaat mama daar mee doen?
Kijk eens naar die houdtgreepquote:En Tom loopt ook aan de hand, ze hebben het toch geleerd Coolbeeb![]()
Mama zou niet durven, papa is de schuldige.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:54 schreef babyfeet het volgende:
demi wat heeft mama nou toch gedaan?
blijft een leuk koppie Tamara.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:00 schreef babyfeet het volgende:
ff een fotootje van mijn boeffie
[afbeelding]
![]()
![]()
Thanx!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:53 schreef Fiorenza het volgende:
Wat een leuk boefjesshirt texelonia ! (en natuurlijk ook een heel lief boefje er in)
Noah heeft trouwens vaak hele leuke kleertjes!
Gisteren bij de Bijenkorf gekochtquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:49 schreef DaanBanaantje het volgende:
[offtopic] tex... hoe kom je aan dat boefjesshirt? [/offtopic]
dat boefjequote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:15 schreef texelonia het volgende:
[..]
Thanx!Noah heeft een hele lieve suikertante die d'r halve salaris uitgeeft aan al die leuke kleertjes
![]()
Klopt, zo heeft Christan het uitgevondenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:07 schreef Lishe het volgende:
Rewimo, wat ik me al tijden afvraag he... Is het nu gewoon Pajs of hoe spreken jullie het uit? (En wat heb je een knappe zoon!)
En dat was dus niet de eerste hap..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:42 schreef Luchtbel het volgende:
Nou Jonnetje, die hap pindakaas is toch wel overtreffende trap hoor!
Hahahaha jaquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:35 schreef babyfeet het volgende:
jordy
het lijkt net dat dansje van vroeger kan echt ff niet op de naam komen
En deze was al helemaal veel te liefquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:15 schreef texelonia het volgende:
Ik zag die 1e foto van Christan en dacht meteen: "Hij kijkt veel te vrolijk voor een punker!"![]()
Die 2e foto![]()
Ik ook!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:06 schreef Lishe het volgende:
Heej Tex, ik geloof dat ze hetzelfde (blauwe) vestje hebben. Maar dan vast met de omgekeerde tekst op de rug. Ik vind Noah zooo leuk! En dat lieveheersbeestje!
Dat vond ik nou ookquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:34 schreef jessie het volgende:
Sugar wat lijkt Maria op jou zeg. Valt me ineens op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |