Ik ga hier niet eens meer op inquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:48 schreef Icaä het volgende:
Tja Githa, het blijft jouw kind, en jouw beslissing, maar god, het kind moet nog 7 maanden worden!
71 cm, en dan al te lang voor een maxicosi? Dat gaat er bij mij niet in.
(Die van mij is 5 maanden, 68 cm en 8,2 kilo, en nee, hij gaat nog van z'n lang zal z'n leven niet naar zo'n grote autostoel. Veiligheid eerst, en dat betekent tot een maand of tien in de maxicosi, achteruit. Liever oncomfortabel dan dood denk ik maar.)
Maar goed, het is jouw kind dus.

Icaa is ook echt zo iemand die te pas en te onpas in elk topic opduikt om haar mening te gevenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:06 schreef reni het volgende:
ja sorry hoor ,maar ik kan zo boos worden op mensen die t altijd beter weten

Ik zou het eerder interpreteren als terechte bezorgheid, niet als 'het beter willen weten'.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:06 schreef reni het volgende:
ja sorry hoor ,maar ik kan zo boos worden op mensen die t altijd beter weten

zie babytopicquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zou het eerder interpreteren als terechte bezorgheid, niet als 'het beter willen weten'.

Lol tongverzoeningquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:17 schreef Luchtbel het volgende:
Verzoening
[afbeelding]
Lois heb ik al wel es gezegd dat ik die twee meisjes van jullie zo leuk vind? Ja wel he
En Jepali jij het ook een schitterende dochter!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |